Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Benim şöyle bir önerim var . Carraro g0 ve ruble ile uğraşmak yerine linkteki Giant escape 2 xl kadro alıp (link)
benim claris set bisikletimde uyguladığım
vites sistemi degistirme
acera m3020 aktarıcı ve 11.40 sekizli rubleyi takmayı düşünmez misin . aktarıcı , ruble ve yeni bir zincir den başka bir masrafın olmayacak sonuçta çok daha kaliteli bir marka bisiklete ve sana uygun boyda kadroya çok verimli bir sete sahip olabilirsin
hemde giant escape 2 disk frenli olup Carraro G0 ile aynı fiyat diliminde
İstanbuldan bir arkadaş ile demin anlaştık. Benim T11x2 şuan satıldı diyebilirim. Cumartesi o almazsa yedeği bekleyen biri de var. Salcano'yu da satabilirsem. Sanırım G2 bütçesini çıkartıyorum. Ama G2 için de Gravel bisiklet sayfasında önceki sayfalarda Gravel geometrisine uygun değil konforsuz demiş bir arkadaş. Daha çok cyclocross geometrisinde denmiş. Başka bir arkadaş da ben G4 aldım göbeği fabrika çıkışı yanlış takmışlar 6 ay sonra bir söktük baktık dişli yerini yemiş aynakol demiş. Bunlar tabii biraz kararsız bırakıyor beni. Zaten satıştan zarar ediyorum. Tek atımlık kurşunum var. :D Giant da güzel bir marka ama bilemiyorum. G2 55 kadro denemiştim fotoğrafını atmıştım. Ufak hissettirmişti. 58 için yine deneme şansım bulunmayacak. Adamlar sipariş ile getiriyorlar. Umarım olur. Sele borusu şuan ufak gelen Peugeot'da 53 G2'de ise 58 olacak. Sele 5 cm artıyor. Üst boru Peugeot'da 60 cm G2'de 59. 1 cm kısalıyor gibi ama gidonu uzatan parça Peugeotda 10 cm, G2'de bir de dropbara uzanma payını katınca yine daha fazla mesafe kalıyordur. Alın borusu ise Peugeot'da 23 cm. Bayağı yüksek. G2'de 18. Yani gidondan 5 cm düşerken seleden 5 cm yükseleceğim. Bu sanırım diz problemimi çözer gibi. Seleyi 20-22 cm civarı kullanıyordum. Bu max sınıra çok yakındı. O düzelecek. 2 Teker arası mesafe 4 cm kısalacak ama.

Şu bisiklet olayını çözsem de ben de forum da rahatlasa artık. Valla milleti darlıyorum diye kötü hissediyorum :D

Sayfa ile alakasız olabilir kusura bakmayın ama yine de gravel ile kıyaslama isteyeceğim. Bir alternatifim de şu aşağıdaki arkadaş. Ankaradaymış ama araçla giderim en kötü almaya. Stok 28 lastik takılabilir dedi sahibi. Belki 29 takarsın zorlarsan dedi.

(link)

Seçim öncesi son çırpınışlarım :D
 
Scudo
İstanbuldan bir arkadaş ile demin anlaştık. Benim T11x2 şuan satıldı diyebilirim. Cumartesi o almazsa yedeği bekleyen biri de var. Salcano'yu da satabilirsem. Sanırım G2 bütçesini çıkartıyorum. Ama G2 için de Gravel bisiklet sayfasında önceki sayfalarda Gravel geometrisine uygun değil konforsuz demiş bir arkadaş. Daha çok cyclocross geometrisinde denmiş. Başka bir arkadaş da ben G4 aldım göbeği fabrika çıkışı yanlış takmışlar 6 ay sonra bir söktük baktık dişli yerini yemiş aynakol demiş. Bunlar tabii biraz kararsız bırakıyor beni. Zaten satıştan zarar ediyorum. Tek atımlık kurşunum var. :D Giant da güzel bir marka ama bilemiyorum. G2 55 kadro denemiştim fotoğrafını atmıştım. Ufak hissettirmişti. 58 için yine deneme şansım bulunmayacak. Adamlar sipariş ile getiriyorlar. Umarım olur. Sele borusu şuan ufak gelen Peugeot'da 53 G2'de ise 58 olacak. Sele 5 cm artıyor. Üst boru Peugeot'da 60 cm G2'de 59. 1 cm kısalıyor gibi ama gidonu uzatan parça Peugeotda 10 cm, G2'de bir de dropbara uzanma payını katınca yine daha fazla mesafe kalıyordur. Alın borusu ise Peugeot'da 23 cm. Bayağı yüksek. G2'de 18. Yani gidondan 5 cm düşerken seleden 5 cm yükseleceğim. Bu sanırım diz problemimi çözer gibi. Seleyi 20-22 cm civarı kullanıyordum. Bu max sınıra çok yakındı. O düzelecek. 2 Teker arası mesafe 4 cm kısalacak ama.

