Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Performans Bisiklet (İstanbul)

ucgokhan

Aktif Üye
Kayıt
23 Kasım 2019
Mesaj
169
Tepki
563
Yaş
39
Şehir
ankara
İsim
gökhan
Başlangıç
2019—20
Bisiklet
Cannondale
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Güncelleme:
İlgili mağduriyet mağaza tarafından çözülmüştür. Teşekkürler.


Merhabalar.. Bu sabah başımdan geçen can sıkıcı bir olayı siz değerli forumdaşlarla paylaşmak istedim.. Performansbisiklet.com.tr de satılan wahoo kickr core trainer ı N11 ın 11.11 kampanyasını da değerlendirmek için N11 üzerinden ssipariş geçtim..

e46b79b5-9c48-4935-9ee4-a0a13dd294ce.jpg a52996ef-bd7b-49db-9c30-df642264ddcf.jpg

Ödemeyi yaptık herşey çok güzel. Daha sonra siparişim mağaza tarafından reddedildi diye mail geldi.. Mağazanın whatsapp hattıından irtibata geçtim tabi hemen.. Konuşmalar bu şekilde. Daha sonra N11 i aradım. Mağaza,ürün stokta olmadığı için onaylamamış dedi. Dedim aynı ürünün daha yüksek fiyattan aynı mağaza tarafından yine satışı var. Sonra mağaza tarafından tüm trainer lar satıştan kaldırıldı..

Ürünü taksitli aldığım için muhtemelen banka tarafından para iadesi taksitli olacak. Bu arada kart limitimden de olduğum için muhtemelen başka bi trainer da sipariş edemeyeceğim. Bu mide bulandırıcı durum için gerekli yerlere müracatımı yapacağım tabi.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Scudo
Benzeri başıma gelmişti. Pahalı bir şey almadan önce mesaj atıp fiyatı ve stoku soruyorum artık.
 
n11’e mutlaka detaylı şikayet mail atın, ürünün fiyatını değiştirmeyi unuttuğu için “stok yok” demiş önce. Sonra da “piyasa fiyatının altında satış” diyerek olmayan zekasını ele vermiş. Üstelik daha da sıkıntılı durum, yalan beyanda bulunarak karışıklığa n11in sebep olduğunu yazmış. Firmaya açıkça iftira atmış, firma adını karalıyor ve kendi yalanlarına firmayı alet etmeye çalışıyor. Kıvranmış durmuş. N11’e güzel bir mail atılarak men edilebilir bu çakallar o platformdan. Yaptığı şey n11’in hiç hoşuna gitmez. Firmayı zan altında bırakmış yalan beyanla. Üstelik konuşmanın ilerleyen kısımlarında “piyasa fiyatının altında satış” diyerek ürünün elinde olmasına rağmen göndernediğini resmen itiraf etmiş, yani keyfi vazgeçmiş. Öyle bir dünya yok. Bu çakalovskiler şikayet edilmedikleri için böyle saçma sapan bahane ve ifadelerle müşterilere rahat rahat canı ne isterse söyleyebiliyor. Çünkü tüketici kandırılsa bile birşey yapmaz diye düşünüyorlar. Çoğumuz bu durum karşısında tamam deyip susar. Ama birkaç tane sağlam kayaya çarpıp başına iş açılırsa ancak o zaman anlar müşterinin siparişini kafasına göre iptal edemeyeceğini.
Maalesef çoğu satıcının esnaflıktan anladığı şey bu, bu şekilde para kazanıyorlar bundan rahatsızlık bile duymuyorlar. Kendi hatasını kabul etmeyip türlü bahanelerle kendi kendini rezil ederler yüzleri bile kızarmadan.

