@djayo
Sizin yorumlarınıza katılıyorum ;
Ancak burada fotoğraflardan değerlendirme yapılması bence Yasin arkadaşımızın lehine olabilecek bir durumdur.Burda Aktif Pedal yardımcı olabilmek adına lefty kullanımını gizliyerek üretici firmadan değerlendirmelerini istiyor.Kadronun gönderilmesi ile beraber yapılacak bir incelemede sanırım hiç kimse bu kadar Arge çalışmaları yürüten ve mühendis çalıştıran bir markanın bu hasarın gerçek nedenini ortaya çıkaramayacağını düşünmesin.Bu gerçekten çok büyük iyimserlik olur.Ve yine herhangi bir markanın distrübitörünün üreticiden bilgi saklayarak araştırma talep etme riskine giremeyeceğini bilmeliyiz.Olaya duygusal olarak yaklaşıp nerde bu devlet nerde bu millet anlayışı ile yaklaşmayı doğru bulmuyorum.Ürün garanti şartlarını ihlal edip yine de garanti şartlarını yerine getirilmesini beklemek ve isteğiniz olmayınca da firma hakkında veryansın etmek bence doğru bir yaklaşım değil.Siz dürüst olup specialized'a bildirin bakalım 110mm lefty maşa ile epic kadronuzu kullandım ve sonucu böyle oldu.Bakalım nasıl bir cevap alıyorsunuz.?? Bu tarz bir bildirim ile herhangi bir garanti şartı yerine gelmeyeceğini bilerek sadece kadro resmi ile müracat edilmiş.Bence bu yeterince açık....Yapılan kullanımın yanlış olduğu biliniyor.Ama bi ihtimal burdaki satıcıdan bi iyilik bekleniyor.Satıcıda zaten yapabileceğini yapıp sadece kadro fotosu ile müracat etmiş.Aktif Pedal'ın burda sen yanlış kullanmışsın bu kadroyu ama al sana biz yenisini verelim demesini beklemek biraz hayal kurmak olur.Sonuçta bu insanlar bu ürünleri evlerinden getirmiyorlar..Specialized markasının TR'de satışından ve servisinden sorumlular.Üreticinin verdiği garanti koşulları kadar sorumluluklarını yerine getirmekle yükümlüler.
Burda biraz Aktif Pedal tarafında gibi görüş bildirmiş olabilirim.Ancak bana doğru gelen budur.Bu tarz bir olayda bence veryansın etmek yerine satıcı firma ile ilişkileri iyi tutup kadronun tamiri için ne yapılabilir veya yeni bir kadro için nasıl güzel bir indirim yapılabilir bunları konuşmak lazım.
Sizin yorumlarınıza katılıyorum ;
Ancak burada fotoğraflardan değerlendirme yapılması bence Yasin arkadaşımızın lehine olabilecek bir durumdur.Burda Aktif Pedal yardımcı olabilmek adına lefty kullanımını gizliyerek üretici firmadan değerlendirmelerini istiyor.Kadronun gönderilmesi ile beraber yapılacak bir incelemede sanırım hiç kimse bu kadar Arge çalışmaları yürüten ve mühendis çalıştıran bir markanın bu hasarın gerçek nedenini ortaya çıkaramayacağını düşünmesin.Bu gerçekten çok büyük iyimserlik olur.Ve yine herhangi bir markanın distrübitörünün üreticiden bilgi saklayarak araştırma talep etme riskine giremeyeceğini bilmeliyiz.Olaya duygusal olarak yaklaşıp nerde bu devlet nerde bu millet anlayışı ile yaklaşmayı doğru bulmuyorum.Ürün garanti şartlarını ihlal edip yine de garanti şartlarını yerine getirilmesini beklemek ve isteğiniz olmayınca da firma hakkında veryansın etmek bence doğru bir yaklaşım değil.Siz dürüst olup specialized'a bildirin bakalım 110mm lefty maşa ile epic kadronuzu kullandım ve sonucu böyle oldu.Bakalım nasıl bir cevap alıyorsunuz.?? Bu tarz bir bildirim ile herhangi bir garanti şartı yerine gelmeyeceğini bilerek sadece kadro resmi ile müracat edilmiş.Bence bu yeterince açık....Yapılan kullanımın yanlış olduğu biliniyor.Ama bi ihtimal burdaki satıcıdan bi iyilik bekleniyor.Satıcıda zaten yapabileceğini yapıp sadece kadro fotosu ile müracat etmiş.Aktif Pedal'ın burda sen yanlış kullanmışsın bu kadroyu ama al sana biz yenisini verelim demesini beklemek biraz hayal kurmak olur.Sonuçta bu insanlar bu ürünleri evlerinden getirmiyorlar..Specialized markasının TR'de satışından ve servisinden sorumlular.Üreticinin verdiği garanti koşulları kadar sorumluluklarını yerine getirmekle yükümlüler.
Burda biraz Aktif Pedal tarafında gibi görüş bildirmiş olabilirim.Ancak bana doğru gelen budur.Bu tarz bir olayda bence veryansın etmek yerine satıcı firma ile ilişkileri iyi tutup kadronun tamiri için ne yapılabilir veya yeni bir kadro için nasıl güzel bir indirim yapılabilir bunları konuşmak lazım.