Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso Kullanıcıları Kulübü

Hocam ben üstünde gelen mitaslardan baya memnunum :D acaba bende mi sorun var. Virajda kaymıyor, ıslak zeminde tutuşu güzel, üstündeki zırhı da baya yeterli (3mm idi herhalde) başka ne isteyelim yani 😄

Ne mutlu. Bir de bir sonraki lastikle kıyaslayınca yorum almak lazım.
Üstünde gelenler 1 mm zırhlı. 21-22'lerdeki v86 Landmark'lar 19-20'lerdeki v66 Flash'lardan biraz daha iyidir muhtemelen.
Bendekiler kuru zeminde bile vızır vızır kayıyordu. Yoldaki 23 m lastikler bile öyle kaymıyor. Bir de her kaydığı yer tıraşlanıyordu. Yolu tutamamaktan çok hamuru bozuk gibiydi. Aynı dönemde kullanan başkalarından da durmadan patladığına ve aşırı çabuk eridiğine dair yorumlar aldım. Zaten birkaç hiç duyulmamış marka hariç sınıfının en ucuz lastiği. Çok kısa süre katlanabildim, hem kendimin hem çevrenin güvenliği için değiştirdim, kayma-aşınma neymiş unuttum.
 
Scudo
Ne mutlu. Bir de bir sonraki lastikle kıyaslayınca yorum almak lazım.
Üstünde gelenler 1 mm zırhlı. 21-22'lerdeki v86 Landmark'lar 19-20'lerdeki v66 Flash'lardan biraz daha iyidir muhtemelen.
Bendekiler kuru zeminde bile vızır vızır kayıyordu. Yoldaki 23 m lastikler bile öyle kaymıyor. Bir de her kaydığı yer tıraşlanıyordu. Yolu tutamamaktan çok hamuru bozuk gibiydi. Aynı dönemde kullanan başkalarından da durmadan patladığına ve aşırı çabuk eridiğine dair yorumlar aldım. Zaten birkaç hiç duyulmamış marka hariç sınıfının en ucuz lastiği. Çok kısa süre katlanabildim, hem kendimin hem çevrenin güvenliği için değiştirdim, kayma-aşınma neymiş unuttum.
Vallahi abi 1821de bir defa patlatamadım ancak performansı,tutuşu vasattı..
 
Vallahi abi 1821de bir defa patlatamadım ancak performansı,tutuşu vasattı..

Patlama şans işi biraz. Bendeki sıfır zırhlı Vittoria Zaffiro Pro 23 mm de 4 yılda 1 kez patladı mesela. Patlak dayanımı ihtimaller için ama yol tutuş ve performans her zaman için.
 
  • Beğen
Tepkiler: Myali
Lastiği patlamayan arkadaşlar gerçekten de şanslı :) sırt çantama iki yedek lastik taşıyorum...

Ben hala 2121 üzerinde gelen standart Mitasları kullanıyorum ve 1-1,5 senede en az 10 defa lastik patladı. Lastik tamiri bir hobi haline geldi. Özellikle son baharda otlar ve dikenler çok kuruyor ve ortalık dikenden geçilmiyor. Her sürüşümden sonra pense ile lastikten diken çıkartıyorum, bazen uzun olanlar dış lastiği geçiyor ve patlatıyor.

Değiştirmememin sebebi ise ilk baharda pek diken olmuyor ve bu ilk baharı böyle geçirmeyi düşünüyorum.
 
Lastiği patlamayan arkadaşlar gerçekten de şanslı :) sırt çantama iki yedek lastik taşıyorum...

Ben hala 2121 üzerinde gelen standart Mitasları kullanıyorum ve 1-1,5 senede en az 10 defa lastik patladı. Lastik tamiri bir hobi haline geldi. Özellikle son baharda otlar ve dikenler çok kuruyor ve ortalık dikenden geçilmiyor. Her sürüşümden sonra pense ile lastikten diken çıkartıyorum, bazen uzun olanlar dış lastiği geçiyor ve patlatıyor.

Değiştirmememin sebebi ise ilk baharda pek diken olmuyor ve bu ilk baharı böyle geçirmeyi düşünüyorum.
Kaliteli lastik ve şans etmeni gerçekten fark yaratıyor. Bisiklet ile stok gelen lastiklerim haftada bir kaç kez patlardı yol esnasında ve patlak lastik ile uğraşmak beni bisiklet sporundan aşırı soğutmuştu. Hiç unutmuyorum bir günde üç kez lastiğim patlamıştı.
 
