Scudo Sports

En yüksek ortalama hızınız kaç km/h (15 km ve üzeri mesafelerde)

Abi 45 km/s ortalamalar nedir Allaesen. Ne yiyip içiyonuz siz helal olaun valla. Ben bizim gravella 32 km/s cıkarmışım da amma hızlıyım diyom.
 
Scudo
22,5 km/h
 
  • Beğen
Tepkiler: TafLan
solo. dümdüz rota.

<iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='(link)'></iframe>Ekran Alıntısı tt.JPG
 
  • Beğen
Tepkiler: Taha_ ve TafLan
15 km alt sınır için kısa bir mesafe bir çok 15 km civarı iniş segmenti var ki çok rahat 15 km'lik mesade 50-60 km/s ortalama yapılıyor. Bence alt sınır 50 km olması lazımdı.

Kısa mesafe ortalamarım.
215875 dosyayı görüntüle
215876 dosyayı görüntüle

Bu da uzun mesafe ortalamam (+250km)
215880 dosyayı görüntüle

esra ceyhan ın uçan adam sabri için kullandığı repliği size uyarlayacağım: Ziya bey ne yapıyorsunuz. Bu ortalama peleton ve kapalı veledrom dışında imkansıza yakındır. Ziya bey eminmisiniz rüzgarı arkanıza almadığınıza veya kamyon arkası pedallamadığınıza.
 
  • Hahaha
  • Beğen
Tepkiler: TafLan ve specific
@Mad Buddha yavaş sürmekte başka bir marifet, yarışları bile yapılıyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Adil ÜNALDI
esra ceyhan ın uçan adam sabri için kullandığı repliği size uyarlayacağım: Ziya bey ne yapıyorsunuz. Bu ortalama peleton ve kapalı veledrom dışında imkansıza yakındır. Ziya bey eminmisiniz rüzgarı arkanıza almadığınıza veya kamyon arkası pedallamadığınıza.

Rüzgarın olduğunu her konusu geçtiğinde dile getiriyorum zaten. Sadece bu konu altında bile bir kaç yerde rüzgarın öneminden bahsettim. Ve kamyon arkası olayı bir buçuk saat boyunca 45 km/s hızla beni çekecek aracı kendim ayarlamam gerek sanırım, nabzı en fazla 167 gören birisi olduğu bilmeyen birisi 149 ortalama nabızla zorlanmadığımı bile düşünebilir ki benim 149 nabzım max nabzı 195 leri bulan birisinin 170-180 ortalama yapmasına denk geliyor. Ama bunlarla bitiyor mu bitmiyor flagçılar her daim :) Birde böyle bir etkinlik yaptığımda video çekmeye gayret göstermek zorunda kalıyorum. Fonksiyonel olarak çok ihtiyacım olmasa da sırf kamyon arkasıcılar yüzünden powermetre almak için gravelimi satışa çıkarttım.

 
Rüzgarın olduğunu her konusu geçtiğinde dile getiriyorum zaten. Sadece bu konu altında bile bir kaç yerde rüzgarın öneminden bahsettim. Ve kamyon arkası olayı bir buçuk saat boyunca 45 km/s hızla beni çekecek aracı kendim ayarlamam gerek sanırım, nabzı en fazla 167 gören birisi olduğu bilmeyen birisi 149 ortalama nabızla zorlanmadığımı bile düşünebilir ki benim 149 nabzım max nabzı 195 leri bulan birisinin 170-180 ortalama yapmasına denk geliyor. Ama bunlarla bitiyor mu bitmiyor flagçılar her daim :) Birde böyle bir etkinlik yaptığımda video çekmeye gayret göstermek zorunda kalıyorum. Fonksiyonel olarak çok ihtiyacım olmasa da sırf kamyon arkasıcılar yüzünden powermetre almak için gravelimi satışa çıkarttım.


