Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

KTM Strada 800 ve Sıradışı Kablolama

Berke Şahan

Aktif Üye
Kayıt
13 Ağustos 2014
Mesaj
162
Tepki
188
Yaş
22
Şehir
Adana
İsim
Berke ŞAHAN
Başlangıç
2013—14
Bisiklet
Specialized
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Merhaba,
Yeni yol bisikleti arayışımda son favorim KTM Strada 800. Biraz indirim ve kilitli pedal hediyesi ile alelade cezbedici bir bisiklet. Mat siyah ve fosforlu turuncusu gözlerimi kamaştırırken bir ilginçliğine rastladım. Bağlantıdan ((link)) bakabilirsiniz. Kablo geçiş yeri kadronun altında değil alın borusunda. Bir artısı- eksisi var mıdır?
Ayrıca KTM, özellikle Strada 800, hakkında ne düşünüyorsunuz? Ramazan ayı bitene kadar beklemek diğer pahalı bisikletlerin fiyatını düşürür mü? Beklemeli miyim?
 

Dosyalar

  • IMGP4056.jpg
    IMGP4056.jpg
    157,3 KB · Okunma: 377
  • IMGP4056.jpg
    IMGP4056.jpg
    169,2 KB · Okunma: 352
Scudo
Öncelikle merhabalar, artısı var mı yok bilmiyorum ama eksi olarak çok çok düşükte olsa rüzgara karşı direnç oluşturacağını düşünüyorum ama bu direnç çok minimal seviyede olur olursa. Diğer bir eksi tarafını söyleyeyim halihazırda Ktm St1000 kullanıyorum ve bu kablolama sistemi benimkinde de mevcut, bundan ötürü bozuk yollarda ve özellikle arnavut kaldırımlarda teller titreşimle birlikte kadroya çarpıp ses çıkartıyor. çok rahatsız edici değil alışıyorsunuz zaten bir süre sonra :)
 
@Başar B. İkisinin de sıkıntı olacağını sanmıyorum benim için. Peki genel anlamda KTM markası ve Stradalar ile ilgili ne dersiniz?
 
Oradaki kablo hava direnci oluştursada egitimli bir sinek sana kanat cirpislariyla destek olabilir ve birincilige oynayabilirsin.
 
@furkan.zaman hahahaha, ağabeyim. Daha nasıl anlatılır bilmiyorum. :D:)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@furkan.zaman
Bak bu konuda Sedona AR-GE departmanı çok iyi çalışır, sırf böyle ilmi kinu geleceğini öngörerek normal ve basit dış kablolama yapmıştır.AR-GE muhteşem bir şey.
 
@Asusmune Bir yandan peşimde koşan Sedona 640 fikrine de elveda. Jantları daha iyiydi ama... :p
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Asusmune
Sedona 410 konusu bitti KTM konusunda da mi basladiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: AliMurat
Nasıldır sorusu bisikletten ne beklediğinize bağlı olarak değişir ama donanım değil kadrodan bahsedecek olursak kendine has bir tarzı, geometrik yapısı ve işçilik kalitesi var verdiğiniz ücrete karşılık. Ktm'nin düşük modelide olsa yüksek modelide olsa bir çizgisi var ve bu çizgiden şaşmıyor, her kategorsinin ayrı bir güzelliği var. İçiniz sindiyse düşünmeyin derim üzecek bir kadro kesinlikle değil. Bir bisikletçiden Scott kadroların Ktm ye göre daha üst seviyede olduğunu duydum o kadar o da neye göre kime göre orasını bilemiyorum. Salcano ve Ktm dışında başka bir yol bisikleti sürmediğimden karşılaştırma pek yapamıyorum açıkcası :)
 
@Berke Şahan KTM strada 800 karbon maşalı değil, alüminyum maşa var.Karbon maşalar strada 1000 den itibaren başlıyor. Asfalttan gelen titreşimleri fazlaca hissetmek açısından sıkıntı olursa olur. Onun dışında görüntüsü de kadrosu da güzel bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke Şahan
Merhabalar. Kablolamadan ziyade ciddi bir bisiklet almak amacındaysanız, öncelik bu bisiklet de dezavantajınız jantlar ardından alemınyum bir maşa olması ve kadronun cılız duruşu tabiki goze hoş gelen bir renklendirme mevcut fakat performans açısından zayıf bir bisiklet. Tavsiyem bunun sıfırına bu parayı vereceğinize ikinci el piyasasından strada 1000 veya 2000 alabilirsiniz aşağı yukarı aynı paraya. İyi akşamlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke Şahan
@Enginkale

Tam tersi değil mi, alüminyum esnek bir malzeme ve karbona göre titreşimi daha çok emecektir bu yüzden aslında strada 1000 den itibaren titreşimler daha çok hissedilecektir. Aynı şey karbon ve alüminyum kadro içinde geçerli diye biliyorum yanılıyor muyum?
 
@Başar B. maalesef söylediğiniz gibi değil. Maşaların da kadrolar gibi karbon yapılmasının sebebi titreşimi emme amaçlı. Alüminyum maşalar sadece başlangıç serisi bisikletlerde kaldı artık. Hatta onlarda bile tek tük kaldı diyebiliriz. Alüminyum aşırı darbe aldığında bükülür kırılmaz. Maşalar üretilirken kırılmadan esneme amacıyla yapıldığı için karbon liflerinin kalıba dizilişi ona göre oluyor, esneme olmaması gereken yerlerde ( kadro göbeği) farklı oluyor.
 
@Enginkale

Aslında evet iş titreşim konusu olunca haklısınız, sertliğinden dolayı onu titreştirecek bir durumla karşılaştığında eski konumuna alüminyumdan daha hızlı dönüyor bu da titreşimleri emiyor diyebiliriz zaten ememediği noktada da kırılıyor:) Benim aklım biraz bozuk yolda bozukluğu daha fazla hissetmeye gitti.
 
@Saikou
Bi yanlış anlama oldu zannedersem.KTM için nerede menfi yorum yapmışım.ki KTM yi çok seven biri olarak

Birde şuna değinmek isterimki Hiç bir Allahın kulunun bir başka kişinin yorumlamasına karışma edepsizliğini haklı gösteremez.ürünü begenenlerin yorumu gibi begenmeyenlerinde yorumları olacak.size dokunan kısmı ne ben onu anlamadım.
 
@Asusmune

Edepsizlik kismini aynen iade ediyorum size. Edepsiz olan sizsiniz...

Not: Mesajinizi sikayet ettim ama edepsizlik demek serbestmis gorunuse gore. @Anonim
 
özel değilse fiyat olarak ne kadar indirim yaptılar bende bir süredir takip ediyorum 800ü
 
O sora kollar varken isterse gorunmez kablo taksinlar,estetigi bozanlar belli :)
 
@Asusmune ve @Saikou arkadaşlarım. Lütfen yorumlarımıza dikkat edelim. Birbirimizi kıracak, rahatsız edecek yorumlardan uzak durmaya çalışalım. Eğer birbirimizin yorumlarını beğenmiyorsak, kişiyi engelle diye bir özellik var, kullanalım lütfen.
 
Geri