Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Erdoğanlar Bisiklet

Bu bir sorun değil ki böyle bir mağaza gördüğünüzde aksine güvenmeniz gerekir. Mağaza demiş ki benim ürünlerim bunlar, standartlarım bunlar, fiyat politikam bu, benim malımda hile hurda yok, internetten alışverişini yap ve kullan. Covidden dolayı Avrupa'da alışverişler hep böyle zaten. Sizi rahatsız eden Erdoğanlar değil, genel olarak karşınızdakine güvenmemek. Bu da sizin sorununuz değil, ülkenin sorunu. Avrupa'da sözün değeri vardır. Bir insan bir şey diyorsa bu değerlidir. Mağaza malım bu diyorsa mal budur. Müşteri malda sorun var diyorsa o üründe gerçekten sorun vardır. Geçen sene Erdoğanlar'dan iki çift Ultegra fren pabucu aldım. Üründe önemsiz, kılcal bir çizik vardı, bunu değiştirmek istediğimi söyledim. Bana üründen bir çift getirdi ve dışarıda seçip değiştirdim. Büyük mağaza olmak bunu gerektirir. Fiyat politikası, güvenilirliği en iyi olan mağazalardan biridir Erdoğanlar. Başkası olsa "cebine koyduğunda anahtar, bozuk para çizmiştir, yere düşürmüşsündür, ben bunu nasıl iade edeyim" derdi. Nelerle karşılaştım. Erdoğanlar iyidir.
 
Scudo
@can onur ben de bir alışverişimde balata gibi birkaç ufak parça ve zincir yağı sipariş etmiştim. Kutudan zincir yağı çıkmamıştı ve bu durumu kendilerine ilettiğimde sorgusuz sualsiz "arkadaşlarımız koymayı unutmuş olabilir, gönderelim." diyerek ayrıyeten zincir yağı göndermişlerdi. Olması gereken bu ama herkes bu standartta çalışmıyor maalesef.
 
4 -5 ay kadar evvel bisiklet sepetine uğramak istediğinde sağlık tedbirleri kapsamında içeri müşteri almıyoruz denilmişti. Daha sonraki bir tarihte, kanuni düzenlemelerinde rahatlatılmaya başlanması ile birlikte mağazanın içine müşteri almaya başlamışlardı. Dönem ve mevcut düzenlemelere göre mağazalar farklı uygulamalara gidebiliyor. Fazlatakılmamak lazım. Ancak kask almayı düşünen arkadaşa kapıda inceleme imkanı sunulsa daha hoş olurdu.
 
  • Beğen
Tepkiler: mazot ve Ali Eren
Artık Decathlon gibi bir mağaza varken bütün mağazalar ayakta kalabilmek için o standarda çıkmak zorundalar. Sattığı ürünün arkasında olmayan, müşterinin sözüne itimat etmeyen bütün mağazalar kapanacaklar. Decathlon diyor ki bu bisikleti bu şartlarda kullanabilirsin, kadro ve maşa için ömür boyu garanti veriyorum ve şu süre içinde mağazaya iade edebilirsin. Bitti... Böyle bir satış politikası varken ben hiçbir şekilde mahalle bisikletçisine gitmem. Erdoğanlar'dan çok memnunum.
 
Decathlon'un da aksesuar konusunda biraz ürün çeşitliliğini arttırması gerekiyor sanki.
 
Ama reklam kokuyor buralar 😆
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Ama reklam kokuyor buralar 😆
Kim niye Erdoğanlar bisiklet reklamı yapsın! Para mı veriyorlar reklam yapılsın diye?

Ben de 11 yıldır kendileriyle yer yer alışveriş yaptım, yaparım. Hatta yanlış gönderim oldu vs. ben daha iadeyi göndermeden yeni ürünü gönderdiler. Cidden düzgün esnaf oldukları izlenimini bana verdiler yıllar boyunca.

