En iygun bu ustteki 2 lastik var.birp 200 digeri 210.hangisi tabsiye oluunur@EnginK. patlak önleyici şerit ve zırhlı lastik temelde aynı. İkiside yanak korumada zayıf. Lastigin TPI degerine göre yanaklar daha guclu ve daha zayıf olabiliyor.
Ama dusuk basincta, hatalı yerleştirmede patlak önleyici şeritten verim alma yüzdeniz düşebilir. Zırhlı lastikte fabrika seridi olmasi gerektigi yere yerleştirip katmanlar arasina sabitledigi icin seridi yerleştirme hatasi, düşük basınçta kayması gibi bir durumla karsilasmazsiniz.
Demek istedigim her iki yöntemde yanaklarda zayıf kalıyor.
256582 dosyayı görüntüle
Hocam bu lastik 500-600 civarinda beni cok aşar.tuzlu geldi.
Hocam 25 yada 28 olunca bisiklet randimandan duamez mi.sonucta bu makine yol bisikleti 🤔Patlağı çok dert ediniyorsanız bence 25mm ya da kadro uygunsa 28mm lastik bakın. GRL marka 25mm 3mm zırhlı lastiği kullandım. 1500km kadar. Hiç patlamadı. Ama bastığım fazla havadan mı, lastiğin önceden rafta çok beklemesinden mi bilemiyorum, jantla birleşme noktalarında çatlaklar, yere temas noktalarında ciddi yarıklar oluştu. Hatta bu boşlukları bali ile doldurup yapıştırma denemesi dahi yaptım. Hoş, pek randıman alamadım bu yapıştırmadan. Bütün bunlara rağmen 3mm zırhı sebebiyle beni hiç yarı yolda bırakmadığını belirtip yorumumu bitireyim.
TPI degeri ne kadar yuksek ise lastik o kadar sık dokulu orulmustur. TPI degeri dustukce bu sıklık azalır demek.Tpı kac olmali hocam ? Hangisi iyidir