Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Merhabalar!

Bianchi gr0014 Bisikletime yeni yeni alışıyorum. Bisikletin selesi dışında hazır setupını bozmadım ancak lastik performansı hoşuma gitmiyor. Arka lastik basıncı 65-70 psi arasında kullanıyorum, asfaltta sanki yere yapışıyormuş hissi veriyor. Bisikletin jantları tubeless ready olduğu için ileride ayar çekerek tubeless lastik deneyebilirim. Tubeless lastik seçimi konusunda deneyimi olanlar varsa görüşlerini almak isterim.
 
Scudo
elimde çıtır hasarlı g2 maşası var turuncu. daha öncede yazmıştım. ihtiyacı olan varsa kargo + 2 bomonti filtresiz karşılığı yollarım :D
 
Merhaba,
Uzun yol tur yapmak için gravel bisiklet araştırıyorum.
Gönlümden geçen Cannondale topstone 2 ama benim için ulaşılabilir değil malesef. Seçenekleri Bisan Alltrail Grx 400 ile Carraro G4 Pro ya indirdim.
Bu iki bisikletle tecrübesi olan bir arkadaş tecrübelerini paylaşırsa memnun olurum.
 
  • Beğen
Tepkiler: bekirs07
Merhaba,
Uzun yol tur yapmak için gravel bisiklet araştırıyorum.
Gönlümden geçen Cannondale topstone 2 ama benim için ulaşılabilir değil malesef. Seçenekleri Bisan Alltrail Grx 400 ile Carraro G4 Pro ya indirdim.
Bu iki bisikletle tecrübesi olan bir arkadaş tecrübelerini paylaşırsa memnun olurum.
kadro olarak carraro daha çok beğendim ben. g2 kullandım şuan grx600 kullanıyorum. kullanması daha zevkliydi carraroyu. malzeme olarak arada çok fark var ama grx 600 ile g2 nin. aynı kalitede olsa parçaları carraroyu seçerdim.

grx400 ile g4 arasında klasman farkı var g4 daha üst
 
  • Beğen
Tepkiler: kimbell71
kadro olarak carraro daha çok beğendim ben. g2 kullandım şuan grx600 kullanıyorum. kullanması daha zevkliydi carraroyu. malzeme olarak arada çok fark var ama grx 600 ile g2 nin. aynı kalitede olsa parçaları carraroyu seçerdim.

grx400 ile g4 arasında klasman farkı var g4 daha üst
Kullanması zevkli derken akıcılıktan mı bahsediyorsunuz yoksa sele rahatlığı, malzeme kalitesi vs o tür şeyler mi? Detaylı anlatır mısınız
 
Kullanması zevkli derken akıcılıktan mı bahsediyorsunuz yoksa sele rahatlığı, malzeme kalitesi vs o tür şeyler mi? Detaylı anlatır mısınız
Daha çevik ve kıvrak diye tabir edeyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: kimbell71
2.el temiz az kullanılmış G6 pro olabilir. Mosso gvl700 grx600 almak yerine tercih edeceğim model olurdu. Mossoyu satıp gravel maceramı sonlandırdım. G6 pro olsa satmaz devam ederdim sanki.
 
elimde çıtır hasarlı g2 maşası var turuncu. daha öncede yazmıştım. ihtiyacı olan varsa kargo + 2 bomonti filtresiz karşılığı yollarım :D

Ben sana 3 tane Bomonti ısmarlayayım sen onu at çöpe kaaaaşiim
 
Ben de bir takasla , Peugeot GR14 Gravel kullanmaya başladım , hatta ilk tırmanış yarışı Toros Keçisi 'nde bu bisikleti kullandım dişli oranları nedeniyle .

MTB 'den sonra çok hafif ve hızlı olduğu doğrudur , MTB 'lerde kullanılan düşük model ve gereksiz ağırlık yapan maşadan kurtulmak epey ağırlık avantajıyla ve daha kıvrak bir gidonla geri dönüyor.

Bir tavsiyem olacak bu noktada her gravel kullanıcısı için , özellikle patika - gravel yollara giriyorsanız ; çift kat silikonlu gidon bandı sarmanız . Bu şekilde el/avuç içi , kollarda rahatlığı arttırabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve suyunsesi
Merhaba,
Uzun zaman sonra tekrar bisiklet sürmeye başlamak istiyorum yaklaşık 20 gündür forumda pek çok konuyu okudum, bisiklet inceledim tercihlerimi de oldukça sınırladım.
Şehir içinde zaman zaman da patika yollarda kullanabileceğim bir bisiklet bakıyorum. Yol bisikleti gidonu beni hep korkutmuştu özellikle de yol bisikletlerinin ince teker olmasından dolayı cesaret edemedim hiç. Yola çok fazla odaklanmak yerine açıkçası biraz da keyif alarak sürmek istiyorum. Sürdüğüm şeyin güzel olmasını da istiyorum herkes gibi.Bu sebeple gravel almak istiyorum. İlk çekincem yol bisikleti gidonuna alışmak zor mu kullanabilir miyim? Ne kadar zor olabilir ki diye düşünüyorum ama yine de bunu sormak istiyorum.