Şahsen tanımam etmem. İşini düzgün yaptığını belirtmek de reklam oluyorsa bilemedim.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kim niye Erdoğanlar bisiklet reklamı yapsın! Para mı veriyorlar reklam yapılsın diye? Ben de 11 yıldır kendileriyle yer yer alışveriş yaptım, yaparım. Hatta yanlış gönderim oldu vs. ben daha iadeyi göndermeden yeni ürünü gönderdiler. Cidden düzgün esnaf oldukları izlenimini bana verdiler yıllar boyunca. Şahsen tanımam etmem. İşini düzgün yaptığını belirtmek de reklam oluyorsa bilemedim.

Översin reklam derler, söversin niye böyle yazıyorsunuz derler. İyiyi öveceğiz, kötüye söveceğiz. İyi iyi olmaya devam etsin, kötü silinip gitsin diye.

çOK sESLİ gÜLDÜM

Mahalledeki fırınım her sabah ekmek çıkartıyor hem de sıcakcık bana verdiği ekmeği beğenmezsem sıcağıyla değiştiriyor. Ayrıca bazen poşete kenardaki küçük kurabiyelerden atıyor. Bakkalım meyve suyu kola satıyor geçen gün telefonla kola istedim fanta yollamış HEMMMEN İADE ALDI Değiştirdi. Her sabah işe gidiyorum çalışıyorum hem de her sabah inanabiliyormusunuz. eğer e ne var bunda diyorsanız bende aynı cevabı vereceğim. Para kazanıyor hem de benim paramı tabi doğru mal gönderecek işini doğru yapacak tabi değiştirecek hatalı ürünü.

AmA R E K L A M KOKUYO BURALAR

Bu paylaşım daha da bir güzel geldi gözüme :)
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
@Clal Bakkal ve fırınınız bunları yapınca suratına gülümsüyor musunuz yoksa işin bu yapacaksın tabii ki mi diyorsunuz. İkinci seçeneği seçtiyseniz diyecek birşey yok ilkini seçerseniz sanal ortamdan yapılan alışverişinde gülümsemesi bu şekilde olacak elbette. Esnaf burayı okuyacak o da mutlu olacak. Sabah suratına güldüğünüz fırıncı gibi. Saygılar efendim. Büyük ve koyu yazmadan da derdinizi anlatabilmeniz ümidiyle.
 
Keşke ben de gülebilsem. Forum ne saçma sapan bir hal aldı ya, bir reklamla itham edilmediğimiz kalmıştı.

Ergen ergen paylaşımlar aldı başını gitti. Sesli gülmek ne demek? Normalde böyle mi gülüyorsunuz?

 
Yukarıda yaşadığım konuyu anlatırken mağaza hakkında herhangi bir kötüleme vs. yapmadığımı ifade etmesi açısından daha önce yaptığım övücü yorumu alıntılamıştım. Ayrıca yazdığım yazıda da kötüleyici ve şikayet edici bir üslupta olmadığımı düşünüyorum.

Anlatmak istediğim sadece her zaman her ürünü bir şekilde inceleyip hatta canlı göremeyenlerin de bu yapılan uygulama ile bir nevi madur edilmesiydi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal
AmA R E K L A M KOKUYO BURALAR 😆 😆 😆 😆
Ben esnafı düşünmem, kendimi düşünürüm. Sokak aralarındaki bisiklet dükkanlarına maddi destek sağlamak gibi bir görevim yok. Zamanında çok kazık yedim. En büyük kazığı da arkadaşım sandığım, efendi görünüşlü, dürüst olduğuna inandığım bir dükkan sahibinden yedim. Çok iyi biliriz ki dost kazığı geleneklerimizdendir. Tabii ki bana kazık atmayanı, herkese standart bir hizmet sunan bir mağazayı öveceğim. Sen kazık yemek istiyorsan saygı duyarım.
 
Internet sitelerinde belirttikleri iptal ve iade prosedurune gore asagidaki uygalamasi olan magaza:
"Tüketici sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişiye teslimden itibaren yasal olarak 14 gün içerisinde iade etme hakkına sahiptir. İade edilen ürünün kargo masrafları müsteriye aittir." demisler.

Halbuki MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ madde 12 de soyle diyor:
"(3) Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın tüketiciden alınmasını sağlamakla yükümlüdür."

