Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Ekstra olarak bu bisikletler de var. Ama Barış abinin de dediği gibi Bianchi bakılabilir.
70000 Giant : (link)
60800 Bianchi : (link) (carraro'dan iyi 2x12)
60300 Carraro G4 : (link)
40900 Mosso : (link)
42000 Lapierre : (link)
Bisan modellerine de bakılabilir ama sitelerinde fiyat yok.

Bir de @ErzincanLee 'nin de kullandığı 70binlik Scott var : (link)

Kendi alıntımın içinden bir marka ile ilgili soru sormak istiyorum belki bile fikir sunabilecek olan vardır. Hali hazırda mtb ve yol bisikleti kullanıyorum. Yol bisikletinin sürdüğümden bu yana dağ bisiklet ağır ve hantal gelmeye başladı. Yaz sezonu dışında zaten dağcılık kulüp üyesi olduğumdan bir şekilde dağlarda oluyorum. Yazın ege bölgesi ve Türkiye geneli orman yasağında dolayı öyle yatış moduna geçiyor. Hem evdeki saklama yerinde tasarrufa gitmek için hem de ortaya karışık bir şe olması adına gravel ve endurance bisiklet bakıyorum. Aklıma, boyuma ve maddiyata uygun (iki bisikleti satınca gelen bütçe ile) bisikletlerin bir çoğu yurt dışında olduğundan çıkmaza giriyor iş. Yoksa Alman ikinci el sitelerinde 1000-1500€ bandında çok iyi bisikletler var. Hatta 1 ay önce mtbye alıcı çıkması ile canyon grizl al7 alıyordum yurt dışından aracıyla gelecek birini dahi bulmuştum, ki alıcı arkadaş inceledikten sonra "aa bu 29 jantmış" diyerek vazgeçince her şey rafa kalkmıştı.

İlk cümlede de dediğim gibi üst listedeki örneklerden en aklıma yatanı bianchi nirone 7 gravel. Sahibinden 'de bir tane ilanda "L kadro 174cm-194cm boy için uygun." boya kadar limit olduğunda bahsetmişler ama arada alt ve üst boy arasında 20cm fark olması kafamı karıştırdı. buradaki bisikletçinin birinde gördüm diye aklımda, yarın çıkıp yine bir bakacağım. Acaba kadro boyu konusunda bir sıkıntı yaşar mıyım?

Alt görsellerde kadro boyları var. Btwin ultra 700af ve Octane One Prone 29 'da L kadro kullanıyorum. Yol bisikletinde sele biraz yukarıda ama şuan ki konumda tek seferde 110km kadar sürdüğümde herhangi bir ağrı yaşamadım.

(link)
 

Dosyalar

  • bianchi nirone 7 gravel.JPG
    bianchi nirone 7 gravel.JPG
    47,6 KB · Okunma: 9
  • prone29.JPG
    prone29.JPG
    34,6 KB · Okunma: 9
  • Ultra 700-900 AF Size.jpg
    Ultra 700-900 AF Size.jpg
    97,2 KB · Okunma: 9
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf Ziya Aktaş
Scudo
Kendi alıntımın içinden bir marka ile ilgili soru sormak istiyorum belki bile fikir sunabilecek olan vardır. Hali hazırda mtb ve yol bisikleti kullanıyorum. Yol bisikletinin sürdüğümden bu yana dağ bisiklet ağır ve hantal gelmeye başladı. Yaz sezonu dışında zaten dağcılık kulüp üyesi olduğumdan bir şekilde dağlarda oluyorum. Yazın ege bölgesi ve Türkiye geneli orman yasağında dolayı öyle yatış moduna geçiyor. Hem evdeki saklama yerinde tasarrufa gitmek için hem de ortaya karışık bir şe olması adına gravel ve endurance bisiklet bakıyorum. Aklıma, boyuma ve maddiyata uygun (iki bisikleti satınca gelen bütçe ile) bisikletlerin bir çoğu yurt dışında olduğundan çıkmaza giriyor iş. Yoksa Alman ikinci el sitelerinde 1000-1500€ bandında çok iyi bisikletler var. Hatta 1 ay önce mtbye alıcı çıkması ile canyon grizl al7 alıyordum yurt dışından aracıyla gelecek birini dahi bulmuştum, ki alıcı arkadaş inceledikten sonra "aa bu 29 jantmış" diyerek vazgeçince her şey rafa kalkmıştı.

