Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

(link) önerdim, 1000 lira daha pahalı.

Geçen ay Carraro G4 Pro siparişi verip iptal ettikten sonra bugün Bianchi Nirone7 Gravel modelini satın alarak bu süreci (bu sefer) sonunda tamamladım. Sarı renk M beden hepsiburada üzerinden peşin fiyatına 12 taksit ile 52.020,00 TL’ye satın aldım.

Bu modeli tercih etmemdeki sebepler sırasıyla GRX 820 aktarıcılar, fully internal cable routing denilen tam içten kablolama sistemi (estetik açıdan) ve sarı renginin gravela uygun olması oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Spartiat
Scudo
Geçen ay Carraro G4 Pro siparişi verip iptal ettikten sonra bugün Bianchi Nirone7 Gravel modelini satın alarak bu süreci (bu sefer) sonunda tamamladım. Sarı renk M beden hepsiburada üzerinden peşin fiyatına 12 taksit ile 52.020,00 TL’ye satın aldım.

Bu modeli tercih etmemdeki sebepler sırasıyla GRX 820 aktarıcılar, fully internal cable routing denilen tam içten kablolama sistemi (estetik açıdan) ve sarı renginin gravela uygun olması oldu.

Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın. 60K fiyatıyla bile rakipleri arasında iyiydi, 52K ile daha da F/P olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihbitirgen
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın. 60K fiyatıyla bile rakipleri arasında iyiydi, 52K ile daha da F/P olmuş.

Kesinlikle. 58K ile ilana girmişti. 2 gün önce 55K oldu. Bu sabah 52K yı görünce hemen sipariş ettim. Bir de bu dönemde vade farksız 12 taksit alabilmek büyük nimet.
 
Herkese selamlar. Gravel ile yeni başlamış bulunmaktayım.

7ahby8f.jpeg


qwqp8gd.jpeg
 
Herkese selamlar. Gravel ile yeni başlamış bulunmaktayım.

7ahby8f.jpeg


qwqp8gd.jpeg
O vites kollarını düzeltirseniz eğer ben şimdiye kadar niye böyle kullanmışım ki diye kendinize kızacaksınız. Konforunuz çok artar.
 
Herkese selamlar bende yeşil Nirone7 ile aranıza katıldım. Özellikle @Spartiat’a doğru yönlendirme işin tekrar teşekkür ederim.
 

Dosyalar

  • IMG_1148.jpeg
    IMG_1148.jpeg
    161,7 KB · Okunma: 79
  • IMG_1139.jpeg
    IMG_1139.jpeg
    143,5 KB · Okunma: 80
@Spartiat
Barış abi sana zor soru.
Bana öyle bir bisiklet tipi öner ki her şeyden biraz olsun, ama hiçbir şeyden tam olmasın. Little little into the middle durumu

Edit büdüt @Spartiat şu dakika oldu soruma cevap veremedi.
Dc3fEvWX0AE5yfB.jpg
 
Herkese selamlar bende yeşil Nirone7 ile aranıza katıldım. Özellikle @Spartiat’a doğru yönlendirme işin tekrar teşekkür ederim.

Hayırlısı olsun. Ben de sarısı ile aranıza katıldım fakat kargoda. Yarın teslim edilecek. Ben de buraya fotoğraf atarım 😊

Kenda lastiklerden memnun kaldınız mı? Asfaltta kullanacağım için 38 veya 35’e geçiş yapacağım. Ayrıca lastiğin görüntüsü bana çok itici geldi bayide nedense…
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
arkadaşlar gravel bisiklet alıp neden asfaltta kullanıyorsunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos ve MakRo
arkadaşlar gravel bisiklet alıp neden asfaltta kullanıyorsunuz?

Diğerlerini bilmiyorum ama bence işe gidip gelmek için çok uygun bir bisiklet gravel. Yıllarca farklı bisiklet tipleri kullandım işe gidip gelmek için , şuan gravel kullanıyorum, bayağı memnunum. İzmir 'in özellikle ara yolları zaten arazi koşullarını aratmıyor çok şükür :)
 
  • Beğen
Tepkiler: cemkurkcu ve MakRo
arkadaşlar gravel bisiklet alıp neden asfaltta kullanıyorsunuz?

Uzun süren bisiklet araştırmalarım sonucu kendimce haklı nedenlerim var diye düşünüyorum.

