Scudo Sports

Decathlon rezilliği

Decoathlon Türkiyedeki en iyi yabancı zincir magaza bence. Her yonu ile müşteri memnuniyeti üzerine calisiyorlar.

Buralarda sorun yasayan insanlar ya malzeme kusurundan yasarlar ki hemen degisim yapar magaza. Yada donup bir aynaya bakmalı kuvvetle muhtemel hatayı görecektir.
 
Scudo
Zamanında bende birkaç sorun yaşamıştım, özellikle siparişin çıkması, değişim işlemleri vs çok çok yavaş işlemişti. Belki benim şansızlığıma tıkanıklığın olduğu zamanda alışveriş yapmak olabilir ama neredeyse 10 günde anca bir ürünü gönderebilmişlerdi, değişimide olaya dahil ettiğimde 20 gün civarı sürerek Trdeki en berbat firma özelliğini almıştı. Sonraki alışverişlerimde daha stabile hale geldi, en azından bu kadar bir bekleme yaşamadım.Bence stok kontrolü ve pazarlama olayını gelen talepleri göz önüne alarak iyileştirmeleri gerek yinede.
 
Ben decathlondan çoook memnunum.. Kayak malzemeleri konusunda bizi karspor ve spx mengenesinden kurtardı resmen. ürünleri görece ucuz ve kaliteli.
Decathlon ile aramda geçen bir dialogdan bahsedeyim;
Hamax marka Bisiklet bebek koltuğu aldım ve bisikletim ile beraber koltuğun bisiklete takılan parçası çalındı. Koltuk sapasağlam elimde ama yeni bisiklete takamıyorum. Decathlon mağaza ile iletişime geçtim " yedek parça getirilmiyor" dediler. olabilir Hamax ile iletişime geçtim. "biz decathlona gönderiyoruz siz oradan alırsınız" dediler ve bedel istemediler.
Decathlon müşteri hizmetlerine mail atıp mailimin ekinede hamax tan gelen maili ekledim. Yaklaşık yarım saat sonra gelen mesajda Şubeye davet edildim ve koltuğun yenisi paketiyle beraber hediye edildi bana...

Mailin alt kısmında da kendi aralarında ki yazışmaları vardı ve direk yazanı aktarıyorum.
"Çok mu zor paketten çıkartıp müşterinin istediğini verseydiniz nedemek yedek parça gelmiyor ? davet edin müşteriyi ve ürünün yenisini isteyin. küstürmeyin müşteriyi."

Bisiklet denemek istediğimde denettirdiler söktüler taktılar anlattılar. Ben seviyorum Decathlonu...
 
Decathlonda her işimde ikilemediler ne demişseniz tabi yaparız şeklinde oluyor,bende mamaktaki decathlondan memnunum.
 
  • Beğen
Tepkiler: uslsy
@BurakMehmet

Ben de bir iade işleminin üstündeki büyük puntolu yazıyı görmüştüm. "DERHAL MÜŞTERİNİN TALEBİNİ YERİNE GETİRİN" yazıyordu.

Decathlon ayrıca bahsettiğin gibi kazıkçı spor magazalarindan da kurtardi bizi..

I Love You Decathlon..
 
@BurakMehmet
Burada decathlonun değilde Hamax markasının jesti olmuş. Yurtdışı büyük firmaların müşteri memnuniyet derecelerinin ne kadar yüksek olduğunu amazon alışverişlerinde görüyoruz.Amazonun yaptığını varya insana akrabası yapmaz. Monitör sipariş geçmiştim,geldi. Ölü piksel var dedim,tamam efendim hemen yenisini gönderiyoruz dediler ve ben daha elimdekini postalamadan baktımki yeni monitör yola çıkmış bile. üstelik, geri gönderme ücretini amazon kendi karşıyor. Nasıl oluyorda kaç binlik monitör ellerine ulaşmadan yenisini gönderebiliyorlardı hayret ettim. :eek: Ama sağolsunlar Tr vatandaşlarımız böyle bir nezakete hazır değillermişki daha sonralardan monitör veya herhangi bir değişim,iade ürünü ellerine ulaşmadan göndermeyi durdurdular. Kısacası kim ne derse desin, şeyhi gelsin AMAZONunun müşteri politikasının üzerinde politikaya sahip bir firma görmedim,göreceğimide sanmıyorum.
 