Şu bisiklet olayını çözsem de ben de forum da rahatlasa artık. Valla milleti darlıyorum diye kötü hissediyorum :D

Sayfa ile alakasız olabilir kusura bakmayın ama yine de gravel ile kıyaslama isteyeceğim. Bir alternatifim de şu aşağıdaki arkadaş. Ankaradaymış ama araçla giderim en kötü almaya. Stok 28 lastik takılabilir dedi sahibi. Belki 29 takarsın zorlarsan dedi.

(link)

Seçim öncesi son çırpınışlarım :D
G2 nin geometrısınden çekinip bunu nasıl alacaksınız
 
G2 nin geometrısınden çekinip bunu nasıl alacaksınız
Scott'ın kendi sitesinde kadro hesaplama uygulaması var. Bilgileri girince XL kadro uygun olduğu söyleniyor. Carraro bu konuda bir kısıtlama yazmamış. Yazsa problem kalmayacak. Tribanda da yazmışlardı. Yine XL kadro uygundu.
 
İstanbuldan bir arkadaş ile demin anlaştık. Benim T11x2 şuan satıldı diyebilirim. Cumartesi o almazsa yedeği bekleyen biri de var. Salcano'yu da satabilirsem. Sanırım G2 bütçesini çıkartıyorum. Ama G2 için de Gravel bisiklet sayfasında önceki sayfalarda Gravel geometrisine uygun değil konforsuz demiş bir arkadaş. Daha çok cyclocross geometrisinde denmiş. Başka bir arkadaş da ben G4 aldım göbeği fabrika çıkışı yanlış takmışlar 6 ay sonra bir söktük baktık dişli yerini yemiş aynakol demiş. Bunlar tabii biraz kararsız bırakıyor beni. Zaten satıştan zarar ediyorum. Tek atımlık kurşunum var. :D Giant da güzel bir marka ama bilemiyorum. G2 55 kadro denemiştim fotoğrafını atmıştım. Ufak hissettirmişti. 58 için yine deneme şansım bulunmayacak. Adamlar sipariş ile getiriyorlar. Umarım olur. Sele borusu şuan ufak gelen Peugeot'da 53 G2'de ise 58 olacak. Sele 5 cm artıyor. Üst boru Peugeot'da 60 cm G2'de 59. 1 cm kısalıyor gibi ama gidonu uzatan parça Peugeotda 10 cm, G2'de bir de dropbara uzanma payını katınca yine daha fazla mesafe kalıyordur. Alın borusu ise Peugeot'da 23 cm. Bayağı yüksek. G2'de 18. Yani gidondan 5 cm düşerken seleden 5 cm yükseleceğim. Bu sanırım diz problemimi çözer gibi. Seleyi 20-22 cm civarı kullanıyordum. Bu max sınıra çok yakındı. O düzelecek. 2 Teker arası mesafe 4 cm kısalacak ama.

Şu bisiklet olayını çözsem de ben de forum da rahatlasa artık. Valla milleti darlıyorum diye kötü hissediyorum :D

Sayfa ile alakasız olabilir kusura bakmayın ama yine de gravel ile kıyaslama isteyeceğim. Bir alternatifim de şu aşağıdaki arkadaş. Ankaradaymış ama araçla giderim en kötü almaya. Stok 28 lastik takılabilir dedi sahibi. Belki 29 takarsın zorlarsan dedi.

