Merida Kullanıcıları Kulübü
@o.kucuk Çok tatlı! Maşallah. Sağlıkla Sıhhatle binin.
@bambam84 F/P olarak Rs11, genel olarak değerlendirdiğimde Fulcrum 5.
@Orhan Akarkut rs 10 kullandım.
şu an bisikletimde wr501 mevcut. akıcılığından pek memnun değilim. kışın fulcrum3 almayı planlıyorum. fulcrum 5 te iyi bir jant setiyse onu da düşünebilirim.
@taytan Bisiklette R501 varsa RS11'e geçmenin bir katkısı olmaz. Aşağı yukarı benzer jantlar. Fulcrum 3 alabiliyorsanız hemen alın. Ben de düşünüyorum. Forumda bir tane var ama 11 vites uyumlu değil, olsaydı onu alacaktım. Sizin bisiklet 10 vitesse bence alın onu. Sıfır set, kullanılmamış.
Bu da benim 2014 Merida Crossway 100 bu yaz büyük bir parça değişimi yapacağım üzerinde şu an gidon gidon boğazı sele ve sele borusu değişti tüm sistemler bu sene tarafımdan değiştirilecek işte bu şimdiki hali
) değişimden sonra yine paylaşım yapacağım
)
@Bartu Bilgi Çanakkale fotoğrafın çok güzel kardeşim
) herkese selamlar
)

@TontonCocuk sizden rica etsem reactonuzun arka çatalının fotoğrafını atabilirmisiniz, yani arkadan görünümünü,şimdiden teşekkürler
@TontonCocuk Yol bisikletleri fotoğraflarında yorum yapamadım. Güle güle kullanın. Şahane aletler.
Bunların 3'de mevcut mu yoksa biri gidiyor biri geliyor mu?
@selmantuncer siz de Bianchi SLR600'ü dert etmeyin. Çünkü alet güzel bir alet. Renklerini beğeniyorsanız o bisiklet sizindir. Mesela ben Canyon aldım aleti okadar seviyorum ki binmeye çekiniyorum
Ben de Bianchi bakıyorum.
Uzun lafın kısası, Bisiklette performans aramıyorsanız hepsi aynı sadece karbon yerdekileri daha az hissettiriyor.
@Kerem Groims reacto gitti venge geldi. Venge gitti scultura geldi. Scultura kalacak bir de venge vias gelecek insallah. Scultura ise gidip gelmek icin kullanacağım.
@TontonCocuk Güle güle binin Scultra'ya. Aero, Aero gittinden sonra bu nasıl olacak bir de kullandıklarınızı yorumlarsanız neler farklıydı? Neler özeldi?
Venge ve reactoda?
@Kerem Groims merida gerçekten cok kaliteli ürünler üretilen bir firma. Ama sadece kadro olarak konuşmak gerek bunları. Reacto alu serisine gereksiz bor bisiklet olarak bakıyorum. Gereksiz ağır bir bisiklet. Verdiği aerodinamik özelliği kullanabilmek icin ciddi bir harcama yapıp bisikleti geliştirmek gerek. Sele borusunu bile karbon yapmak icin 900 tl harcamak gerektiğini düşününce sadece görünüşünden dolayı alinasi bir Bisklet oldugunu söyleyebilirim. Ağırlık 10 kusur kg :O
Venge zaten bisikletin nirvanasi. Gerçekten aşırı kaliteli bir kadro. Esnemezlik bazen odun gibi sürüş ortaya cikarsada kadronun yapısı tırmanırken bile sorun cikarmiyor. Aero kadrolarda genelde korkulan budur. Venge ile kullandığım token jantlar gerçekten tam bir fiyat performans urunu. Ağır olabilir ama seramik rulmanlar gerçekten o açığı kapatıyor. Sram red Seti ilk bu bisiklette kullandım. Gürültülü vites geçişleri olsa da çift tık olayı ve seri geçişleri yanında ağırlığı az olması gerçekten keyifli bir sürüş ortaya koyuyor. 7,5 kg kadar bir ağırlığı vardı. En fazla 300 daha düşerdi sanırım.
Scultura bana baya uygun bir fiyata geldi. İlk basta pek araştırmadım. Daha sonra araştırdığımda gerçekten kaliteli bir kadro olduğunu anladım. Masa komple karbon. Sele borusu karbon geliyor. Esnemezlik konusunda az sürüş yapmama rağmen başarılı olduğunu düşünüyorum. Tek sıkıntı yanında gelen kompedenler. 200 lira bile etmeyecek jant. Durdurmaktan aciz bir fren sistemi. Ne oldugu belirsiz bir aynakol. Ama genel manada gelistirildiginde üst düzey bir bisiklet olabiliyor. Çünkü kadrosu gerçekten aşırı başarılı. Su an icin sculturayi bu şekilde bırakıp venge vias odaklanmak istiyorum. Daha sonrasında 9000 serisi bir dura ace ve bir tırmanış janti ekleyebilirim. Eylulde vias almak icin oluşturulduğum imkanlarda bir değişiklik olursa tamamen scultura ya odaklanıp cok başarılı bir bisiklet ortaya çıkarma imkanımda var. Su an pedallı olarak aynakolu sram red ile değiştirdiğimde 8,5 kg bir ağırlık oldu. 7 altını cok rahat görebileceğine inanıyorum.
Paylaşabileceğim bilgiler su an bunlar.
@TontonCocuk Zahmet edip, uzun uzun yazdığınız için çok teşekkür ederim. Çok değerli bilgiler. Bisikleti fotoğraflardan okuyamıyoruz. Kullananların yorumları gerçekten önemli.
Canyon AL sonrası CF hedeflerimi de araştırıyorum. Canyon ve Specialized CF hedefimde ilk sırada gelen markalar benim için ondan sormak istedim. Merida markasını tam olarak oturtamamıştım öğrenmek iyi oldu.
@Kerem Groims canyon kullanmadım ama fiyat olarak cok uygun bir urun. Hatta vengr ve canyon aeroad dura ace sistemli olan üzerinde gidip geldim. Venge daha on planda kaldı. Canyon iyi bir marka olabilir ama Specialized ile kıyaslamayı pek uygun görmüyorum. Merida ile kıyaslamak gerekirse tabi Canyon ağır basabilir.
@TontonCocuk , açıklarsam daha iyi olur. Benim ki kıyaslama değil. Şahsi satınalma hedeflerim. O markaların bana hitap eden tasarımları olduğunu düşündüğümden yoksa ürettiği ürünlerle ya da üstündekilerle ilgili bir kıyaslama değil.
@TontonCocuk teşekkürler yinede, venge de hayırlı olsun,aynakola bittim diyebilirim
Nedir bu Merida nın fsa aynakol aşkı anlamadım gitti
@Goktug.alp fsa bile koymamis bu sefer
shimano yazan bir aynakol sadece.
Bir merida da benden
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13592349_10154339978003748_2764025972912437205_n.jpg?oh=48c0264d396e7602cb1d5b8d9c8327a7&oe=5835C2F9
@TontonCocuk ahahahha
,
Aklımdaki reacto kombini; reacto 300 kadro(rengi dolayısıyla),mavic cosmic carbon jant seti,ultegra6800 serisi grupset,continental grand prix, veee fizik volta R3 sele :asik:
pedalsız 70 Km/h ile indiğim doğrudur
@Goktug.alp Birazdaha imkanları zorlayıp Sram red eklerseniz hem görsel olarak bir ziyafet olur hemde binilecek ağırlıklara ulaşır bisiklet.
@TontonCocuk sram red bir sanat eseridir zaten,hele o aynakolu