Seçeneklerime gelirsek Bianchi GR0013 veya Carraro G4 hoşuma gitti, gönlüm de açıkçası bianchi den yana. Dediklerim çerçevesinde siz hangisini tercih ederdiniz? Lapierre 5.0 da çok hoşuma gitti ama bu fiyat farkını vermeye değer mi, kendimi lapierre için zorlamalı mıyım? Sonuçta acemi bir sürücüyüm bu farkı anlayabilir miyim bilmiyorum. Aradaki farka pek çok ihtiyacımı da tamamlayabilirim çünkü. Bütçem 40.000-45.000 civarı benzer fiyatlara başka önerilere de açığım.
 
Son düzenleme:
tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum
 
Yol bisikleti gidonu beni hep korkutmuştu özellikle de yol bisikletlerinin ince teker olmasından dolayı cesaret edemedim hiç

Alışmam 5 dakikamı almadı. Önce sağ tarafın viteslerine alıştırıyorsun kendini, sonra diğerine. Uzun yolda düz gidondan çok daha konforludur. Düz gidonda sürekli aynı yeri tutmak bir süre sonra elleri uyuşturuyor eğer barent takmadıysanız. Drop gidonda ise elleri farklı pozisyonlandırabildiğiniz için gidon bandı da kaliteliyse hiç sorun olmuyor. Manevra kabiliyeti daha düşük oluyor biraz ama bu sayede dik yokuşlarda nefesin yetmeyip bisikleti taşımaya bağladığında seleden tutarak bisikleti tek elle yürütebiliyorsun bu sayede. Düz gidonda vitesler özellikle vites yükseltirken bir süre sonra parmakları ağrıtabiliyor. Drop gidon vitesleri ise yandan itildiği için çok daha rahat. İnce teker olması hızlanma açısından belirgin bir. şekilde tatmin edici. Yol tutuşuna bişey diyemeyeceğim, çok fazla bilgili değilim bu konuda ama adamlar 70-80 le cayır cayır virajlara giriyor.
 
tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum
Alışmam 5 dakikamı almadı. Önce sağ tarafın viteslerine alıştırıyorsun kendini, sonra diğerine. Uzun yolda düz gidondan çok daha konforludur. Düz gidonda sürekli aynı yeri tutmak bir süre sonra elleri uyuşturuyor eğer barent takmadıysanız. Drop gidonda ise elleri farklı pozisyonlandırabildiğiniz için gidon bandı da kaliteliyse hiç sorun olmuyor. Manevra kabiliyeti daha düşük oluyor biraz ama bu sayede dik yokuşlarda nefesin yetmeyip bisikleti taşımaya bağladığında seleden tutarak bisikleti tek elle yürütebiliyorsun bu sayede. Düz gidonda vitesler özellikle vites yükseltirken bir süre sonra parmakları ağrıtabiliyor. Drop gidon vitesleri ise yandan itildiği için çok daha rahat. İnce teker olması hızlanma açısından belirgin bir. şekilde tatmin edici. Yol tutuşuna bişey diyemeyeceğim, çok fazla bilgili değilim bu konuda ama adamlar 70-80 le cayır cayır virajlara giriyor.

70-80 km hız yapacağımı sanmıyorum hiç. Öyle bir niyetim de yok şimdilik. Sanırım sadece viteslere alışmak var onu da süre süre artık.

Peki yazdığım bisikletler hakkında bir fikriniz var mı?
 
Ben de carraro g4 bakındım bi ara. Bianchi gr0013 hakkında bilgim yok Carraro güzel bisiklet gibi duruyor ama kullanıcılara sormak lazım. Bike and outdoor şu an indirimli fiyattan veriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Jingim
Arkadaşlar iyi forumlar,

G2 bisikletim için gravel da kullanılacak kilitli pedal ve ayakkabı öneriniz var mıdır ? SPD ayakkabı kullanıyorum zaten diğer bisikletimde ama bu garvelda yürümek ve çarşı pazar işlerini de hallederken sorun çıkarmayacak bir ayakkabı olsun istiyorum herkese iyi çalışmalar kolay gelsin..
 
Arkadaşlar iyi forumlar,

G2 bisikletim için gravel da kullanılacak kilitli pedal ve ayakkabı öneriniz var mıdır ? SPD ayakkabı kullanıyorum zaten diğer bisikletimde ama bu garvelda yürümek ve çarşı pazar işlerini de hallederken sorun çıkarmayacak bir ayakkabı olsun istiyorum herkese iyi çalışmalar kolay gelsin..

Ayakkabı: (link)

Pedal: (link)


Gayet memnunum ikisinden de.
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl
Trekking bisikletim var ve üzerinde 70x38 lastikler var. Ormanda sürdüğüm oluyor. Seneye lastiklerimi değiştirmek istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz p/f ürünü gravel lastiği var mı
1000017783.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos
Arkadaşlar merhaba, (link) modeline bakıyorum. Sizce fiyatını hak ediyor mu? emsallerine göre artısı eksisi nedir? Kullanıcısı varsa yorumlarını merak ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: cemkurkcu
Geri