N11le çok ciddi irtibata geçin,takipçisi olun. Kredi kartı limitiniz için yapacak birşey yok, ama sizi bu duruma düşürdüğü için ağzı yanmazsa, bu şekilde satış yapmaya devam edecek bu esnaflar. Başı ağrımalı. Bu yüzden konuyla ilgili gelişmeleri gün gün burada paylaşıp, konuyu güncel ve üstte tutun, olabildiğince forumdaş görsün ve bu olayın kendi başına da gelebileceğinin farkına varıp, ona göre kendini korusun. Bu satıcıyı tanıtın, yaptığını herkes bilsin. Üzerinin örtülü kalacağını, duyulmayacağını, kimsenin bilmeyeceğini, müşteri ve güven kaybetmeyeceğini bildiği için sizi bu duruma düşürmüş. Duyulacağını öğrenmeli ki bir daha böyle bi şeye kalkışmasın, yaptığı hatanın cezasını başkalarına (n11 ve siz) ödetmeye kalkmasın.
 
n11’e mutlaka detaylı şikayet mail atın, ürünün fiyatını değiştirmeyi unuttuğu için “stok yok” demiş önce. Sonra da “piyasa fiyatının altında satış” diyerek olmayan zekasını ele vermiş. Üstelik daha da sıkıntılı durum, yalan beyanda bulunarak karışıklığa n11in sebep olduğunu yazmış. Firmaya açıkça iftira atmış, firma adını karalıyor ve kendi yalanlarına firmayı alet etmeye çalışıyor. Kıvranmış durmuş. N11’e güzel bir mail atılarak men edilebilir bu çakallar o platformdan. Yaptığı şey n11’in hiç hoşuna gitmez. Firmayı zan altında bırakmış yalan beyanla. Üstelik konuşmanın ilerleyen kısımlarında “piyasa fiyatının altında satış” diyerek ürünün elinde olmasına rağmen göndernediğini resmen itiraf etmiş, yani keyfi vazgeçmiş. Öyle bir dünya yok. Bu çakalovskiler şikayet edilmedikleri için böyle saçma sapan bahane ve ifadelerle müşterilere rahat rahat canı ne isterse söyleyebiliyor. Çünkü tüketici kandırılsa bile birşey yapmaz diye düşünüyorlar. Çoğumuz bu durum karşısında tamam deyip susar. Ama birkaç tane sağlam kayaya çarpıp başına iş açılırsa ancak o zaman anlar müşterinin siparişini kafasına göre iptal edemeyeceğini.
Maalesef çoğu satıcının esnaflıktan anladığı şey bu, bu şekilde para kazanıyorlar bundan rahatsızlık bile duymuyorlar. Kendi hatasını kabul etmeyip türlü bahanelerle kendi kendini rezil ederler yüzleri bile kızarmadan.

N11le çok ciddi irtibata geçin,takipçisi olun. Kredi kartı limitiniz için yapacak birşey yok, ama sizi bu duruma düşürdüğü için ağzı yanmazsa, bu şekilde satış yapmaya devam edecek bu esnaflar. Başı ağrımalı. Bu yüzden konuyla ilgili gelişmeleri gün gün burada paylaşıp, konuyu güncel ve üstte tutun, olabildiğince forumdaş görsün ve bu olayın kendi başına da gelebileceğinin farkına varıp, ona göre kendini korusun. Bu satıcıyı tanıtın, yaptığını herkes bilsin. Üzerinin örtülü kalacağını, duyulmayacağını, kimsenin bilmeyeceğini, müşteri ve güven kaybetmeyeceğini bildiği için sizi bu duruma düşürmüş. Duyulacağını öğrenmeli ki bir daha böyle bi şeye kalkışmasın, yaptığı hatanın cezasını başkalarına (n11 ve siz) ödetmeye kalkmasın.

Kesinlikle takipçisiyim. Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım. N11 müşteri temsilcisi ile görüştüm ama oraya da dediğiniz gibi detaylı bir bilgilendirme maili atayım haklısınız.. Konuşmamızın devamında sizin gibi 5 kişi daha mağdur N11 in bu entegrasyon problemi yüzünden dedi arkadaş.. O beş arkadaş ta umarım konunun takipçisi olurlar..
 