İlk cümlede de dediğim gibi üst listedeki örneklerden en aklıma yatanı bianchi nirone 7 gravel. Sahibinden 'de bir tane ilanda "L kadro 174cm-194cm boy için uygun." boya kadar limit olduğunda bahsetmişler ama arada alt ve üst boy arasında 20cm fark olması kafamı karıştırdı. buradaki bisikletçinin birinde gördüm diye aklımda, yarın çıkıp yine bir bakacağım. Acaba kadro boyu konusunda bir sıkıntı yaşar mıyım?

Alt görsellerde kadro boyları var. Btwin ultra 700af ve Octane One Prone 29 'da L kadro kullanıyorum. Yol bisikletinde sele biraz yukarıda ama şuan ki konumda tek seferde 110km kadar sürdüğümde herhangi bir ağrı yaşamadım.

(link)
Düzenleme seçeneği kalktığı için kendime yeniden alıntı: Bisiklet TT ile kurtarıyor gibi olsa da ST kısmından aşağıda kalıyor hem de baya mesafe kalıyor. Denizlideki bayide kapalı pakette küçük bir kadrosu vardı bisiklet hoşuma gitmiş olsa da yine sığamadım. Yol bisikletinin yukarıda oturma konumuna alıştığımdan olsa gerek bu sefer de mtb bisiklet garip geliyor.

Eğer bianchi nirone 7 gravel modelini alacak varsa gerçekten güzel bisiklet yapmışlar, tavsiye derim. Kokpit tarafında kabloların gidon ve gidon boğazının alt kısmından geçip kadro içine girmesi güzel olmuş. Bisan, carraro modellerine göre avantajı olduğu konular var. İyi bir jant ve lastik güncellemesi ile yurt içi üretim modellerinde üst sırada olacaktır diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ag249 ve suyunsesi
Teşekkürler. Fabrika pedalsız 9 kg olduğunu söyledi fakat tartmadım. İlk elime aldığımda sanki daha hafif gibi geldi. Tartabilirsem haber veririm 👍
Merhaba, Ben de yeni aldım ve pedalsız 9,6 KG geldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan DURMAZ
Vıttorıa terreno zero. şu lastiği aldım 1 ayı geçkındır kullanıyorum. Hemen her suruste içerisinde sıvı olmasına rağmen sürekli patlak oluyor. Bi gravel lastiği bu kadar korumasız olmamalı. Kış geldiği için roller ile devam edeceğim ama tekrar havalar ısınınca şerit alıp serıtle kullanmak zorunda bırakacak beni

(link)
 
  • Üzgün
Tepkiler: Alazarhus
Bisiklet çok güzel ama üstünde ki çantaları bir güncellemek gerek bence. Güle güle kullanın
Teşekkür ederim şuan büyük çantalara ihtiyacım yok. İhtiyacımı karşılıyor
 
Herkese öncelikle merhaba, beni forumda belki tanıyanlarınız vardır. Benim bir tane düldülüm var ve ona artık bir kardeş almaya karar verdim ve bunda da sedona gravel g2 ye karar verdim. Nasıl bir modeldir kullanan var mı ? Ve gravele geçişte bilmem gerekenler var mı 😄 Şimdiden teşekkürler. Hepinize iyi forumlar.
 
Herkese öncelikle merhaba, beni forumda belki tanıyanlarınız vardır. Benim bir tane düldülüm var ve ona artık bir kardeş almaya karar verdim ve bunda da sedona gravel g2 ye karar verdim. Nasıl bir modeldir kullanan var mı ? Ve gravele geçişte bilmem gerekenler var mı 😄 Şimdiden teşekkürler. Hepinize iyi forumlar.
Sedona değil de carraro g2'dir muhtemelen. Malum sedona markası vaktiyle güzel bisikletler çıkarmasına rağmen piyasadan silinip gitti. Forumda carraro g2 kullan kişi sayısı azımsanmayacak kadar çok.
Bana göre şuanda listenin başında (link) var. Keza bundan önceki gravel modeli (peugeot ile aynı olan) da güzeldi.
Sonrasında Bisan All Trail geliyordu ki fiyatlarına baktım da onlarda yürümüş gitmiş. Yine onun yerine G2 tercih edilebilir, özellikle 2.elde çok ilanı var. Ama Carraro G4 modeli veya Bisan All Trail GRX 600 veya 810 yerine Bianchi tercih edilebilir. Bir de unuttum ama Mosso GVL modelleri var.
Eğer kadro boyu ve bütçeni uyuyorsa şu bisiklete bakmanızı öneririm. Ürünü takas ile almışlar piyasa fiyatının 20bin altında satılıyor. (sıfır 67bin) (link)
 
