Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Katlanır bisiklet tavsiyeleri

b birkutu ile de yapabilirsiniz. İster boyayın ister dışına kılıf diktirin. Hem ucuz hem işlevsel :)
Bunu da dikkate alabilirim çok teşekkürler.
İstanbul'da mısınız?
Normalde İstanbul'da yaşıyorum öğrenciyim. Şu aralar ailemin yanına geldim. Az önce evde eşyaları karıştırirken demir raf sepetlerinden buldum dikdörtgen şeklinde. Ona biraz modifiye yaparak denemeye çalışacağım ama çok sağlam olup olmadığindan emin değilim. Bir de bu yaz kısa çaplı bir tür düşünüyorum İzmir'de çadır ve matı böyle bir şey yaparsam nereye yerlestirebilirim onu düşünüyorum.
 
Scudo
Arka da bir sepet daha iyi olur o taşımaya. Bagaj lastikleri, kablo bağları, nalburlarda bulabileceginiz kelepçeler bunlar da hep sabitleme için işe yarar. Bekliyoruz sizden kendin yap projesi
 
  • Beğen
Tepkiler: kaiserfels
Umarım bu acemilikle bir şeyler çıkarıp başkalarına yararli bir şeyler cikarabilirim :). Teşekkürler bilgilendirmeleriniz için .
 
Öncelikle dahon ve tern güzel olmakla birlikte markaya kapılmamanızı tavsiye ederim. Hatta Fırat abinin videosunu da şöyle eklemiş oluyum. Kendisi profesyonel anlamda bisikletçi. Videoyu izlerseniz daha önce dahon kullandığını belirtiyor. Carraro piyasaya göre biraz f/p kalıyor, tercih edilme sebebi bu oluyor genelde. Mesela 1500-2000 TL arasında tilt500 gibi bisikletler varken flexi 121 3lü aynakol ile öne çıkıyor. Bulunduğunuz yer yokuş olan bir yer ve kondisyon olarak zayıfsanız tek yaprak ile çıkamazsınız. Düz bir yerde sürüş yapacaksanız aynakolun tek yaprak olması önemli değil, o zaman bir sürü seçeneğiniz oluyor ama 3 yaprağa ihtiyacınız varsa seçenekler daralıyor. Ben tasarım olarak carraroyu beğeniyorum ve kalitesi gerçekten güzel. Servisler genel olarak kötü, mecbur kalmadıkça gitmeyin. Ya bilginiz olacak yada tanıdığınız. Carraronun servisi var mesela ismini şimdi vermeyim, aynı bayi giantta satıyor peugeot da satıyor. Hepsinin satıcısı ve Servisi aynı adam ve bana kalırsa zarre bisikletten anlamıyor. Bu durum adamın suçu mu markanın suçu mu? Bana kalırsa markaların öyle kişilerle çalışmaması lazım. Sonuç olarak markaya çok para vermek yerine f/p giriş seviyesi katlanır işinizi görecektir. Zamanında çok araştırmış bir kişi olarak takıldığınız her konuda buradan ve özel mesaj yoluyla yardımcı olmaya çalışırım. Sağlıcakla kalın.
Tavsiyenize ve araştırmalarımın toplamına uyarak carraro flexi 121 D aldım :)
Teşekkür ederim :)
Lastikleri de alır almaz değiştirdim. Zırhlı lastik aldım.
Rengi ve duruşu hoşuma gitti. Bugün geç eve geldim, yarın ilk iş bisikletimi deneyeceğim..
37 yaşındayım, sanki ilk kez bisiklet almışlar gibi inceden bir heyecan yapıyor insan :)
Suluk ve zil almam lazım daha :)
 
Tavsiyenize ve araştırmalarımın toplamına uyarak carraro flexi 121 D aldım :)
Teşekkür ederim :)
Lastikleri de alır almaz değiştirdim. Zırhlı lastik aldım.
Rengi ve duruşu hoşuma gitti. Bugün geç eve geldim, yarın ilk iş bisikletimi deneyeceğim..
37 yaşındayım, sanki ilk kez bisiklet almışlar gibi inceden bir heyecan yapıyor insan :)
Suluk ve zil almam lazım daha :)


Hayırlı olsun. İyi günlerde sürün inşallah.
Hemen diğer istedikleriniz konusunda fikrimi sunayım.

