beermug
Aktif Üye
- Kayıt
- 24 Nisan 2020
- Mesaj
- 136
- Tepki
- 321
- Yaş
- 39
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Kemal Etikan
- Başlangıç
- 2007—08
- Bisiklet
- b'Twin
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
rezil ettikleri yetmemiş gibi birde sizler bloke'den dolayı mağdur olmuşsunuz. verilen cevap da hiç hoş değil. bir daha açmam bile sayfalarını.. geçmiş olsun.
Eleştirilerin bir miktar insafsizca olabileceğini ben de düşündüm ama bir şirketin iş yapma şeklini, müşterileriyle olan ilişkilerini yönetme becerilerini geliştirmelerini beklemek de en dogal hakkımız diye düşünüyorum. Benzer bir örneği paylaşayım birebir başımdan geçtiği icin. 2017 yilinda bir online satis sitesinden bir mont aldim. 1 hafta içinde kargoya verilmeyince asıl magazayi aradim. Bir stok sorunu nedeniyle hatali satis yapıldığını söylediler. 520 liraya aldigim mont yerine alternatif ayni beden 7-8 secenek sundular. 1100 liralik montu herhangi bir fiyat farki talep etmeden gonderdiler. Ben de sonradan defalarca ayni mağazadan alisveris yapmaya devam ettim. Cunku guven boyle bir sey. Musteri sadakati boyle olusturulur.Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.
Ben de aynı şeyi yazacaktım. Bu arada bahsi geçen firmayı hiç duymadım...Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.
5. madde ile ilgili cevap yazılmış ben görmemişim. Cevaptan okuduğum kadarıyla ben niye zarar edeyim, müşteri zarar etsin anlayışı güzel bir yaklaşım olmuş gerçekten. Müşteri mağduriyetini giderip meseleyi N11 le çözmeleri gerekirken bizim oraların meşhur lafıyla gücü yeten gücük tavuğa yüklenmiş.@silahsor3 1-Yükseltip indiren tek mağazanın o olmaması bizim o mağazayı eleştirmemize engel mi ben tam olarak anlayamadım.
2- Ortada bir mağduriyet ve bir mağdur varsa çözüm arayışı n11 ile performans bisikleti bağlar mağdur olanı değil.
3- Butik bir mağaza olması sorunlu alışveriş yapmamızı mı gerektirir illaki. Anında çözüm üreten nice butik mağaza var.
4- Butik mağazalar bu şekilde sıkıntılar yaşattıkça zaten butik mağaza olarak kalmaya devam edeceklerdir.
5- Forumun birçok yerinde yazan performans bisikletin forumda ki sözcüsü bir arkadaşımız vardı halen neden bu başlığın altına konu ile ilgili bir yorum yazmadı. @ozanozan
Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.
Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum.
Olayda hatası/ihmali olan kim? SatıcıYazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.