Sedona değil de carraro g2'dir muhtemelen. Malum sedona markası vaktiyle güzel bisikletler çıkarmasına rağmen piyasadan silinip gitti. Forumda carraro g2 kullan kişi sayısı azımsanmayacak kadar çok.
Bana göre şuanda listenin başında (link) var. Keza bundan önceki gravel modeli (peugeot ile aynı olan) da güzeldi.
Sonrasında Bisan All Trail geliyordu ki fiyatlarına baktım da onlarda yürümüş gitmiş. Yine onun yerine G2 tercih edilebilir, özellikle 2.elde çok ilanı var. Ama Carraro G4 modeli veya Bisan All Trail GRX 600 veya 810 yerine Bianchi tercih edilebilir. Bir de unuttum ama Mosso GVL modelleri var.
Eğer kadro boyu ve bütçeni uyuyorsa şu bisiklete bakmanızı öneririm. Ürünü takas ile almışlar piyasa fiyatının 20bin altında satılıyor. (sıfır 67bin) (link)
Evet, yanlış yazmışım Carraro olacaktı 😄 ilanı inceledim gayet mantıklı bir seçenek gibi.
 
Herkese selam. 1990 yılında yol bisikletiyle (marka model hatırlamıyorum maalesef) başlamış olan ve 1995-1996 doğru hatırlıyorsam, Bianchi Caurus model ile devam eden, 2000 senesinde bisikletimin çalınmasıyla son bulan bisiklet hayatıma/hayalime kaldığım yerden devam etmek için önce Mosso legarda 2324 MSM 56 kadro bir bisiklet ile (boy 181, bacak 87) geri dönüş yaptım. 45 yaşındayım ve flat gidonun yaşıma, belime, sürüş stilime daha çok uyacağını düşündüm. legarda bir şehir bisikletinden çok; her terrain'da bana yoldaş olabilecek bir bisiklet gibi hissetmiştim. fakat bisiklet ve komponentler çok güzel olmasına rağmen (evet 25 sene bisiklet teknolojisinden uzak kalmış biri olarak bu başlıktaki insanların "Mosso" kötülemelerine rağmen çok iyi olduğunu düşünüyorum.) drop bar gidon arayışım yeni bisikleti aldıktan sonra 1.5 ay kadar geçmedi. ben de legarda'yı ilana koyup kendime yine MOSSO GVL700 GRX-600 22S 54 kadro bir bisiklet aldım. çok da zor buldum. fabrikanın elinde son kalan gvl700 ü almış olabilirim. (bayramdan sonra satışa açılacağı bilgisi gelmişti) . açıkcası son derece memnunum. tabii ki teknik olarak çok bir bilgim yok. kadro komponentleri kaldırır mı kaldırmaz mı çok umursamadım. House Of Bikes YouTube kanalında izlediğim bir iki inceleme sonucu bu bisiklete karar verdim. ve evet kullanılan aksamın Shimano olması, hatta muadil modellerden çok daha iyi ekipmanı olması gvl700 ü seçmeme ön ayak oldu. yineliyorum. çok da memnun kaldım. evet MOSSO ahım şahım bir marka değil. ama fiyat performans eğrisindeki yerinin yüksek olduğunu söyleyebilirim. benzer aksam ile üretilen Scott, trek gibi markaların 4te 1 i fiyatında olması eğrinin en altında olmasına neden olabilir. ancak benim gibi, şehirde gezeyim, istersem çakıl yollara çıkayım, biraz toprak tadayım, denize giderken istediğim yolu tercih edeyim modundaysanız oldukça başarılı bir bisiklet diyebilirim. 374üncü 375inci sayfadaki yorumları bu bisikleti tercih etmeden önce okusaydım, belki hiç bir zaman bir gravel bisiklet sahibi olamayacaktım. çünkü madem bu kadar kötü, pahalısını almak lazım, alamıyorsam da bisiklete binmeyim moduna girebilirdim. :) iyi ki okumamışım.