(link)

Seçim öncesi son çırpınışlarım :D
Deniz panik olma . Burada fikir alışverişinde bulunmak buyuk zevk . İnşallah hepimize en güzeli nasip olur .
şu incelemeyi bir izle . imkanın varsa İstanbulda bir Giant mağazasına uğrasana

bir de gönderdiğin 105 set Scott çok yorgun duruyor . kondisyon una göre fiyatı bana pahalı geldi
az kullanılmış dediği bisikletin arka aktarıcısının hali içler acısı duruyor
 
beyler yeni kayıt oldum alakasız şekilde yazıyorum fakat sitede nasıl başlık açacağım bulamadım bir türlü.
 
beyler yeni kayıt oldum alakasız şekilde yazıyorum fakat sitede nasıl başlık açacağım bulamadım bir türlü.
Merhaba, belli bir mesaj sayısına ulaşana kadar başlık açamıyorsunuz. Varolan konulara yazarak bir süre devam etmenizi tavsiye ederim çünkü limit bayağı yüksekti.

@M.Hamza.Afacan izliyorum hemen videoyu.
 
Scott'ın kendi sitesinde kadro hesaplama uygulaması var. Bilgileri girince XL kadro uygun olduğu söyleniyor. Carraro bu konuda bir kısıtlama yazmamış. Yazsa problem kalmayacak. Tribanda da yazmışlardı. Yine XL kadro uygundu.
Anlamadınız beni. G2 nin konforsuz olduğu yorumundan bahsedip yol bisikleti bakıyorsunuz. Bildiğim kadarıyla siz konfor odaklı arastırıyorsunuz
 
Anlamadınız beni. G2 nin konforsuz olduğu yorumundan bahsedip yol bisikleti bakıyorsunuz. Bildiğim kadarıyla siz konfor odaklı arastırıyorsunuz
G2'nin konforsuz olduğu söyleniyor dedim. Oradaki aslında bir söylem değil kullanıcılara soru niteliğindeydi. Diğer bisiklet de endurance yol bisikleti diye biliyorum. O da forumdan okuduğum kadarıyla uzun yolda daha rahat. Aero veya zamana karşı değil ki.
 
G2'nin konforsuz olduğu söyleniyor dedim. Oradaki aslında bir söylem değil kullanıcılara soru niteliğindeydi. Diğer bisiklet de endurance yol bisikleti diye biliyorum. O da forumdan okuduğum kadarıyla uzun yolda daha rahat. Aero veya zamana karşı değil ki.
Yanlışım yoksa endurance olanın rahatlığı yol bısıkletlerıne kıyasla. G2 de gravellere kıyasla
 
Yanlışım yoksa endurance olanın rahatlığı yol bısıkletlerıne kıyasla. G2 de gravellere kıyasla
İşte ben de onu merak ettiğim için soruyorum 😀 cyclocross geometrisine yakın demişler. O tür bisikleti eline alıp dağ bayır taşınan yarışların yapıldığı tür değil mi? Cyclocross da yol bisikleti türü oluyor. Yanlış anlamayın ben de tam bilmediğim için sorguluyorum. Bisikletlerin ikisine de binme şansım olmadı keşke olsa.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
İşte ben de onu merak ettiğim için soruyorum 😀 cyclocross geometrisine yakın demişler. O tür bisikleti eline alıp dağ bayır taşınan yarışların yapıldığı tür değil mi? Cyclocross da yol bisikleti türü oluyor. Yanlış anlamayın ben de tam bilmediğim için sorguluyorum. Bisikletlerin ikisine de binme şansım olmadı keşke olsa.
gravelden beklentiniz nedir bilmiyorum ama g0 kullanıcısı olarak bana verdiği sürüş deneyimi asvalt sürüşü başarılı hafifliği büyük (şehir bisikletinden sonra) yokuşlarda 8 ruble üzmüyor (önceki rublem 3x10 deoreydi) hafif arazi koşullarında sürmek çok keyisli (stabize yol ) arazi sürüşünde amötisör yokluğu hissediliyor mekanik disk bir süre sonra elleri acıtıyor, lastikleri en sazla 700x 38 kumda biraz fazla kayıyor. genel olarak benden tam not aldı fiyat ferofrmanz bisikleti (2 yıldır kullanıyorum) bagaj yerleri iyi düşünülmüş yüklü halde kamplar yaptım
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
İşte ben de onu merak ettiğim için soruyorum 😀 cyclocross geometrisine yakın demişler. O tür bisikleti eline alıp dağ bayır taşınan yarışların yapıldığı tür değil mi? Cyclocross da yol bisikleti türü oluyor. Yanlış anlamayın ben de tam bilmediğim için sorguluyorum. Bisikletlerin ikisine de binme şansım olmadı keşke olsa.
G2 rahat ben bısanda g2 de kullanıyorum ıkısıde var elimde. G2 'nın daha zevkli kullanması. Hatta bısan yerine ikinci el g4 mu baksaydım diyorum bazen
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
G2 rahat ben bısanda g2 de kullanıyorum ıkısıde var elimde. G2 'nın daha zevkli kullanması. Hatta bısan yerine ikinci el g4 mu baksaydım diyorum bazen
Bisan grand tour ise iki bisikletin de ölçüsü aynı mı? Ikisi de ayni olduğu durumda hangisi daha büyük acaba? Bir de tekerden tekere aks mesafesi hangisinin daha uzun?
 
