- Kayıt
- 17 Haziran 2011
- Mesaj
- 51
- Tepki
- 501
- Yaş
- 39
- Şehir
- Ankara
- İsim
- Mehmet Yeşilören
- Bisiklet
- Cube
@Serkan Mıstınoğlu
SERKAN BEY;
Özür dilenecek veya pişman olunacak bir durum açıkcası göremiyorum. Müşterim sıfır bir ürün almış ve bu üründe arıza çıkmış. Yasal olarak haklarını kullanmış ve ürünü iade etmiş. Kargo ücreti dahil tüm masraflar firmamız tarafından karşılanmış. Ürün bedeli iade edilmiş. Yani ortada herhangi bir mağduriyet yok. Yasaların verdiği haklar bunlarla sınırlı ve hepimiz bu sınırların içerisindeyiz.
Ürünü satın alan arkadaşa telefon yoluyla gerekli açıklama yapıldı ve gerekli düzenleme sağlandı. Bunu burada tekrar açıklama ihtiyacı hissetmedim. Hatanın hangi çalışanımız tarafından yapıldığını zaten tespit ettim. Ancak orası tamamen iç işlerimizle alakalı. Yani onunla ilgilide gerekli çözüm üretildi. Ancak bunları burada madde madde açıklamama gerek yok.
Durumla ilgili gerekli hassasiyeti gösterip buraya yazı yazmam bile bence yeteri kadar bu konuya önem verdiğimin bir göstergesidir. Sorun veya problemi olan her müşterimle elimden geldiği kadar ilgileniyorum. Yasal sınırlar içerisinde gerekli haklara sahibiz zaten. O hakları da müşterim kullandı.
"YANİ SORUN ÇÖZÜLDÜ"
Yazdığım cevaplar herkes istediği şeyi anlayabilir. Durumla ilgili elimizden geldiğince YAPICI çözümler üretiyoruz. Bu durumla ilgilide çözüm üretildi ve benim için konu kapandı.
Anlayışınız için teşekkür eder.
iyi akşamlar dilerim
SERKAN BEY;
Özür dilenecek veya pişman olunacak bir durum açıkcası göremiyorum. Müşterim sıfır bir ürün almış ve bu üründe arıza çıkmış. Yasal olarak haklarını kullanmış ve ürünü iade etmiş. Kargo ücreti dahil tüm masraflar firmamız tarafından karşılanmış. Ürün bedeli iade edilmiş. Yani ortada herhangi bir mağduriyet yok. Yasaların verdiği haklar bunlarla sınırlı ve hepimiz bu sınırların içerisindeyiz.
Ürünü satın alan arkadaşa telefon yoluyla gerekli açıklama yapıldı ve gerekli düzenleme sağlandı. Bunu burada tekrar açıklama ihtiyacı hissetmedim. Hatanın hangi çalışanımız tarafından yapıldığını zaten tespit ettim. Ancak orası tamamen iç işlerimizle alakalı. Yani onunla ilgilide gerekli çözüm üretildi. Ancak bunları burada madde madde açıklamama gerek yok.
Durumla ilgili gerekli hassasiyeti gösterip buraya yazı yazmam bile bence yeteri kadar bu konuya önem verdiğimin bir göstergesidir. Sorun veya problemi olan her müşterimle elimden geldiği kadar ilgileniyorum. Yasal sınırlar içerisinde gerekli haklara sahibiz zaten. O hakları da müşterim kullandı.
"YANİ SORUN ÇÖZÜLDÜ"
Yazdığım cevaplar herkes istediği şeyi anlayabilir. Durumla ilgili elimizden geldiğince YAPICI çözümler üretiyoruz. Bu durumla ilgilide çözüm üretildi ve benim için konu kapandı.
Anlayışınız için teşekkür eder.
iyi akşamlar dilerim