Bu ziliniz

(link)
Bu da suluğunuz

(link)
Ben küçük bir tavsiye daha vereyim. 3 camlı bisiklet gözlüğü, (günün saatine göre cam değiştirmek şart) ve gözlüğe takılan dikiz aynası almanızı tavsiye ederim. Hele o dikiz aynası sürüş boyunca kafanızı arkaya çevirmeden sürmek o kadar müthiş bir keyif ki. Bu keyif tarif edilmez, denemeniz şart. 1 kere kısa bir sürüş sebebiyle dikiz aynasını almadım yanıma. Mahalle arasında bile o kadar tedirgin sürdüm ki bisikleti. Halbuki yıllardır bisiklet sürerim. Sürüşümün çoğu trafikte. Ama gelin görün ki o dikiz aynasına o kadar alışmışım ki, önünüzde bir şey yoksa zaten aynaya bakarak hep ilerliyorsunuz. Bir inceleyin derim.
Hepinize de bol sevgiler :)

21-29-55-downloadfile.jpg
 
Son düzenleme:
Hayırlı olsun. İyi günlerde sürün inşallah.
Hemen diğer istedikleriniz konusunda fikrimi sunayım.

Bu ziliniz

(link)
Bu da suluğunuz

(link)
Ben küçük bir tavsiye daha vereyim. 3 camlı bisiklet gözlüğü, (günün saatine göre cam değiştirmek şart) ve gözlüğe takılan dikiz aynası almanızı tavsiye ederim. Hele o dikiz aynası sürüş boyunca kafanızı arkaya çevirmeden sürmek o kadar müthiş bir keyif ki. Bu keyif tarif edilmez, denemeniz şart. 1 kere kısa bir sürüş sebebiyle dikiz aynasını almadım yanıma. Mahalle arasında bile o kadar tedirgin sürdüm ki bisikleti. Halbuki yıllardır bisiklet sürerim. Sürüşümün çoğu trafikte. Ama gelin görün ki o dikiz aynasına o kadar alışmışım ki, önünüzde bir şey yoksa zaten aynaya bakarak hep ilerliyorsunuz. Bir inceleyin derim.
Hepinize de bol sevgiler :)

231921 dosyayı görüntüle
Bende kaska takılan dikiz aynasını kullanıyorum. Dediğiniz gibi aşırı rahatlık sunuyor. Ayna almadan önce omuz üstü bakıyordum da tur uzadıkça yoruluyorsunuz bir süre sonra bakmamaya başlıyorsunuz. Birde akan trafikte siz arkaya bakış atarken öndekiyle yakınsanız tampona giriyorsunuz ister istemez 😂 aynaya o kadar alışmışım ki yaya olarak yürüyüp karşıya geçeceğim zaman sol üste göz atıyorum hemen, o an bisiklette olmadığımı anlıyorum 😂
 
Bende bu kadar ummuyordum ayna işini. Deneyeyim zaten 50 tl bile değil fiyat dedim. Iyi ki denedim. Kırılır yada daha sonra bulamam diye yedeğini bile aldim aynanın. Herkes denesin herkes
 
Bende katlanır bisiklet alma arifesindeyim. sormak istediğim birkaç soru var.

Carraro Flexi 121 ve Flexi 109 arasında kaldım.

Flexi 109 tecih etme sebebim daha hafif olması, daha sportif olması ince lastik kullanıyor olması ve vites takımının daha iyi olması.
aldığımda yokuşlar için arkadişli megarange olan bir dişli ile değiştirmem gerekicek.

Flexi 121 tercih etme sebebim ise 21 vites olması. Fakat daha ağır ve hantal bir bisiklet olduğunu düşünüyorum. Bunu alırsam eğer vites kollanırı revoshift ile değiştirmem gerekicek sanırım.

Forumda 109 un neden rağbet görmediğini anlayamadım açıkcası.
Ben de flexi 109 almayı düşünüyorum fakat güzel bir inceleme göremedim youtubeda da sadece fotoğrafli 2 3 video buldum
 