Evet lastik şans işi sanırım. 7 ay çok yoğun bicimde kullandigim eski sehir bisikletimin stok lastikleri hic patlamadı. 6 aylık yine yogun kullandigim mtb maceramin 5 ayı stok lastikler ile yine patlaksiz gecti, son bir aydır degistirdigim Vittoria larda da sorun yok.

Zerre de dikkat etmem kullanirken gectigim yola.

13 ayını dolduran bisiklet yasantimda, ise gidip gelmede dahil gercekten yogun binmeme ragmen patlak nedir hic bilmiyorum henüz 😏
 
  • Beğen
Tepkiler: MutluGezgin
Merabalar mosso legarda 2221 msm h almayı düşşnüyorum 8000 e bi bayide buldum önerir misiniz keyif için kullanıcam çoğunlukla
 
Merabalar mosso legarda 2221 msm h almayı düşşnüyorum 8000 e bi bayide buldum önerir misiniz keyif için kullanıcam çoğunlukla

"keyif için" ifadesinden kullanım şeklini tam anlayamasam da genel olarak fiyatına göre iyi denilebilecek bir model.

2221 ya da (link)'lerin dezavantajlarından en önemlisi vidalı rubleli olması. Vidalı rublenin neden sorun olduğunu şu mesajın son paragrafında anlatmıştım: Bisiklet önerileri
...Vidalı rubleye sahip bir bisiklet aldığınızda kısıtlayıcı olan konu, 48-38-28 aynakollu bir sistemde 14-28 rubleyle hem yüksek hızdan, hem tırmanma yeteneğinden feragat ediyor olmanız. Ruble 14-34 megarange ile değiştirilebilir ama bu yüksek hıza etki yapmaz, ayrıca 7'li megarange rublelerin son iki dişlisinin 24 ve 34 olmasındaki kullanışsızlık uzun yolda çok rahatsız edici olabilir. Vidalıda başka bir ruble seçeneği yok. Vidalı rubleden kaset rubleye geçmek için arka göbeği değiştirip jantı yeniden ördürmeniz, kaset ruble ve hedef vites sayısına göre değişen sayıdaki parçaları değiştirmeniz gerekir.

Diğer dezavantajı da Mosso'nun ve bazı diğer markaların 21 vitesli giriş seviyesi modellerinde daha üst modellere kıyasla daha düşük seviye ürünler kullanmaları. Tanınmamış çin orta ve teker göbekleri, daha düşük serilerden vites bileşenleri, daha kalitesiz lastik v.b.

Bütçeyi biraz arttırabiliyorsanız 2224 ya da (link) bu eksikliklerin önemli bir kısmının giderildiği model.
 
  • Beğen
Tepkiler: mhbavci
Teşekkürler keyif için derken günlük 1-2 saat spor için kullanım aslında kardiyo amaçlı. uzun sürüşler yapmayacam muhtemelen
 
Selamlar 183boy 87 iç bacak boyum var cavalier 700 için kaç kadro kullanmalıyım
 
Merhaba ben de yakın zamanda mosso legarda 2324 msm h bisikleti aldım. İnternetten kadro ölçülerine bakınca 51 kadro boyu çıkardı bende buna istinaden gittim mağazaya bu bisikleti aldım. Fakat bu kadro üst borusu yüksek oldu. Bacak iç boyum 77 boyum 178. Alacak arkadaşlar internette yazan değerlere aldanmasınlar deneyerek alsınlar. Ben denediğim halde biraz da tecrübesizlik ve bilgisizliğime denk geldi . İdareten kullanacağım böyle artık.
 
Merhaba ben de yakın zamanda mosso legarda 2324 msm h bisikleti aldım. İnternetten kadro ölçülerine bakınca 51 kadro boyu çıkardı bende buna istinaden gittim mağazaya bu bisikleti aldım. Fakat bu kadro üst borusu yüksek oldu. Bacak iç boyum 77 boyum 178. Alacak arkadaşlar internette yazan değerlere aldanmasınlar deneyerek alsınlar. Ben denediğim halde biraz da tecrübesizlik ve bilgisizliğime denk geldi . İdareten kullanacağım böyle artık.

Merhaba, kadro boyuna çok takılmayın bence ve bisikletin zevkini çıkartmaya bakın.

Şöyle açıklayayım, Legarda modellerinde anladığım kadarıyla bütün kadro modellerinde aynı boylar kullanılıyor bir tek üst borunun yüksekliği kadro boyuna göre farklılık gösteriyor. Başka bir deyişle, farklı bir kadro boyu da size aynı geometriyi verecekti ve sürüş deneyimi aynı olacaktı.

