ParanoidEyes
Aktif Üye
- Kayıt
- 22 Kasım 2006
- Mesaj
- 126
- Tepki
- 28
- Şehir
- İzmir
Merhabalar forum sakinleri kafanızı şişirdiğim yetmedi biraz daha şişireyim dedim
google da araştırmalarım sırasında böyle bir bilgiye denk geldim. uzun zamandır yol bisikleti arayışı içersindeyim. gönlüm klasik yol bisikletlerinden, aklım triban3 ten yana.
okuduğum bi yazıda yol bisikletinde yeni bir kullanıcı olarak ilk dikkat edilmesi gereken birinci öncelik kadro kalitesi olduğuydu, alışma süreci, sürüş karakteri oturduktan sonra kadro iyi olduğu için donanımı geliştirmenin mümkün olduğuydu. 2. öneme sahip parça jantlar olduğuydu vites. vs bunlardan daha sonra önem sırasında yere sahip(Başlanıçta) peki bu kadro kalitesi neye göre nasıl belirleniyor (eski yol bisikletleri) onu bilmiyorum. bu teoriye göre triban3 ömür boyu kadro garantisine sahip en iyi bisiklet seçeneği oluyor başlangıç için. ben ne yapıcam nasıl yapıcam işin içinden çıkamıyorum.
google da araştırmalarım sırasında böyle bir bilgiye denk geldim. uzun zamandır yol bisikleti arayışı içersindeyim. gönlüm klasik yol bisikletlerinden, aklım triban3 ten yana.
okuduğum bi yazıda yol bisikletinde yeni bir kullanıcı olarak ilk dikkat edilmesi gereken birinci öncelik kadro kalitesi olduğuydu, alışma süreci, sürüş karakteri oturduktan sonra kadro iyi olduğu için donanımı geliştirmenin mümkün olduğuydu. 2. öneme sahip parça jantlar olduğuydu vites. vs bunlardan daha sonra önem sırasında yere sahip(Başlanıçta) peki bu kadro kalitesi neye göre nasıl belirleniyor (eski yol bisikletleri) onu bilmiyorum. bu teoriye göre triban3 ömür boyu kadro garantisine sahip en iyi bisiklet seçeneği oluyor başlangıç için. ben ne yapıcam nasıl yapıcam işin içinden çıkamıyorum.