O kısımdaki 3-4 bakla değişecek 3-5 tl lik iş.
Şimdi olay şu (hiç kimsenin bisikletini, bütçesini, beğenisini, ve gayretini aşağılamak için yazmıyorum)
1 1000 tl nin altında aldığınız her bisiklet öyle yada böyle bir sorun çıkarır çünkü maliyeti 500 tl lerdedir. Hiç bir sanayi üretimi maliyeti 2 ye katlamıyorsa üretim yapmaz. 800 tl bir bisiklet 300 maliyet 300 kar 100 devlet Payı şekilindedir.
2 düşük bütçelere bisiklet alınmaz mı? Alınır ama öyle servisler, hizmetler, garantiler beklemek gerekmez ayrıca pahalı bisiklet sahibi olsanı da sorunu bulup çözmek, tura çıkmadan kontrolleri her zaman yapabilmek, daha önce denediğiniz yedeklerin Yanınızda olduğunu bilmek sizin işiniz. Pahalı bisiklet aldığınızda size Kapıdan çıktığınız andan itibaren hizmet vermezler verselerde 20€ 60€ lar havalarda uçuşur. Sadece kontrol 1 seferlik. Belki bariz bir bozukluk için servis ücreti almadan garantiden değişim. Yani ben arka aktarıcımı yamulttum gittim yenisini aldım şunu değiştir desen kimse bedava yapmaz.
3 burada bariz kurulum servis hatası var ama o servis hiç para almadan kurulum yapacak ve sizden aldığı kupon başına 10-15 tl para alacak bu yüzden servis olduğu için mecburen yapıyor elinde 100 tl lik başka bir iş varsa dikkati onda oluyor.
4 tamir bakım ve değişim işlerini öğreneceksiniz 500 tl lik bisiklette öğrenip 3000 tl lik bisiklet aldığınızda neyi nasıl yapıldığını bilmek hem tur esnasında hemde bisikletin genel durumunkonusunda müdahale şansı verir. En yakın bayiye 10 larca km uzakta kadro kulağın koptu servise pedal çevirerek nasıl gidilir bilmek sizin yararınıza. Yedek lastiğinizde, ön arka lastiğinizde kaç tane yama olduğunu bilmek. Fren pabuçlarının, balataların disklerin durumunu bilmek size yarar. Frenlerin iyi durumda olduğunu her parçasını siz takarsanız bilirsiniz. Servisin elinde size uygun balata yoktur başka yerde yaptırmamaniz için balatalar az daha gider 1 ay sonra gel der siz 10 gün sora yokuş aşşağı inerken frenlerin tutmamasıyla balatanın bittiğini öğrenirsiniz.
5 ve en önemlisi salcano bir bisiklette Türk Kullanıcısının aradığı en büyük özelliği sunuyor ve istisnasız her modelinde. Ucuzluk, Türkiye'deki her bisikletten ucuzunu hatta ithal ürünlerin aynı setli bisikletinin salcanoda yarı fiyatına bulmak mümkün. Salcano her kadroyu ham aliminyum gibi gösterip %2 vergi ile ithal eder buna vites sistemleri dahil. Burada birleştirir bit miş ürün olarak piyasaya Sürer ve devlet %18 vergi alır. Ithal bisiklet %12 gümrük vergisi üzerine gümrük işlemleri bedeli üzerine %18 vergi bu arada kur riski ile tabiki aceara setli bir bisiklete salcano 1000 tl derken ithalatçı 1800 tl der. En önemli özelliği her bisikletten ucuz ve Avantajlı olması bu nedemek hiç tecrübesi olmayan her bisikleti aynı sanan yeni başlayanlara en az 1 kere satmak demek ve bu Say'ı çok yüksek dolayısı ile müşteri 1 kere müşteri olsa yeter ona.