Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Orbea Kullanıcıları Kulübü

Garip bir marka, dağ bisikleti tasarımları çok hoşuma gidiyor.
zaten ve asıl ve öncelikli işi MTB bisiklet. sonradan yol bisikleti üretimine başlayan ve çok başarılı ürünlerle piyasada yer alan bir marka. özellikle karbon kalitesi ve dayanıklıkla ilgili hiçbir olumsuz yorum veya şikayet yok.
 
Scudo
zaten ve asıl ve öncelikli işi MTB bisiklet. sonradan yol bisikleti üretimine başlayan ve çok başarılı ürünlerle piyasada yer alan bir marka. özellikle karbon kalitesi ve dayanıklıkla ilgili hiçbir olumsuz yorum veya şikayet yok.
Son 2 senedir dikkatimi çeken bir firma idi ki orta seviye ve üst seviyede çok iyi bisikletleri var. Avrupa menşeli en iyi bisiklet firmalarından birisi imiş zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Bu markanın dağ bisikletlerine bayılıyorum.
 
@nhtpkl Hayırlı olsun, Orbealar fazlasıyla cazip makineler. Bir de fotoğrafını, incelemesini talep etsek çok şey mi istemiş oluruz?

Tekrardan çokça hayırlı olsun, bol kilometreler geçsin lastikten kazasız belasız.
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl
@nhtpkl Hayırlı olsun, Orbealar fazlasıyla cazip makineler. Bir de fotoğrafını, incelemesini talep etsek çok şey mi istemiş oluruz?

Tekrardan çokça hayırlı olsun, bol kilometreler geçsin lastikten kazasız belasız.
teşekkür ederim daha iyisi sizlere nasip olsun inşallah şimdi yüklüyorum
IMG_20230321_190353.jpg
IMG-20230321-WA0017.jpeg
 
Öncelikle güle güle kullanın. Yurtdışından mı aldınız. Sizde ki model sanki M20i Team gibi geldi. Yada M20 i team kadrosunu 105 di2 ile mi toplattınız. Maliyet ne oldu acaba.
İteam ile normal Orca arasında ne farklar var acaba bilginiz var mı?
 
Öncelikle güle güle kullanın. Yurtdışından mı aldınız. Sizde ki model sanki M20i Team gibi geldi. Yada M20 i team kadrosunu 105 di2 ile mi toplattınız. Maliyet ne oldu acaba.
İteam ile normal Orca arasında ne farklar var acaba bilginiz var mı?
iteam ile düz orca arasında renk seçeneği optimizasyonu (kişiselleştirilebilir özel sipariş üzerine üretim) ve karbon şaft borusu farkı var. maşanın üstünden gidona kadar uzanan borunun karbon veya alu olmasının çok fark etmeyeceğini düşündüğümden team modeline fazladan fark vermemiştim.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
iteam ile düz orca arasında renk seçeneği optimizasyonu (kişiselleştirilebilir özel sipariş üzerine üretim) ve karbon şaft borusu farkı var. maşanın üstünden gidona kadar uzanan borunun karbon veya alu olmasının çok fark etmeyeceğini düşündüğümden team modeline fazladan fark vermemiştim.
Ağırlık olarak farkı biraz fazla oluyor muhtemelen yaklaşık o boruda 250 gram kadar fark olur kanaatindeyim. Daha önce belirttim mi hatırlamıyorum ama Jantlar+ Sele + Gidon upgrade ile 8 kg altına rahatlıkla çekilebilecek bir bisiklet.
 
Ağırlık olarak farkı biraz fazla oluyor muhtemelen yaklaşık o boruda 250 gram kadar fark olur kanaatindeyim. Daha önce belirttim mi hatırlamıyorum ama Jantlar+ Sele + Gidon upgrade ile 8 kg altına rahatlıkla çekilebilecek bir bisiklet.
yanlış hatırlamıyorsam 170gr gibi bir fark vardı 2 model arasında. bunun yerine güzel el yapımı karbon vision jant seti ile bu ağırlıktan çok daha fazlasını ve daha önemlisi akıcılığı elde ettim. şahane hub sesi de cabası :huhuu:
karbon sele upgrade ve karbon pedallar ile birlikte şuan 8.2kg pedal dahil ağırlık. karbon tümleşik gidon ve daha hafif lastiklerle 8kg a kadar rahatlıkla düşebilir tabi.
bana göre gereksiz bi fiyat farkı ama yol titreşimi için karbon şaft borusu nekadar etkili olur bilemem tabi
 
