arkadaşlar merhaba, daha önce yazmıştım okumayanlar için öncesini özetleyip yeni durum hakkında da bilgilendireyim sizleri ve bir soru sorayım.
merlinden aldığım lastikler türkiyeye geliyor , yanlış adrese gidiyor ve adresteki kişi kabul etmiyor kargoyu bu nedenle hemen ertesi gün başakşehire bir sonraki günde merline geri gidiyor. Kargonun yanlış yere gittiğini anlayınca pttye şikayette bulundum , ertesi gün geri döndüler önce bir görevli sonrasında kargomu yanlış adrese götüren görevliyle konuştum ( kısmende olsa hatalı olduğu konusunda anlaştık) sonrasında yetkili bana "başakşehirden alıyoruz böyle durumdaki kargoları sorun olmuyor genellikle" dedi ve beni mail yoluyla bilgilendireceğini söyledi , ertesi gün kontrol ettiğimde kargo yurtdışına çıkmıştı ve tabi bana gelen mail sadece " olayı araştırıyoruz" tadındaydı. sonra merline mail attım ( 3 gün oldu ) hala cevap yok.
şimdi sorum ;
merlinde bu tarz şikayetler için mail dışında bir seçenek var mı ? yani ne bileyim sipariş bölümündeki buton vs. daha önce aliexpress ve bu gibi sitelerden alışveriş yaptım çoğunda siparişlerim bölümünde hata bildirimi bölümü vardı burda bir türlü bulamadım.