sonuç olarak profesyonel bir binici değilseniz, haftanın 3-4 günü tırmanış, iniş vs gibi aktif spor yapmıyorsanız beklentinizi karşılayacağını düşünüyorum. vites geçişleri sorunsuz, sessiz sedasız bir bisiklet. ilk değiştirdiğim şey gidon bandı ve suluk kafesi montaj delikleri çok yukarıda olduğu için kafes kaydırma adaptörü gibi bir şey almak oldu. gidon formu oldukça güzel. konforlu bir kullanım sağlıyor. gidonda fren kolları için bir montaj şablonu bulunmuyor. bu sebeple doğru hizaları denkleştirebilmek için bir hayli uğraştım (simetri hastalığı ve obsesiflikten mütevellit. :) ) onun dışında 2. ayım ve yaklaşık 200km yol yaptım. henüz negatif bir algı oluşmadı... lastiklerim hariç...

gelelim foruma girme sebebim ve sormak istediğim konuya...

bisiklet üzerinde Rubena x-road 700x38C lastik var. geçmiş bilgi kırıntım ve otomobiller ile haşırneşirliğimden dolayı, lastiklerimin beni tuttuğuna inanıyorum. sanırım buna yuvarlanma rezistansı deniyor. çok da bilgili değilim konu ile ilgili, tekrarlıyım.

kullanımım %80 bisiklet yolu, asfalt ve %20 çakıl çukul toprak vs. Antalya'da yaşayan varsa bilir. buralarda asfalt da bir nevi graveldir. :) her yer delik deşiktir.gravel bisiklet tercih etmemdeki nedenlerden biri de yolların yol olmayışdır. bu ayrı bir konu.

bir kaç forum ve review sonucu:
Pirelli Cinturato Gravel RC
Schwalbe g-one bite

model lastiklerin önerildiğini gördüm. cinturato'nun gravel H ve gravel M modelleri de mevcut. hatta yuvarlanma rezistansları daha düşük (düşük olan mı makbul? :) )
(H=19.5W, M=22.7W, RC=23.2W)
NOT: Rubena road için yuvarlanma rezistansı datası herhangi bir yerde bulamadım. karşılaştırma yapamıyorum.

H modelinin diş yapısı daha narin, ne kadar toprak çakıl yollarda hardcore bir kullanımım olmasa bile, bu lastiğin en azından Antalya yollarına uyacağını düşünmediğim için elemeyi düşünüyorum.


gelelim sadede, sizlerin engin bilgilerinden tam da bu konuda faydalanmak isterim. acaba önerebileceğiniz bir lastik marka model var mıdır? bu modelleri deneyimleyen, benzer koşullarda bisiklet kullanan kullanıcılar var mıdır?

son soru olarak da; cinturato'nun 3 boyu mevcut. 35, 40, 45. ben 35 almayı düşündüm, ince lastik performansıma bir nebze katkı sağlar düşüncesiyle. yorumlarınız nedir?
sonuna kadar okuyan herkese teşekkürler. sürç-ü lisan ettiysem affola.

Edit: mevzubahis kötüleme sanırım bu sayfadaymış.👍
Sizin yazınızı görünce memnun oldum. Kaleminize sağlık. Aynı duygu ve düşüncelerle bende benzer şeyleri yazdım. Ocak ayından bu yana mosso gvl 700 grx 600 bisikletimle 2000 km.ye yakın yol, yaklaşık olarak da 11 km. tırmanış yapmışım (ekran görüntüsünü aşağıya koydum). Mosso gvl 700 grx 600 maliyet/etkin ve tırmanış kabiliyeti çok iyi olan bir bisiklettir. Kesinlikle tavsiye ediyorum. İleri geri konuşanları/yazanları kaale almayın. Bununla birlikte xlc antishock gidon bogazinin bir işe yaramadığını deneyimledim (fotosunu aşağıya koydum). Temu'dan meroca süspansiyonlu gidon boğazı aldım. Tabi kinekt olsa daha uygun olur ama bu alet çok işe yaradı. Özellikle de 3-4 nolu yaylar çok kötü yollar için biçilmiş kaftan. Onun da fotosunu aşağıda paylaşıyorum. Bütün gravelcilere tavsiyemdir, maşa amortisörü gibi olmasa da iyi iş görüyor.
 

