Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Performans Bisiklet (İstanbul)

Amma da anlayışsızsınız ya. Kampanya yapılan ürünleri adamlar zamsız mı satacak? Gidip zam yapmayı unuttukları ürünleri bulup almaya çalışıyorsunuz. Fırsatçılık bu yaptığınız.




😆
 
Scudo
rezil ettikleri yetmemiş gibi birde sizler bloke'den dolayı mağdur olmuşsunuz. verilen cevap da hiç hoş değil. bir daha açmam bile sayfalarını.. geçmiş olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: ucgokhan
rezil ettikleri yetmemiş gibi birde sizler bloke'den dolayı mağdur olmuşsunuz. verilen cevap da hiç hoş değil. bir daha açmam bile sayfalarını.. geçmiş olsun.

Zaten bisikletle alakalı birçok ihtiyacımı yurtdışı sitelerinden tedarik eden birisiyim.. Sebebi fiyat uygunluğundan ziyade tüketiciye olan saygıları ve direk tüketici odaklı çözüm anlayışları. Bugüne kadar tek mağduriyeyim olmadı ve gönül rahatlığıyla alıyorum alacağım ürünü. Çünkü mağdur edilemeyeceğinden eminim aksi bir durumda.

Bu alışverişte de tamamen fiyatının uygunluğu ve ürünün tr garantili olacak olması aklımı çeldi ve satınalma gafletinde bulundum:)

Cimer üzerinden ticaret bakanlığı da dahil olmak üzere gerekli yerlere başvurularımı yaptim. Zira böyle ciddi bi olaydan sonra kuru kuru üzgünüm demenin pek yeterli olduğunu düşünmüyorum. Saygılar..
 
Burada gördüğümüz bu yaşanan negatif örnekler biz tüketicileri etkiliyor. Ben bu ve daha önce yaşanılan olumsuz olaylarda adı geçen firmaları internet alışverişlerimde gördüğümde, sattığı ürünün fiyatına bakmadan es geçiyorum. Müşteri memnuniyetini hesap edemeyen firmaları küçük hesap kurnazlıklarıyla baş başa bırakalım.
 
Benzer bir durumu biteker firmasında yaşadım. Mosso claris bisiklet sepetimde dururken n11 kupon verdi 200 TL indirimle 3000₺ ye alınabiliyordu üstelik taksitle. Mağazanın sayfasına girdim aynı bisiklet 4000₺. Soru sor kısmından satıcıya sordum, model yılı kadro stoğu vs sorun yoktu. Aynı ürün mağazanızda hem 3000 hem 4000₺ gözüküyor bunun sebebi nedir dedim satıcı n11 kaynaklı bir hata olduğunu ve geçerli fiyatın 4000₺ olduğunu söyledi. Daha sonra 3000₺ olanı ilandan kaldırdı. Benim aklıma gelen sorular hatadan erken dönmemi sağladı, sizin ödeme iptal olduğu için para hesabınıza geçecektir. Taksitle iade diye bir şey yok. O durum şu şekilde işliyor, 6 taksitle bir ürün aldınız diyelim 4. Ayda sorun oldu ve bir şekilde iade kabul ettiler. O zaman kalan taksitlerin ödemesi iptal oluyor ve taksit taksit ödediğiniz tutar aynı şekilde taksit taksit iade ediliyor. Yani ödeme yaptınız ve reddedildi veya ilk taksiti ödemeden iade kararı verildi o zaman böyle bir şey olmuyor.
 
Bu N11'de çok sık yapılan bişey. Mağazalar sürekli ellerinde olmayan ürünleri satışa koyuyor, absürt fiyatlar yazıyor. Bunu reklam için mi yapıyorlar yoksa n11'in kendi kuralları falan var da ilan açma kotaları falan mı var bilmiyorum. Ama bazen denk gelince nişeyler aldığım oluyor. Bi keresinde bi kaskı 3 kez ilana koydu bi mağaza. Çok ciddi ucuzdu ve mesaj ile sordum stok yok dedi. Sonrs satışı silmesini istedim pek ciddiye almayınca ürünü satın aldım ve stok yok diye iptal etti. Bikaç hafta sonra tekrar aynı satışı açtı yine aldım yine iptal etti.