Kadro boyunun etkisini inip binerken biraz hissedersiniz. İlk başlarda bisiklet size biraz yüksek gelebilir ama zamanla alışırsınız.

Sürüş olarak fark etmeyeceğinden dolayı da kadro boyuna takılmayın diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ozdeg
İkamet ettiğim şehirde 2.el az kullanılmış mosso gvl 270 var, fiyat uygun görünüyor. Nasıl bir bisiklettir, hantal mıdır, sırf fiyat uygun görünüyor diye almak da istemiyorum açıkçası. Aklımdaki model scott'in koyu yeşil gravel modeli fakat onun da uygun kadro boyu yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
İkamet ettiğim şehirde 2.el az kullanılmış mosso gvl 270 var, fiyat uygun görünüyor. Nasıl bir bisiklettir, hantal mıdır, sırf fiyat uygun görünüyor diye almak da istemiyorum açıkçası. Aklımdaki model scott'in koyu yeşil gravel modeli fakat onun da uygun kadro boyu yok.
güzel bir bisiklet . drop barlı ve düz maşalı bir mtb .
 
  • Beğen
Tepkiler: emir yakup bulut
Merhabalar BisikletForum Mosso Kullanıcıları;
Geçtiğimiz yaz, arada arkadaşımın bisikleti ile takıldıkça ve buralarda okuduğum yüzlerce sayfa sonrası çocukluğumdan sonra ayrıldığım bisiklet ile olan ilişkimi yeniden ciddileştirmeye karar verdim ve uygun fiyat da yakalayınca sıfır sayılabilecek bir Mosso Marine 26 2D ile yeniden bir bisiklet sahibi olmuş oldum. Model seçiminde 26" ve katlanır olması isteğim, marka seçiminde de bu modelin buralardaki yorumlarının etkisi oldu. Konulardaki emek sahiplerine teşekkürler.

Fren, elcik ve bir kaç aksesuar takviyesi dışında değişiklik yapmadan bir kaçı 100 km üzeri olmak üzere ortalama 50şer kmlik sürüşlerle, bisiklet harici mini bir kaza ile toplamda 700-800 km sürüş yaparak tamamladığım geçtiğimiz yaz sonrası bu yıl daha uzun ve daha fazla yol yapma hedefim var ve bu doğrultuda yapabileceğim yükseltmeleri araştırmaktayım.

Sanırım en kolay herhangi bir uyumsuzluk yaşamadan sadece Shimano MF-TZ-500-7 14-28T vidalı rubleyi Shimano MF-TZ500-7 14-34T rvidalı uble ile değiştirerek yokuşlarda rahatlık kazanabilirim. Belki uzun yıllar sonrası ilk kez kullandığımdan, belki bu sürüşlerin eve dönüşündeki son kmlerinin eğiminden kaynaklı yokuşlarda zorlandım.

Ancak hazır yükseltmeye niyetlenmişken biraz da hız kazanımı sağlayabilir miyim düşüncesi ile aşağıdaki yükseltme için kalın fontlarla belirlediğim parçalara da bir bakınayım dedim.

1. Vites: SHIMANO ALTUS ST-EF500 7X3 > SHIMANO ALTUS ST-EF500 8X3
(Gerekli mi yoksa küçük ya da büyük bir dişliyi kullanmayarak bu değişimi öteleyebilir miyim?)

2. Aktarıcı: SHIMANO RD-TY-300 > Shimano ALTUS RD-M310
(Uyumlu mu, uygun maliyetli alternatif öneriniz var mı, gerekli mi yoksa ötelenebilir mi?)

3. Ruble: Shimano MF-TZ-500-7 14-28T Vidalı > SHIMANO CS-HG31-8 11-34T ya da SHIMANO CS-HG31-8 11-32T kaset
(11-34T ye niyet ama aktarıcı ve/veya SHIMANO FC-TY301 42/34/24TX170L aynakol ile uyum sorunu var derseniz 11-32T, belki 11-30T sanırım alternatiflerim)

4. Göbek: Disk fren uyumlu vidalı belirsiz göbek? > SHIMANO FH-M475
(Uyumlu mu, uygun maliyetli alternatif öneriniz var mı?)