@trainspotting35 Merhaba. Teşekkür ederim. Kadro Orbea Orca M21 eTeam Pwr, ancak ben 105 di2 olarak toplattım. Jant setini Fulcrum DB400 34 mm ile değiştirdim. Fren rotorlarını görüntüsü hoş diye Ultegra yaptık. Sele de Selle Italia Superflow olarak geldi. Aslında listede Prologo yazıyordu ama daha iyi bir sele ile geldi bisiklet. Orbea Türkiye'nin bir güzelliği oldu. Bisikleti Caddebostan Orbea'dan aldım. İlk bisikletimi de Trek'te çalışırken Aram'dan almıştım. Bunu da yine Aram'dan aldım. Satış sonrası da tüm sorularıma ve isteklerime de titizlikle cevap verdi. Buradan ona da teşekkür edeyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@trainspotting35 Merhaba. Teşekkür ederim. Kadro Orbea Orca M21 eTeam Pwr, ancak ben 105 di2 olarak toplattım. Jant setini Fulcrum DB400 34 mm ile değiştirdim. Fren rotorlarını görüntüsü hoş diye Ultegra yaptık. Sele de Selle Italia Superflow olarak geldi. Aslında listede Prologo yazıyordu ama daha iyi bir sele ile geldi bisiklet. Orbea Türkiye'nin bir güzelliği oldu. Bisikleti Caddebostan Orbea'dan aldım. İlk bisikletimi de Trek'te çalışırken Aram'dan almıştım. Bunu da yine Aram'dan aldım. Satış sonrası da tüm sorularıma ve isteklerime de titizlikle cevap verdi. Buradan ona da teşekkür edeyim.
Bende jantlara Fulcrum 400db dokunuşu yaptım en buyuk handikapi jantları Orbea nın.
 
Arkadaşlar ben de gruba Orca M20 (2022) ile giriş yapıyorum. Yol bisikleti tavsiyeleri konu başlığına da yazdım ancak buraya da bazı verileri yazmak istedim.

Model: Orbea Orca M20, 51 kadro. Bisiklet siparişi ile beraber 50 mm karbon jant setide sipariş vermiştim ((link)).

Pedalsız bisikletin net ağırlığı stok jant ve lastikler ile toplam 9,1 kg. Ekstra olarak satın aldığım 50mm karbon jant (1615 gr), GP5000 (462 gr) ve inner tube (210gr) değişimiyle beraber bisikletin toplam agırlığı 8,25 kg'a düştü. ES600 pedallarla ile beraber şuanda ağırlığı 8,5 kg. Orijinal stok jant seti toplam 2091 gr idi. Açıkçası bunları bu kadar detaylı yazmamın sebebi biraz da bu bilgileri arayıp internette bulamamamdı.

Herkese kazasız, sağlıklı sürüşler dilerim :)

3.jpg2.jpg1.jpg
 
Arkadaşlar ben de gruba Orca M20 (2022) ile giriş yapıyorum. Yol bisikleti tavsiyeleri konu başlığına da yazdım ancak buraya da bazı verileri yazmak istedim.

Model: Orbea Orca M20, 51 kadro. Bisiklet siparişi ile beraber 50 mm karbon jant setide sipariş vermiştim ((link)).

Pedalsız bisikletin net ağırlığı stok jant ve lastikler ile toplam 9,1 kg. Ekstra olarak satın aldığım 50mm karbon jant (1615 gr), GP5000 (462 gr) ve inner tube (210gr) değişimiyle beraber bisikletin toplam agırlığı 8,25 kg'a düştü. ES600 pedallarla ile beraber şuanda ağırlığı 8,5 kg. Orijinal stok jant seti toplam 2091 gr idi. Açıkçası bunları bu kadar detaylı yazmamın sebebi biraz da bu bilgileri arayıp internette bulamamamdı.

