Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Katlanır bisiklet tavsiyeleri

Bu jant yüzünden bu katlanırı alamıyorum ben de, yoksa çok yakışıklı bir makine. Yurtdışında, hiç alışveriş yapmadığım sitelerden birinde var ama, sıkıntılı. Yani dış lastiği tedarik edemiyorsun, iç lastiği değiştiremiyorsun veya bir tane tedarikçi var, o da ne olduğu belli değil tam olarak. Her yönüyle sıkıntılı bir süreç. Hiç lastik patlamaması gerekiyor, anca öyle mükemmel bir katlanır görebildiğim kadarıyla.

Rica etsem, bir yardımcı olur musunuz @Spartiat?

Ben satıcıların elindekine razı olmak, yurtdışından almanın zaman ve maliyet kaybını çekmek, her zaman bulamama stresine girmek yerine jantını standart ölçüdeki bir jantla değiştirmeyi tercih ederdim.

Arama yaparken sadece ETRTO (37-451) değil, inç (20" x 1 3/8") ve mm (451x35) değerlerine göre de arama yaptırırsanız farklı birimlerle girilmiş ürünler de bulunabilir. İç lastik olarak az farklı çaplar da uyduğundan ((link)) nispeten kolay bulunur ama dış lastik her zaman sıkıntı.

Oto sibopsa bunlar uyar diye düşünüyorum: (link) , (link)
Presta sibopsa da bu: (link)

Bu Pedal Bisiklet yaşayan bir yer mi bilmiyorum, arada bazı ilginç ya da makul fiyatlı ürünlere denk geliyorum ama alışveriş tecrübesi olan duymadım: (link)

AE'de de var ama iç lastikler çok pahalı: (link)
 
  • Muhteşem
Tepkiler: mazot
Scudo
Ben satıcıların elindekine razı olmak, yurtdışından almanın zaman ve maliyet kaybını çekmek, her zaman bulamama stresine girmek yerine jantını standart ölçüdeki bir jantla değiştirmeyi tercih ederdim.

Arama yaparken sadece ETRTO (37-451) değil, inç (20" x 1 3/8") ve mm (451x35) değerlerine göre de arama yaptırırsanız farklı birimlerle girilmiş ürünler de bulunabilir. İç lastik olarak az farklı çaplar da uyduğundan ((link)) nispeten kolay bulunur ama dış lastik her zaman sıkıntı.

Oto sibopsa bunlar uyar diye düşünüyorum: (link) , (link)
Presta sibopsa da bu: (link)

Bu Pedal Bisiklet yaşayan bir yer mi bilmiyorum, arada bazı ilginç ya da makul fiyatlı ürünlere denk geliyorum ama alışveriş tecrübesi olan duymadım: (link)

AE'de de var ama iç lastikler çok pahalı: (link)

Sizin dediğiniz şekilde aratıyorum fakat çıkmıyor yurtdışından başka @Spartiat Bey. Linkler için çok teşekkür ederim.

Bir yandan acaba diyorum piyasadan tedarik edebileceğimiz lastiklerin ölçüsüne göre mi jant alsak? Bu sefer de bu kadroya değer mi diye bir soru çıkıyor önümüze.
 
Sizin dediğiniz şekilde aratıyorum fakat çıkmıyor yurtdışından başka @Spartiat Bey. Linkler için çok teşekkür ederim.

Bir yandan acaba diyorum piyasadan tedarik edebileceğimiz lastiklerin ölçüsüne göre mi jant alsak? Bu sefer de bu kadroya değer mi diye bir soru çıkıyor önümüze.

Evet, lastik tedariği kolay ölçüde jant almayı öneriyorum. "Değer mi" kısmı o bisikleti sevmeye bağlı.
 
  • Beğen
Tepkiler: mazot
Sahibindende yol/yarış bisikleti arıyorum karşıma önlü arkalı amortisörlü bisikletler çıkıyor. Ben bunları şikayetle bildirsem ilanlarını düzelttirirler mi?

