Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Merida Kullanıcıları Kulübü

Scudo
İlana göre bahrein takımı alüminyum kadro kullanıyormuş :D
Npsın adamlar yokluktan işte hep bunlar :D

Ama ben bu bisikleti önerirken fiyatının da etkisiyle Reacto 4000 (karbon) diye önermiştim ama aslında ama Reacto 400'müş :acpsnr:

images (18).jpeg
Reacto 4000 bir zamanlar hayalimi süslüyordu, ciddi ciddi alacaktım ama o kadar para vermek istemeyip vazgeçmiştim bu sevdadan.
 
Yeni nesil scultura 4000 kullanan, daha doğrusu yurt dışından bulup alabilen var mı ya? Acayip içim gidiyor bu meretlere. Endurance olanı baya var internette ama normal model pek görünmüyor.

1694166436797.png

Keeşşşşke benim olsa
 
  • Muhteşem
Tepkiler: amasseia
Yeni nesil scultura 4000 kullanan, daha doğrusu yurt dışından bulup alabilen var mı ya? Acayip içim gidiyor bu meretlere. Endurance olanı baya var internette ama normal model pek görünmüyor.

308947 dosyayı görüntüle

Keeşşşşke benim olsa
Rival Edition olarak mı aratıyorsunuz. Fahradd xxl de gözüküyor stokta.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve makaram
Bu da güzelmiş :D
Sanki bu daha güzelmiş desek daha doğru olacak. Yol bisikletleri disk frene geçtiğinden bu yana çok daha güzel görünür oldular, özellikle böyle ortada kablo hortum olmayan modellerde. Her ne kadar dağ bisikletinden keyif alıyor olsam da insanın aklında her zaman bir "acaba?" sorusu takılıyor.
(link)

1316418_11863241.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: makaram
IMG_20210704_105556_062.jpgIMG_20210808_151036.jpg

Bu da benim canavarım.
Merida Scutlura 905 Lampre Edition
Almak isteyen olursa anlaşırız... ;)
 
Sanki bu daha güzelmiş desek daha doğru olacak. Yol bisikletleri disk frene geçtiğinden bu yana çok daha güzel görünür oldular, özellikle böyle ortada kablo hortum olmayan modellerde. Her ne kadar dağ bisikletinden keyif alıyor olsam da insanın aklında her zaman bir "acaba?" sorusu takılıyor.
(link)

308957 dosyayı görüntüle

beni de en çok bu gizli kablolar cezbediyor. Bisiklet değiştirirsem sebebi sırf bu olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
beni de en çok bu gizli kablolar cezbediyor. Bisiklet değiştirirsem sebebi sırf bu olacak.

Uygun fiyata bakım yaptırabileceğiniz profesyonel bir servis tanıdığınız yoksa bunu tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.

Tamamen kadro içi kablolamanın bisikletin görselliğine şüphesiz büyük etkisi var. Ancak aynı etkiyi basit bir vites teli değişimi için headset'i komple dağıtmanız gerektiğinde ya da gidon boğazının boyunda değişiklik yapmak istediğinizde yakından hissedersiniz.

Aero bisikletlerde ciddi hava direnci yaratan kabloların gizlenmesi bir ihtiyaç iken, giriş seviye alüminyum bisikletlerde (bkz. Scott Speedster 30) modaya uymaktan öteye geçmiyor.
 
Uygun fiyata bakım yaptırabileceğiniz profesyonel bir servis tanıdığınız yoksa bunu tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.

Tamamen kadro içi kablolamanın bisikletin görselliğine şüphesiz büyük etkisi var. Ancak aynı etkiyi basit bir vites teli değişimi için headset'i komple dağıtmanız gerektiğinde ya da gidon boğazının boyunda değişiklik yapmak istediğinizde yakından hissedersiniz.

Aero bisikletlerde ciddi hava direnci yaratan kabloların gizlenmesi bir ihtiyaç iken, giriş seviye alüminyum bisikletlerde (bkz. Scott Speedster 30) modaya uymaktan öteye geçmiyor.
Di2 lu olsa olur mu ? 😀
 
Di2 lu olsa olur mu ? 😀

Elektronik grup setlerde bu tip bir konfigürasyon çok daha mantıklı hale geliyor. Malum kokpit bölgesinde en sık bakım gerektiren komponent vites telleri. Ayrıca bisiklete o parayı verebilen bir kullanıcının servise ve bike fit'e verecek parası da vardır muhtemelen. :)
 
Elektronik grup setlerde bu tip bir konfigürasyon çok daha mantıklı hale geliyor. Malum kokpit bölgesinde en sık bakım gerektiren komponent vites telleri. Ayrıca bisiklete o parayı verebilen bir kullanıcının servise ve bike fit'e verecek parası da vardır muhtemelen. :)
Bisiklete verince kalmadı. 😀
 
Uygun fiyata bakım yaptırabileceğiniz profesyonel bir servis tanıdığınız yoksa bunu tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.

Tamamen kadro içi kablolamanın bisikletin görselliğine şüphesiz büyük etkisi var. Ancak aynı etkiyi basit bir vites teli değişimi için headset'i komple dağıtmanız gerektiğinde ya da gidon boğazının boyunda değişiklik yapmak istediğinizde yakından hissedersiniz.

Aero bisikletlerde ciddi hava direnci yaratan kabloların gizlenmesi bir ihtiyaç iken, giriş seviye alüminyum bisikletlerde (bkz. Scott Speedster 30) modaya uymaktan öteye geçmiyor.

Bunları düşündüm. Artık işe bisikletle gidip gelemeyeceğim için bisiklete binişim muhtemelen ayda 1-2 defa falan olacak. Bakım periyotları uzayacak. Mevcut tamircim işinde oldukça iyi ve fiyatları benim için makul. Sorun olacağını düşünmüyorum. Zaten almadan da kendisine danışırım bakım konusunu.

Cevabınız için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sadettin Z.
Selamlar, aranizda Silex serisi kullananlar var mi? Bu gun kendime daha rahat bir oturus pozisyonunda bisiklet aramaya cikmistim. Nedeni sehir icinde kullanimda boyun agrilarimin haddinden fazla artmasiydi. Hali hazirda crux sahibiyim, bike fit falan da fayda etmedi. Neyse, dukkanda silex 400 deneme imkanim oldu. Ben bu kadar rahat pozisyonda mtb ve sehir bisikleti haric bisiklet kullanmamistim hic.
Silexin ilk modelleri icin bir kac kronik sorundan bahsediliyor. Kronik sorunlardan birisi aynakolda surtme olmasi. Ama diger sikintilar nelerdir, karsilasan var mi?
Yada keske soyle olsaydi dediginiz bir durum. Tesekkurler.
 
Geri