Scudo Sports

Endurance Modası - CANYON Endurace CF 9.0 SL

Scudo
@Çağrı Soylu

Belki paylaşılmıştır ama kargo yolu ile almayı düşünen arkadaşlara rehber olması açısından aklıma gelen tüm detayları aktarayım;
Bisikleti indirimde 1111 eu’ya yakaladım ve kredi kartım ile aldım ( para transferi gibi ödeme seçenekleri de var tabi). Önce ön provizyon çektiler ve siparişim onaylandıktan sonra tüm tutarı çekeceklerini, bu nedenle kart limitimi açık tutmam gerektiğine dair mail attılar. Bir sonraki gün yine küçük meblağlı bir provizyon çekildi ve daha sonra tüm tutar çekildi. Siparişimin onaylandığı, en kısa sürede ürünün kargoya verileceğine dair mail gönderildi. Hemen ertesi gün ( Perşembe) ürün Ups aracılığı ile ( Canyon Ups veya Dhl ile çalışıyor ancak bana hangi firma ile gönderilsin gibi bir seçenek sunulmadı) kargoya verildi ve takibi için kullanacağım kod ile birlikte linki de gönderildi. Cumartesi günü ürün Yeşilköy’e vardı ve “Paketiniz, ithalat konumunda resmi girişi için gümrükleme aracısından bırakma bekliyor” notu düşüldü. Pazartesi akşamına kadar bekledim ancak üründe farklı bir hareket görmeyince Ups’i aradım. Canyon, alıcı bilgilerinde telefon numaramı eklememiş, bana ulaşamadıkları için de gerekli işlemleri yapamamışlar(demek ki siz ürünü Yeşilköy’de görür görmez firma ile irtibata geçerseniz işlemi hızlandırmış olursunuz) . Mail adresime basit bir form gönderildi, bu formda ilgili ürün için gümrük işlemlerini adınıza yapmaları için Ups’e vekalet veriyorsunuz. Doldurup imzaladım, taratarak geri gönderdim.1 gün sonra Ünsped Gümrük firmasından ödemeniz gereken vergi tutarı şu kadardır, masraf bildiriminden itibaren 3 gün içerisinde ödeme yapılmaz ise 80-100 lira arası ardiye ücreti alınır şeklinde bir mail geldi. Belirtilen hesap numarasına Eft yaptım. Ürün 2 gün sonra ev adresime teslim edildi. Yaklaşık 1 hafta sonra da gümrük işlemlerine ait detaylı formlar, ödemelere ilişkin belgeler vs bir dosya olarak gönderildi.
Vergi olarak sadece ürün bedeli olan 1111 eu üzerinden %20 verdim, ekstra hiçbir ödeme yapmadım. Ups de işlemler ve aracılık için hiçbir ücret almayacaklarını sadece belirtildiği gibi ödemeyi geciktirmem halinde ardiye ücreti alınacağını belirtmişti zaten. Umarım aradığınız cevapları içeriyordur.
 
http://i52.photobucket.com/albums/g11/RedBaronMotur/2014CANYONEnduraceCF9SL/20141008_074725_zps42f358b2.jpg

kafamı uçurdu şimdi,karbonu satıp üste para koyup her yol parisine kavuşmak.
 
@Kudret Kurtcebe

Kudret abi, yol mu istiyorsunuz yoksa Cyclocross mu?

(link)
 
@Kudret Kurtcebe

Kudret Bey, beğendiniz mi? Nasıl değerlendiriyorsunuz böyle bir geometriyi, bu konfigurasyonu? Canyon'a ne diyorsunuz?
 
Kudret abi Canyon'un Ultimate AL diye aluminyum CX bisikletleri var. Fiyatları makul.
Ben benim CX'i satmadan bir tane Endurace ya da Ultimate serisi alacağım. Bakalım. CX offroad yeni alacağım da Kartepe'ye giderken sana 1 saat fark atmak için :p
 
  • Beğen
Tepkiler: Alpaslan.Savacı
@Çağrı Soylu

Cylo-cross serisinin adı Ultimate AL değil, Inflite AL. :)
 
@Berke K.

Doğru haklısın. Ben artık Canyon'un sitesinde geze geze hepsini birbiri ile karıştırmaya başladım. Aksesuarları dahi ezberledim :)
 
@Çağrı Soylu

Bence bu kadar kafa yormaya gerek yok. :)
Canyon'da her bütçeye en az 2-3 alternatif bulunuyor bir tanesini seçerdim ben. Canyon'da bisiklet seçmek de kolay olsa gerek çünkü neredeyse tüm bisikletlerinde gri, siyah, kırmızı ve mavi kullanılıyor öyle renk renk bisikletlerini görmedim yol modellerinde hepsi birbirine benziyor donanımlar da aynı şekilde. :)
 
@Berke K.

Zaten birbirine yakın çok fazla seçenek olduğu için kafa karışıyor. Bu vesile ben de yazayım buraya diğer arkadaşlar da yönlendirici yorum yapsınlar.

