Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Otomotiv muhabbetleri

Scudo
@Berke
Başka arabalarla karşılaştırınca çok sönük kalıyor. Herkesin dilinden düşürmediği kadar iyi değil bana göre.
 
@İlbey Yağcı
Bunların parçası yokmuş ? öyle diyollaa :komik:
 
@Yusuf !!WOW!!

Var var bulmayı bildikten arabayı sevdikten sonra kolay :) Parçalar ve sarf malzemeleri ciddi ucuz bu arada
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf !!WOW!!
@İlbey Yağcı Hey maşallah, bu ne orjinallik böyle. Motor 1.5 boxer olan bu galiba, doğru mu?
Satarsanız rezerve diyebilirmiyim :) Güle güle kullanın.
 
@BurakS

Çok teşekkür ederim :) sizler gibi bu araçları sevip ilgi duyan insanların sayısı azalıyor..

Aracım Alfa Romeo 33 1.5 . 907 kasa kodlu. Tabiri caizse üretilen son gerçek Alfa'lardan. Zira 94'ten sonra Alfa iyice fiat parçalarından oluşmaya, fiat altyapılarını kullanmaya başladı bildiğiniz üzere. Yanlış anlaşılmasın onlar da gayet şık ve zevkli araçlar. Şimdi 4C ve Giulia ile küllerinden yeniden doğuyor gerçi orası ayrı mevzu :)

Tahmininiz doğru :) 33'ün üzerinde boxer Alfa makinesi var :) çift Dellorto karbüratörlü, 4 boğaz ile beslenen 105 hp güç üreten ve torkunu alt devirde veren çok keyifli bir makine. Şanzıman ile uyumu muazzam, bakımlı kaldığı sürece sorunsuz ve 3.000 rpm e kadar gayet sessiz uslu bir motor.

Ben ilk sahibinden aldım, yanında birçok sıfır paketinde yedek parçası, sıfır manifold çatalı ile beraber :) rutin masrafları dışında şükür hiçbir sorunu yok şimdilik.

Satmaktan ziyade size de bir 33 bulalım :) bu paralara böyle bir keyif gerçekten zor. Inşallah daha güzelleri sizin olur :)
 
@İlbey Yağcı Dediğiniz gibi, ki 105hpyi 1.5 motordan Alfanın rahat aldığı dönemler, çoğu rakip 2.0lt motorlarla 110-120hplerde gezerken. Hele 1.7 130hp modelleri vardı ki oy.

Bu arada ufak bir tavsiye, yağ pompasına ve yağlama meselesine dikkat edin bu motorlarda. Yağ biraz azalırsa bile ekleyin zira segmanların üstte kalan kısımları çok iyi yağlanamıyor kronik olarak. Pompada zorlanmaya bağlı sorun çıkarabiliyor. Yağlama, doğru yağ, yağ pompası ve soğutma sistemi önemli bu makinalarda. Pas kontrolünü de ihmal etmeyin, arada davlumbaz içlerini kontrol edin. Bisiklet gibidir Alfalar, özen gösterirsen keyif verir, yoksa üzer. Keyifli sürüşler
 
@İlbey Yağcı
Parçası yok dedim yanlış anlaşılmasın, Türkiyede yoksa İtalyada parça var. Parça arayıp bulanındır :D
 
  • Beğen
Tepkiler: İlbey Yağcı
@nurullah memiş
Ferman da vardı bir tane kırmızı. Sonra Sportivo Yılmaz da idi.
 
@eyupozturk
2.5 v6 modeli idir. 3.2 sadece 159, berabe ve spider getirildi.
 
@nurullah memiş
Doğru dediniz, yanlış hatırlamışım, şimdi doğrusu geldi [emoji106]
 
@nurullah memiş Getirildi derken tofaş türkiye mi getirmedi 3.2 V6 GTA'ları demek istediniz tam anlamadım ama model olarak 3.2lt V6 GTA'lar 147 ve 156 modelinde var.
 
@BurakS

Aynen yağlama ve soğutma bu motorların en hassas noktaları. Çok iyi yağlar kullanıp sürekli yağ seviyesini kontrol etmek gerekiyor.

Soğutmada orijinal radyatör kullanıp antifrize önem vermek lazım. Zira suyu değiştirirken ciddi bir kahverengi tonuna gelmişti motor suyu. Içten pas başımın belası :)
 
@İlbey Yağcı
Evans diye bir uygulama var. Su olmadan soğutma sağlıyor. Kaynama vs. olmuyormuş. Su olmadığı içinde, paslanmanın önüne geçilir gibi
 
Alfa ve efsane demisken lancia delta alt yapisi kullanan 155 Q4 hatirlatmakta fayda var.

Turkiyede bulunabilen ve fiyat olarak da fazla pahali olmayan 4 ceker 2.0 turbo motora sahip özel bir araçtir kendisi.

Temizi bulunur mu evet bulunabilir, malum sitede bir adet siyah var
 
Geri