Sadettin Z.
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 5 Haziran 2014
- Mesaj
- 2.353
- Tepki
- 12.105
- Şehir
- İstanbul
- Başlangıç
- 2010—11
- Bisiklet
- Bisan
- Bisiklet türü
- Cyclocross
@gravelbikeshot
Merak ettiyseniz belirteyim, son 12 yıldır kesintisiz bisiklet kullanıyorum ve tamamını kendimin topladığı 4 farklı bisikletim mevcut. Bunlardan gravel sınıfında olanı ise Bisan marka. Üzerinde ise aynı sizin Mosso'da olduğu gibi GRX 600 set mevcut. Hatta 1x olarak topladığım sistemin üzerinde 38t aynakol ve 42t kaset dişlisi ile bunları çalıştıran GRX810 aktarıcı ve wolftooth kombinasyonu mevcut. Tüm bunları bu başlığın önceki sayfalarını takip etseydiniz görebilirdiniz.
Bisiklet komponentleri için üreticilerin belirlediği kullanım şartları ve sınırlamalar mevcut. Mevzubahis aktarıcı grubu olunca buna kapasite diyoruz. Bu kapasiteler aşılamaz kesin sınırlardan çok, üreticinin yüksek standartlarını (pürüzsüz geçiş, hızlı aktarım, minimum tork kaybı vb) karşılayabilen aralığı temsil eder. Zaten aksi durum olsa ne benim "marka takıntısıyla" topladığım Bisan, ne de sizin kullandığınız Mosso mevcut konfigürasyonlarıyla çalışamazlardı. Evet kapasite belirli bir noktaya kadar aşılabilir, ancak aşım miktarına bağlı olarak üretici standardından hızla uzaklaşılır.
Bisiklet kullanmanın stresi azalttığı malum, ama görüldüğü üzere okuduğunu anlama konusunda herhangi bir katkısı olmuyor maalesef. Mesajımın neresinde gidin pahalı markalara yönelin diye bir ifade gördünüz? Neresinde sistemin çalışmadığı bilgisi mevcut? Özgür Demirtaş gibi cevaplayayım : demek ki neymiş? insanları tanımadan atıp tutmamak gerekiyormuş. Bana katılmak zorunda değilsiniz ancak karşı fikir beyan edecekseniz öncelikle araştırmanızı doğru yapın, sonra da üslubunuzu yaşınıza uygun hale getirin.
Merak ettiyseniz belirteyim, son 12 yıldır kesintisiz bisiklet kullanıyorum ve tamamını kendimin topladığı 4 farklı bisikletim mevcut. Bunlardan gravel sınıfında olanı ise Bisan marka. Üzerinde ise aynı sizin Mosso'da olduğu gibi GRX 600 set mevcut. Hatta 1x olarak topladığım sistemin üzerinde 38t aynakol ve 42t kaset dişlisi ile bunları çalıştıran GRX810 aktarıcı ve wolftooth kombinasyonu mevcut. Tüm bunları bu başlığın önceki sayfalarını takip etseydiniz görebilirdiniz.
Bisiklet komponentleri için üreticilerin belirlediği kullanım şartları ve sınırlamalar mevcut. Mevzubahis aktarıcı grubu olunca buna kapasite diyoruz. Bu kapasiteler aşılamaz kesin sınırlardan çok, üreticinin yüksek standartlarını (pürüzsüz geçiş, hızlı aktarım, minimum tork kaybı vb) karşılayabilen aralığı temsil eder. Zaten aksi durum olsa ne benim "marka takıntısıyla" topladığım Bisan, ne de sizin kullandığınız Mosso mevcut konfigürasyonlarıyla çalışamazlardı. Evet kapasite belirli bir noktaya kadar aşılabilir, ancak aşım miktarına bağlı olarak üretici standardından hızla uzaklaşılır.
Bisiklet kullanmanın stresi azalttığı malum, ama görüldüğü üzere okuduğunu anlama konusunda herhangi bir katkısı olmuyor maalesef. Mesajımın neresinde gidin pahalı markalara yönelin diye bir ifade gördünüz? Neresinde sistemin çalışmadığı bilgisi mevcut? Özgür Demirtaş gibi cevaplayayım : demek ki neymiş? insanları tanımadan atıp tutmamak gerekiyormuş. Bana katılmak zorunda değilsiniz ancak karşı fikir beyan edecekseniz öncelikle araştırmanızı doğru yapın, sonra da üslubunuzu yaşınıza uygun hale getirin.