Dosyalar

  • 20240822_194038.jpg
    20240822_194038.jpg
    71,5 KB · Okunma: 60
  • Screenshot_20241101_181044_Suunto.jpg
    Screenshot_20241101_181044_Suunto.jpg
    33,7 KB · Okunma: 58
  • Screenshot_20240607_224647_Gallery.jpg
    Screenshot_20240607_224647_Gallery.jpg
    71,6 KB · Okunma: 54
Son düzenleme:
Merhaba, Kendim özelliklerini belirleyip topladığım bir bisiklet. GIANT Revolt Advanced. :)

- GIANT / Revolt Advanced / Karbon Kadro Maşa ve Sele Borusu - M -

- GIANT / XR Gidon, Gidon Boğazı ve Furç Takımı / Gidon 40 cm

- DT SWISS - CR 1600 Spline DB23 - 28" Jant Takımı - Tubeless Özellikli

- SCHWALBE / G-ONE Ultra Bite 700x40 - Dış Lastikler

- SHIMANO XT CS-M8000 Ruble / 11-40T

- SHIMANO GRX 812 Arka Aktarıcı / 1x11

- SHIMANO GRX FC-RX810 Aynakol / 40T / 172,5 mm

- SHIMANO GRX ST-810 ÖN ve ARKA - Vites + Hidrolik Fren Kolları - Shimano-BH90 En iyi kalite hortumlar

- SHIMANO GRX 810 ÖN ve ARKA SOĞUTMALI FREN KALİPERLERİ

- SHIMANO - 160 mm ICE TECH ÖN ve ARKA ROTORLAR

- BROOKS / B17 Narrow Sele & Gidon Sargısı / Bal Rengi
 

Dosyalar

  • IMG_2149.jpeg
    IMG_2149.jpeg
    180,8 KB · Okunma: 100
  • IMG_2147.jpeg
    IMG_2147.jpeg
    179 KB · Okunma: 94
  • IMG_2145.jpeg
    IMG_2145.jpeg
    135 KB · Okunma: 95
  • IMG_2143.jpeg
    IMG_2143.jpeg
    199,6 KB · Okunma: 76
  • IMG_2141.jpeg
    IMG_2141.jpeg
    205,4 KB · Okunma: 75
  • IMG_2138.jpeg
    IMG_2138.jpeg
    190,3 KB · Okunma: 76
  • IMG_2135.jpeg
    IMG_2135.jpeg
    174,8 KB · Okunma: 76
  • IMG_2132.jpeg
    IMG_2132.jpeg
    154,6 KB · Okunma: 70
  • IMG_2150.jpeg
    IMG_2150.jpeg
    186,4 KB · Okunma: 87
Merhaba, Kendim özelliklerini belirleyip topladığım bir bisiklet. GIANT Revolt Advanced. :)

- GIANT / Revolt Advanced / Karbon Kadro Maşa ve Sele Borusu - M -

- GIANT / XR Gidon, Gidon Boğazı ve Furç Takımı / Gidon 40 cm

- DT SWISS - CR 1600 Spline DB23 - 28" Jant Takımı - Tubeless Özellikli

- SCHWALBE / G-ONE Ultra Bite 700x40 - Dış Lastikler

- SHIMANO XT CS-M8000 Ruble / 11-40T

- SHIMANO GRX 812 Arka Aktarıcı / 1x11

- SHIMANO GRX FC-RX810 Aynakol / 40T / 172,5 mm

- SHIMANO GRX ST-810 ÖN ve ARKA - Vites + Hidrolik Fren Kolları - Shimano-BH90 En iyi kalite hortumlar

- SHIMANO GRX 810 ÖN ve ARKA SOĞUTMALI FREN KALİPERLERİ

- SHIMANO - 160 mm ICE TECH ÖN ve ARKA ROTORLAR

- BROOKS / B17 Narrow Sele & Gidon Sargısı / Bal Rengi

Maaşallah çok güzel olmuş, güle güle kullanın. Akıldaki en önemli soru; kaç kg? :)
 
Merhaba, Kendim özelliklerini belirleyip topladığım bir bisiklet. GIANT Revolt Advanced. :)

- GIANT / Revolt Advanced / Karbon Kadro Maşa ve Sele Borusu - M -

- GIANT / XR Gidon, Gidon Boğazı ve Furç Takımı / Gidon 40 cm

- DT SWISS - CR 1600 Spline DB23 - 28" Jant Takımı - Tubeless Özellikli

- SCHWALBE / G-ONE Ultra Bite 700x40 - Dış Lastikler

- SHIMANO XT CS-M8000 Ruble / 11-40T

- SHIMANO GRX 812 Arka Aktarıcı / 1x11

- SHIMANO GRX FC-RX810 Aynakol / 40T / 172,5 mm

- SHIMANO GRX ST-810 ÖN ve ARKA - Vites + Hidrolik Fren Kolları - Shimano-BH90 En iyi kalite hortumlar

