Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Henüz gravelıma kavuşamasam da bu fikir benim de aklımdan geçmişti. Eğer bir yol jant/lastik seti ile 'biraz daha ağır, biraz daha az aerodinamik, ama yeterince iyi' bir yol bisikleti elde edebiliyorsak bu harika bir esneklik. Dediğiniz gibi, rotaya göre set değişimi yapılarak bu esneklikten yararlanılabilir. Özellikle de thru-axle gravellarda bu esnekliği sonuna kadar istismar etmek lazım.
Şu an aklımdan geçen Goat 2.0'ı iptal edip Triban RC500 almak ve ona biraz daha arazi için bi lastik bakmak oldu açıkçası kadro yapısı vs. beni biraz cezbetti ve Corelli marka olarak beni biraz korkutuyor.
 
Scudo
Şu an aklımdan geçen Goat 2.0'ı iptal edip Triban RC500 almak ve ona biraz daha arazi için bi lastik bakmak oldu açıkçası kadro yapısı vs. beni biraz cezbetti ve Corelli marka olarak beni biraz korkutuyor.

Çok mantıklı. Triban RC500 bilgilerinde 36 mm'ye kadar lastik destekleyebildiği yazıyor. 10,6 kg ağırlık eğer ki doğruysa bu fiyat skalasında bir bisiklet için harika bir değer. Lastikler büyütüldüğünde biraz daha ağırlaşsa bile her türlü 11 kg altında bir gravel olacak elimizde. G4 Pro geldiğinde tartacağım ve 11 kg altında çıkarsa öpüp başıma koyacağım açıkçası. Ayrıca, Corelli'nin Goat 1.0 ve 2.0 için verdiği ağırlık değerlerinin doğru olmadığını, yaklaşık 1 kg daha ağır olduğunu duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum. Markayı töhmet altında bırakmak istemem. Sadece aklınızda bulunsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Çok mantıklı. Triban RC500 bilgilerinde 36 mm'ye kadar lastik destekleyebildiği yazıyor. 10,6 kg ağırlık eğer ki doğruysa bu fiyat skalasında bir bisiklet için harika bir değer. Lastikler büyütüldüğünde biraz daha ağırlaşsa bile her türlü 11 kg altında bir gravel olacak elimizde. G4 Pro geldiğinde tartacağım ve 11 kg altında çıkarsa öpüp başıma koyacağım açıkçası. Ayrıca, Corelli'nin Goat 1.0 ve 2.0 için verdiği ağırlık değerlerinin doğru olmadığını, yaklaşık 1 kg daha ağır olduğunu duymuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum. Markayı töhmet altında bırakmak istemem. Sadece aklınızda bulunsun.
Çok mantıklıydı ta ki Decathlon'da RC500 kalmadığını görene kadar, eğer iddia edilen ağırlıkta değilse kendimi dolandırılmış olarak sayacağım çünkü gravel g0 almamamın nedeni aradaki farkı ödeyip daha hafif bir bisiklete sahip olmaktı. Ancak böyle bir durum olmazsa 10,5 ve GRX set için iyi bir fiyat bulduğumu iddia edebilirim. Bakalım gelince bir tartmak farz oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
merhabalar gravel g4 pro da swalbe g one bite 700 38 lastikler mevcut, jant seti 700 28 destekliyor fazla arazide kullanmayacağım için dişsiz yol lastiğine geçmek istiyorum 28 lik bir yol lastiği tavsiyesi olan var mıdır graveline yol lastiği takanlar memnun mudur, bu işlem mantıklı olur mu
 
merhabalar gravel g4 pro da swalbe g one bite 700 38 lastikler mevcut, jant seti 700 28 destekliyor fazla arazide kullanmayacağım için dişsiz yol lastiğine geçmek istiyorum 28 lik bir yol lastiği tavsiyesi olan var mıdır graveline yol lastiği takanlar memnun mudur, bu işlem mantıklı olur mu
Dişsiz yol lastiği alırsanız araziye giremezsiniz. Keşke direkt yol bisiklet baksaydınız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Dişsiz yol lastiği alırsanız araziye giremezsiniz. Keşke direkt yol bisiklet baksaydınız :D
Bende slick 35 düşünüyorum aslında. Yada yuvarlanma direnci düşük olan birşey. 35 de slick biraz zor bulunuyor galiba, bulunsada pahalı
 
Merhaba arkadaşlar.

