Ricochet
Daimi Üye
- Kayıt
- 4 Şubat 2023
- Mesaj
- 393
- Tepki
- 1.353
- Yaş
- 37
- Şehir
- Adana
- İsim
- A.SÜVARİOĞLU
- Başlangıç
- 1988—89
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Ama süprizi niye bozduuuuun! 😔İlana göre bahrein takımı alüminyum kadro kullanıyormuş
Ama süprizi niye bozduuuuun! 😔İlana göre bahrein takımı alüminyum kadro kullanıyormuş
Npsın adamlar yokluktan işte hep bunlarİlana göre bahrein takımı alüminyum kadro kullanıyormuş
Rival Edition olarak mı aratıyorsunuz. Fahradd xxl de gözüküyor stokta.Yeni nesil scultura 4000 kullanan, daha doğrusu yurt dışından bulup alabilen var mı ya? Acayip içim gidiyor bu meretlere. Endurance olanı baya var internette ama normal model pek görünmüyor.
308947 dosyayı görüntüle
Keeşşşşke benim olsa
Rival Edition olarak mı aratıyorsunuz. Fahradd xxl de gözüküyor stokta.
Sanki bu daha güzelmiş desek daha doğru olacak. Yol bisikletleri disk frene geçtiğinden bu yana çok daha güzel görünür oldular, özellikle böyle ortada kablo hortum olmayan modellerde. Her ne kadar dağ bisikletinden keyif alıyor olsam da insanın aklında her zaman bir "acaba?" sorusu takılıyor.Bu da güzelmiş
Sanki bu daha güzelmiş desek daha doğru olacak. Yol bisikletleri disk frene geçtiğinden bu yana çok daha güzel görünür oldular, özellikle böyle ortada kablo hortum olmayan modellerde. Her ne kadar dağ bisikletinden keyif alıyor olsam da insanın aklında her zaman bir "acaba?" sorusu takılıyor.
(link)
308957 dosyayı görüntüle
beni de en çok bu gizli kablolar cezbediyor. Bisiklet değiştirirsem sebebi sırf bu olacak.
Di2 lu olsa olur mu ? 😀Uygun fiyata bakım yaptırabileceğiniz profesyonel bir servis tanıdığınız yoksa bunu tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.
Tamamen kadro içi kablolamanın bisikletin görselliğine şüphesiz büyük etkisi var. Ancak aynı etkiyi basit bir vites teli değişimi için headset'i komple dağıtmanız gerektiğinde ya da gidon boğazının boyunda değişiklik yapmak istediğinizde yakından hissedersiniz.
Aero bisikletlerde ciddi hava direnci yaratan kabloların gizlenmesi bir ihtiyaç iken, giriş seviye alüminyum bisikletlerde (bkz. Scott Speedster 30) modaya uymaktan öteye geçmiyor.
Di2 lu olsa olur mu ? 😀
Bisiklete verince kalmadı. 😀Elektronik grup setlerde bu tip bir konfigürasyon çok daha mantıklı hale geliyor. Malum kokpit bölgesinde en sık bakım gerektiren komponent vites telleri. Ayrıca bisiklete o parayı verebilen bir kullanıcının servise ve bike fit'e verecek parası da vardır muhtemelen.
Uygun fiyata bakım yaptırabileceğiniz profesyonel bir servis tanıdığınız yoksa bunu tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.
Tamamen kadro içi kablolamanın bisikletin görselliğine şüphesiz büyük etkisi var. Ancak aynı etkiyi basit bir vites teli değişimi için headset'i komple dağıtmanız gerektiğinde ya da gidon boğazının boyunda değişiklik yapmak istediğinizde yakından hissedersiniz.
Aero bisikletlerde ciddi hava direnci yaratan kabloların gizlenmesi bir ihtiyaç iken, giriş seviye alüminyum bisikletlerde (bkz. Scott Speedster 30) modaya uymaktan öteye geçmiyor.