Bisiklet incelemelerine cok takılmamak lazım. En iyisi gidip görmek. Gerçekten fiyatı gibi değil hic bir bisiklet. Durduk yere bir anda 2 - 3 kat arttı fiyatlar. Ama buna paralel olarak kaliteleri yükselmedi. Ne alırsanız alın, beğenmediğiniz yerleri olacak. Mesela elciklerine bakacaksınız, sıkı tutunca avuç içinize elciğin tırtıklı yüzeyinin sürtüp rahatsız ettiğini göreceksiniz. 30 tl harcayıp kaliteli avuç içi destekli, tırtıklı yüzeyi olmayan bir elçik ile degiseceksiniz. Bunun gibi şeyleri düşünüp bisikleti ona göre seçin. Ben ilk bisiklet bakarken mesela ümit bisikletten çıkan tüm markalarda mitas marka lastiklerin en kötüsünü taktiklarini farkettim. Yakın zamanda lastikleri degistirmem gerektiğini biliyordum. O nedenle elimdeki parayı hep modifiye edeceğim parçaları da düşünerek bisikleti seçtim. Şu bir gerçek. Bu bisikletler orjinal halleri ile sıradan bisikletler. Eger siz kendinize göre modifiye ederseniz keyifli aletlere dönüşüyor.
Bu arada elcik konusunu özellikle söyledim. Bisiklet ile sürekli olarak teninizle dokunduğunuz yer elleriniz. O nedenle en rahat elciği alsın herkes :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Altantan
Bisiklet incelemelerine cok takılmamak lazım. En iyisi gidip görmek. Gerçekten fiyatı gibi değil hic bir bisiklet. Durduk yere bir anda 2 - 3 kat arttı fiyatlar. Ama buna paralel olarak kaliteleri yükselmedi. Ne alırsanız alın, beğenmediğiniz yerleri olacak. Mesela elciklerine bakacaksınız, sıkı tutunca avuç içinize elciğin tırtıklı yüzeyinin sürtüp rahatsız ettiğini göreceksiniz. 30 tl harcayıp kaliteli avuç içi destekli, tırtıklı yüzeyi olmayan bir elçik ile degiseceksiniz. Bunun gibi şeyleri düşünüp bisikleti ona göre seçin. Ben ilk bisiklet bakarken mesela ümit bisikletten çıkan tüm markalarda mitas marka lastiklerin en kötüsünü taktiklarini farkettim. Yakın zamanda lastikleri degistirmem gerektiğini biliyordum. O nedenle elimdeki parayı hep modifiye edeceğim parçaları da düşünerek bisikleti seçtim. Şu bir gerçek. Bu bisikletler orjinal halleri ile sıradan bisikletler. Eger siz kendinize göre modifiye ederseniz keyifli aletlere dönüşüyor.
Bu arada elcik konusunu özellikle söyledim. Bisiklet ile sürekli olarak teninizle dokunduğunuz yer elleriniz. O nedenle en rahat elciği alsın herkes :)
Elcik ve sele. Tüm yatırımı bunlara yapsan yeridir, o kadar önemliler 😂
 
(link)

Elcik tavsiyem bu mesela. Ben siyah kırmızı olanını aldım. 2 yıldır esneme yada kauçuk kısmından formunu hiç kaybetmedi.
Bisiklet alırken bisikletin elçiğini sıkın. Avuç içinde bir batma hissederseniz demek ki o elcik size uygun değil.
Bir de elcik degistirirseniz kesinlikle avuç içi desteği olsun. Katlanır bisikletler diger bisikletlere göre daha dik pozisyonda sürüldüğü için elciklere rahat sürüş için avuç içi ile baskı yapıyorsunuz. O nedenle avuç içi destek şart. Benden uyarı
 
Ben de flexi 109 almayı düşünüyorum fakat güzel bir inceleme göremedim youtubeda da sadece fotoğrafli 2 3 video buldum
Ben de 109 almak için gidip, 121 aldım :)
Gerçi kullanım amacıyla alakalı tabi ama burası yokuşlarla dolu bir şehir, 21 vitesin avantajlı olacağına karar verdim. İlerde de uzun yol yapmak için geliştirilebilir diye düşünüyorum.
121 ile ilgili bir çok uzun yol videosu var ama 109 için bilgilendirme az. Umarım kısa sürede karar verip bisikletinize kavuşursunuz.
Bugün sokağa çıkma yasağı varmış, bisikletime hala binemedim :)
Bu da benim katlanırım 😊 yasak bitsin diye bekliyoruz A9E7930A-5F28-441C-964D-D7F6D0A52387.jpeg
 
Son düzenleme:
Ben de 109 almak için gidip, 121 aldım :)
Gerçi kullanım amacıyla alakalı tabi ama burası yokuşlarla dolu bir şehir, 21 vitesin avantajlı olacağına karar verdim. İlerde de uzun yol yapmak için geliştirilebilir diye düşünüyorum.
121 ile ilgili bir çok uzun yol videosu var ama 109 için bilgilendirme az. Umarım kısa sürede karar verip bisikletinize kavuşursunuz.
Bugün sokağa çıkma yasağı varmış, bisikletime hala binemedim :)
Bu da benim katlanırım 😊 yasak bitsin diye bekliyoruz 231942 dosyayı görüntüle
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Rengini görünce uyarıda bulunmak istedim, kadro çok kolay çizilebiliyor. Vinil denilen bir şey vardı, şeffaf onunla kaplarsanız çizilmeleri önlersiniz. Daha binmemişsiniz söylemek istedim :) koyu renk katlanır kullanan herkesin buna dikkat etmesi lazım.
 