- SHIMANO GRX 810 ÖN ve ARKA SOĞUTMALI FREN KALİPERLERİ

- SHIMANO - 160 mm ICE TECH ÖN ve ARKA ROTORLAR

- BROOKS / B17 Narrow Sele & Gidon Sargısı / Bal Rengi
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Maliyeti nasıl oldu bilgi verebilir misiniz
 
Arkadaşlar merhaba, ben önce bir şehir tur bisikleti almıştım(bisan trx8600) ancak bir arkadaşın gravelini kullandığımda hem hız hem de patika performansının daha iyi olduğunu gördüm ve elimdeki bisikleti satarak gravel bisiklet almaya karar verdim. Sitedeki tavsiyelere bakarak bianchi nirone 7 almayı düşünüyorum ancak kendi sitesi de dahil ağırlık bilgisine ve detay bir inceleme yazısı ya da videosuna ulaşamadım. Ayrıca arasında kararsız kaldığım benzer bütçe aralığındaki carraro g4 prodaki anti shock gidon bianchi de yok, sizce çok önemli bir avantaj mıdır, desteğiniz ve değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler. Bu arada neredeyse sıfır bisan trx 8600 deore bisikletimi de yakında ilana ekleyeceğim, ilgilenen olur ise Bursa dan teslim için ulaşabilir.
 
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Maliyeti nasıl oldu bilgi verebilir misiniz
Selamlar, biraz geç gördüm yazdığınızı kusura bakmayın. Açıkçası bütün parçaları aynı zaman aralığında almadığım için fiyatlar farklılık gösterebiliyor. Malumunuz mevcut ekonomide 6 ay bile fiyatları açısından büyük bir zaman dilimi. Fakat ben bu bisikleti bitirdiğimde toplam işçilik dahil 125.000 TL civarında bir maliyet oluşmuştu. Güncel piyasa ile tekrar hesaplamak lazım. Bilginize.
Arkadaşlar merhaba, ben önce bir şehir tur bisikleti almıştım(bisan trx8600) ancak bir arkadaşın gravelini kullandığımda hem hız hem de patika performansının daha iyi olduğunu gördüm ve elimdeki bisikleti satarak gravel bisiklet almaya karar verdim. Sitedeki tavsiyelere bakarak bianchi nirone 7 almayı düşünüyorum ancak kendi sitesi de dahil ağırlık bilgisine ve detay bir inceleme yazısı ya da videosuna ulaşamadım. Ayrıca arasında kararsız kaldığım benzer bütçe aralığındaki carraro g4 prodaki anti shock gidon bianchi de yok, sizce çok önemli bir avantaj mıdır, desteğiniz ve değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler. Bu arada neredeyse sıfır bisan trx 8600 deore bisikletimi de yakında ilana ekleyeceğim, ilgilenen olur ise Bursa dan teslim için ulaşabilir.
Selamlar, öncelikle gravel tercihin ne olursa olsun şimdiden hayırlı olmasını temenni ederim. Bianchi markasının bundan önceki gravel serisi olan GR0014 modelini kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim kaliteli ve başlangıç için idealdi. Anti şok gidon boğazının çok büyük bir etkisi yok hatta düzenli bisiklet kullanmayan birinin aradaki farkı hissedemeyeceğini düşünüyorum. Gelelim yazdığın 2 model arasındaki farklara. Öncelikle Bianchi de kullanılan shimano aktarım sistemi GRX820 olarak kullanılmış. Üst seviye bir aktarım organı diyebiliriz. Yeni gelen dişli oranları için 810 sonrası üretilen bir model. Fakat 2 modelde de aynı arka ruble kullanıldığından dolayı aslında ilerisi için değiştirdiğinde farkını görebileceğin yada değiştirmene gerek bile kalmayacak bir durum. Bu sebeple yazdığın 2 modelde aslında birbirinin kopyası diyebileceğin kadar yakın teknik özelliklere sahip. Benim sana tavsiyem fiyat ve konfor olarak seçim yapman olacaktır. Bu sebeple 2 bisikletide deneme ihtimalin varsa mutlaka dene. Konforlarında bir fark göremezsen fiyat olarak düşük olanını tercih edebilirsin.
 
Son düzenleme:
yakın bir arkadaşım L beden revolt kadro satıyor. ilgilenenlere ilanı paylaşırım.
 
Geri