Tabii her iptalde mağaza puanı düşüyor ve aklı başında mağazalar bunu engellemek için çabalıyor. N11'e de mesaj atıp durumu açıklayın alakadar olacaklardır.
 
Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.
 
Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.
Eleştirilerin bir miktar insafsizca olabileceğini ben de düşündüm ama bir şirketin iş yapma şeklini, müşterileriyle olan ilişkilerini yönetme becerilerini geliştirmelerini beklemek de en dogal hakkımız diye düşünüyorum. Benzer bir örneği paylaşayım birebir başımdan geçtiği icin. 2017 yilinda bir online satis sitesinden bir mont aldim. 1 hafta içinde kargoya verilmeyince asıl magazayi aradim. Bir stok sorunu nedeniyle hatali satis yapıldığını söylediler. 520 liraya aldigim mont yerine alternatif ayni beden 7-8 secenek sundular. 1100 liralik montu herhangi bir fiyat farki talep etmeden gonderdiler. Ben de sonradan defalarca ayni mağazadan alisveris yapmaya devam ettim. Cunku guven boyle bir sey. Musteri sadakati boyle olusturulur.
 
@silahsor3 1-Yükseltip indiren tek mağazanın o olmaması bizim o mağazayı eleştirmemize engel mi ben tam olarak anlayamadım.
2- Ortada bir mağduriyet ve bir mağdur varsa çözüm arayışı n11 ile performans bisikleti bağlar mağdur olanı değil.
3- Butik bir mağaza olması sorunlu alışveriş yapmamızı mı gerektirir illaki. Anında çözüm üreten nice butik mağaza var.
4- Butik mağazalar bu şekilde sıkıntılar yaşattıkça zaten butik mağaza olarak kalmaya devam edeceklerdir.
5- Forumun birçok yerinde yazan performans bisikletin forumda ki sözcüsü bir arkadaşımız vardı halen neden bu başlığın altına konu ile ilgili bir yorum yazmadı. @ozanozan
 
Son düzenleme:
Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.
Ben de aynı şeyi yazacaktım. Bu arada bahsi geçen firmayı hiç duymadım...
Yetkilinin dediğine göre, olay şöyle gerçekleşiyor...
Fiyatı örnek amaçlı yazıyorum. Firma 3000tl'den ürün koymuş. n11 ise indirim kuponu, 11.11 indirimi gibi uygulamalarla fiyatı sitede 2500'e düşürmüş (satıcı firmadan habersiz)... Sonra da aradaki 500 liralık farkı (+kendi komisyonunu) da satan firmaya yüklemiş... Böyle olunca da firma satışı durdurmuş...
Eğer olay gerçekten bu şekilde yapıldıysa suç satışı yapan firmanın değil, direk olarak n11'in...
 
  • Beğen
Tepkiler: ozanozan
Mevzubahis şirket yetkilisinin iddia ettiği gibi "habersiz fiyat indirimi ve masrafların satıcıya yüklenmesi" gibi bir uygulama söz konusu olsa, 11.11 de yapılan tüm alışverişlerin iptal edilip sistemin çökmesi gerekirdi.

"Biz N11'in çalışma sistemini anlayamadık, o nedenle sözde indirim öncesi gerekli bindirimi yapmadığımız için fiyat elimizde patladı" dememek için sergilenen kıvrak dans figürlerinden ibaret durum.

Bisiklet ile ilgili müşteri mağduriyeti içeren bir konuyu, bisiklet ile ilgili bir forumda tartışırken "sağduyulu" olmamızı bekleyen arkadaşa da selam ederim. Buzdolabı ile ilgili benzer bir konu olursa buzdolabı ile ilgili bir forumda aynı "sağduyu" ile tartışacağımı da bildiririm.
 
n11 sitesi aynı anda hem indirim kuponu hem de 11.11 indirimini birleştirmiyor.
Açıkçası daha önceden ben de aynı durumu yaşamıştım. Her yıl aynı sorun. Bunu çözecek olan da satıcılardır. Ama çözmüyorlar çünkü nasıl olsa istedikleri gibi siparişi iptal edip kendi çıkarlarını koruyabiliyorlar. Müşteri mağduriyeti çok da mühim değil birçoğu için.
 
