Bunlar teoride olur.
FD-M313 alttan salınımlı bir model. Takılacağı yerde fiziksel bir engel (şu andaki Claris attırıcının bağlantı yuvası gibi) olup olmadığına bakmak lazım.
Tabii bu işlem aslında upgrade mi downgrade mi karar vermek zor. Aynakolda en büyük dişli 46'dan 48'e çıkıp hız kazanılıyor, en küçük dişli 30'dan 28'e düşürülerek tırmanma yeteneği arttırılıyor ama karşılığında ağırlık arttırılıyor, vites kolu ve ön attırıcı seviyesi düşürülüyor ve epey para harcanıyor.
Ayıptır söylemesi, Tır şoförüyüm, malum, 50 euro, burada para değil desem yeri, harcanan 50 euro, haliyle epeybpara olmuyor, ben o parayı nerelere veriyorum bu bilseniz 😅 keyfe harcamak koymuyor haliyle... Hobi denen şey zaten para harcanan bir iştir.
Eger uğruna para harcamiyorsaniz o şey sizin hobiniz değildir, ben bunu biliyorum. Haliyle hobim için harcamak koymuyor.
Bağlantı yeri fotoğrafları ekte.
Anladığım kadarı ile, paylaştığım vites kolu ile üzerindeki aynı, üzerinde 2x var, onun 3x modeli.
Ty501 ayna kol ise üzerindeki 2x,
3x olanı takarsak, aynı modelin 3x i olacak..
Sadece on aktarici Claris road varken, bunu altus mtb yapmış olacağız... Görüntü o
Arkada zaten altus 8x var, vites kolu da altus 8x
Diğer konu
Küçük dişli iyi
Yokuşta gayet başarılı, büyük dişli iyi, düz ve aşağı egimde iyi ama teker küçük olunca en ufak eğimi hissediyorum.. Bi orta çark olsa sanki çok daha rahat olacak.
Büyük teker olsa bu kadar hissettirmez, 28 in sürdüğüm yollarda hafif eğimi hiç hissetmediğim yerledee bununla giderken en ufak eğimi dhahi alıyorum ve direkt vites küçülmeye başlıyorum, küçük çark işe çok ufak geliyor çünkü 1x8 kullanamıyorum, sürtüyor...
2x5.. 8 iyi ama 2x5 bile fazla geliyor bazen,
1x4 de az geliyor
Ortası da olsa süper olacak, çok daha rahat ve keyifli bi sürüş