Kafamdaki modeller ve artı ve eksileri

Endurace CF 9.0
+Mat siyah ve kırmızı renkleri ile çok güzel gözüküyor
+Fiyatı 1511 Euro ile en ucuzu
+Konforlu sürüş geometrisi ile en konforlusu
-Teker seti en kötü bunda(DT Swiss R23 Spline ve Continental GrandPrix 4000S II)
-En ağırı bu (7.3kg)

Ultimate CF SL 9.0
+12-32 ruble ile yokuşlarda bana çok yardımcı olur. Bu gerekli
+Teker seti Endurace'e göre daha iyi hem de çok daha güzel gözüküyor(Mavic Kysrium Elite S WTS ve Mavic Yksion Pro Grip Link/Mavic Power Link)
+6.95 kilo ile 7kg altı bir bisiklet.
-Fiyatı 1847 euro. Endurace'den 300 euro fazla.
-Rengi en kötü olan bu. En iyi kombinasyonu gri/siyah.
-Endurace'e göre daha az konforlu.

Ultimate CF SLX 8.0

+En güzel gözüken bu
+En hafif bu(6.7kg)
+Grup seti hepsinde aynı(Ultegra 6800) ama geri kalan ekipman bakımından en iyisi bunda
+Tüm yorumlarda ve testler paraya göre en iyi bisiklet olduğu yazıyor.
-Banka soydurur(2520 euro)
-Ultimate CF SL'e göre farkını yalnızca profesyonnelerin anlayacağını yazdı Canyon.
-52/36 aynakolu doğal olarak yarış için. Bana fazla gelir 36/28 dişli oranı(hali hazırda böyle ve fazla geliyor. gerçi bir yanda da bu benim mevcut bisikletimden 3.5 kilo hafif ki bu %30 a denk gelir)
 
@Raşit S

valla raşit bey
cyclo cross tabi endurance kadrolarda uygun farketmiyor gerçi benim için ,her iki kadrolu bisiklet düz toprak zeminde artı stabilde gitmekte.
 
@Alpaslan.Savacı

geometriden önce bisikletin işlevi önemli bu kadro endurance kadro yol farketmez ,düz toprak zemin artı stabil yol benim tarzım bu zati,
ben sadece asfaltta kalan yol bisikleti ile duramam, illaki toprağa 28 jant ile gireceğim çünki tarzım cyclo cross olmuştur yıllarcada,
yeni geldi daha cyclo anlayışı, o da 2012'de

@Çağrı Soylu

avatarda 29 yazıyor tabi fark atacan ama önce 23 nisanda kartepeyi yolu şaşırmadan alacan
sonunda performans216 formasını benden teslim alacaksın bir kaç adet yaptıracağım .
 
@Çağrı Soylu

Aslında bu 3 model de tam olarak aynı amaca hizmet etmiyor.
Siz kendiniz yazmışsınız zaten. Endurance konfor odaklı, SL modeli hız-spor kullanım odaklı, SLX modeli üst düzey, profesyonel performans kullanım odaklı.
Bunların arasında bir tanesi sizin önceliğiniz olmalı aslında seçim yapmak bence çok basit.

Yol bisikletinde ben konfor aramıyorum Endurance olsa da ne kadar konfora odaklansa da sonuçta yol bisikleti bu ne kadar konforlu olabilir? SLX modeli hem çok pahalı hem çok profesyonel bence bu kadar üst düzeye gerek yok.
SL modeli bana göre en ideali. Ultegra set gayet yeterli, jantlar gayet yeterli, ağırlık çok iyi, fiyat çok iyi.
Ayrıca benim Canyon'un yol serisinde en beğendiğim model gümüş çok yakışmış bence. :)
Ultimate SL alırdım. ;)

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t35.0-12/10683192_647831025337091_1347643731_o.jpg?oh=f08a6149c053785a156f1a7d90b1aad0&oe=5442DD94&__gda__=1413614580_4e13974e94459eb43792de8ee2e43d5c
 
  • Beğen
Tepkiler: Alpaslan.Savacı
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p526x296/10685577_854075597958349_8323562629101996098_n.jpg?oh=2a7abfb50e4279d2a70565eac056e408&oe=54BBF022

her yol parisi-scott scale 30 karbon mtb'den dönüştürülmüş 28 jnt 700x32 teker 44-32-22 slx ayna kol 11-34 ruble deore

1- düz toprakta gider
2- çok sarsıntılı stabilde gider
3- asfaltta gider

dez avantajı yarık zeminli çok sert toprakta hikaye ,bununla idare edeceğiz 10.9 kilo..spd pedallı
 
Sele borusunu değiştirdiniz mi?
 
@Deniz Baklacı
Evet, min 16 cm. dışarıda kalması gerekiyor, kadto boyuyla birlesince bacak boyumu aşıyor. Satılık VCLS 2.0 seatpost :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafa ç
@Alpaslan.Savacı

Sorma nedenim de aslında tam olarak oydu. Ben de Canyon Endurance 6.0 Al modelini kullanıyorum. Boyum 182 ayakkabı ile 185 falan. Ancak
Canyon M kadro önerdi. Uzun araştırmalar sonunda yaklaşık ben boylarda ve L kadro kullanan birini buldum ve eğer sele boyunu yüksek kullanmayı seviyorsam kesinlikle M kadro almamı önerdi. Sonuçta M kadro aldım. Çok rahatım ve siz 188 boy ile XL alınca aklımda soru işareti oluşmuştu.

Bu arada harika bisiklet. Hayırlı uğurlu olsun. Ben 25 mm lik tekerimi cam kırığı ile yardığım için 23 mm kullanıyorum. Onlar da gayet rahat.

IMG_3053.JPG
 
bi türlü karar veremedim. ultimate mi endurace mi cildiracagum :D
 
Geri