Uygulamada nasil yapiyorlar bilmiyorum ama neden "İade edilen ürünün kargo masrafları müsteriye aittir" ifadesini koyduklari pek anlasilir degil acikcasi.
 
Son düzenleme:
Uygulamada nasil yapiyorlar bilmiyorum ama neden "İade edilen ürünün kargo masrafları müsteriye aittir" ifadesini koyduklari pek anlasilir degil acikcasi.

Sanırım sitede o kısmı güncellemeyi unutmuşlar. Zira bugüne kadar Erdoğanlar'dan birkaç defa iade işlemim oldu ve hiçbirinde kargo ödemedim.

Hatırladığım kadarıyla tüketici yasasının yürürlüğe giren ilk halinde, iade kargo masraflarını hangi tarafın üstleneceğine dair net bir ibare yoktu. Yasada daha sonra yapılan değişikliklerle bu konu netlik kazandı ve masraflar satıcının üzerine bırakıldı. Herhalde zamanında siteye yasanın ilk hali konuldu ve o şekilde unutuldu. Lakin güncel uygulama tamamen yasayla uyumlu şekilde ve iade kargo ücretini firma ödüyor.
 

iyi alışverişler 👈



Keşke ben de gülebilsem. Forum ne saçma sapan bir hal aldı ya, bir reklamla itham edilmediğimiz kalmıştı.

Ergen ergen paylaşımlar aldı başını gitti. Sesli gülmek ne demek? Normalde böyle mi gülüyorsunuz?

[
 
@mali tosun
merhaba; konu ile alakalı sanıyorum firma olarak cevap verme hakkı doğmuş. Durumu şöyle izah edeyim. Firma olarak siz müşterilerimizin ve kendi sağlığımız ön plandadır. Daha önce ki kurallar gereği mağazamız her hafta düzenli dezenfekte ediliyor ve sınırlı sayıda müşteri girişine müsade ediyorduk. Ancak anormal vaka sayısındaki artış alınan tedbirlerin eksikliği bizimde bazı katı tedbirler almamızı gerektirdi.

Uzman veteriner hekim olarak; (bu ve buna benzer hastalıklar ile ilgili yıllarca ders aldıktan ve onlarca makale okuduktan sonra) devlet tarafından alınan tedbirlerin yetersiz olduğunun bilincindeyim. Bu yüzden ekstra tedbir almak zorunda kaldık. Ve görüyorumki alınan tedbirlerin yetersizliğinden dolayı maalesef ülkedeki durum gün geçtikte kötüleşiyor.

Tüm dünyada ve türkiyede internet satışının bu kadar revaçta olduğu bir dönemde ürünü alıp evde denemeniz sizler ve bizler için en sağlıklı yöntem.

Beğenmediğiniz veya hoşunuza gitmeyen bir durum olduğu zaman ürünü tekrar ücretsiz iade edebiliyorsunuz. Bu zaten yasal bir prosedür. Sizden gelen ürünler gerekli dezenfeksiyon işlemleri yapıldıktan sonra tekrar satışa alınıyor.

Siz tabi müşteri olarak mağazamıza gelmişsiniz teşekkür ederiz ancak maalesef bu kişisel bir durum değil. Yaklaşık 6 aydır mağazamız için durum bu şekilde. Olası bir covid pozitif vakasında mağazanın 15-20 gün kapanması ve tüm çalışanların karantinaya alınması ve maddi manevi zorluklar bizler için daha zorlu bir süreçtir.

Bu yüzden siz değerli müşterilerimizin firma olarak aldığımız bazı kurallarına uymasını istemek en tabii hakkımız.

@Mehmet Altuğ
Mehmet bey; uyarınız için ayrıca teşekkür ederim. Dediğiniz gibi site ilk hazırlandığı zamanda kalan bir metin. ilgili düzenlemeyi yaptım. :)

Herkese sağlıklı günler dilerim
Mehmet
 
Trainer baktım. Sepette ek indirim diyor ama sanki indirim yokmuş gibi geldi bana.

1623673246345.png

1623673287595.png
 
Geri