trainspotting35
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 18 Ağustos 2015
- Mesaj
- 8.309
- Tepki
- 23.274
- Yaş
- 44
- Şehir
- İstanbul
- Başlangıç
- 2016—17
- Bisiklet
- Orbea
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Önemli üstünlük demek yanlış olur ama tamamen kabloların içeriden geçmesi benim için estetik olarak en önemli üstünlük. Bunun dışında aynı lastikler ve aynı jantlarla bisikletleri test etme taraftarıyım fulcrum 4db jantlar ve gp4000 lastiklerle bu bisiklet ayakta daha atak gibi geldi bana. Disk frenin rahatlığı bence tartışılmaz. Di2 sistemi daha önce kullandığım Sram Red sisteme nazaran daha güzel geçişlere sahip 12 li rubleninde bunda etkisi vardır mutlaka. TCR ye göre bir diğer artısı 32 mm lastiğe hatta bir tık fazlasına Orbea kadrosunun destek vermesi. Giant ile 28 mm lastikte bile sorunlar yaşamıştım. Elektronik vitesin artılarını yaşıyorum fakat herhangi bir arıza durumunda maddi sıkıntılarınıda yaşatacak gibi. Cihazın en kazaya açık yerlerinden birisi olan arka aktarıcıya her türlü işlevin toplanması bence büyük handikap. Bir çarpma durumunda beni büyük maliyetler bekleyecek gibi. Gidonu değiştirmeyi düşünmüştüm ilk başta ama ilginç gidon yapısı benim hoşuma gitti Giant ta da aynı yapıyı kullanıyorlar galiba.@trainspotting35 hocam Giant TCR’ a göre önemli üstünlükleri ve ya zayıflıkları neler? Elektronik vites ve disk fren konusunda ne düşünüyorsunuz.
Riser Profile şeklinde gidon tasarımı.
Kırmızı pedallarım ve suluklarım ile şimdilik bu şekilde devam ileride kırmızı siyah bir gidon sargısı ile kombini kırmızılaştırmaya devam ederim inşallah. Pedal konusuna gelirsek çevremdeki arkadaşlarımın çılgın eleştirilerine göğüs gererek ve ben hobi kullanıcısıyım kardeşim üstüme gelmeyin diyerek kırmızı Crank Brothers Candy 1 ler ile yola devam edeceğim.@trainspotting35 Çetin abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Kırmızı bükmeye veda oldu galiba, bir de pedal olarak bir değişiklik düşünüyor musun yoksa aynen devam mı?