283766 dosyayı görüntüle
Fotoğraftan çok belli değil ama,lastiği tak çıkar esnasında Qr mandalı takarken yada bakım yaparken yere maşa üstüne bıraktığımız için bu tip boya atmaları oluyor bendede var,ayrıca karbon maşalarda Qr mandal takılan uç çatal kısımları alüminyum oluyor kolay kolay kırılmaz diye düşünüyorum.
baya aradım ve sonunda türkiyede 37-451 için dış ve iş lastik bulabildim. Michelin City J serisinden. satıcıların elindeki son ürünleri ben almış oldum. Standart dışı bir ölçü ama yurtdışında bulmak konusunda bir sıkıntı görünmüyor, ingiltereye baktım, çok satıcı var satan. yurtdışında tanıdık akraba var ise o bir çözüm olabilir.
Ben satıcıların elindekine razı olmak, yurtdışından almanın zaman ve maliyet kaybını çekmek, her zaman bulamama stresine girmek yerine jantını standart ölçüdeki bir jantla değiştirmeyi tercih ederdim.

Arama yaparken sadece ETRTO (37-451) değil, inç (20" x 1 3/8") ve mm (451x35) değerlerine göre de arama yaptırırsanız farklı birimlerle girilmiş ürünler de bulunabilir. İç lastik olarak az farklı çaplar da uyduğundan ((link)) nispeten kolay bulunur ama dış lastik her zaman sıkıntı.

Oto sibopsa bunlar uyar diye düşünüyorum: (link) , (link)
Presta sibopsa da bu: (link)

Bu Pedal Bisiklet yaşayan bir yer mi bilmiyorum, arada bazı ilginç ya da makul fiyatlı ürünlere denk geliyorum ama alışveriş tecrübesi olan duymadım: (link)

AE'de de var ama iç lastikler çok pahalı: (link)
Sizin dediğiniz şekilde aratıyorum fakat çıkmıyor yurtdışından başka @Spartiat Bey. Linkler için çok teşekkür ederim.

Bir yandan acaba diyorum piyasadan tedarik edebileceğimiz lastiklerin ölçüsüne göre mi jant alsak? Bu sefer de bu kadroya değer mi diye bir soru çıkıyor önümüze.



Konuya ek olarak ve bağımsız bir şey söylemek istiyorum, ben fuji origami kullandım. Onun ölçüsü yukarda belirttiğiniz gibi 451 jant diye geçiyor. Aldığım 20 inç iç lastikler jant içinde bombe yaparak şişmeye sebep oluyordu, yani jantın bir kısmı çok sert bir kısmı iç lastiksiz gibi kalıyordu. Benim fujimi satma sebebim esasen buydu, çünkü yurt dışından iç dış lastik almak pahalıya denk geliyordu. Büyük ihtimal sizler de aynı sorunu yaşayacaksınız. Sağlıkla kalın
 
Merhabalar,

3 sene civarı süredir Bisan TRX8100 kullanıyorum. Genelde Maltepe-Bostancı-Caddebostan güzergahında sahil yolunda keyif amaçlı sürüşler yapıyorum.
Şimdilerde kız arkadaşıma da bir bisiklet bakmaya başladık ancak evden sahile iniş-çıkış yolu epey bir yokuşlu olduğu için katlanır bisiklet alıp, araba ile sahile kadar götürüp sürüş yapmasının daha uygun olacağını düşündük.

Katlanır bisikletler daha önceden araştırmadığım bir konu olduğu için öneri verirken biraz cahil kaldım açıkçası. Bisan, Ümit, Carrarı, Tern ve Dahon markalarının güncel modellerini inceledim. Daha önce de birçok kişinin belirttiği üzere Dahon ve Tern diğerlerinden daha kaliteli gibi. Ancak Carraro'nun 21 vitesli versiyonları kafamı çok karıştırdı.

15 bine kadar çıkabilecek bir bütçemiz var, bunu aşmamak önceliğimiz. Ancak daha uygun olursa da fena olmaz.

Çok tecrübeli olmayan bir kadın kullanıcının zorlanmadan, çoğunlukla düzlükte kullanacağı; ancak zaman zaman yokuş inip çıkmasına da engel olmayan bisiklet önerilerinizi rica edeceğim.
 
Merhabalar,

3 sene civarı süredir Bisan TRX8100 kullanıyorum. Genelde Maltepe-Bostancı-Caddebostan güzergahında sahil yolunda keyif amaçlı sürüşler yapıyorum.
Şimdilerde kız arkadaşıma da bir bisiklet bakmaya başladık ancak evden sahile iniş-çıkış yolu epey bir yokuşlu olduğu için katlanır bisiklet alıp, araba ile sahile kadar götürüp sürüş yapmasının daha uygun olacağını düşündük.