Bisan grand tour ise iki bisikletin de ölçüsü aynı mı? Ikisi de ayni olduğu durumda hangisi daha büyük acaba? Bir de tekerden tekere aks mesafesi hangisinin daha uzun?
Gt değil bısan gravel. Gte arkadaşımda var oda güzel rahat bisiklet. Ölçülerink olcmedım ki 😅
 
gravelden beklentiniz nedir bilmiyorum ama g0 kullanıcısı olarak bana verdiği sürüş deneyimi asvalt sürüşü başarılı hafifliği büyük (şehir bisikletinden sonra) yokuşlarda 8 ruble üzmüyor (önceki rublem 3x10 deoreydi) hafif arazi koşullarında sürmek çok keyisli (stabize yol ) arazi sürüşünde amötisör yokluğu hissediliyor mekanik disk bir süre sonra elleri acıtıyor, lastikleri en sazla 700x 38 kumda biraz fazla kayıyor. genel olarak benden tam not aldı fiyat ferofrmanz bisikleti (2 yıldır kullanıyorum) bagaj yerleri iyi düşünülmüş yüklü halde kamplar yaptım
Merhaba, vücut yapısı olarak benziyoruz 😀 siz kaç kadro kullanıyorsunuz? Bir de gidonu yükselttim demiştiniz. Bisikletin kontrolu zayıfladı mı?
 
Merhaba, vücut yapısı olarak benziyoruz 😀 siz kaç kadro kullanıyorsunuz? Bir de gidonu yükselttim demiştiniz. Bisikletin kontrolu zayıfladı mı?
55 kadro kullanıyorum kontrol konusunda bir problem yaşamadım hatta kıvrak arazi manevraları keyif veriyor
 
55 kadro kullanıyorum kontrol konusunda bir problem yaşamadım hatta kıvrak arazi manevraları keyif veriyor
Sorun olmayacaksa boyunuzu öğrenebilir miyim? 😀
 
Merhabalar,

Şuan yeni piyasaya giren Lapierre Crosshill 5.0 var Grx setli bir model bilgisi olan varmı g4 ile kıyaslanırımı bilmem ama fiyatları hemen hemen aynı. 60 kadro seçeneğide var. Boy 1.98 olunca bana uygun geliyor.


  • Fren kolu
    Shimano GRX RX600 Hidrolik Düz Montaj
    Fren Tipi
    Hidrolik Disk Fren
    Frenler Ön
    Shimano SM-RT70 160mm Centerlock
    Zincir
    KMC X11 Gümüş/Gri 1/2"x11/128" W/ CL566R BAĞLANTI
    Aynakol
    Shimano GRX FC-RX600 46/30T, 170 mm- Xs/Sm, 172,5 mm -Med, 175 mm-LG/XL
    Çatal
    Lapierre Karbon Bıçaklar, Alaşım Yönlendirici, 12 mm Thru Dingil
    Çerçeve
    Crosshill çakıl Supreme 5 Alaşım Dahili Yönlendirme
    Ön Aktarıcı
    Shimano GRX FD-RX810, bant adaptörlü
    Ön Tekerlek Göbeği
    Lapierre Centerlock 32H 12mm E-Thru Aks
    Elcik
    Lapierre elastomer bant siyah, darbeye dayanıklı, 3 mm kalınlık
    Gidon
    Lapierre alaşımlı çakıl çubuk, Genişlik: 420 mm (XS/S), 440 mm (M), 460 mm (L/XL), Genişlik: 16°
    Pedallar
    FPD NW-91K çelik kafes
    Arka Aktarıcı
    Shimano GRX RD-RX810 Gölge artı, 11s
    Arka Tekerlek Göbeği
    Lapierre Centerlock 32H 12mm E İçi Boş Dingil
    Jant
    Mavic XC621 32H 700c 622-21c
    Sele
    Selle Royal Vivo ortak markalı sele
    Sele
    Lapierre Alaşımı Ø: 27.2mm L: 350mm O/S:12mm
    Vites kolu
    Shimano GRX ST-RX600 2x11s
    Ruble
    Shimano HG70011 11-34T
    Lastikler
    WTB Riddler 700x37c, Ten rengi duvar, Çift DNA bileşiği, TCS Aramid boncuk
    Ağırlık
    11,1 kilo