1. Kilolu biriyim. 70-75 kilo bandında tığ gibi olmak belki yıllarımı alacak belki de hiç olmayacak.
2. Bütçem doğrultusunda (60k) kaliteli, içime sinen bir endurance kadro bulamadım. Genellikle aero kadrolar var.
3. Yarışmak gibi hayalim yok. Hatta hızdan da korkan biriyim. Bu nedenle yokuşta beni daha rahat ettirecek bir dişli oranına ihtiyacım vardı. 46/30 - 11/34 gayet iyi bir oran diye düşünüyorum.
4. Bir daha bisiklet alabileceğimi sanmıyorum (Trek, BMC gibi markalar); oğlum büyüyüp okul masrafları başlayınca… O yüzden tasarımı, rengi, tamamiyle içeriden kablolama sistemi olan bisikleti satın alıp ileride üst seviye bir jant seti ile süreci tamamlamayı düşünüyorum. Ek olarak belki GRX 610 sti kollar yerine GRX 820 kollar da eklenebilir, bilemiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ƥinokyo ve Oreon
Merhabalar Mosso GVL290 GVL 270 kullanan varsa yorum alabilir miyim almayı düşündüğüm bir bisiklet. Fikirlerinize de açığım eğer emsali öneriniz var ise. Adana da ne kadar asfalttan sürmek istesem de bisiklet gerektiği yerde kaldırıma da çıkıyor toprağa taşa da değiyor o yüzden Gravel düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Hellheimr
tabi herkesin kendi nedenleri var, ben de sizin nedenlerin tersinden yürüyeyim.

1-kilolou olmanın yol-gravel bisikleti ile alakası yok. sağlam bir jant iş görecektir.
2- ben 60dan daha ucuza canyon cf slx sattım. Canyonun en üst seri endurance bisikleti idi. arkadaşım dura ace setli giant tcr satıyor 60kya
3- yol bisikleti alan herkes yarışmıyor zaten. benzer oranlar orada da kullanılabiliyor.
4-bu kişisel bir konu, bir şey diyemiyorum. :)

ama daha hafif daha hızlı kadroları alabilecekken rahat ve konforlu olsun diye gravel bisiklet alınıyor genelde. çevremde bana çok soru geliyor bu şekilde, gravel alayım konforluymuş diye. sonra hızlanmak için daha ince lastikler , daha hafif jantlar alınıyor.

ben sahsen gravel süreceğim zaman araba ile başlangıç noktasına gidip oradan başlıyorum.
 
tabi herkesin kendi nedenleri var, ben de sizin nedenlerin tersinden yürüyeyim.

1-kilolou olmanın yol-gravel bisikleti ile alakası yok. sağlam bir jant iş görecektir.
2- ben 60dan daha ucuza canyon cf slx sattım. Canyonun en üst seri endurance bisikleti idi. arkadaşım dura ace setli giant tcr satıyor 60kya
3- yol bisikleti alan herkes yarışmıyor zaten. benzer oranlar orada da kullanılabiliyor.
4-bu kişisel bir konu, bir şey diyemiyorum. :)

ama daha hafif daha hızlı kadroları alabilecekken rahat ve konforlu olsun diye gravel bisiklet alınıyor genelde. çevremde bana çok soru geliyor bu şekilde, gravel alayım konforluymuş diye. sonra hızlanmak için daha ince lastikler , daha hafif jantlar alınıyor.

ben sahsen gravel süreceğim zaman araba ile başlangıç noktasına gidip oradan başlıyorum.

2. maddeye şöyle bir şey ekleyeyim o zaman. İkinci ele hiç bakamadım çünkü vade farksız 12 taksit ile aldım bisikleti. İkinci el için direkt para çıkaracak bir durumum yoktu ne yazık ki. İş değişikliği yapıp şirket aracı gidince kendi aracımı satın aldım. O günden beri düze çıkamadık 😊

Sonuç olarak size hak veriyorum fakat ikinci ve dördüncü maddelerdeki maddiyat konusu seçimi en çok etkileyen durum oldu benim için. Bisikletin rengi ve kablolama sistemi de bana pasta süsü oldu. Yoksa hedefim Scott Speedster 10 idi…
 
Merhabalar Mosso GVL290 GVL 270 kullanan varsa yorum alabilir miyim almayı düşündüğüm bir bisiklet. Fikirlerinize de açığım eğer emsali öneriniz var ise. Adana da ne kadar asfalttan sürmek istesem de bisiklet gerektiği yerde kaldırıma da çıkıyor toprağa taşa da değiyor o yüzden Gravel düşünüyorum
GVL 290 kullandım. Alma. Normal şehir bisikleti al arada bozuk yollara da giriyorsan.
 
Merhabalar Mosso GVL290 GVL 270 kullanan varsa yorum alabilir miyim almayı düşündüğüm bir bisiklet. Fikirlerinize de açığım eğer emsali öneriniz var ise. Adana da ne kadar asfalttan sürmek istesem de bisiklet gerektiği yerde kaldırıma da çıkıyor toprağa taşa da değiyor o yüzden Gravel düşünüyorum

Mosso GVL290 ve GVL270'i (link) kategorisinde değil, (link) kategorisinde listeliyor, kodları GVL ile başlasa da; çünkü güncel gravel standartlarında değiller.
Bence de yol, şehir, MTB bileşenlerinden harmanlanıp gravel süsü verilmiş bir bisiklet yerine trekking bisikleti alın.
 
Geri