Katlanır bisikletler daha önceden araştırmadığım bir konu olduğu için öneri verirken biraz cahil kaldım açıkçası. Bisan, Ümit, Carrarı, Tern ve Dahon markalarının güncel modellerini inceledim. Daha önce de birçok kişinin belirttiği üzere Dahon ve Tern diğerlerinden daha kaliteli gibi. Ancak Carraro'nun 21 vitesli versiyonları kafamı çok karıştırdı.

15 bine kadar çıkabilecek bir bütçemiz var, bunu aşmamak önceliğimiz. Ancak daha uygun olursa da fena olmaz.

Çok tecrübeli olmayan bir kadın kullanıcının zorlanmadan, çoğunlukla düzlükte kullanacağı; ancak zaman zaman yokuş inip çıkmasına da engel olmayan bisiklet önerilerinizi rica edeceğim.
Dahon alın ve rahat edin hocam bence birçok kişi benimle aynı fikirde olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kutay P ve ozgozer
Merhabalar,

3 sene civarı süredir Bisan TRX8100 kullanıyorum. Genelde Maltepe-Bostancı-Caddebostan güzergahında sahil yolunda keyif amaçlı sürüşler yapıyorum.
Şimdilerde kız arkadaşıma da bir bisiklet bakmaya başladık ancak evden sahile iniş-çıkış yolu epey bir yokuşlu olduğu için katlanır bisiklet alıp, araba ile sahile kadar götürüp sürüş yapmasının daha uygun olacağını düşündük.

Katlanır bisikletler daha önceden araştırmadığım bir konu olduğu için öneri verirken biraz cahil kaldım açıkçası. Bisan, Ümit, Carrarı, Tern ve Dahon markalarının güncel modellerini inceledim. Daha önce de birçok kişinin belirttiği üzere Dahon ve Tern diğerlerinden daha kaliteli gibi. Ancak Carraro'nun 21 vitesli versiyonları kafamı çok karıştırdı.

15 bine kadar çıkabilecek bir bütçemiz var, bunu aşmamak önceliğimiz. Ancak daha uygun olursa da fena olmaz.

Çok tecrübeli olmayan bir kadın kullanıcının zorlanmadan, çoğunlukla düzlükte kullanacağı; ancak zaman zaman yokuş inip çıkmasına da engel olmayan bisiklet önerilerinizi rica edeceğim.
Düz yolda kullanılacak katlanır için 21 vites çok gereksiz bir ağırlık. Maksimum 3 yada 5 vitesli almak tercihen göbekten vitesli olmak çok avantajlı olur.
 
Son düzenleme:
Merhabalar,

3 sene civarı süredir Bisan TRX8100 kullanıyorum. Genelde Maltepe-Bostancı-Caddebostan güzergahında sahil yolunda keyif amaçlı sürüşler yapıyorum.
Şimdilerde kız arkadaşıma da bir bisiklet bakmaya başladık ancak evden sahile iniş-çıkış yolu epey bir yokuşlu olduğu için katlanır bisiklet alıp, araba ile sahile kadar götürüp sürüş yapmasının daha uygun olacağını düşündük.

Katlanır bisikletler daha önceden araştırmadığım bir konu olduğu için öneri verirken biraz cahil kaldım açıkçası. Bisan, Ümit, Carrarı, Tern ve Dahon markalarının güncel modellerini inceledim. Daha önce de birçok kişinin belirttiği üzere Dahon ve Tern diğerlerinden daha kaliteli gibi. Ancak Carraro'nun 21 vitesli versiyonları kafamı çok karıştırdı.

15 bine kadar çıkabilecek bir bütçemiz var, bunu aşmamak önceliğimiz. Ancak daha uygun olursa da fena olmaz.