Ruzgar cok cok farkediyor, bir benzer surus de bende var.
Ruzgarsiz havada, ciddi suruse cikmissam 30 ustu ortalama tutturabiliyorum su yasimda. Ortalama hizi dusuren en onemli etkenlerden birisi de dur kalklar bu arada. Rota da etkili oluyor ortalama hiz konusunda.

Neyse, surusun ortalama hizi 28.9 fakat 20 km/s hizinda batidan esen ruzgari arkaya aldigimda tempo asagidaki gibi.

 
Bence ring misali git gelli olanlara bakmak lazım. Sonuçta indigin kadar çıkmış olmak lazım doğru ortalamayı bilmek için. Benim ortalamam 20-22 arasında geziyor. Havalar soğuyunca yavasliyorum biraz ama artık yaza tekrar yazarız.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
  • Beğen
Tepkiler: TafLan ve PuncherZ
max 53 sanayi inişi mi?
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
@Mad Buddha evet ataevler rampası inişi, daha da giderdi ama soğuk rüzgar göz yaşartıyor fazlaca frenleyerek indim. Ordan daha az frenleyerek 78 e çıkmıştım. hiç frensiz yazın trafiksiz bir günde denemem lazım.
 
Ruzgar cok cok farkediyor, bir benzer surus de bende var.
Ruzgarsiz havada, ciddi suruse cikmissam 30 ustu ortalama tutturabiliyorum su yasimda. Ortalama hizi dusuren en onemli etkenlerden birisi de dur kalklar bu arada. Rota da etkili oluyor ortalama hiz konusunda.

Neyse, surusun ortalama hizi 28.9 fakat 20 km/s hizinda batidan esen ruzgari arkaya aldigimda tempo asagidaki gibi.


mywindsock.com sitesi başka bir konuda sizden öğrenmiştim hala arada kullanıyorum.

FireShot Capture 056 - Kütahya - Eskişehir 1.30 - 45 km_s ? Cycling Weather Conditions from_ -...png

Siteye göre rüzgar olmasaydı hızım 39 km/s olacakmış mesela. O dönem ftp değerim 295 watt idi. Rüzgarsız çıkan hesap, bir bucuk saat 276 w sürdürmem normal zaten.
 
solo sürüşte, dönüşte rüzgarı arkama alıp kendimce iyi bir ortalama yapmıştım...

(link)

1576495573119.png
 
  • Beğen
Tepkiler: TafLan
Bence ring misali git gelli olanlara bakmak lazım. Sonuçta indigin kadar çıkmış olmak lazım doğru ortalamayı bilmek için. Benim ortalamam 20-22 arasında geziyor. Havalar soğuyunca yavasliyorum biraz ama artık yaza tekrar yazarız.
216693 dosyayı görüntüle

Değerlendirme antrenmanlarımı sizin dediğiniz gibi git gel bir rota üzerinde yapıyorum. Ayrıca git gel segmentleri alabilmek için en rüzgarsız zaman dilimini bekleriz.
FireShot Capture 058 - Rüyamda gördüm ? - Ride - Strava - www.strava.com.png
 
mywindsock.com sitesi başka bir konuda sizden öğrenmiştim hala arada kullanıyorum.

216695 dosyayı görüntüle

Siteye göre rüzgar olmasaydı hızım 39 km/s olacakmış mesela. O dönem ftp değerim 295 watt idi. Rüzgarsız çıkan hesap, bir bucuk saat 276 w sürdürmem normal zaten.

1 saatin uzerinde 250w ustu ortalama guc uretmek kolay is degil, ciddi anlamda kondsiyon gerekli.