@ucgokhan watsapp konuşmalarındaki söylemlerini delilleriyle birlikte iletin n11’e
 
Aynı şey bugün benim de başıma geldi. Benim siparişimi aynı bahaneyle iptal eden firma ise Erdoğanlar Bisiklet - Ankara.

Tur bisikletim için Erdoğanlar Bisiklet'in n11 mağazasından, indirim kuponu kullanarak Shimano Deore XT FC-T8000 3'lü aynakol siparişi verdim. Ürünü bu ayın başından beri takip ediyordum. Günlerce "2 adet stokta" yazan ürün, ben siparişi geçtikten sonra bir anda envanterden yok oluvermiş :) Geceyarısı siparişi geçmiştim, sabaha "Sipariş reddedildi - Ürün temin edilemedi" mesajıyla uyandım.

Benim de kredi kartı limitim yok yere bloke oldu. İnternet üzerinden hatırı sayılır miktarda satış yapan firmaların artık doğru-düzgün stok takip sistemi kurmaları gerektiğini düşünüyorum.

Diğer ihtimali (var olan ürünü indirimli fiyata satmamak için stok yok bahanesiyle siparişi iptal etmek) aklıma getirmek de istemiyorum pek. Şimdi takip ediyorum bakalım, ürün birkaç gün içinde tekrar stoğa girecek ve beni yanıltacaklar mı diye?
 
Geçmiş olsun hoş bir durum değil, bunu da hoş karşılamayacaktır n11. Normal şartlarda 11.11 indirimi kampanyasını n11 yönetiyor. Ücret konusunda satıcının belirlemiş oldu fiyattan %5 %14 belki daha fazla indirime gittiği olabiliyor farklı zamanlarda. Ayrıca 11.11 için güne özel kupon bile verebilirler vatandaşa ancak mağazanın stok kalmadı diyerek iptal etmesi ve farklı ücretten gösterilmesine taviz vereceklerini sanmıyorum.

Forumda dile getirilmesi iyi oldu, fırsatçıların teşhir edilmesini seviyorum.
 
Geçmiş olsun hoş bir durum değil, bunu da hoş karşılamayacaktır n11. Normal şartlarda 11.11 indirimi kampanyasını n11 yönetiyor. Ücret konusunda satıcının belirlemiş oldu fiyattan %5 %14 belki daha fazla indirime gittiği olabiliyor farklı zamanlarda. Ayrıca 11.11 için güne özel kupon bile verebilirler vatandaşa ancak mağazanın stok kalmadı diyerek iptal etmesi ve farklı ücretten gösterilmesine taviz vereceklerini sanmıyorum.

Forumda dile getirilmesi iyi oldu, fırsatçıların teşhir edilmesini seviyorum.

ürünün mağaza fiyatıyla n11 fiyatı aynıydı. Ben ürünü 10 gündür sepetimde tutuyordum zaten. Dediğiniz gibi bu sabah N11 %10 ekstra indirim uygulamış ürüne.. Sipariş iptalinden sonra baktım 11 bin gibi bir rakamdan yine satışta aynı ürün ve 10 civarı stok görünüyordu.. Whatsapp yazışmamdan sonra N11 deki tüm trainer satışlarını kaldırdı mağaza..
 
N11 de ki satış yapan firmaların bazıları pek güvenilir olmuyor ürünü gönderdim diyor göndermiyor hadi uğraş üç kuruşluk mal için yahut satış ilanın da ki ürün ile gönderdiği ürün birbirini tutmuyor x marka ürünü istiyorsunuz gelen ürün markasız bir başka örnek anahtarlı kilit istiyorsunuz şifreli kilit gönderiliyor sarı istiyorsun kırmızı geliyor beyaz istiyorsun siyah geliyor benim N11 de ki şansım yüzde elli bir ürün istediğim gibi geliyorsa ikinci ürün fiyasko oluyor.
 