Ben de 109 almak için gidip, 121 aldım :)
Gerçi kullanım amacıyla alakalı tabi ama burası yokuşlarla dolu bir şehir, 21 vitesin avantajlı olacağına karar verdim. İlerde de uzun yol yapmak için geliştirilebilir diye düşünüyorum.
121 ile ilgili bir çok uzun yol videosu var ama 109 için bilgilendirme az. Umarım kısa sürede karar verip bisikletinize kavuşursunuz.
Bugün sokağa çıkma yasağı varmış, bisikletime hala binemedim :)
Bu da benim katlanırım 😊 yasak bitsin diye bekliyoruz 231942 dosyayı görüntüle

Metin bisikletten mi aldınız? Birde demo ürünlerde gördüğüm birşey vardı ön freni sıkınca direksiyon kolunda eklem yerinden oynama vardı ayarsız olduğunu söylediler sizde de aynı durum var mı?
 
Metin bisikletten mi aldınız? Birde demo ürünlerde gördüğüm birşey vardı ön freni sıkınca direksiyon kolunda eklem yerinden oynama vardı ayarsız olduğunu söylediler sizde de aynı durum var mı?
Atek ten aldım.. Zaten bulmak çok güç ve çok da vaktim yoktu istanbulda. Siz yazdıktan sonra denedim, bir oynama yok ama zamanla esner mi bilemedim! Sonuçta kaynaklı parçalar olmadığından zamanla esnemeleri normal sanırım. @Anonim araba gibi bunun da boyasını korumam lazım evet :) kaput filmi gibi bişey sanırım vinil. Çok yol almadan bi yerlerden bulup yapmam lazım. Eksikler var zaten. Suluk önerisi geldi onu ekledim sepete. Gözlük de buldum XLC idi sanırım. Suluğu bağlamak için bişey almam lazım. Ivır zıvır koymak için arka bagaja su geçirmez kaba olmayan bir çanta almam lazım. Vinil lazım :) her şey lazım:)
 
Atek ten aldım.. Zaten bulmak çok güç ve çok da vaktim yoktu istanbulda. Siz yazdıktan sonra denedim, bir oynama yok ama zamanla esner mi bilemedim! Sonuçta kaynaklı parçalar olmadığından zamanla esnemeleri normal sanırım. @Anonim araba gibi bunun da boyasını korumam lazım evet :) kaput filmi gibi bişey sanırım vinil. Çok yol almadan bi yerlerden bulup yapmam lazım. Eksikler var zaten. Suluk önerisi geldi onu ekledim sepete. Gözlük de buldum XLC idi sanırım. Suluğu bağlamak için bişey almam lazım. Ivır zıvır koymak için arka bagaja su geçirmez kaba olmayan bir çanta almam lazım. Vinil lazım :) her şey lazım:)

Vites kollarını değiştirin bence, ne kadara aldınız siz?
 
Vites kollarını değiştirin bence, ne kadara aldınız siz?
2.400 dediler 2.250 ye indiler. Aslı varsa ellerindeki son 121 D imiş.
Herkes vites kollarını değiştirmiş evet, bir süre kullandıktan sonra ben de düşünebilirim.
 
İstanbul içi katlanırlari bir araya getirip Eminönü'nde 3. Köprüye doğru boğaz kenarı sürüş yapalım gençler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ruyaberh
Flexi 121 ile ilk 10 km mi yaptım.
Öncelikle sele kesinlikle değişmeli :) 3-4 km den sonra can yakıyor.
Boyunuz 1.70 ten kısaysa bir daha düşünün derim bu model için. Ben 1.70 im ve sadece ayak parmak uçlarım yere deyiyor. Vites kolları sıkıntılı ama çok daha rahatsız etmiyor. İlk 7 vites su gibi geçiyor hatta.
Bir de tekerlek havaları sanırım fazla. Biraz sert geldi bana. Yıllardır binmemekten de olabilir tabi :)
Saatime göre maksimum 25 km hıza çıkmışım ama onda da pedallar boşa dönüyor gibi oluyor. İdeal sürekli hızı 19-21 km sanırım. Üzerini istiyorsanız dişlilerde geliştirme yapmak şart.
 
Geri