Bizim buradaki kom'larin hemen hemen tamami ruzgarla yapilma. Millet ciddi ciddi firtina ciksa da kom icin ugrassak diye bekliyor. Kom sonuclarina bakinca da ortalik karisik, misal populer rotalardan birisi, 27 bin surucuden daha fazlasi gecmis. Bakiyoruz tepedeki sonuclara

Screenshot 2019-12-16 at 13.28.31.png

4.9 km'lik segme bu, linkini de vereyim (link)

Bakiyoruz powermeter olmayan suruslere, 500W ustu hepsi de. Ama powermeter kullanan arkadaslara bakinca gercek guc 250-300W arasi. Strava gucu hesaplarken ruzgar etkisini bilemedigi icin muazzam fark ortaya cikmis.
 
90 üzeri kadans yapan birinde ortalama 30 üzerine çıkarmı çıkan varsa ciddi ciddi helal olsun.... benim maksimum 30 km mesafede ortalama hız 27 yi hatırlıyorum ötesi hayal bize... diz sakat kaslar zayıf septum deviasyonu var nefes yetersiz olmaz bu iş... ümidim yok 30 üzeri için
 
200 km mesafeyi 38-40 ortalama ile bitirdim diyenler tamamen palavra atıyor. Bu imkansız bir şey,
KM- saat ile oynalar misal 20 janta ayarlayıp, 28 jant bisiklete binersen, 50 km bile çıkabilir.
sizi gidi ... cambazlar sizi..
 
  • Hahaha
Tepkiler: :DDD
1 saatin uzerinde 250w ustu ortalama guc uretmek kolay is degil, ciddi anlamda kondsiyon gerekli.

Bizim buradaki kom'larin hemen hemen tamami ruzgarla yapilma. Millet ciddi ciddi firtina ciksa da kom icin ugrassak diye bekliyor. Kom sonuclarina bakinca da ortalik karisik, misal populer rotalardan birisi, 27 bin surucuden daha fazlasi gecmis. Bakiyoruz tepedeki sonuclara

216700 dosyayı görüntüle

4.9 km'lik segme bu, linkini de vereyim (link)

Bakiyoruz powermeter olmayan suruslere, 500W ustu hepsi de. Ama powermeter kullanan arkadaslara bakinca gercek guc 250-300W arasi. Strava gucu hesaplarken ruzgar etkisini bilemedigi icin muazzam fark ortaya cikmis.

Powermetre kullanmaya yeni başladım, 3 tur oldu daha önce treinerda ölçüp yapıyordum. İki aydır sadece hafta sonları gezi tarzı aradaki küçük segmentleri kovalar turlar yapıyorum. Malum havalar soğuk Eskişehir daha da soğuk. Powermetreleri taktım diye segment denemesi yaptım. FTP 271 çıktı segment sonuçları da aşağı. Tabi ben iyi bir tırmanışcı değilim düz yolda deneme yapmam lazım.

Ha bir şeye daha değineyim Fark ettiyseniz nabız değerlerim düşük. Avantajı normal nabızlı birinin 170-180 nabız performansına 130-140 nabızlarda ulaşıyorum ve 140 nabızda 170 nabızda ki normal birisin hırpalandığı kadar hırpalanmadığım için daha uzun performans sergileye biliyorum. Bu zamana kadar en fazla 172 nabız gördüm ki normalde en fazla 165 görürüm. Ama fark ettim ki performansı iyi normal nabız değeri olan arkadaşlarımdan çok daha geç ısınıyorum, bunu da dezavantaj olarak görebiliriz.

11.PNG

Rüzgar beklediğimiz bir segment ise Eskişehir - Bozüyük segmenti. 2018 Kasım ayında ben daha yol bisikletine yeni başlamıştım, lodos fırtınası (+25 km/s) vardı tranvaylarda felan anons ediliyordu. Gökhan Uzuntaş Eskişehir'den Bursa'ya güzel bir performans yapmıştı. O dönem epey konuşulmuştu. Daha lodos fırtınası yakalayamadık en fazla 16 km/s rüzgar yakalayabildik. Bakalım mevsim geçişini bekliyoruz.
Ekran Alıntısı.PNG
 
Geri