emir yakup bulut
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 10 Ekim 2011
- Mesaj
- 1.065
- Tepki
- 1.378
- Şehir
- samsun
- Bisiklet
- Ghost
Geçen yıl şubat ayında merida krosvey (Türkçe okunduğu gibi yazılan bir dildir)20 v modelini aldım , aslında ideallerimi süsleyen bir model değildi fakat satın aldığım bayi artık sık sık sorun çıkarmaya başlayan kron 150 modeliyle para+bisiklet takası seçeneğini sununca bütçeme uygun olduğu ve halihazırda sahip olduğum gost kros 1100 modelinden fazlasıyla memnun olduğum için yine aynı kategoriden bir bisiklet olan söz konusu modeli satın aldım.
Gelelim meridayı neden protesto ettiğim mevzuuna...Hem pahalı hem kalitesiz bir ürün sundukları için..Söyler misiniz 1400 tl verdiğim bir bisikletin neden 150 tl daha ödeyerek lastiklerini değiştirmek zorunda kalıyorum.Kenda lastikler tam bir rezalet, 1000 km de defalarca patlayınca, eve hem ön hem arka lastik patlak vaziyette dönünce artık tak edince canıma gittim 5 mm zırhlı rubenaları aldım artık uzun bir süre patlak problemi yaşamayacağıma eminim fakat bu lanet bisikletin tek sorunu lastikleri mi ?Hayır elbette.Bisiklette bir hızlanma sorunu var yani kendisiyle 2 yıldan daha kısa bir süre zarfında 11bin km kat ettiğim gost 1100 gibi atak,seri bir bisiklet değil, süratlenmek için pedala daha fazla kuvvet uygulamak zorunda kalıyorum, rüzgar arkamdan esse de 25 km hızın üstüne çıkamıyorum, en ufak bir eğimde vites küçültmek zorunda kalıyorum, bütün bu sebeplerden dolayı aynakol göbeğinde bir sorun olduğunu düşündüğüm için satın aldığım bayiye gittim ve durumu yukardaki gibi izah ettim, bayi olan şahıs plastik eldivenlerini giydi ve pedalları çevirdi ve göbekte bir sorun olmadığını , göbek rulmanlarının çok kaliteli olduğunu söyledi ve bu hızlanma sorununun bisikletin geometrisinden kaynaklandığını iddia etti, ben bu açıklamayı pek inandırıcı bulmadığımı söyledim,gost ile aralarındaki birkaç cm lik geometri farkı böyle bir soruna yol açamaz , sonuçta her ikisi de kros sınıfında.
Kron'un kalitesizliğinin bir mazereti vardı:ucuzdu..Peki ya Merida?Hem pahallı hem adi...Bu firma Multivan takımını ve lampreyi hobi bisikletçilerine attığı kazıklarla mı finanse edecek? elcikleri,selesi o plastik pedallları ki o yaptığım kazada hemen kırılıverdi biri, metal bir pedal olsaydı kesinlikle kırılmazdı.Dün yokuş tırmanırken başıma gelene ne demeli?Bir profesyonel takıma yatırım yapar ve bazı başarılara imza atarsanız en ucuz en kalitesiz parçalarla topladığınız bir bisikleti bile yüksek fiyata satacak bir marka imajına ve sahte bir prestije sahip olursunuz.Oldukça dik bir yokuşu tırmanıyorum ve vitesi en küçüğe aldım, sonra zincir rubleye sıkıştı ve hem zincir koptu hem de arka aktarıcı koptu, gittim mezkur bayiye al sana 70 tl masraf..
Ulan merida kocaman bir balonsun benim gözümde, acilen patlatılması gereken bir balon ve bu yazı da seni patlatacak bir iğne olacak .Helalinden kazanan adamın parası kıymetlidir ve bu bisiklet için ödedğim her kuruş haram olsun
Gelelim meridayı neden protesto ettiğim mevzuuna...Hem pahalı hem kalitesiz bir ürün sundukları için..Söyler misiniz 1400 tl verdiğim bir bisikletin neden 150 tl daha ödeyerek lastiklerini değiştirmek zorunda kalıyorum.Kenda lastikler tam bir rezalet, 1000 km de defalarca patlayınca, eve hem ön hem arka lastik patlak vaziyette dönünce artık tak edince canıma gittim 5 mm zırhlı rubenaları aldım artık uzun bir süre patlak problemi yaşamayacağıma eminim fakat bu lanet bisikletin tek sorunu lastikleri mi ?Hayır elbette.Bisiklette bir hızlanma sorunu var yani kendisiyle 2 yıldan daha kısa bir süre zarfında 11bin km kat ettiğim gost 1100 gibi atak,seri bir bisiklet değil, süratlenmek için pedala daha fazla kuvvet uygulamak zorunda kalıyorum, rüzgar arkamdan esse de 25 km hızın üstüne çıkamıyorum, en ufak bir eğimde vites küçültmek zorunda kalıyorum, bütün bu sebeplerden dolayı aynakol göbeğinde bir sorun olduğunu düşündüğüm için satın aldığım bayiye gittim ve durumu yukardaki gibi izah ettim, bayi olan şahıs plastik eldivenlerini giydi ve pedalları çevirdi ve göbekte bir sorun olmadığını , göbek rulmanlarının çok kaliteli olduğunu söyledi ve bu hızlanma sorununun bisikletin geometrisinden kaynaklandığını iddia etti, ben bu açıklamayı pek inandırıcı bulmadığımı söyledim,gost ile aralarındaki birkaç cm lik geometri farkı böyle bir soruna yol açamaz , sonuçta her ikisi de kros sınıfında.
Kron'un kalitesizliğinin bir mazereti vardı:ucuzdu..Peki ya Merida?Hem pahallı hem adi...Bu firma Multivan takımını ve lampreyi hobi bisikletçilerine attığı kazıklarla mı finanse edecek? elcikleri,selesi o plastik pedallları ki o yaptığım kazada hemen kırılıverdi biri, metal bir pedal olsaydı kesinlikle kırılmazdı.Dün yokuş tırmanırken başıma gelene ne demeli?Bir profesyonel takıma yatırım yapar ve bazı başarılara imza atarsanız en ucuz en kalitesiz parçalarla topladığınız bir bisikleti bile yüksek fiyata satacak bir marka imajına ve sahte bir prestije sahip olursunuz.Oldukça dik bir yokuşu tırmanıyorum ve vitesi en küçüğe aldım, sonra zincir rubleye sıkıştı ve hem zincir koptu hem de arka aktarıcı koptu, gittim mezkur bayiye al sana 70 tl masraf..
Ulan merida kocaman bir balonsun benim gözümde, acilen patlatılması gereken bir balon ve bu yazı da seni patlatacak bir iğne olacak .Helalinden kazanan adamın parası kıymetlidir ve bu bisiklet için ödedğim her kuruş haram olsun