@Anıl OğuZ Biraz saçma gelecek ancak o dediğini biraz abartarak ben yaptım. En son ENDURO sınıfına giren Full Süspansiyon bir alete çevirecektim, ehliyetsiz kazamı yapınca maffoldu hayaller. Nereden baksan tamamına yakın parça sıfır alındı, ikinci el olanlar ise kutusundan çıkmamış, aynakol falan 1 hafta kullanılmış dendi o kadar. Vites - çekiş sistemi falan halen daha sorunsuz çalışıyor.
Cihazda X9 arka göbek, X9 zincir, X9 ruble var. XO arka aktarıcı XO kollar ve XTR orta aktarıcı var. SLX aynakol ve SLX 675 HD frenlerin yanı sıra RT86 yani yanılmıyorsam XT rotorlar var 160mm.
Cihazın maşası gerçekten berbat ötesi, işlevi yok desem yeridir. Jantlar onca araziye sert yola girmeme rağmen hala daha sorunsuz, lastiği patlatacak derecede engellere çarptığımı biliyorum çünkü.
Ancak jant seti biraz ağır, lastiklerim kütük gibi. Haliyle sadece ön tekerim 2,89 gram tutuyor, eski lastiğim bu kadar ağır değildi, çok fark yaratıyor lastik hemde çok.
Vites - çekiş - fren - göbek sistemleri inanılmaz önem arz ediyor benim için. Aynakol ve özellikle ön aktarıcı - kolları kötü bir bisiklete binince zincir kopacakmış gibi hissediyorum. Şuan kendi bisikletimde vites geçişleri inanılmaz iyi ve çok net. Acera seviyesinde vites çekiş sistemlerinde vücudum aynakola abanmamı engelliyor, bir çelimsizlik hissi veriyor. X9 - XO seviyesinde abanıp uzuyorsunuz yol boyunca, vites geçişleri çok seri ve net olduğu için hızlanma esnasındaki vites geçişlerinde süre kaybetmiyorsunuz. Çat çut bağırtarak vites attırmanıza gerek kalmıyor yani. Yinede aynakola abanırken vites attırırsanız özellikle yokuş yukarı yollarda vites yükseltiyorsanız çat çut edebilir, doğaldır, tekniği bilip bilmemekle alakalıdır. Düzgün kullanamayana her set Acera'dan farksızdır zaten.