Scudo Sports

Fuji touring'e dair (fotoğraflı)

@yakubi

Tesekkur ederim bu arada sizede hayirli olsun insallah kisa zamanda bende alirim ve yollara duserim
 
Scudo
@yakubi Merhaba, diğer bir Fuji konusunda arkadaş akıcılıktan çok şikayet ediyor. Sizin düşünceniz hala aynı mi?
 
@Oğuz Mert Merhaba, şimdiye kadar en çok kaç kg yüklü tura çıktınız?
 
Bisikletin akıcılığı Hakkında fikrim değişmedi, ulaşım için son derece uygun bir bisiklet olduğu inancındayım hala.
Arkadaşımız belki beklentiyi çok yüksek tutmuş olabilir yoksa bunu görmemek zor. Kullandığım süre zarfında kimi Zaman mtb gibi kullanarak sağlam duruşuna bir kez daha hayran olduğumu da söylemek isterim.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@ilker

Ben genelde 12- 15 kg ile yolculuk yapıyorum, 22-23 kg yüklediğim de oldu. Akseki'de görev yaparken yüklü halde Toroslarda birçok defa sürdüm. Konya -Antalya yolunda ciddi inişler çıkışlar mevcut bilenler bilir. Hiç çekiş sorunu yaşamadım.Pedala basacak kuvvet olduğu sürece sorun çıkmıyor :) . Saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@yakubi

Kapasitesi kisitli adamlarin “Bu da benim bisikletim” diyerek koydugu iki fotograftan ibaret hikaylereden bikmis biri olarak acayip zevk aldim paylastiginiz deneyimi okumaktan. Fuji touring dediginiz tonla fotografini bulacaginiz, her fotografin bir birinin ayni olacagi bir bisiklet. Ama isin icine sahibinin deneyimi girince, guzel aktarilmissa bir de, ozel oluyor iste. Kisacasi sahibine gore kisniyor bisiklet bile.

Iyi gunlerde kullanin, kullandikca da gelin burada anlatin. Boylece okumaya deger bir seyler oluyor bu forumda.
 
Arkadaşlar selamlar bu hafta fuji almayı düşünüyorum. 2016 lar gelmek üzereyken 2015 almam mantıklı mı ? Mekanik olarak 2016 da neler değişicek bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim. Onun dısında güngörlerde yok aydın da bir mağazada buldum sarızeybekler bisiklet diye alışveriş yapan oldumu hiç ?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Hamdi O.
Hocam kargosu da işin içine girince hemen hemen aynı olur herhalde birde deneyerek almak istediğim için yurtdısını tercih etmiyorum. 54 ya da 56 kadro arasında kararsızım boyum 178 iç bacak 79
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Yunus M.
Anlıyorum hocam ben de 1.78'im ve sizin düşmeye çekindiğiniz hataya geçen ay ben düştüm maalesef. Fuji touringle yapı olarak bire bir aynı olan 58 cm bir kadro aldım ve bana büyük oldu. Onun haricinde eski bir yol bisikletim var o 56 cm ve onda çok rahatım. Galiba tur bisikletinde 56 cm kadro 1.78 boy için ideal.
 
@Hamdi O.
Bende 56 görüşündeyim çünkü bi tık büyük kadroyu hep sevmişimdir [emoji4] denge konusunu etkiler belki yüksek hızlarda ama problem değil bence
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Sevgili Yunusun fuji touring almaya karar verdiğini söylemesi ve özelden sorusu üzerine -belki başkalarına da fikir verebilir diye- buradan tecrübe ve düşüncemi yazmak istedim.
fuji touringin olumsuz yanları?
- (ne tür bisiklet amaçladığımız önemli) bir yol bisikleti ya da bir mtb değil. bu kesin.
- ayaklık olmaması kolay çözülebilir bir konu fakat ben istemedim. sonucunda birkaç kez düşürdüm bisikleti.
- üzerinde gelen pedal ile yüklü kullanamayacağımı düşünerek resimlerde görülen pedali taktırdım. fakat şimdilerde kalli pedali yeniden taktım ve çok daha zevk alıyorum. sanırım bunun arkasından gelirse tek ihtimal kilitli pedal olur.
- sele alışma sürecinde çok rahatsız etmişti. şimdilerde kesinlikle şikayetim yok.
- bu bisikletin en olumsuz tarafı yetkili firmadan kaynaklandığını düşündüğüm "zor sahip olunabilirliği". mart sonu-nisan başı elime geçeceği söylenen makine ancak eylül ayı sonunda elime ulaşabildi. bu konuyu takip edenler zaten bu sancılı süreci biliyor. yine de yaklaşık yedi ay sonunda vazgeçmemekle doğru yaptım diyorum.

fuji touringin olumlu tarafları?
- genel tur bisikletlerine göre hafif bir bisiklet olduğu söylenebilir.
- şehir içi kısa süreli kullanımlarda ( barend vites ve dropbara rağmen) sorun yaşamadım.
- eylül ayından bugüne kadar rahatlıkla 2000 km civarı yaptığımı düşünürsek bir kez lastik patladı. hasılı üzerindeki lastikler kullanışlı.
- jant teline elimdeki poşetin takılmasıyla aniden tepetaklak düştüğümde jant telini kırdık kesin diye düşündüm. hiçbişey olmadı. (önce kafama gözüme baktığımı itiraf edeyim:)
- ilk başlarda ayağa kalkıp yüklü yokuş çıkarken dizimin vitese dropbara değmesine engel olamıyordum, dolayısıyla da ayakta kullanamıyordum. şimdilerde daha rahat olduğumu söyleyebilirim.
- allah kaza bela vermezse kesinlikle evladiyelik bir bisiklet.

son olarak, aldığım bayi ile konuşurken 2015 ile 16 modelleri arasında dikkate değer farkın olmayacağını söylediğini hatırlıyorum. yine de görüşmekte fayda var.
 
@yakubi fren pabuclarini da değiştirmenizi öneririm ben 2014 modelinde baradine uc renk pabuç kullanıyorum esimin 2015 modelinde orjinalleri var özellikle yağmurlu havalarda büyük frenleme farkı ortaya çıkıyor. Bunun dişinda uzun vadede hiçbir sıkıntı yaşamadım sizin de yasamayacağını düşünüyorum hala jant akort u bile yapmadım :) üstelik geçen sene on tekere şehir içinde motor çarptı, kaza sonucu benim lastiğim patladı onun dışında jantta hiçbir sıkıntı yaşamadım. Böylelikle jant sağlamlığı da test edilmiş oldu
Vites kollarıni çarpmalarının karşı korumak için sokup içindeki açılan parçaya küçük bir bez sarmanızi önere bilirim böylece düsmelere ya da diz çarpmalarına karşı vitesli boru içinde dönmesini onlersiniz. Saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: yakubi
Arkadaslar mağazada kararımızı değiştirip farklı bir marka aldık. Fikirleriniz her zaman için değerli benim için tekrar teşekkür ederim. Düşünen varsa sıfırı 2490 lira [emoji4]aydın söke de. Sarızeybekler bisiklet diye güvenilir bir mağaza.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Geri