anzolot
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 24 Mayıs 2016
- Mesaj
- 515
- Tepki
- 1.255
- Yaş
- 49
- Şehir
- istanbul
- İsim
- murat yücedemir
- Başlangıç
- 1983—84
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Triban 500 için kendi sitesinde şöyle demiş: "30 - 60 km'lik bisiklet sürüşleri için tasarlandı.Gerçek bir yol bisikleti: 24 vites ve alüminyum kadro. Yeni tasarım ergonomik gidon ve rahatlık sağlayan ERGO FIT sele"
Bu arada arkadaşların önerdiği Carraro Cr-T world bisikletin boş pedalsız vs. ağırlığının 17.5 kg. olduğunu göz önündü bulundurmakta fayda var, kullanılan materyal uzun turlarda tercih edilecek cinsten değil. Gerçek tur bisikletlerini incelerseniz örneğin Koga, Santos, Surly, VSF, Fuji gibi kadro olarak CrMo kullandıklarını biliyorum..
Tur için ölümsüz bir bisiklet alacağım diyorsanız bu bisikletlerin fiyatları yaptığı işlere göre gayet normal (dövizin aşırı yükselmesi bu kaideyi bozuyor) keşşşke biri benim olsa
500-600.... km. gibi kısa tur yapacağım diyorsanız orta seviyede bir bisiklet almak daha mantıklı, bunun içinde ikince el almanızı disk fren yerine V fren tercih etmenizi tavsiye ederim, form içinde bu konu defalarca kere tartışılmış tecrübeli arkadaşlar tarafından çok yararlı bilgiler verilmişti, bir iki dakikalık aramayla bu kaynaklara ulaşmanız da mümkün.
Kadro konusunda ben biraz marka takıntılıyım (gereksiz veya saçma olduğunu düşünebilirsiniz, keyif meselesi) Cannondale, Specialized bu iki bisikletle uzun veya kısa sürüşlerde hep konforlu seyahat ettim, dört bisikletimden üçü Specialized yol bisikletim Cannondale. Bu markaların çok temiz ikinci ellerini bütçenize uygun bir şekilde alabilirsiniz.
Tur için bisiklette amortisör gereksiz ağırlık diyenler illa ki olacak, şöyle söyleyeyim; Benim bisikletim de tura çıkarken ocağından yakıtına, tencereden tavaya, mattan çadıra 45-50 kg. yük vardı, üzerine bisikletin 11 kg. ağırlığı da eklenince eşek ölüsüne dönmüştü. Pedala basınca bisikletin önü yerden kesiliyordu daha sonra ağırlığı bisiklet üzerinde biraz dağıttım, bu kadar ağırlık yüklediğiniz bir bisiklette 1.5-2 kg. amortisör ağırlığının adını anmak bile saçmalık olur.
Bu arada arkadaşların önerdiği Carraro Cr-T world bisikletin boş pedalsız vs. ağırlığının 17.5 kg. olduğunu göz önündü bulundurmakta fayda var, kullanılan materyal uzun turlarda tercih edilecek cinsten değil. Gerçek tur bisikletlerini incelerseniz örneğin Koga, Santos, Surly, VSF, Fuji gibi kadro olarak CrMo kullandıklarını biliyorum..
Tur için ölümsüz bir bisiklet alacağım diyorsanız bu bisikletlerin fiyatları yaptığı işlere göre gayet normal (dövizin aşırı yükselmesi bu kaideyi bozuyor) keşşşke biri benim olsa
500-600.... km. gibi kısa tur yapacağım diyorsanız orta seviyede bir bisiklet almak daha mantıklı, bunun içinde ikince el almanızı disk fren yerine V fren tercih etmenizi tavsiye ederim, form içinde bu konu defalarca kere tartışılmış tecrübeli arkadaşlar tarafından çok yararlı bilgiler verilmişti, bir iki dakikalık aramayla bu kaynaklara ulaşmanız da mümkün.
Kadro konusunda ben biraz marka takıntılıyım (gereksiz veya saçma olduğunu düşünebilirsiniz, keyif meselesi) Cannondale, Specialized bu iki bisikletle uzun veya kısa sürüşlerde hep konforlu seyahat ettim, dört bisikletimden üçü Specialized yol bisikletim Cannondale. Bu markaların çok temiz ikinci ellerini bütçenize uygun bir şekilde alabilirsiniz.
Tur için bisiklette amortisör gereksiz ağırlık diyenler illa ki olacak, şöyle söyleyeyim; Benim bisikletim de tura çıkarken ocağından yakıtına, tencereden tavaya, mattan çadıra 45-50 kg. yük vardı, üzerine bisikletin 11 kg. ağırlığı da eklenince eşek ölüsüne dönmüştü. Pedala basınca bisikletin önü yerden kesiliyordu daha sonra ağırlığı bisiklet üzerinde biraz dağıttım, bu kadar ağırlık yüklediğiniz bir bisiklette 1.5-2 kg. amortisör ağırlığının adını anmak bile saçmalık olur.