@lealtad
ozet yapılmıs..Ayrıca kronık bel agrım kendıme uygun geometrılı yol bısıkletını bulunca tamamen gectı..Bısıklet surmeye dag ıle basladım ,dandıkten trıban3 ile de yol bısıkletıne basladım..11 kg agırlıgındakı bu yol bısıkletı bıle proshe gıbı geldı )) Bu tammen ruhunun senı nereye getırıdgı ıle alakalı bı sey..Dag ve orman agırlıklı yerlerde yasamayan bırı ıcın ,bozukta olsa asfalt yollarda bısıklet kullanmak durumunda kalan bırı ıcın dag bısıkletı pozısyon, lastık dırencı ve geometrısı geregı gezıntıden oteye gecemıyor...Yol bısıkletının agresıd surus pozsıyonu ,yag gıbı akıp gıderken verdıgı hıs, ruzgarın sesını ve kendısını ılıklerınızde hıssttırmesı farklı bı duygu..Bunu seven yolu sever )) Ve arkadasın dedıgı gıbı yol bısıkletının zevkını sınırlarını zorlarsan anlarsın ve bu durumda da olaganustu performans ve kondusyon gerekır..Oyle downhıll yapım , kırda bayırda dolasayımla elde edılemeyecek bır kondusyon...yer yer ruzgara karsı 1500 evolatıon rotada 100 km 35 ortalama ıle gıderse ınsan kondusyonun ne demek oldugunu anlıyor )) Yol bisikletinin en onemlı aranılan ozellıgı kadrosunun rıjıtlıgıdır..Bu nıyedır ? Cunkı bısıklet uzerıne daha fazla ınsan gucu bıner.Yanı daha fazla guc gerektırır adam gıbı yol bısıkletı kullanmak..Tıtresım meselesıne gelınce ..Yol bısıkletı daha pahalı bır alan evet..Bu tur yan etkılerden sıyrılmak ıcın ıyı bır yol bısıkletınız olmalı..