@torquehp
Ben de senin gibi kullanıyordum 6 yıldır. bu bisikleti alınca bi heves çıkıyorum bakalım ne olucak kilo vermek istiyorum, şuan 84.3 oldum ramazan ayında 92 kilo idim, bakalım inşallah 70 kilo altını görmek hedefim. bisikleti de bana spor için bi heyecan katsın diye değiştirdim.
Kaplama işine gelince, haklısın, düşünmüyor değilim çünkü artık bu kadroyu kullanıcam
@Ahmet Ayaz
Hakılsın hocam ancak o kadar basabildim kol durdu resmen bi de patladıktan sonra o kadar bastım 100 psi vardı patlamadan önce
Cam geldi sanırım birden indi havası arka frene bastım ama hemen geri çektim çünkü hava kalmadı aniden ön frenle durdum
__________________________________________
YENİ
Arkadaşlar bisikleti bir aydır kullanıyorum. Uzun kullanım deneyimlerimi yazıp konuya düzgün bi şekilde virgül koymak istiyorum.
Bisikleti düşünen arkadaş olursa bu konuyu okuyunca faydalansın isterim konu çok yarım kalmış.
Öncelikle, 14 kg lik şehir/tur bisikletinden 9.02 kg lik (pedalsız ve aksesuarsız) yol bisikletine geçtiğinizde gerçekten fark çok bariz hissediliyor. Çabuk hızlanması ve hızlı devam edilebilmesi, manevra kabiliyeti, yokuşlardaki performansı gerçekten güzel. (Henüz 11'li ruble olsaydı daha iyi mi olurdu diyeceğim bi yokuşa vurmadım makineyi kondisyon arttıkça hedef önce Alidağı sonra Erciyes o zaman belki daha doğru yorumlarım bu yokuş olayını, bir aylık intiba olarak yokuş sıkıntısı yok diyebilirim.
Bisikleti alıp spor maksadı ile ilk çıktığım gün, lastiği cam şişe kırığına denk getirip ufak bi façayla mühürlemeyi başardım
,
@hamlet2006 arkadaşımızın önerdiği konudan faydalanarak dışlastiği yamadım ve hala kullanıyorum. Bu olaydan sonra da Maxxis dolomites lastikler beni üzmeye devam etti, sanki yoldaki dikenleri toplama görevi kendisine verilmiş bir aktivist gibi dikenleri topladı, yama seti ve pompa elimden düşmüyordu. Dış lastik alsam güzel bi lastik almalıydım ama fiyatlar ateş pahasıydı bisikleti aldığım yerden mitas marka kendinden sıvılı iç lastik aldım ve çok şükür o gün bugündür patlak yamamadım yaklaşık 3 hafta oldu ve 500 km kadar yol yaptım.
Bisikletten keyif alıyorum her fırsatta çıkıp bisiklet sürmeye çalışıyorum. Kadro çok güzel, scultura heykel demekmiş gerçekten sanat eseri gibi
Tiagra vites sistemi benim için fazlasıyla başarılı geçişler güzel, fren bacakları tiagra ile muadil meridanın kendi üretimi, bana güven verdi hiç sıkıntı yaşatmadı . Jantlar da merida, akort sorunu yok henüz ilerde de olmaz umarım.
İyi hoş güzel de bisikleti alınca bitmiyor iş, eğer spor yapıcaksak başka harcamalar da oluyor. Aldıklarımın küçük bi listesini yaptım;
Pedal / shimano pd r540
Far /Quartz
GPS ve nabız ölçerli saat / xiaomi stratos ( Bunun yerine igs618 alsaydım keşke)
Askılı yol bisikleti taytı / btwin (hemen alıştım
)
Yağmurluk /btwin
Matara kafesi matara 2 şer adet /zefal
Zincir altı kadro koruyucu/ 3M
Psi ölçer pompa / giyo
Bisikletçi gözlüğü / 5 camlı idare eder
Bisikletçi çantası / 2 li zixtro 20+10 lt (Çin malı ama çok iyi iş görüyor)
İncik boncuk bir sürü harcama
Daha almadıkları da var
Spd ayakkabısı (Keyfe Keder)
forma merida bahrain team olması lazım
Lastik (Keyfe Keder)
Jant seti (Keyfe Keder)
Gidon boğazı (vücudumun üst kısmı uzun olduğundan kollar biraz daha ileri gitse iyi olur) bu da (Keyfe Keder)
Vel hasıl güzel bi bir ay geçirdim. Hedef kiloma da hızla düşmeye devam ediyordum ki kilo azaldıkça kalan yağları yakmak zorlaşıyor sanırım.
Bana merida markasını tavsiye eder misin diye soran arkadaşlar için cevabım evet olurdu. Genelde kıyaslandığı markalar Scott giant gibi markalar, onlar da güzel, zevk mezelesi, şunu da unutmamak gerekir ki merida da, specializet markasının %49 hissesine sahip güçlü bi şirket yani algıda dandik olduğunu düşünenlere kapak olsun diye söylüyorum. Markanın fanatiği değilim ama hakkını yememek lazım.
Şimdilik bu kadar
Jant seti geliyor