5. Jant & Örgü

(Bir çok konuda örüm yerine yeni bir jant alımından bahsedilmiş, örüm sağlıksız mı yoksa maliyetli mi ki böyle denilmiş, hız için bu yükseltmeye değer mi yoksa değmez yokuş için Shimano MF-TZ500-7 14-34T al geç mi dersiniz?)

Zaman ayırdığınız için teşekkürler...

Edit:
hatalı yazılan HB-M475 FH-M475 oalrak düzeltilmiştir.
 
Son düzenleme:
...
1. Vites: SHIMANO ALTUS ST-EF500 7X3 > SHIMANO ALTUS ST-EF500 8X3
(Gerekli mi yoksa küçük ya da büyük bir dişliyi kullanmayarak bu değişimi öteleyebilir miyim?)
...

Bence değiştirin. O bir dişli mutlaka işe yarar.

...
2. Aktarıcı: SHIMANO RD-TY-300 > Shimano ALTUS RD-M310
(Uyumlu mu, uygun maliyetli alternatif öneriniz var mı, gerekli mi yoksa ötelenebilir mi?)
....

Uyumlu, sınıfının en iyisi, en iyi F/P.

...
3. Ruble: Shimano MF-TZ-500-7 14-28T Vidalı > SHIMANO CS-HG31-8 11-34T ya da SHIMANO CS-HG31-8 11-32T kaset
(11-34T ye niyet ama aktarıcı ve/veya SHIMANO FC-TY301 42/34/24TX170L aynakol ile uyum sorunu var derseniz 11-32T, belki 11-30T sanırım alternatiflerim)
...
Ben 11-34'te en büyük iki dişlideki aşırı farktan dolayı 11-32 ile daha rahat ediyorum. (En büyük iki dişli 11-34'te 26-34, 11-32'de 28-32. Her durumda vidalı 14-34'teki 24-34'ten daha iyi).
Uyum sorunu yok, RD-M310 48-38-28 aynakol varken bile 11-34'e kadar destekliyor.

...
4. Göbek: Disk fren uyumlu vidalı belirsiz göbek? > SHIMANO HB-M475
(Uyumlu mu, uygun maliyetli alternatif öneriniz var mı?)
...

2019-2020'de U-Link, daha yakın modellerde Shunfeng var.
HB-M475 ön göbek. Size arka lazım, FH- koduyla başlamalı, örneğin: (link)
Model çok önemli değil. Shimano göbekler bilyeli ama bence o da önemli değil.

...
5. Jant & Örgü
(Bir çok konuda örüm yerine yeni bir jant alımından bahsedilmiş, örüm sağlıksız mı yoksa maliyetli mi ki böyle denilmiş, hız için bu yükseltmeye değer mi yoksa değmez yokuş için Shimano MF-TZ500-7 14-34T al geç mi dersiniz?)
...

Örüm maliyetli sayılmaz. 150 lira civarına yapılıyor. Göbek değiştiğinde teller de değişebiliyor, çünkü eski tellerden 2 mm'den daha farklı uzunlukta tel gerekiyorsa doğru uzunlukta yeni teller lazım. Örümdeki en büyük sıkıntı, usta nazı çekmek, usta olmayanın da işi becerememesi. Doğru ustayı bulursanız örüm işinde sakınca yok.
Yeni jant alımı derken komple tekerden bahsediliyor, hazır örümlü jant+teller+göbek şeklinde ama o seçenekte özellikle bu ölçüde istediğinizi bulmanız zor, maliyeti de yüksek.
Mesele sadece yokuşsa 14-34 alın geçin ama aynı zamanda yüksek hıza uygunluk, daha iyi oranlar ve daha yüksek kalite istiyorsanız bu değişime girmek iyi olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybek Cihan
Merhabalar BisikletForum Mosso Kullanıcıları;
Geçtiğimiz yaz, arada arkadaşımın bisikleti ile takıldıkça ve buralarda okuduğum yüzlerce sayfa sonrası çocukluğumdan sonra ayrıldığım bisiklet ile olan ilişkimi yeniden ciddileştirmeye karar verdim ve uygun fiyat da yakalayınca sıfır sayılabilecek bir Mosso Marine 26 2D ile yeniden bir bisiklet sahibi olmuş oldum. Model seçiminde 26" ve katlanır olması isteğim, marka seçiminde de bu modelin buralardaki yorumlarının etkisi oldu. Konulardaki emek sahiplerine teşekkürler.