1683966843386.jpeg
 
Merhabalar,

Şuan yeni piyasaya giren Lapierre Crosshill 5.0 var Grx setli bir model bilgisi olan varmı g4 ile kıyaslanırımı bilmem ama fiyatları hemen hemen aynı. 60 kadro seçeneğide var. Boy 1.98 olunca bana uygun geliyor.


  • Fren kolu
    Shimano GRX RX600 Hidrolik Düz Montaj
    Fren Tipi
    Hidrolik Disk Fren
    Frenler Ön
    Shimano SM-RT70 160mm Centerlock
    Zincir
    KMC X11 Gümüş/Gri 1/2"x11/128" W/ CL566R BAĞLANTI
    Aynakol
    Shimano GRX FC-RX600 46/30T, 170 mm- Xs/Sm, 172,5 mm -Med, 175 mm-LG/XL
    Çatal
    Lapierre Karbon Bıçaklar, Alaşım Yönlendirici, 12 mm Thru Dingil
    Çerçeve
    Crosshill çakıl Supreme 5 Alaşım Dahili Yönlendirme
    Ön Aktarıcı
    Shimano GRX FD-RX810, bant adaptörlü
    Ön Tekerlek Göbeği
    Lapierre Centerlock 32H 12mm E-Thru Aks
    Elcik
    Lapierre elastomer bant siyah, darbeye dayanıklı, 3 mm kalınlık
    Gidon
    Lapierre alaşımlı çakıl çubuk, Genişlik: 420 mm (XS/S), 440 mm (M), 460 mm (L/XL), Genişlik: 16°
    Pedallar
    FPD NW-91K çelik kafes
    Arka Aktarıcı
    Shimano GRX RD-RX810 Gölge artı, 11s
    Arka Tekerlek Göbeği
    Lapierre Centerlock 32H 12mm E İçi Boş Dingil
    Jant
    Mavic XC621 32H 700c 622-21c
    Sele
    Selle Royal Vivo ortak markalı sele
    Sele
    Lapierre Alaşımı Ø: 27.2mm L: 350mm O/S:12mm
    Vites kolu
    Shimano GRX ST-RX600 2x11s
    Ruble
    Shimano HG70011 11-34T
    Lastikler
    WTB Riddler 700x37c, Ten rengi duvar, Çift DNA bileşiği, TCS Aramid boncuk
    Ağırlık
    11,1 kilo



304265 dosyayı görüntüle
Boylarımız aynı, bizim boydaki kişiler kendisine uygun bir kadro boyu denk getirdiğinde almalı olarak düşünüyorum çünkü bir daha ne zaman nerede denk gelir belli olmuyor. Gördüğüm kadarı ile Carraro g4 ile aralarında 3-4000 lira dışında bir fark yok. Anlamadığım durum ise Lapierre de dropper görünüyor görsellerde, ama açıklama da normal sele borusu olduğu yazıyor.

Şahsi fikrim carraro g4 yerine Lapierre 'den yan

Dropper kısımlarını kırmızı ile işaretledim
Bagaj ve aparat bağlantı noktaları yeşil ile (üst boru üzerinde de var)
1683974221328.png

Şu an 1500$ civarı gravel bisikletteki favorim Canyon Grizl AL 6
 
Geri