Çok tecrübeli olmayan bir kadın kullanıcının zorlanmadan, çoğunlukla düzlükte kullanacağı; ancak zaman zaman yokuş inip çıkmasına da engel olmayan bisiklet önerilerinizi rica edeceğim.
Hocam bende carraro 121 var çok memnunum ama eksilerini yazacam
Katlandığı zaman küçük olmuyor. Opel astra sedan arabanın bagajını tam kaplıyor. Clio HB arabanın bagajına sığmaktan çok uzak.
Üzerinde gelen CST tekerler çok kötü.
Vidalı göbek ile geliyor. (arka en az 14 diş. Ön taraf 48 olunca düz yolda 30km/saat hıza çıkıyor, hızlandırmak isterseniz arka göbek ve ruble değiştirmek gerekiyor)
Arka teker çok önde olduğu için çok dik yokuşlarda burnu kalkıyor ama tüm katlanırlarda bu şekildedir diye tahmin ediyorum.
V fren olduğu için yağmurlu havada bisiklet frenlemesi çok düşüyor.

Benim için artısı 21 vites gelmesi oldu.

Eğer yokuş ile işiniz yoksa katlandığı zamanki boyutlarına çok önem vermenizi tavsiye ederim. (illa carraro 121 alacam derseniz 121d ye yönelmenizi tavsiye ederim.)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Joseph Cavalcanti
Dahon alın ve rahat edin hocam bence birçok kişi benimle aynı fikirde olacaktır.
Düz yolda kullanılacak katlanır için 21 vites çok gereksiz bir ağırlık. Maksimum 3 yada 5 vitesli almak tercihinde göbekten vitesli olmak çok avantajlı olur.
Hocam bende carraro 121 var çok memnunum ama eksilerini yazacam
Katlandığı zaman küçük olmuyor. Opel astra sedan arabanın bagajını tam kaplıyor. Clio HB arabanın bagajına sığmaktan çok uzak.
Üzerinde gelen CST tekerler çok kötü.
Vidalı göbek ile geliyor. (arka en az 14 diş. Ön taraf 48 olunca düz yolda 30km/saat hıza çıkıyor, hızlandırmak isterseniz arka göbek ve ruble değiştirmek gerekiyor)
Arka teker çok önde olduğu için çok dik yokuşlarda burnu kalkıyor ama tüm katlanırlarda bu şekildedir diye tahmin ediyorum.
V fren olduğu için yağmurlu havada bisiklet frenlemesi çok düşüyor.

Benim için artısı 21 vites gelmesi oldu.

Eğer yokuş ile işiniz yoksa katlandığı zamanki boyutlarına çok önem vermenizi tavsiye ederim. (illa carraro 121 alacam derseniz 121d ye yönelmenizi tavsiye ederim.)


Değerli görüşleriniz için teşekkürler.
Vites konusunda çok ısrarcı değilim, sadece yokuş performansından endişe ettiğim için bu konuya değinmek istemiştim.
V frenden de çok çekinmiyorum aslında. Performans amaçlı sürüşler gerçekleştirmediğimiz için zaten yağmurlu havalarda muhtemelen dışarı çıkmıyor oluruz. :)

Geldiğimiz son noktada Dahon Vitesse D8 ile Tern Link C8 arasında kaldık.
Özellikleri, malzeme kaliteleri ve marka güvenilirlikleri birbirlerine benzer gibi görünüyor. Biz renklerinden ve tasarımından dolayı Dahon Vitesse D8'i bir adım önde gibi görüyoruz. Daha iyi lastikler ve dahili pompası da tuzu biberi oldu.

Bu konudaki görüşlerinizi de merak ediyorum. Yok derseniz ki "Dostum çok büyük bir hata yapıyorsun bence bir XXX modeline de bak." fikirlerinize açığım. :)
 
Dahon Vitesse D8 ilgili modelde kullanıcıyı memnun edecek bir seçenektir.
 
Değerli görüşleriniz için teşekkürler.
Vites konusunda çok ısrarcı değilim, sadece yokuş performansından endişe ettiğim için bu konuya değinmek istemiştim.
V frenden de çok çekinmiyorum aslında. Performans amaçlı sürüşler gerçekleştirmediğimiz için zaten yağmurlu havalarda muhtemelen dışarı çıkmıyor oluruz. :)

Geldiğimiz son noktada Dahon Vitesse D8 ile Tern Link C8 arasında kaldık.
Özellikleri, malzeme kaliteleri ve marka güvenilirlikleri birbirlerine benzer gibi görünüyor. Biz renklerinden ve tasarımından dolayı Dahon Vitesse D8'i bir adım önde gibi görüyoruz. Daha iyi lastikler ve dahili pompası da tuzu biberi oldu.