Fren, elcik ve bir kaç aksesuar takviyesi dışında değişiklik yapmadan bir kaçı 100 km üzeri olmak üzere ortalama 50şer kmlik sürüşlerle, bisiklet harici mini bir kaza ile toplamda 700-800 km sürüş yaparak tamamladığım geçtiğimiz yaz sonrası bu yıl daha uzun ve daha fazla yol yapma hedefim var ve bu doğrultuda yapabileceğim yükseltmeleri araştırmaktayım.

Sanırım en kolay herhangi bir uyumsuzluk yaşamadan sadece Shimano MF-TZ-500-7 14-28T vidalı rubleyi Shimano MF-TZ500-7 14-34T rvidalı uble ile değiştirerek yokuşlarda rahatlık kazanabilirim. Belki uzun yıllar sonrası ilk kez kullandığımdan, belki bu sürüşlerin eve dönüşündeki son kmlerinin eğiminden kaynaklı yokuşlarda zorlandım.

Ancak hazır yükseltmeye niyetlenmişken biraz da hız kazanımı sağlayabilir miyim düşüncesi ile aşağıdaki yükseltme için kalın fontlarla belirlediğim parçalara da bir bakınayım dedim.

1. Vites: SHIMANO ALTUS ST-EF500 7X3 > SHIMANO ALTUS ST-EF500 8X3
(Gerekli mi yoksa küçük ya da büyük bir dişliyi kullanmayarak bu değişimi öteleyebilir miyim?)

2. Aktarıcı: SHIMANO RD-TY-300 > Shimano ALTUS RD-M310
(Uyumlu mu, uygun maliyetli alternatif öneriniz var mı, gerekli mi yoksa ötelenebilir mi?)

3. Ruble: Shimano MF-TZ-500-7 14-28T Vidalı > SHIMANO CS-HG31-8 11-34T ya da SHIMANO CS-HG31-8 11-32T kaset
(11-34T ye niyet ama aktarıcı ve/veya SHIMANO FC-TY301 42/34/24TX170L aynakol ile uyum sorunu var derseniz 11-32T, belki 11-30T sanırım alternatiflerim)

4. Göbek: Disk fren uyumlu vidalı belirsiz göbek? > SHIMANO HB-M475
(Uyumlu mu, uygun maliyetli alternatif öneriniz var mı?)

5. Jant & Örgü

(Bir çok konuda örüm yerine yeni bir jant alımından bahsedilmiş, örüm sağlıksız mı yoksa maliyetli mi ki böyle denilmiş, hız için bu yükseltmeye değer mi yoksa değmez yokuş için Shimano MF-TZ500-7 14-34T al geç mi dersiniz?)

Zaman ayırdığınız için teşekkürler...

Marine 26 2d
Aynı bisikleti ben ve oğlum 2016'dan beri kullanıyoruz gayette memnunuz. Ruble değişimi yeter, hatta çok da rahat yokuş çıkarsınız, daha üst düzey yükseltme işleri yerine başka bisiklet satın almak daha yerinde olur bence. Parçasıydı ustasıydı derken sıkıntı olabilir. Bu bisikletin yapılış amacı belli, 26 inç jantlı katlanır mtb, ağırlığı fazla malesef 14,5 kg kadar, yapabileceği güvenli hız ağır, katlanır ve normal bir mtb'ye göre çok farklı bir geometriye sahip olmasından dolayı sınırlı.
 
Merhabalar BisikletForum Mosso Kullanıcıları;

Esasında bisikletiniz en düşük viteste 0.85 oranı veriyor, dağ bisikleti olarak tırmanmak açısından belki yetersiz ama yokuşlu düz yollarda yeterli gibi. 14-34 Megarange'li 7 vitesli ruble alırsanız da 0,70 oranınız olur ve her yere tırmanırsınız, tek dezavantajı ara oranlar yok.

Şahsen ben de aynı durumdayım. 3x7'den 3x8'e geçmek istiyorum. Etrafımda jant örecek kadar güvenebildiğim usta da yok. Ürünleri sıfır alırsam da sanki maliyetli oluyor.
 
@MutluGezgin, @kaganarda ve her zamanki detaylı cevaplarınızla @Spartiat teşekkürler.