Daha öncede sordum ama bir cevap gelmemişti. Bianchi archadexleri tecrübe eden var mı özellikle yokuş performansı olarak 1x11 nasıl sonuç veriri birde sizce hangi renk daha güzel. Small kadroda mavi renk kalmıs gold kadroda m bulunuyor. Gold kadroyu beğeniyorum ben. BOy 174cm bacak iç boyu 76 cm ne dersiniz?

bianchi_arcadex_02_1.jpgbianchi_arcadex_02a.jpgaarcadex610celeste_1_3.jpgarcadexgold_1.jpg
 
Merhaba arkadaşlar.

Daha öncede sordum ama bir cevap gelmemişti. Bianchi archadexleri tecrübe eden var mı özellikle yokuş performansı olarak 1x11 nasıl sonuç veriri birde sizce hangi renk daha güzel. Small kadroda mavi renk kalmıs gold kadroda m bulunuyor. Gold kadroyu beğeniyorum ben. BOy 174cm bacak iç boyu 76 cm ne dersiniz?

268362 dosyayı görüntüle268363 dosyayı görüntüle268360 dosyayı görüntüle268361 dosyayı görüntüle
Ben mavisini yakından gördüm,bana göre mavisi çok daha güzel görünüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: enzo ve MakRo
gravel i sildirip mucur yazdıracam :D
 

Dosyalar

  • IMG_20210701_145550.jpg
    IMG_20210701_145550.jpg
    282,4 KB · Okunma: 74
  • IMG_20210701_152704.jpg
    IMG_20210701_152704.jpg
    147,5 KB · Okunma: 76
Merhaba arkadaşlar.

Daha öncede sordum ama bir cevap gelmemişti. Bianchi archadexleri tecrübe eden var mı özellikle yokuş performansı olarak 1x11 nasıl sonuç veriri birde sizce hangi renk daha güzel. Small kadroda mavi renk kalmıs gold kadroda m bulunuyor. Gold kadroyu beğeniyorum ben. BOy 174cm bacak iç boyu 76 cm ne dersiniz?

268362 dosyayı görüntüle268363 dosyayı görüntüle268360 dosyayı görüntüle268361 dosyayı görüntüle
Yokuş performansı için dişli oranları önemli ruble 11-42 ayna 40 biraz kondisyon ister.
 
Merhaba arkadaşlar. Ben Bisan All Trail Eco Sora kullanıcısıyım. Bisikletin üzerinde mekanik disk fren var. Hidrolik disk frene geçmek istiyorum ama mümkün olur mu olmaz mı bilmiyorum. Bisikletin üzerinde adından da anlaşılacağı üzere sora set var. Vites ve fren kolu birleşik. Sorum belli, bu bisiklette hidrolik disk fren sistemine geçiş yapabilir miyim, maliyet ne olur?
 
Merhaba arkadaşlar. Ben Bisan All Trail Eco Sora kullanıcısıyım. Bisikletin üzerinde mekanik disk fren var. Hidrolik disk frene geçmek istiyorum ama mümkün olur mu olmaz mı bilmiyorum. Bisikletin üzerinde adından da anlaşılacağı üzere sora set var. Vites ve fren kolu birleşik. Sorum belli, bu bisiklette hidrolik disk fren sistemine geçiş yapabilir miyim, maliyet ne olur?

Tam hidrolik sisteme geçmek için kullandığınız Sora grupset yerine en az GRX 400 set gerekiyor. Sadece kolların fiyatları 5.000 TL civarında. Üzerine hidrolik kaliperler ve 10'lu sistem ile uyumlu arka aktarıcı ve kaset dişli masrafı da olacak. Kısaca bisikletinizi aldığınız rakamın bile çok üstüne çıkar maliyet.

TRP Hy/Rd gibi hibrit sistemler veya Spyre gibi kaliteli mekanik kaliperler düşünülebilir. Elbette tam hidrolik performansını vermeyecektir ancak fayda/maliyet bakımından çok daha uygun.
 
Tam hidrolik sisteme geçmek için kullandığınız Sora grupset yerine en az GRX 400 set gerekiyor. Sadece kolların fiyatları 5.000 TL civarında. Üzerine hidrolik kaliperler ve 10'lu sistem ile uyumlu arka aktarıcı ve kaset dişli masrafı da olacak. Kısaca bisikletinizi aldığınız rakamın bile çok üstüne çıkar maliyet.

TRP Hy/Rd gibi hibrit sistemler veya Spyre gibi kaliteli mekanik kaliperler düşünülebilir. Elbette tam hidrolik performansını vermeyecektir ancak fayda/maliyet bakımından çok daha uygun.
(Silelim de rezil olmayalım)
 
Son düzenleme:
  • Hahaha
Tepkiler: enzo
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Geri