Herkese kazasız, sağlıklı sürüşler dilerim

304617 dosyayı görüntüle304618 dosyayı görüntüle304619 dosyayı görüntüle
Güle güle kullanın boyunuz kaç cm acaba.
 
Evet yeni bir hikayede başbaşayız. Bundan yaklaşık 9 ay önce sevgili @Semih Cavdar ın başlattığı hikaye 24 haziranda mutlu sonla sonuçlandı. Ancak fırsat bulup yazabildim. Yeni bir bisiklet arayışım uzun zamandır vardı elimdeki bisiklet satılmadan yeni maceraya girmek istemediğimden elimdeki hikayesine daha önceden aşina olduğunuz Giant ın satılmasını bekledim. Giant bisiklet satılınca ve Semih ten ben sana izine gelirken bisiklet getiririm mükemmel teklifinden sonra arayışa başladık. Norveç ikinci el sitesini altüst ederken yine Semih ten süper bir öneri geldi ön siparişle Orbea M30 i (2023 model) çok uygun bir fiyata alacaktık. Hemen işlemler yapıldı ve satıcının elinde 51 kadro stokta olduğundan bisiklet Semih'in eline ulaşmış oldu. Sonrasında sancılı bekleme süreci başladı. Bisikletin stok jantları çok ağır olduğu için ikinci el jant arayışına giriştik ve uyguna bulduğumuz Fulcrum 4DB jantlarla eski jantları upgrade ettik. Ağırlık kazancımız yaklaşık 800 gram oldu. Jantların renk uyumu da mükemmel oldu bisiklete. Geçen süre zarfında Semih i çok darladım Allah Razı Olsun kendisinden. Uçak biletine bisikleti işletme konusunda Norveç ayağında ufak bir kriz yaşasakta buradan telefon edip gerekli işlemleri yaptık. Gün geldi çattı sabah telefonumun çalmasına uyanmadım ama telefonu elime alınca Semih in aramış olduğunu gördüm tekrar geri döndüğümde havaalında bisikleti işletmediğimiz için bisikleti uçağa bindiremeyeceklerini geri götürmesi gerektiğini söylediklerini söyledi. Benim dizlerimin bağı çözüldü yatağın üstüne yığılıp kalmışım. Sonradan Semih in şakası olduğunu öğrendiğimde çok rahatladım. Havaalanında Semih i karşılamaya gittim bisiklet çantası araca sığmadığından iki araç gittik ve ben kavuştuğum bisikletimden tekrar ayrılmak zorunda kaldım. Ben Semih le Bursa yolunu tutarken bisikletim evime doğru yol almaya başladı. Geceyarısı Bursa dan döndüğümde heyecanla bisiklet çantasını açtım. IMG_20230625_071455.jpg
IMG_20230625_071450.jpg

İlk kurulumdan kareler.

IMG_20230701_162353.jpg

İnce ayarlar için ufak bir sürüş.

IMG_20230702_081116.jpgIMG_20230708_072459.jpg

İlk ve ikinci sürüşten kareler. İkinci karemizde ayrı bir macera içeriyor bisikleti aldıktan sonra Semih le sürüş yapalım diye sabahın 04:30 da yola çıkıp Bursa ya gittik kuzenin eşiyle. Sabah 07:00 de başlayan yağmur saat 13:00 a kadar sürünce bizim sürüş yalan oldu ama süper bir sohbet yapmış olduk. Forumdan @_Madmexx _ te aramıza katılınca süper bir sohbet döndü aramızda. Bu arada vesileyle kendilerini bu süreçte biraz fazla darladığım öncelikle @Semih Cavdar a sonrasında @_Madmexx _ @haruncoskun @ucgokhan a ve diğer arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ederim. Bu arada bu kadar anlatmışken biraz da bisikletin özelliklerine değinelim. Bisiklet 2 x 12 Shimano 105 Di2 vites sistemine sahip, yeni yükseltme ile jantları Fulcrum 4DB oldu. Lastikleri Gp4000 ile değiştirdim. Benden şimdilik bu kadar.
WhatsApp Image 2023-07-08 at 21.42.41 (1).jpegWhatsApp Image 2023-07-08 at 21.42.41.jpeg
Yağmurlu Bursa maceramızdan kareler. Tabiri yerindeyse bisikleti ıslattık.
 
Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Geri