Bence değiştirin. O bir dişli mutlaka işe yarar.
Bu değişimi gerçekleştirirsem mutlaka, ama öncelikli değil anladığım kadarıyla.
Uyumlu, sınıfının en iyisi, en iyi F/P.
Vites kolunda belirtip burada belirtmediğinize göre mevcut RD-TY-300 ün baştan kesinlikle değişmesi gerekiyor olarak not aldım.
Ben 11-34'te en büyük iki dişlideki aşırı farktan dolayı 11-32 ile daha rahat ediyorum. (En büyük iki dişli 11-34'te 26-34, 11-32'de 28-32. Her durumda vidalı 14-34'teki 24-34'ten daha iyi).
Uyum sorunu yok, RD-M310 48-38-28 aynakol varken bile 11-34'e kadar destekliyor.
Vites oranlarındaki farkı görmüştüm, kafamı kurcalayan bir konuydu, düşüncelerinizi not ettim.
2019-2020'de U-Link, daha yakın modellerde Shunfeng var.
HB-M475 ön göbek. Size arka lazım, FH- koduyla başlamalı, örneğin: SHIMANO Rear FREEHUB 6-Bolt Disc Brake Quick Release 8/9/10-speed | SHIMANO BIKE-EU
Model çok önemli değil. Shimano göbekler bilyeli ama bence o da önemli değil.
Konuya aktarırken shimano sayfada direkt 475 diye aratınca yanlışlıkla HB yi kopyalamışım. Düzelttim, teşekkürler ederim.

Marine 26 2d
Aynı bisikleti ben ve oğlum 2016'dan beri kullanıyoruz gayette memnunuz. Ruble değişimi yeter, hatta çok da rahat yokuş çıkarsınız, daha üst düzey yükseltme işleri yerine başka bisiklet satın almak daha yerinde olur bence. Parçasıydı ustasıydı derken sıkıntı olabilir. Bu bisikletin yapılış amacı belli, 26 inç jantlı katlanır mtb, ağırlığı fazla malesef 14,5 kg kadar, yapabileceği güvenli hız ağır, katlanır ve normal bir mtb'ye göre çok farklı bir geometriye sahip olmasından dolayı sınırlı.
Mesajınızı geçtiğimiz yıl okumuştum. Kadro koruyucu, gidon kısaltma, barendli elcik mesajınızdaki bilgilendirmeler doğrultusunda giriştiğim ilk değişikliklerdi. Ruble değişim önerinizi de geçen yıl okumuş, bu seneye ötelemiştim. Bu sürede bilgiler artınca acaba daha mı fazlasını yapsam düşüncesi zaten beni buraya getirdi. Hazır bilgisizken geçen yıl rubleyi de değiştirseymişim bu sene böyle bir derdim olmazdı =) Teşekkürler oradaki aktarımlarınız için de...

Esasında bisikletiniz en düşük viteste 0.85 oranı veriyor, dağ bisikleti olarak tırmanmak açısından belki yetersiz ama yokuşlu düz yollarda yeterli gibi. 14-34 Megarange'li 7 vitesli ruble alırsanız da 0,70 oranınız olur ve her yere tırmanırsınız, tek dezavantajı ara oranlar yok.

Şahsen ben de aynı durumdayım. 3x7'den 3x8'e geçmek istiyorum. Etrafımda jant örecek kadar güvenebildiğim usta da yok. Ürünleri sıfır alırsam da sanki maliyetli oluyor.
Açıkçası benim için de jant örümü çekindiren kısım, genelde güvenemiyorum ama bir ustaya güvenebilirsem girişecek gibiyim. Maliyet kısmında da parça parça kupon, indirim ve kampanyalarla temin ederek maliyet biraz daha düşürülebiliyor.

***

Genelde 26 katlanır pek önerilmiyor ama yeri geldiğinde bagaja sığdırabildiğim, yeri geldiğinde kendimce uzun km kaydetmeme imkan verdiğini düşündüğüm kullanım senaryomda ben aldığımdan beri memnunum ve değişikliği hak ettiğini düşünüyorum. Jant örümü olmasa bu bilgiler doğrultusunda sipariş verip değişikliğe kendim girişmiştim bile. Hatta jant örümünü ve yatayda akort ayarını da yapabilirim ama dikey akort ayarı beni aşıyor. Katkılarınız yardımıyla daha emin bir şekilde yerelde bir kaç bisikletçi ile görüşüp nihai değişime karar verebilirim artık..

Tekrar herkese teşekkürler.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Genelde 26 katlanır pek önerilmiyor ama yeri geldiğinde bagaja sığdırabildiğim,

Bisiklet taşıma aparatı aldım geçen yaz. Tatile gidip gelirken oğlanın bisikletini taşıdık. İş görüyor.

Arabası ve yaşam tarzı uygun olana katlanır bisiklet daha pratik olabilir tabi ki de.
 
Geri