Ceasar Bravo
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 15 Ağustos 2019
- Mesaj
- 642
- Tepki
- 1.638
- Yaş
- 43
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Sezer
- Başlangıç
- 2018—19
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Diğer
Çok teşekkür ederim. Siz dış lastik yamasından mı bahsettiniz acaba?İç lastiğiniz deki delik çok büyük değil ise yama uygulayıp yedek olarak yanınızda taşıyabilirsiniz.Bu deformasyon fotodan bakıldığında biraz büyük görünüyor.
Lastiği içten yama yapabilecek bir tamirciniz varsa oda onarabilir.Sizde yapabilirsiniz.İlgili videoları youtube üzerinden ulaşabilirsiniz.Tabi bu yarık lastiğin içine
kadar ulaşmışsa yama yapılır.İyice bakın ona göre karar verin.Geçmiş olsun.Saygılar.
@Ceasar Bravo
İç lastiği yamalayıp yedek olarak taşımak yerine, ben yamalı iç lastiği geri takıyorum ve yamasız olanı çıkarıp tekrar yedeğime alıyorum. Böylece iç lastiklerden biri (yedekteki) daima yeni kalıyor, bisikletin üstündeki ise zamanla yamalı bohçaya dönüşüyor. Bir süre sonra da çöpe gidiyor. Hem temiz stok devri daimi oluyor, hem de bence daha emniyetli böylesi. Çünkü yamalı lastiğin nerede ne problem çıkaracağı belli olmaz. Eğer hem takılı olan, hem de yedekteki iç lastikte birden fazla yama varsa, küçük bir ihtimal de olsa yedekteki lastik bir gün hayal kırıklığına uğratabilir. Misal, lastik patlar, yedeği takarsınız, bir de bakarsınız ki yedeğe attığınız son yama iyi tutmamış kaçırıyor. Tamir takımınız yanınızda değilse çift patlakla ortada kalabilirsiniz.
Fotodaki büyük yarıktan başka bir de küçük delik var ve sanki orada bir şey saplı kalmış gibi duruyor. Ben mi yanlış görüyorum?
Dediğiniz daha mantıklı ama eğer yeni taktığımda inerse bu durumda elimde 2 tane patlak ve yamalı iç lastik olacak zaten.
O fotodaki çapak bu arada. Yeni olduğu için kalmış. Sadece yarık var.
Ben de bu yarık zararlı olur mu onu düşünüyorum.