@-Skynet- yedek parça hamaxın ama komple yeni malzeme decathlonun...
Evet amazon benimde hatalı gelen ürünümde imha edip videosunu gönderirseniz yenisini göndericem demişti .. bende imha edip videoya çektim yenisi geldi...
 
@BurakMehmet
Doğrudur hocam ama bu yaptıklarını daha ilk başta yapsalardı bahsettiğiniz övgüyü alırdı ama tedarikçinin araya girmesi vs olunca biraz emrivaki olmuş. enel olarak güzel bir firma dechatlon ona bir sözüm yok,değişim olayını vs gerçi artık bir çok firma ücretsiz kargoyla sağlıyor artık ama adından dolayı biraz daha müşteri memnuniyetini ön planda tutmak istemeleri ve uygun fiyatlı alternatifler sergilemeleri ile ön plana çıkıyorlar bunda hemfikiriz.:harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: avcioglu
Malesef, gelde yerli üretime/ tüccara öncelik veririm bu durumda... Ben alırken yurdumuz kazansın insanımız kazansın diye yerli malı alayım eminönündeki ümraniyedeki dükkandan alayım diyorum. Ama adamların değişim/memnuniyet politikaları kötü. Büyük işlerde mecburen yabancıya dönüyoruz. Evlenirken XXX yerli markadan(Türkiyenin en eski ve en elit markasıdır kendileri, dedemlerde de aynı marka vardı) bütün beyaz eşyamı aldım, yerli olsun biz kazanalım diye. Daha 3-4 senesi dolmadan buzdolabı ve bulaşık makinesi gitti. çamaşır makinesi arada tekliyor-çalışıyor. Sadece fırında sorun çıkmadı (onda da mekanik aksam yok, o da bozulsa yani...). Kurban oluyor buzluğa et koyuyoruz buzdolabı bozuluyor... Yeni çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi aldım mecburen. Yeni makine alırken YYYY firasına gittim, dedim, makinenin %100ü almanyada üretilmiş olsun. Türkiyede bir vidası bile sıkılmış olmasın, o derece yani. Aldım makineleri kaç senedir kullanıyorum maşallahları var. Ve işin kötüsü, iki firma arasında fiyat da %10-15 anca oynuyor. Yani önceden ucuz ürün de almış değilim. Malesef ben 3-4 senede bir beyaz eşya değiştirecek değilim ya, kendi kalitesizliklerine yansınlar. Hayır adamlar ilk aldığımda bana "garantisi bitmeden garanti uzatabilirsiniz" demişlerdi. Bozulmada önce garanti uzatmaya çalıştım, "o kampanyaydı artık uzatmıyoruz" dediler. Yani dedikleri de uymuyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: Rocketman ve uslsy
bütün türkiye giriyor bi tek siz giremiyorsanız bi falsonuz vardır.

decathlon olmasa türkiyede fakir fukara spor malzemesi sahibi olamayacak bence kıymeti bilinmeli.
 
valla yazılanları hayretle okudum. Uzun süredir Decathlon'dan alışveriş yaparım, bir çok kez de bisikletimle içeri girdim. Hiçbir problem de yaşamadım. Hatta müşteri memnuniyeti konusunda bence bu ülkedeki en iyi yabancı firma hatta yerlileri de katabiliriz.
Daha dün bir ay önce aldığım tilt 120 katlanır bisikletimi sele borusu yamulduğu için Marmara Forum mağazasına götürdüm. Bana sele borusunu değiştirebileceklerini söylediler. Fakat ben sele borusundan ziyade bisikleti değişim rica ettim. Açıkçası hiç umudum yoktu. Hiçbir zorluk çıkartmadan komple bisikleti değiştirdiler. Üstelik tilt 120 nin yeni gelen versiyonu (sabitleme aparatı katlanınca aynakolu koruyan ayak) ile hiç sorun çıkartmadan değişim yaptılar. Ve müşteri hizmetlerindeki arkadaş böyle bir durumla karşılaştığınız için özür dileriz dedi!! Bir an yurtdışında sandım kendimi. Özetle Decathlon bence bu ülkedeki en iyi müşteri hizmetini sunan zincir mağazadır. Umarım onlar da gitmezler bu ülkeden de nispeten hem uygun hem kaliteli hem de güleryüzlü hizmet almaya devam ederiz.
 
