Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme iGPSPORT iGS618 Bisiklet Bilgisayarı

@Mhmm@ öncesinde kondisyon yüklemek şart. Uzun sürüşler bazen psikolojik olarak da zor geçebiliyor. Fizyolojik ve mental olarak vücudu hazırlamak gerek. @bilalfidanboy Hocam bu konuda çok daha tecrübeli...
Naçizane fikrim😇
 
Scudo
Bu ara kadans problemi yaşayan bir benmiyim acaba,kadans sensörünü pilini değiştirdim aynı , hız sensörü ile değiştim yine aynı yani kafasına göre takılıyor,geriye bir tek seçenek cihaz resetlemek kaldı..sorun şu ki 80 90 kadansla gittiğim yeri kimi zaman 20 30 RPM gösteriyor ayrıca ortalama kadans strava atarken doğru fakat 4 5 sürüştür maximum kadans hep 200 de kalıyor (ki) hiç 200 RPM ile çevirmiş olamam
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
Bazen kopma oluyor, onun dışında bir sorun yaşamadım. Ama hız sensörü geçen sene taktığım pili bir hafta dolmadan bitiriyordu. Galiba içindeki devre oksitlenmişti...
Belki sizdeki kadans sensörü de benzer şekilde oksitlenmiştir... @bilalfidanboy
 
Bende yükseklik kazanımı sürekli %20 civarı fazla yazıyor. Rakımı belli olan bir yerde rakımı doğruladım, 3 farklı gps seçeneğini de denedim sonuç aynı. Çözümü var mi bunun?
 
Bir kaç turdur kadans göstermiyordu. Eve gelince bakarım dedim. Evde bir baktım kadans sensörü yerinde yok 😂. Eskişehir- Kütahya- Balıkesir arası yolda kadans sensörü gören haber versin 😂
 
@alisirin bu cihazın sanırım yazılım ile alakalı problemi , kullanıcılara ve kendime baktığımda sorun bana ait değil genel olduğu kanısına vardım.tur bitince toplamda yükseklik kazanımı bazen neredeyse 2 kat farklı gösteriyor,onuda ya strava web sürümünde yada Yeni gelen özellik ile aktivite üzerinden düzeltebilirsiniz,web sürümünde corect elevetion , uygulamasında ise aktivite üzeri açılan menüden(ekteki resimde daire içinde olan kısım)adjust elevetion tıklayınca gerçek yükseklik kazanımını veriyor
@Ahmet TOPAL hala çözemedim, dediğim gibi tek yol cihaz format kaldı, onunla da şimdilik uğraşmak işime gelmiyor 😀, @Kadir KARADEMİR geçmiş olsun😀😀
 

Dosyalar

  • IMG-20200730-WA0000.jpg
    IMG-20200730-WA0000.jpg
    91,3 KB · Okunma: 10
Screenshot_2020-08-12-11-28-17-982_com.igpsport.globalapp.jpg
520 modelini çıkartmış galiba 🤔
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
İgs618 kullanmaktayim, Magene gemini kullanıyorum hem hız ve kadans. Kadans sensor sürekli kopmalar oluyor. İlk başta pili sokup ölçtüm 3 volt, buda bitmiş sayılır. Yeni pil taktım, yine kopmalar oluyor. Sensorun vericisindemi sıkıntı yoksa igs618demi? Bunu garmin virbx aksiyon kameradan takip ettim, virbx ant+ üzerinden bağlanıyor. Takip ettim koptugu sırada virbx kadansı gösteriyor küçük ekranından. İgs618 kadans göstermiyordu, bi kaç saniye sonra cad. connected dedi. İgsde bariz bir sıkıntı var, ya yazılım ya bluetooth modulu aşırı dandık. Dandik diyorum, dosya aktarımda bile belli 64kblik dosyayı dakikada atabiliyor :D HRM,CAD ve hız olmak üzere 3 sensor sanırsam cihazı zorluyor. Maddi olarak toparlanayım Wahoo'ya gözüm var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cenk Akbulut
Sensör kopmaları diğer cihazlarda da oluyor. Buna çevredeki manyetik alanlar neden oluyor galiba.
520 modeli uygulamada görünüyor fakat igpsport un kendi sitesinde dahi yok😁
 
@Ahmet TOPAL Fakat hız sensor hiç kopmuyor, HRM sensorde kopmuyor (Magene hrm monitor). Sadece kadansta var bu durum :)
 
Kadans sensörünü hız sensörü, hız sensörünü kadans sensörü olarak kullanmayı deneyin. Arıza sensörde mi anlamış oluruz.
Sensörler ANT olarak bağlanıyor Bluetooth modülü ile ilgisi nedir anlayamadım.
 
Kadans sensörü kopmaları benim gittiğim yerlerde kesinlikle aynı yerlerde kopuyor, yanlız namussuz bisiklette, benim sensöre ne etki ediyorsa aynakolun sol tarafı yukarı konumda iken her zaman değil ama bazen kadans kafasına göre işliyor, mesela cihaza göre 200rpm maximum basmışlığım var😀defalarca test ettim, hız sensörü ile yer değiştirdim, pilleri değiştirdim, yani akla gelebilecek her türlü yolu denedim yine en sonunda tesbitim bu oldu, aynakol alt konumda iken sıkıntı yok tuhaf ama durum bu😀şimdi alışkanlık oldu sol aynakol tarafı alt konumda bırakıyorum kadans yapmıyorsam yoksa boşta iken bile deliriyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet TOPAL
@bilalfidanboy Powerbank-cep telefonu bu tip bir cihaza yaklaştığı için olabilir mi?
 
@trainspotting35 Garmin virbx de kopmuyor ama :) Bi tuhaflık var ama çok dert etmiyorum, 2-3 saniye kesinti antremana engel değil..
 
@Burak B. Sensörde arıza olamaz mı ?
Hızı kadans- kadansı hız olarak kullanabiliyorsunuz Magene sensörlerde o şekilde denerseniz sensörde mi problem anlarsınız.
 
@trainspotting35 Magene çift özellikli. İster hız, ister kadans özelliği olarak ayarlanıyor. 2 magene var.. Arıza olsa garmin virbxdede kopma olurdu.
 
@Burak B. Anladım siz kadans sensörünü garmin virbx e bağlıyorsunuz ben km saati ile bağlantılı sandım.
 
@trainspotting35 İkisinede bağlı :) Nabız sensor, Hız ve kadans sensor hem igs618e hem virbxe. 2 cihaza bilgi veriyor. igs618 kadans koptu diyor,virbx sinyal almaya devam :)
 
@trainspotting35 sanmıyorum, powerbank çok uzun tur olmadıkça yanıma almıyorum, cep telefonu hep sırt cebimde(ki) aldığımdan bu yana hep böyleydi sıkıntı yoktu yanlız geçen uzun tura gittiğimde tur esnasında farkettim , enterasan yanı 70 80 kadans ile giderken 20 rpm gösteriyor özellikle tırmanışlarda, inişlerde ise pedal kestiğimde dahi 150 rpm olabiliyor sanki hız sensörü gibi 😀tırmanışa düşük inişe yüksek rpm ile girişiyor..ve bu hep sol krank kolu üstte iken oluyor, hatta baktım manyetik etki edebilecek olurya birşey yapışmış takılı kalmış olabilir diye ama yok, cihazı sıfırladım yok, sensör sıkıntılı diye Change ettim yok, pil değiştim duracell sıfır taktım maalesef. Neyse vardır bir katakullesi bulurum eninde sonunda en azından krank üstte iken orda netleştim😀
 
Geri