Scudo Sports

Jant seti planım..

d.berkay

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Ekim 2006
Mesaj
3.863
Tepki
2.981
Şehir
Ankara
İsim
Demir Berkay
Bisiklet
Marin
dt swiss 4.2d x2 = 800g 200ytl
XT M765 ön göbek = 150g 52ytl +
XT M765 arka göbek = 370g 68ytl +
DT swiss comp teller = 390g 80 +
DT swiss tel başları = 20g 40ytl
Toplam = 1730g 440ytl
(yanında + işareti olan parçalar alınmış anlamındadır)

Jant setimi değiştireceğim yakın bir zamanda ve bu şekilde toplamayı düşünüyorum.. Her türlü tavsiyeye açığım..

Göbekler ve teller elimde geri kalan parçalar ise ilk fırsatta alınacak..

Sizde fiyat performans olarak yeterli bir set olur mu? Açıkcası bütçem bu kadarıyla sınırlı.. Bu yüzden bu fiyata en dayanıklı ve hafif seti toplamayı düşündüm..
Öncelikle sizde beklediğim sağlamlığı alabilir miyim? (örüm işlemi profesyonel(gerçekten:)) biri tarafından yapılacaktır)

Ayrıca yorumlarınızı da yazarsanız sevinirim..
 
Scudo
Fiyat performans olarak iyi ama bence rulmanlı bir set al almışken.
 
  • Beğen
Tepkiler: d.berkay
@andac

Tabi ki bende isterim öyle bir set almayı ama zaten göbekler ve teller var şuan elimde.. Birde bütçem kısıtlı olduğu için yeniden bir şeyler düşünemiyorum:rolleyes:
 
Eğer dayanıklı bir set istiyorsan bence çemberlerini 4.1d yap ayrıca tel başlarına alu yapma çünkü zamanla kolay yalama olabiliyorlar... Tel ve göbek seçimi gayet iyi ama keşke telleri almadan önce söyleseydin...

O zaman sana gene xt göbekler + Siyah 2.0-1.5-2.0 revo teller + standart dt tel başı ve 4.1d çemberleri önerirdim...

Tel başları ve jantlardan gelen fiyat farkıyla revo telleri daha rahat alırdın ve daha kaliteli bir jant setin olabilirdi... Bana göre

Fiya
 
  • Beğen
Tepkiler: d.berkay
@Hasan Çağrı

Çağrı 4.1d ile 4.2d fiyat farkı yok gibi..Onlarıda tercih edebilirim tabiki..
Teller ise şuan kulandığım teller yani çok önceden almıştım aslında o yüzden çok istesemde telleri revolarla değiştiremeyeceğim dolayısıyla yaklaşık bir 100gr ağır olacak set.. Alu tel başları konusunda bilgim yoktu genelde onlar kullanılıyor diye tercih etmiştim.. zaten alu ile normal dtler arsında 40gr far var çok önemli değil sağlamlık daha önemli benim için..
 
Bugün biraz araştırdım DT spokes calculator programınıda kullandım ve elimdeki tellerin 4.1d için uzun olacağını anladım..

4.1d için gerekli tel uzunlukları 258-259mm
4.2d için gerekli tel uzunlukları 261-262mm

Benim tellerde 262mmdi eğer yanlış hatırlamıyorsam bu yüzden 4.2d'yi tercih edeceğim..
Bir soru daha dt'nin normal tel başlarında da alu olanları gibi kırmızı renk seçeneği var mı?
 
@d.berkay

maalesef renk seçeneği yok çelik tel başlarında :(
bende 24 telli setimi alu tel başları ile toplamıştım şuan sağlamlık açısından başım dertte o nedenle en yakın zamanda yeniden çelik tel başlarıyla ördürcem seti.alu tel başları 32 li setlerde sorun çıkarmıyor.ama 28,24,16 telli setlerde problem maalesef.
onun dışında zaten daha önce konuşmuştuk bunları berkay.çağrının çember uyarısını dikkate almanı tavsiye ederim.bende aynı şeyi düşünüyorum çünkü:)
 
Telleri revo almış olsan setin 110 gr daha hafif olurmuş ama hayırlı olsun topladıktan sonra güle güle kullan.
 
  • Beğen
Tepkiler: d.berkay
@Elman TEMEL

Adamım kırmızı tel başlarıda çok yakışıyor sete bea:cool: ne yapsam ki 32 telli olacak set ama şimdi içime şüphe düşürdünüz valla..
Çağrı'nın uyarısını dikkate alacağım lakin 4.1d için tellerim uzun gelecek ve yeni telleride alamayacağım o yüzden 4.2d olacak %95 jantlar..
 
4.2D olsun tabii. Çünkü hafif evet evet hafif.
Bende aynı seti düşünüyorum tel başları kesinlikle kırmızı olmalı.Belkim bi süprüz! yapıp onyx yada 240s göbek dizebilirim.
Süprüzü kaçtı ama önemli diil.
 
4.2d jantların ve kırmızı tel başlarının siparişini verdim..
Bakalım hayırlısı:)
 
hayırlı olsun Berkay dizilince detay fotolarını bekliyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: d.berkay
birsey sorucam neden mavic 819 değil? fiyatı cok mu pahalıdır?
 
tel başları ÇELİK diye okuyorum...neyi kastediyoruz arkadaşlar.?.
dt swiss in sağlam BRASS yani PİRİNÇ tel başları var...
bunları mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ercan Bayram
@Selçuk Çilek

evet selçuk abi :) öle kalmış akılda öle gidiyor,pirinç tel başları kastediliyor:)
 
@Hasan Çağrı

suanki tercih edilen jant 400 gr. mavic 819 450gr yazıyor sitesinde. Suanki janta jant bandı takıldıgında bile neredeyse aynı agırlıga gelicek. Hem de ust olucak. Hele bir de dtswiss jant fitili ile tubeless yapılmaya calısılırsa suanki jant daha agır olucak. Yanılıyor muyum?
 
@BoZCaN

Evet jant 450 gr ama şöyle bir durum var... 819 ların jantlarının iç kısımları delik değil dolayısı ile jantı örerken tel başlarını jant tutturmak için, jantı alırken yanında gelen, tubeless tel başlarını kullanmanız gerekiryor. Ve bu tel başlarının ağırlığınıda ekleyince tek jantın ağırlığı 570gr a yükseliyor...
 
570 agır evet. Stans'in olimpic jantları ile jant fitili kullanmadan tubeless kullanmak mumkun. Ustelik jantlar 350gr. Büyük ihtimallede 819dan ucuzdur.
 
Geri