Bu konudaki görüşlerinizi de merak ediyorum. Yok derseniz ki "Dostum çok büyük bir hata yapıyorsun bence bir XXX modeline de bak." fikirlerinize açığım. :)

Dahon'ın C8'e göre bir iki öne çıkan yanı var. Pompası, vites kolu sanırım çevirmeli değil.

Çok büyük bir hata yapıyorsun beklemeyin hocam çünkü hata yapmıyorsunuz :)

Ama ben olsam flexi 108'e de bi bakardım, ekonomik olması açısından. Hem hidrolik frenlisi de çıkmış.
 
250WAT / 48W 19A ALBANIN hazır kitini alacagım . bu kite uyan katlanır bir bisiklet almam lazım.

Arabamla şehir şehir gezerim. şehir içinde gezmek için, rahatça taşımak için katlanır bisiklet alıp onu elektrikliye çevirecegim. Hafif olmalı, ergonomik ,kullanışlı olmalı. boy 180 , kilo 90 , Fazla bisikletle meşgulyetim yok. Mesala araba ile şehir içine girince bisiklete atlayım içinde gezilecek yerleri gezeyim geliyim yeterlidir. Yılın sadece 3-5 ayı kullanırım. İşimi görsün , yinede iş görür , kısa sürede dökülmeyecek bir model olsun yeterli benim için.
 
Öncelikle herkese selamlarımı sunarım. Katlanır elektrikli bisiklet almayı düşünüyorum ve tavsiye eder misiniz? Bütçem yaklaşık 15.000 tl elzem olursa artırabilirim. Rks rs 3 pro x ve skyjet nitro arasında kaldım. Tecrübeli arkadaşlarımdan tavsiyeleri bekliyorum.
Butceyi biraz zorlarsaniz alba fold x tavsiye ederim. Shimano vites sistemi ve disk frenli katlanabilir.
Merhabalar,

3 sene civarı süredir Bisan TRX8100 kullanıyorum. Genelde Maltepe-Bostancı-Caddebostan güzergahında sahil yolunda keyif amaçlı sürüşler yapıyorum.
Şimdilerde kız arkadaşıma da bir bisiklet bakmaya başladık ancak evden sahile iniş-çıkış yolu epey bir yokuşlu olduğu için katlanır bisiklet alıp, araba ile sahile kadar götürüp sürüş yapmasının daha uygun olacağını düşündük.

Katlanır bisikletler daha önceden araştırmadığım bir konu olduğu için öneri verirken biraz cahil kaldım açıkçası. Bisan, Ümit, Carrarı, Tern ve Dahon markalarının güncel modellerini inceledim. Daha önce de birçok kişinin belirttiği üzere Dahon ve Tern diğerlerinden daha kaliteli gibi. Ancak Carraro'nun 21 vitesli versiyonları kafamı çok karıştırdı.

15 bine kadar çıkabilecek bir bütçemiz var, bunu aşmamak önceliğimiz. Ancak daha uygun olursa da fena olmaz.

Çok tecrübeli olmayan bir kadın kullanıcının zorlanmadan, çoğunlukla düzlükte kullanacağı; ancak zaman zaman yokuş inip çıkmasına da engel olmayan bisiklet önerilerinizi rica edeceğim.
Ben yol bisikleti kullaniyorum. Eşime de bisiklet aşılamak için elektrikli ve katlanabilir disk frenli Alba fold x modelini aldim. Müthis. Eger sifiri butceyi asiyorsa temiz bi ikinci el bulabilirseniz pisman olmayacaginiz bi modeldir. Şiddetle tavsiye olunur.
 
250WAT / 48W 19A ALBANIN hazır kitini alacagım . bu kite uyan katlanır bir bisiklet almam lazım.

Arabamla şehir şehir gezerim. şehir içinde gezmek için, rahatça taşımak için katlanır bisiklet alıp onu elektrikliye çevirecegim. Hafif olmalı, ergonomik ,kullanışlı olmalı. boy 180 , kilo 90 , Fazla bisikletle meşgulyetim yok. Mesala araba ile şehir içine girince bisiklete atlayım içinde gezilecek yerleri gezeyim geliyim yeterlidir. Yılın sadece 3-5 ayı kullanırım. İşimi görsün , yinede iş görür , kısa sürede dökülmeyecek bir model olsun yeterli benim için.
İkisini ayrı ayrı almak yerine carraro ego modeli gibi tek seferde almanız daha mantıklı olmaz mı acaba?
(link)
 
