Giant Recon HL1600 çok memnunum. 1600 lümende 2 saat boyunca, 800 lümende ise 4.5 saat boyunca aydınlatma görevini yerine getirebiliyor. Smart modunu hiç kullanmadım bana 2. kademesi olan 800 lümen oldukça yeterli geliyor. Işığın en sevdiğim yanı ise oldukça geniş bir aydınlatma açısına sahip olması. 270 derece aydınlatma açısına sahip olduğu için noktasal olarak değil geniş bir açıyla aydınlatma yaparak etrafınızı da çok güzel aydınlatıyor.
Ancak ışığın flaş modunu pek beğenmedim biraz zayıf kalıyor. Bir de görece ağır bir ışık 204 gr. ama ben pek önemsemiyorum. Zira benim için önemli olan aydınlatma görevini hakkıyla yerine getirmesi ki o konuda kendisinden çok memnunum. Ağır olmasının sebebi de sanırsam 6000mah bataryaya sahip olması.
Genellikle akşamları 19.30-22.30 arasında sürüş yapıyorum ve 2. kademe olan 800 lümende kullanıyorum. Eve geldiğimde ışığın göstergesi turuncu yanıyor. Yani bataryanın %50-%70 aralığında bir doluluk oranına sahip olduğunu söylüyor.
500 Lümen olan versiyonunu kullandım onda herhangi bir sebepten ötürü kapanma gibi bir problem yoktu. 500 lümen olanı yeterli bulmadığım için 1600 lümen olanını da aldım onda da aynı şekilde herhangi bir sebepten kapanma problemi yaşamadım ve ışıktan çok memnunum. Özellikle akıllı modu muazzam çalışıyor. Aynı ışığın 900 lümen olanını da ekibimizden bir kişiye aldık onda da herhangi bir problem yok ve o da çok memnun.Merhaba , bu ürün kullanırken fazla ısınmadan dolayı kapanıyor veya o sıcaklıkta kapattıktan sonra açılmıyor gibi yorumlar okudum , doğru mudur ? Bir de 900 versiyonu varmış , o da iş görür mü acaba . Bendeki ışıktan artık memnun değilim ikidir turumu yarıda kestirtti bana , firmaya iade edeceğim.
Teşekkürler.
Maalesef şarj ederken çalışmıyor. Ancak buna ihtiyaç olacağını da zannetmiyorum zira 400lm modunda iken 10 saat yanıyor akşam açsanız sabah oluyor Ben 800lm açıyorum genelde 4.5 saat kadar yanıyor.@CeRKeZ Çok teşekkürler bilgiler için , sormayı unuttuğum birşey daha vardı şimdi aklıma geldi ; aynı anda şarj ederken çalışabiliyor mu ? Bu özellik önemli bence uzun tur yapanlar için.
Bu ışık hatırladığım kadarıyla daimi olarak 1100 lümen veremiyor turbo olarak bir süre 1100 verebiliyor ondan sonra sabit 800 lümen verebiliyordu galiba.Moon meteor vortex pro 1100 almayı düşünüyorum , ama yüksek modlarda çalışma süreleri çok az geldi. Forumda yedek pil avantajından bahsedilmiş , lakin içinde özelleştirilmiş ve ışığa özel bir pil var diye biliyorum. Kullanan ya da bilgisi olan var mı ?
Şehir içinde kullanacağım için 1100 lümene nadiren ihtiyacım olacaktır diye düşünüyorum. Daha önce asistan parla f1000 modelini kullandım ve en yüksek modu çok nadiren açmışımdır. Bilgilendirme için teşekkür ederim.Bu ışık hatırladığım kadarıyla daimi olarak 1100 lümen veremiyor turbo olarak bir süre 1100 verebiliyor ondan sonra sabit 800 lümen verebiliyordu galiba.
Bir kaç siteden çalışma sürelerine baktım. Lakin hepsi birbirinden farklı değerler yazmış. Tecrübe etmiş birinden bilgi almak daha iyi olur tabi.Boost modunda 1100 lm veriyor, benim kullandığım süre boyunca kapanmadı (1 saat civarı)
Üzerinde batarya göstergesi var, kitapçığında boost modda veya diğer yüksek modlarda kaç saat yazdığını net hatırlamıyorum. Size hem pili hem de saat tablosunun görselini gönderirim. Ben memnunum ışıktan.
18 650 olarak geçer bu piller. Direkt pili şarj eden cihazlar da mevcuttur.255511 dosyayı görüntüleİçinden çıkan pil böyle bir şey, elektronikçilerden bulunabilir belki yedek olarak isterseniz yanınızda taşırsınız. Ayrıca şarj olurken aynı anda çalışabiliyor.
(link) ayrı olarak satılıyor. Kutudan çıkan kask aparatında da go proya takılabilecek yeri var sanıyorum ama emin değilim. Yarın ofiste bakacağım. Eastpower pişmanlıktır. 2 defa lehimleri koptu,sonunda çöp oldu. Moon vortex pro yokuş aşağı 60-70 metre sürüklendi,hiç bir şey olmadıVortex Pro benim de baktığım bir modeldi ama go pro mount kit yokmuş o yüzden sıcak bakamadım. Benim yol bilgisayarı altında go pro mount yeri mevcut , oraya takılan bir cihaz iyi olacak ... bu arada mevcut eastpower farımı bugün açıp tamir ettim sanıyorum. Pillerin kutuplarındaki sert metal levhalar çok sarsıntıdan pilden ayrılmış , sarsıntılarda temassızlık olduğu noktada devre tamamen kendini kesiyor (kısa devre?) ve şarj portuna kablo bağlayıp akım vermeden tekrar açılmıyordu. Ben de elektrik bandıyla kutupları sıkı sıkıya tuttrudum , yarınki sürüşte yine test edeceğim. Eğer çalışırsa boşuna masraf etmekten de kurtulabilirim.
Siparişi verdim bugün. Biraz araştırdım ve bu fiyat aralığında daha iyi bir seçenek yok gibi. Teşekkürler bilgilendirme için.Güçlü bisiklet ışıkları çok ısı üretir, hareket halideyken soğutma yapacak şekilde tasarlanır. Sabit durumdayken yeterince soğuyamazsa kendisini kapatabilir.
Vortex 1100 bende de var. 1100 lümene çok nadir ihtiyaç duyuluyor. Hatta ikinci güç kademesi 750 lümene ayarlı, o bile fazla.
Üçüncü seçenek olan mode2'de kullanıyorum genelde. 5-6 tane gece faaliyetine şarjı yetiyor bu sayede.
255510 dosyayı görüntüle