Merhaba, bu sekilde gundem olmak oncelikle hos bir durum degil tabii ancak bizden bagimsiz, gece vakti kontrolsuz bir sekilde yapilmis indirim + kupon + komisyon yuzdesi gibi tutarlarin dogrudan satici firmaya yansitilmasini kabullenecek bir yapida ya da marj yapisi icinde olmadigimizi bilmenizi isterim.

Bizi ilgilendirmez demek bir cok kisinin tercihi olabilir su noktada ancak biz elimizden geleni bisiklet severlere saglayan bir firmayiz, bilen bilir - herkesi mutlu edebilme luksumuz de olamadi malesef ancak buyuk pazar yerlerinin hacim savasinda bizim ufak gibi butik tedarikcilerin bu sekilde firsatcilikla suclanmasinin da yakisiksiz oldugu gorusundeyim.

Herkesin kendince hakli oldugu noktalar vardir elbet. Yasanan bu durumdan dolayi uzgun oldugumuzu bilmenizi isterim - soyleceklerim konuyla bu kadar.
 
  • Hahaha
Tepkiler: Serrchi
Merhaba, bu sekilde gundem olmak oncelikle hos bir durum degil tabii ancak bizden bagimsiz, gece vakti kontrolsuz bir sekilde yapilmis indirim + kupon + komisyon yuzdesi gibi tutarlarin dogrudan satici firmaya yansitilmasini kabullenecek bir yapida ya da marj yapisi icinde olmadigimizi bilmenizi isterim.

Bizi ilgilendirmez demek bir cok kisinin tercihi olabilir su noktada ancak biz elimizden geleni bisiklet severlere saglayan bir firmayiz, bilen bilir - herkesi mutlu edebilme luksumuz de olamadi malesef ancak buyuk pazar yerlerinin hacim savasinda bizim ufak gibi butik tedarikcilerin bu sekilde firsatcilikla suclanmasinin da yakisiksiz oldugu gorusundeyim.

Herkesin kendince hakli oldugu noktalar vardir elbet. Yasanan bu durumdan dolayi uzgun oldugumuzu bilmenizi isterim - soyleceklerim konuyla bu kadar.
Bugün de bir firmanın üstünü çizdik çok şükür!
 
Merhaba, bu sekilde gundem olmak oncelikle hos bir durum degil tabii ancak bizden bagimsiz, gece vakti kontrolsuz bir sekilde yapilmis indirim + kupon + komisyon yuzdesi gibi tutarlarin dogrudan satici firmaya yansitilmasini kabullenecek bir yapida ya da marj yapisi icinde olmadigimizi bilmenizi isterim.

Sistemin işleyişini tam olarak bilmediğim için soruyorum: n11, 11.11 kampanyasını size 10 Kasım gecesi mi haber veriyor?

n11'de mağaza işleten bir firma olarak, günler önce hemen her mecrada duyurusu yapılmış, onbinlerce indirim kuponu dağıtılmış bir kampanyaya nasıl oluyor da "kontrolsüz bir şekilde" yakalanabiliyorsunuz?
 
Arkadaşlar boşuna yazmayın, cevap gelmeyecek. Benim gibi çizin geçin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemal Ç.
N11 de olmanın gereksinimlerini karşılayamıyorsanız o zaman n11de satış yapmayın neden biz bilmiyorduk görmedik diyerek konuyu basitleştiriyorsunuz. Hata yaptık gözümüzden kaçmış kusura bakmayın bile deseniz anlayışla karşılanacağını düşünüyorum..
 
Örnek esnaf, rahatsız olmuş bu sekilde gundeme gelmekten. 👏👏👏
 
Screenshot_20201111-222005_Chrome.jpg
topu topu 80 tl lik bir alis veriş yapacaktim,
Hadi bekleyim su 11.11 dedim. 1.9 tl indirim yaptı n11. hadi madem alayim dedim manzara bu. dağ fare dogurdu.

Affffferin size 👏👏👏👏👏👏👏
 
Geri