İdeal. Kilo zaten iyi, Geotech Fold-Up 16 için 130 - 180 cm aralığa uygun demişler, boy da ucundan kurtarıyor ki 181 olsa bile kullanamaz diye bir şey yok.
Bence fazladan 4 kg ve bir sürü mekanizma taşımaya hiç gerek yok ama 16 janttan emin olmak da lazım tabii.
iyi günler , 7 yaşındaki kızıma Geotech Fold-Up 16 alsam kullanabilirmi acaba ? boyu 125 cm uzamayada devam edecek bu yüzden çocuk bisikleti almak istemiyorum.
bu modelin vites oranları biraz ağır geldi oyüzden tereddütdeyim arka rubleyi değiştirsek en yüksek kaç dişli takılabilir acaba ?
orjinal hali ile yokuşlar bu bisiklette baya zorlar gibi.
kron 2100 modelinin vites oranları baya hafif gibi ama bunu kızım şuan kullanamaz diye düşünüyorum.
 
iyi günler , 7 yaşındaki kızıma Geotech Fold-Up 16 alsam kullanabilirmi acaba ? boyu 125 cm uzamayada devam edecek bu yüzden çocuk bisikleti almak istemiyorum.
bu modelin vites oranları biraz ağır geldi oyüzden tereddütdeyim arka rubleyi değiştirsek en yüksek kaç dişli takılabilir acaba ?
orjinal hali ile yokuşlar bu bisiklette baya zorlar gibi.
kron 2100 modelinin vites oranları baya hafif gibi ama bunu kızım şuan kullanamaz diye düşünüyorum.

Çocuklar katlanır bisikletlerde hiç rahat edemiyorlar, çünkü öne doğru çok fazla uzanmaları gerekiyor, gidon yükseklik ayarları da sınırsız değil, bazılarında yok bile. Boyuna uyacak kadar alçaltılmış bir selede otururken -ki o kadar alçaltılabilmesi için alttan borusunun kesilmesi lazım- kendinden çok uzakta ve olması gerekenden çok yüksek bir gidona uzanması gerektiğini düşünün:

1683362263167.png

Boyu yeterince uzayıncaya kadar ikinci el temiz bir bisiklet alın, sonra yine ikinci el olarak satarsınız. Tanınan markaların modelleri ikinci elde kolay satılıyor.

Ürünün arka attırıcısı "süper hafif-süper kısa" diye bilinen (link). Shimano'nun sitesinde maksimum dişli boyu verilmiyor ama başka satıcılar 28 diş olarak belirtmiş: (link). Bu nedenle 14-34 megarange dişli takabilmek için arka attırıcının da en azından (link) gibi bir modelle değişmesi lazım.
 
Merhaba,
120Kg bir sürücü olarak katlanır bisiklet satın almak istiyorum. Şuanda ekonomik seri Ümit Cunda (6S) ve Kron Fold 4.0 görmekteyim. Bunlardan hangisini almalıyım?
 
iyi günler , 7 yaşındaki kızıma Geotech Fold-Up 16 alsam kullanabilirmi acaba ? boyu 125 cm uzamayada devam edecek bu yüzden çocuk bisikleti almak istemiyorum.
bu modelin vites oranları biraz ağır geldi oyüzden tereddütdeyim arka rubleyi değiştirsek en yüksek kaç dişli takılabilir acaba ?
orjinal hali ile yokuşlar bu bisiklette baya zorlar gibi.
kron 2100 modelinin vites oranları baya hafif gibi ama bunu kızım şuan kullanamaz diye düşünüyorum.

Kron fd2100 alacağın parayı pavyonda ez daha çok faydasını görürsün. Kron fd2100 sahibi olmuş bir insan olarak bunu hiç çekinmeden söylüyorum:

Kron paramın üstüne yattı bana yeni bisikletimi vermiyor. Daha 5 aylık fd2100'ün kadrosu kırıldı ve garantiye sokmadılar. Sele borusunu tolerans içinde kullanmama rağmen tolerans dışında kaldı dediler ben o bisiklete stajdan gelen bütün paramı bağlamıştım hakkımı helal etmiyorum.