@silahsor3 1-Yükseltip indiren tek mağazanın o olmaması bizim o mağazayı eleştirmemize engel mi ben tam olarak anlayamadım.
2- Ortada bir mağduriyet ve bir mağdur varsa çözüm arayışı n11 ile performans bisikleti bağlar mağdur olanı değil.
3- Butik bir mağaza olması sorunlu alışveriş yapmamızı mı gerektirir illaki. Anında çözüm üreten nice butik mağaza var.
4- Butik mağazalar bu şekilde sıkıntılar yaşattıkça zaten butik mağaza olarak kalmaya devam edeceklerdir.
5- Forumun birçok yerinde yazan performans bisikletin forumda ki sözcüsü bir arkadaşımız vardı halen neden bu başlığın altına konu ile ilgili bir yorum yazmadı. @ozanozan
5. madde ile ilgili cevap yazılmış ben görmemişim. Cevaptan okuduğum kadarıyla ben niye zarar edeyim, müşteri zarar etsin anlayışı güzel bir yaklaşım olmuş gerçekten. Müşteri mağduriyetini giderip meseleyi N11 le çözmeleri gerekirken bizim oraların meşhur lafıyla gücü yeten gücük tavuğa yüklenmiş.
 
Benim bildiğim bir ilan açılıyorsa ve fiyat hatalı girilse bile, stok yok dese bile (o an ilanda stok mevcut yazıyorsa) bunun suclusu ve muhatabı müşteri olamaz. Tüketici hakları müşteri bundan sorumlu değildir diyor, müşteri satın aldıgı etiketten alabilir, bunu iptal edemezsin. THH tahminimce bu konuda stok yok yalanına kanmaz. Benzeri durumları bir başka forumda gördüm ve ürünleri öyle böyle de olsa alanlar vardı.

Edit: Ekleme.
 
Normalde polemiğe girmemek için genelde bu başlıklar altında yazmıyorum ama şurada firmanın yaptığı işi de savunanlar çıktı ya OHA!

Arkadaşlar bu adamların “butik” bir firma olarak önlerinden geçen 50-100 müşteri potansiyeli varken N11 gibi firmalar sayesinde 80 milyon müşteriye ulaşıyor. Lahanayı yerken kıtır kıtır, sapına gelince meee. N11 gibi siteler %15 civarı komisyonlar alıyor bu satıcılardan, ondan neden şikayet etmiyorlar peki? Çünkü milyonlar harcasalar yapamayacakları reklamı sisteme dahil olarak bedavaya yapıyorlar.

Bunun adı şark kurnazlığıdır. Böyle saçmalıkları normalleştire normalleştire iyice Ortadoğu bataklığına döndü memleket. Umarım alış-verişi yapan arkadaşın mağduriyeti giderilir.
 
Burada bu kadar konuşulmuş lgili firma da n11 de şuan zan altında ve Türkiyenin bisiklet forumunda insanların algısı bundan sonra olumsuz olacaktır. Yukarda müşteri menmuniyetsizliklerinin firmalara yansıması konusunda bahsedilen noktaların tamamına katılıyorum. Ben de Çin hariç hiçbir yurt dışı firma tarafından mağdur edilmedim. İki olumsuz örnek yaşamış olsam da Merlin de Wiggle de yapıcı yaklaştılar olaya. Yerli firmaların da aynı şekilde davranmasını bekliyoruz. Küçük hesap peşinde koşarak ticari başarı kazanılmaz.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ucgokhan
Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.

