Bisikletimizin kadrosunun veya diğer ekipmanlarımızın çizilmesi için bir kaza , yada çok sert kullanıma gerek yok. En basitinden çantanızan anaktarı çıkarırken kadronun üstüne düşüp 1 cm lik bir boyayı kaldırabilir , yada bisikleti apartıamndan indirirken merdiven korkuluğuna çarpıp çizile bilir. Bu gibi basit şeyler bile can sıkıcı sonuçlara yol açabilir.
Bende bu duruma Dc- Fix alarak çözüm buldum. Kadrom S-Works Karbon . Hatlarında fazla oavllik yok. Yüzeyler düz olduğu için bisikleti Dc-Fix le rahatlıkla kapladım. dışardan bakınca belli bile olmuyor. Şimdi içim daha rahat
DC-FIX KAPLAMA PÜF NOKTOLARI
1- Bisikletin tamamını kaplamayın. Parça parça işlemi yapın Özetlersek.
- Kadro Üst borusunun üstü. Gidon boğazı bölümünü oval keserek rahatlıkla oturmasını sağlayabilirsiniz.
- En önemli kısım Kadro altı. (Specialized fabrika çıkışlı karbon modellere bu alana kaplama yaparak veriyor)
-Kadro yanları
- Çeki aksamları iç ve dış.
- Maşa ön ve arka alanları
- Sele borusu ( Ayna kolun başladığı yere kadar)
2- Kaplamayı yaparken önce Dc-Fix i yapıştıracağınız yüzeye hizalayın. sonra bir ucunu yapıştırıp bir elmizle gererken tam Dc-Fix in ortasına parmağımızla baskı uygulayıp diğer son uca kadar çekin. Sonra da sağ aşağı ve sol aşağıya doğru elinizle hava kabarcığı bırakmadan ittiriniz.
3- Çok minik hava kabarcıkları kalabilir, Toplu iğne le o baloncukları hafiften patlatıp elinizle masaj yaparak kabarcığı yok edebilirsiniz.
Sonuç olarak ;
Bisikletini aerodinamik yapısını bozmuyor. Rüzgarda, fiziki şartlar ne olursa olsun sorun yaratmıyor.
Hertürlü zor arazi koşullarında kullanımda güven veriyor. Orman inişlerinde kadroya çarpan ağaçların etkilerini sıfıra indiriyor. Bisikletinizi istediğiniz yere yasalayabilir, yere atabilir , üstünde zıplayabilirsiniz
İyi bir icat.
BAHAUS dan alın. Üzerinde Made in Germany yazanı bulmaya çalışın. bu işin uzmanı almanlar çünkü. Diğerleri ile iyi sonuçlar alamayabilirsiniz.