İşte KRON'UN 5 AY SÜPER UZUN ÖMRE SAHİP ULTRA KALİTELİ O KADROSU:
303910 dosyayı görüntüle

Bu da tolerans dışında kullandığımı iddia ettikleri o sele borusu.
303911 dosyayı görüntüle

Sele borusunun boyasının aşındığı yerden tolerans işaretinin kadro içinde kalacak şekilde kullanılmış olduğu anlaşılıyor. Buna rağmen hâlen tolerans dışında kullanıldığı konusunda ısrarcı olup bisikleti garantiye sokmuyorlarsa ben bunda kötü niyet ararım kimse darılmasın gücenmesin.

Forum yöneticilerine de laflarım var. Bu yaşadığım olayı dün "KRON REZİLLİĞİ" başlığı altında da aynen burada yazdığı gibi anlattım ama forum ana sayfasında yeni mesajlar bölümünde "KRON REZİLLİĞİ" başlığını görmek forum yöneticilerini rahatsız etmiş olacak ki başlığı kapatıp altında yazılan mesajları da arşive alınmış mesaj yazımına kapalı şu başlığa taşımışlar: Kron Kullanıcıları Kulübü
Neden forumdaki bir üyenin Kron firmasıyla yaşadığı sorunları örtbas etme gereği duydular? Neden haksız olan taraf olmasına rağmen Kron firmasını koruma gereği duydular? Bunların açıklanmasını istiyorum. Ve derhal "KRON REZİLLİĞİ" başlığını yeniden açıp mesajlarını da o başlığa geri taşımalarını istiyorum.

Başlıkta da kesinlikle bir yanlışlık yoktur. Durduk yere çatlayan ve garatisi devam eden bir bisikletin yenisinin verilmemesi REZİLLİKtir. REZİLLİĞİN KRON tarafından yapılmış olması da KRON REZİLLİĞİdir. Yani başlığın "KRON REZİLLİĞİ" olarak açılmış olmasında herhangi bir yanlışlık yoktur.

125 cm boyundaki çocuğa çocuk bisikleti alınır. Katlanır bisikletler ne kadar ufak jantlı da olsa küçük çocuklar için değil yetişkin katlanır bisikletleri min. 140 cm boyundaki insanlar tarafından kullanılabilir ama o boya ulaşmasına da fazla bir zaman kalmamıştır zaten. Bir tane 20 jant katlanır al ama kenarda dursun bir tane de ikinci el çocuk bisikleti al çocuk uzayınca ikinci el olarak satarsın. Çocuk bisikletleri sizin de belirttiğiniz gibi çocuk büyüdükçe işlevini yitirdiği için zaten piyasadaki ikinci el çocuk bisikletleri genelde az kullanılmış ve temiz durumda oluyorlar. Genelde tek vitesli oldukları için yıpranacak bir parçası da olmuyor yapacağın max. masraf fren pabuçlarını değiştirip zinciri yağlamak olur.

Katlanır bisiklet olarak Carraro 121 güzel seçenek bence. Geçen hafta flexi 121 HD (hidrolik disk frenli modeli) aldım. Kron 2100 ile arasında müthiş bir kalite farkı var. Elcikleri dolgunluğu, sele in malzemesi, katlanma mekanizmalarının verdiği güven, göbeklerin akıcılığı krondan fersah fersah ötede. Çukurda, tümsekte, depara kalkınca gıkı çıkmıyor, kronun gidon bölümü aynı koşullarda fena gıcırdıyordu, trim trim sesleriyle "ben geliyorum" diye bağırıyordu alet. Kadrosuna tıklatınca çıkan ses bile Carraroda daha tok ve çatlaması muhtemel yerlerinde ek güçlendirme parçaları da var. Alırken 1500 lira fazla vereceksin ama 5 ay sonra çatlayan ve garantiye girmeyen bir kadro ile baş başa kalmayacaksın verdiğin para boşa gitmemiş olacak. Kron 2100'den Carraro 121'e geçtiğimde yaşadığım hissi arabada yaşamak için Clio'dan inip Audi A3'e falan binmek lazım o derece yani
 
  • Beğen
Tepkiler: Esatesat
Merhaba,

Mosso Marine 20 HYD
Dahon Hit D6

arasında kaldım. Mosso da alüminyum magnezyum jant ve hidrolik fren cezbediyor. Dahon ise sanırım dünya markası ama özellikleri kısıtlı. Fiyatları ise neredeyse aynı. Ne dersiniz?
 
Geri