Arkadaşlar gerekli cevabı vermiş ama konunun muhatabı olarak ben de birşeyler söylemek isterim.. Yorumunuzda bizi sağduyu olmamakla ve insafsızlıkla suçlarken aslında sizde bunların esamesi olmadığını görüyorum. Burada bir tek mağdur var o da benim.. Sıkıntının kaynağı firmanın butik olması veya küresel çapta faliyet gösteriyor olmasının benim yaşadığım mağduriyetle ne alakası olduğunu inanın anlayamadım. Konu burada performans bisiklet olabilir ama anladığım kadarıyla bir çok arkadaş benzer sıkıntıları farklı farklı satıcılarla yaşamışlar.Siz bu durumu doğal karşılayabilirsiniz tabiki sizin bakış açınız. Sizin başınıza benzer bir durum gelirse ki asla temenni etmiyorum, siz bizden daha sağduyulu ve insaflı davranırsınız. Saygılar
 
Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum.

Maalesef burası böyle bir forum. Ülkede ne kadar insafsız, vicdansız ve fırsatçı mankurt varsa buraya toplanmışız. Ne derler bilirsiniz... Hacı hacıyı Mekke'de, fırsatçı fırsatçıyı BF'da bulur :)

Bisiklet birçoğumuz için hobi; özellikle paramızın hızla değer kaybetmesi sebebiyle epey pahalı bir hobi haline geldi. Ve yine birçoğumuz sabit gelirli insanlarız. Yeri geliyor zaruri giderlerimizden bile kısıp hobimize kaynak yaratmaya çalışıyoruz. Hal böyleyken alışverişlerimiz için kampanya-indirim dönemlerini beklememiz çok doğal.

Şimdi düşünüyorum da, birimizin siparişini iptal et, bir başkamıza ürün satma, insanlar neden? diye sorunca da çocuk kandırır gibi gelip bahaneler sırala. Bir de üzerine müşteriye "sen fırsatçısın, şöylesin böylesin" diye fırça at, müşterini senden alışveriş yaptığına bin pişman et. Böyle böyle insanları iyice küstürüp hobiden de soğutuyorlar. Ben de şöyle sorayım o zaman, böyle giderse siz kime ne satacaksınız?
 
Yazılanların hepsini okudum, nasıl bu kadar insafsızca eleştirebiliyorsunuz anlamıyorum. Firma ile birebir alışverişte bulunmamışsınız, muhtemelen firmadan haberiniz bile yok ama buraya gelip sanki "kasım indirimleri" kapsamında fiyatları yükseltip azaltan tek firma söz konusu performans bisikletmiş gibi "fiyatları yükseltmeyi unutmuşlar" diye dalga geçiyorsunuz. Sanki N11 hiçbir zaman hata yapmazmış gibi. Firma yetkilisi birinci ağızdan kontrollerinin dışında gelişen bir durum olduğunu belirtmiş. Sizin sorununuzu en ufak bir şeyde bile çözen yurtdışı firmalarının hacimleri ile Türkiye'deki butik bir mağazanın aynı şekilde sorunlarınız için kul köle olmasını beklemeniz de ayrıca insafsızca. Bisikletle ilgili bir forumda biraz daha sağ duyulu yaklaşılmasını beklerdim.
Olayda hatası/ihmali olan kim? Satıcı
Olayda mağdur olan kim? Alıcı (başlığı açan arkadaş)

Bu durumda satıcının hatasını telafi etmeyi beklemek insafsızlık falan değildir. "Üzgünüz ama herkesi mutlu edemeyiz" demek, çamura yatmanın kibarcasıdır...
 
Fiyat değişimleri her yerde sıkıntılıdır, çok önemlidir, çok dikkat edilmelidir. Bizim mağazada fiyat değişimi geldiğinde personel fiyat değişimini yapar, şef ve müdür kontrol eder. Herhangi bir fiyat farkı çıktığında fiyat değişimini yapmayan personel farkı öder.
Ben performans bisiklet yerinde ne yapar eder müşteriyi üzmezdim,farkı görmezden gelirdim.


Yalnız bu N11 de az değil arkadaş, ciro üzerinden yüzde 15 komisyon da çok yüksek.
 
Geri