Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Otomotiv muhabbetleri

@BurakS
Aslında turbo'ya karşı değilim yanlış anlaşılmasın. Kendim de Citroen c3 turbodizel kullanıyorum ve çok memmunum. Atmosferik bir motor bu kadar torklu, bu kadar ekonomik olamaz mümkün değil. Ama turbo otomobillerde ses yok. Yani ses var da motor sesi yok. Mekanik ses çok az. Misal E36 M3 ile F30 M3'e bakarsak turbo'nun sesi nasıl öldürdüğünü daha iyi anlarız :) Bir de E46 m3 olursa, bir de carbon filtre kazanı, bir de Kreissieg titanyum egzoz? Mclaren F1 GTR ile aynı sesi çıkartan bir makina ortaya çıkar :)

@BurakS
E36 318ti yakın karakterde bir araç, hemde daha ucuza. Biraz daha güçlü olsun dersen 323ti, 325ti de var. Ama BMW'lerin temizini bulmak samanlıkta iğne aramak gibi :)

@BurakS
Hem volvo, hemde saab çok merak ettiğim araçlar. Volvo S40 alacaktık, ama kokpitin aşırı sade olmasına dayanamadım ve C3 aldım. Bildiğim kadarıyla S40 1.6D'lerde PSA'nın motoru kullanılıyor. Ama volvo almaktan son dakika vazgeçtim gibi oldu. S40'ı bir kenara bırakırsam S60'ı çoook beğeniyorum. Özellikle karoserdeki yan kıvrımları başka bir araçta görmek çok zor. Çok yakışıklı araba. O arabaya da T5 motor yakışır. 295hp çok güzel bir değer. Tam bir SLEEPER yaratmışsınız. Aracın görünüş olarak orjinalse otobanda lüks arabalar çok güzel trollenir :) Siz hatta T5 logosunu sökün görünmesin :D :D

@BurakS
Bende diyorum bu adamlar crossplane v8 ile nasıl 8200rpm çevirmişler diye. Meğer flatplane'e geçmişler :) Aslında geç bile kalmışlar. Crossplane'lerin dengesiz egzoz strokları motorda titreşim oluşturup yüksek devirlere engel oluyordu. Ferrari, audi ve bmw yıllardır flatplane V8 kullanıyor ve bir bildikleri var demek ki ;) (Dipnot: E39 540İ 4.4 286hp'de crossplane kullanılmıştı yanlış hatırlamıyorsam, o da corvetteler gibi kükrüyor...) Yalnız ses olarak bence E92 M3, GT350'den daha iyi. 8400rpm çevirmesi de çabası...


@İbrahim Yazıcıoğlu
Hocam siz R34'e kafayı takmışsınız anlaşıldı :D :D

@İbrahim Yazıcıoğlu
Ama haksızlık ediyorsunuz. Sesi çok güzel olan dizel araçlarda var. Triturbo 381hp 740nm...
 
Scudo
@İbrahim Yazıcıoğlu
Herşeyiyle çok beğendiğim bir araba, sesi hariç :( Boxer6 motorlar ne kadar güzel çığlık atıyorsa, boxer4 sanki bir vuruntu varmış, uyduruk bir istasyondan benzin almışsın gibi bir sesi var :) Ne bileyim ya o sese bir türlü alışamadım :) Yoksa bayılıyorum Subaruların kahramanlıklarına :)

 
@uguryilmaz144
Nedense bende boxer 6 motorun sesini beğenmem.Sesi tatmin edecek kadar güzel değil.Bu arada Subaru'nun motor sesi çok sevilir,siz neden sevmediniz anlayamadım... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uguryilmaz144
@İbrahim Yazıcıoğlu
Yapmayın hocam gözünüsü seveyim, boxer6'yı sevmiyorsanız olay çıkar burada :D :D
Şaka bir yana subarunun çok karakteristik bir sesi var, piyasada o sesi sahip başka araç yok bildiğim kadarıyla. Ama sıralı 6 silindirin senfonisine alıştıktan sonra, Boxer4 ve crossplane V8 çok vuruntulu geliyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf !!WOW!!
@İbrahim Yazıcıoğlu
Sesi güzel severim, ama tork bakımından pistonlu motorların gerisinde kalıyor. Birde aşınma dayanımını arttırmak üzerine bir tezle uğraştığım için wankel motorlar bana çok ters geliyor, motorun yapılış amacı aşınmak, her patlamada aşınıyor :)
 
@İbrahim Yazıcıoğlu
Yok hocam ben makine mühendisliği bitirdim, şimdi de konstrüksiyon ve imalat anabilim dalında yüksek lisans yapıyorum. Kısmetse bu dönem tezimi verip yüksek mühendis olup askere gitmek gibi bir niyetim var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf !!WOW!!
@Berke Hoşbulduk Berke, evlilik, iş, koşturmaca falan derken çk katılımda bulunamadım bayağıdır.

Anladım demek istediğini. Otomobillerle ilgilenmeyi ben de severim, ancak kantarın topuzunu kaçırmamak gerekiyor. Konu "apaçi" işlerine ve arkasından simsiyah dumanlar çıkan araçların fotoğraflarına kadar gelince bu ne perhiz bu ne lahana turşusu durumu oluyor. Akan yeni mesajların yarısı bisiklet ile alakasız konulara ayrılınca da, insanların uzaklaşma ihtimali doğuyor. Sen nasıl yol bisikletleri fotoğrafları kısmında, fotoğraf harici konulara girilince rahatsız oluyorsan belirli bir yerden sonra, aynı mantık.

Yoksa diğer dediklerinde senle hemfikirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke
@uguryilmaz144
1) Flat crank V8 olmadıktan sonra şehir içi için tabii ki turbo :)
2) Turbo ise V6 , atmosferik ise sıralı :)
3) Flat crank V8 olmadıktan sonra 4WD
4) Yeni olması . İlerlemeye sırt çeviremeyiz.
5) oooo çok var. 1933 duesenberge de , Lamborghini miuraya da, Lança delta aşef integrale evolutzione due ye de bayılırım :)
6) Dizelim var daha çok tutuluyor diye. Bu sefer ki 1.5 120 bg çift kavrama otomatik hakkaten sesliği performansı falan kalıbına göre çok çok iyi.
7) Her zaman daha yeni teknoloji sıfır. Yani sıfır km diye gidip astra H ye para vermem. Teknolojisi en yeni olanı tercih etmeye çalışırım. 10 yıl öncesinin teknolojisi ile yapılmış D yerine yeni çıkmış C yi daima tercih ederim.
8) Aşağıdaki videoda da sesle ilgili bir şeyler de var . Vaktiniz varsa izleyin.

Bu arada flat crank V8 yani ford mustang Gt350R. Bu kasanın GT500ü çıkana kadar favorim :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: uguryilmaz144
Geri