Konu aktif olduğu için buraya yazdım ama doğru yer olmayabilir tabi kusuruma bakmayın.
1-Decathlon bayram indirimi yapıyor mu ? (Geçen senelerden bilenimiz vardır belki.)
2-Bayram günü açık olur mu? Olmassa bayramdan kaç gün sonra açılır ? :bsmagryr:
 
Benim mtb'nin janti yamuldu, onarabilirler mi acaba
 
Yerinde bir karar, 15-18 li çocuklar nedeniyle çoğu zaman aileni alıp bir yere gidemiyorsun. İnsanın tadını kaçırıyorlar. Bu konuda onlara kızmıyorum sadece yaşları itibariyle hala çocuklar. Ama bizim çocukluğumuz böyle değildi arkadaş:ckskc: Saygı vardı Edep vardı. Vardı da vardı.

Bu arada üstüne alınanlar olabilir sözüm meclisten dışarı.
 
Uzun bir aradan sonra böyle bir yazıyla başlamak istemezdim ama decathlon çalışanlarının davranışları çok üzücü 2017 yılında en pahalı pompası olan 7000 serisi ürününü aldım geçen gün bozuldu baktım garanti süreci devam ediyordu bende bugün götürdüm baktılar bana ait hiç bir hata bulamadılar bana düşük modeli olan 500 serisi vermek istediler kabul etmedim hakkımı bildiğim için aynı ürünü yok ise üst modelini istedim vermek istemediler zorla aldım ama üst model diye geçen 900 serisi zaten benim bozulan ürünün aynısı sadece rengi değişmiş sonra kasada işlem yaparken artık yeni aldığım pompanın garanti süresi olmadığı bir sorun çıkmasında hiçbir işlem yapmayacaklarını söylediler benim bildiğim kadarıyla eski ürünün garanti süresinden devam etmeli eğer bir sıkıntı olursa nereye başvurmalıyım. Not yazmayı unuttum ben oradayken ya bu sorunla karşılaşıyormusunuz dedim hayır dediler birisi elinde pompayla geldi ve göstergesi çalışmıyor dedi bendede aynı durumu görünce oda tedirgin oldu
 
:kptmya::kptmya:
Değişen ürünün de en az 1 yıl garantisi olmak zorunda diye biliyorum. Tabisizin iki yıl garanti daha geç bitiyorsa o sayılır.. :)

Bu arada benzer birşey bana da oldu, Tilt500 bisikletimin pedalı bilye dağıttı. 1 sene yeni doldu. Garantiden yaptırmak istedim kabul etmediler, bu parça gatanti dışı dediler. Ben 2000km kadar sürdüm ve çamlıcada da çok kullandım yani yokışlarda iyidi. Belki çok zorladım, sarf malzemesi sayılır diyip üstelemeden 50 tl'ye pedalın yenisini aldım. Onlar taktılar ama sağolsunlar :)

Benim zincir filanda uzamış, biraz fazla yüklenmiş olabilirim pedala. Katlanır bisikletin pedalı da katlandığı için, pedalın ucuna kadar içindeki demir gitmior, o yüzden bilyeler çok daha zorlanıyor kanımca ( moment oluşuyor sistemde )
 
@avcioglu garantiye girmek zorunda.Girebilir demiyorum bak girmek zorunda diyorum.Decathlon ürünlerinde kadro gidon gidon boynu ömür boyu garantili kalan parçalar ise 2 yıl garantilidir. 2 yıl garanti yasal zorunluluktur.
 
  • Beğen
Tepkiler: avcioglu
@romedon dediğin dogruda iki yıldır decathlon mağazasına gidiyorum ilk defa ürün geri götürdüm adamlar sanki canavara döndüler nerdeyse bir dövmedikleri kaldı
 
  • Beğen
Tepkiler: Kızılçam
ülkede hiçbirşey düzgün çalışmıyor ama türketici mahkemeri genelde düzgün çalışıyor.Bu durumda genelde tüketici lehine sonuçlanıyor
 
Geri