@isosel Hayırlı olsun.Bende 2 gün önce aldım 735 tca 105 set Ama 23 lastikler çok acayip geldi bana.En ufak çukurda jantlar vuruyor yere.Jant ve lastikler değişse süper olacak.Başka birşeye pek ihtiyacı yok bence.
@enginöztürk En ufak çukurlarda jantlar yere vuruyor demişsiniz , normal şartlarda lastik havalarınız olması gerektiği kadarsa o dediğiniz şey pek olmaz. Bence lastik havanızı kontrol etmenizde fayda var. Düşük basınçla kullanıyorsanız yılan ısırığı denen patlaklar yaşanabilir çukurlardan geçerken
@enginöztürk
Size de hayırlı olsun. Ben sıvı koydurdum patlak önleyici ama sürekli basınç kontrolünü nasıl yapacağım bilmiyorum açıkçası. Elle yoklayacaz artık
@selim82 bende de 735 tca tiagra var bisikletimi çok srviyorum ama sürekli vites ayarı bozuluyor sürtme sesi geliyor servis ayarlıyor sonra tekrar ayar bozuluyor siz herhangibir sıkıntı yaşadınız mı
@EnginK. Teşekkürler.Aslında elimle kontrol ediyorum ama banada %100 şiş gibi gelmiyordu.Sanırım 25 lastiklere alışkın olduğumdan yeterli gördüm havasını.Çünkü bariz bir şekilde belli oluyordu yolda.En ufak yol ayrımı çizgisinde bile jantı hissediyordum.Yarın biraz daha şişirip kontrol edeyim.Zaten jantlarıda değiştirmek istiyorum.25 lastik benim için çok daha uygun,alıştım çünkü.
@isosel Çok sağolun.Vallahi elle falan alışmak lazım bir müddet 2/3 ay patlatmazsam zaten değiştireceğim inş 25 lik lastiğe çok alıştım.
Bu arada kesinlikle bike fit öneriyorum. Bu olay bisiklete verdiğiniz ehemmiyet kadar önemli. Acaba yaptırsam mı diyordum yaptırınca önemini daha iyi anladım.
Lastik basinc kontrolu icin buyuk ayakli pompalardan alin her surjs oncesi maksimum basin.... sivi onermem cunku ozelligini cabuk yitiriyor ve yol lastiklerinde ise yaramiyor.
Vites ayari bozuluyorsa ic dis kablolarin hepsini shimano ile degistirin sorun kalmaz
Herkese merhaba,
Mosso TCA 735 105 2018 bisikletimi alıp ilk deneme sürüşümü yaptım. Boyum 173 cm bacak iç ölçüm 78 cm 52 kadro aldım fakat sele boyu yüksek geldi. Biraz daha alçaltmaya çalışırken fark ettim ki suluk vidalarına takılıyor bu problemi yaşayan oldu mu sele borusunu mu kestirsem yoksa yeni sele borusu mu alsam karar veremedim. Tecrübe etmis arkadaslar varsa yardımcı olabilir mi ?
@Fırat Ç.
Cevabın için teşekkür ederim. Spiral taşıyla kestireceğim ama bu seferde paslanma oksitlenme olur mu diye düşünmeye başladım ve sonra boyatırım diye düşündüm. Sonuç olarak altı üstü bir sele borusunu neden bu kadar dert ettiğimi de anlamış değilim. Bu bisiklet hobisi beni bozdu galiba