vusalazeroglu
Aktif Üye
- Kayıt
- 28 Mayıs 2020
- Mesaj
- 162
- Tepki
- 473
- Yaş
- 39
- Şehir
- Konya
- İsim
- Vusal
- Başlangıç
- 2018—19
- Bisiklet
- Kron
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Herkese ayrı ayrı cevap vererek gereksiz bir tartışmanın içerisine girmek istemiyorum. Sadece mağdur olan arkadaşın hissiyatını düşünmeden yorum yazdığım için kendisinden özür dilerim. Hakkınızı aramak konusunda tabiki haklısınız, aslında kabaca söylemek istediğim biraz daha yapıcı olunması şeklindeydi ama benim yorumum çok yapıcı olmamış, saygılarımla.
Hocam wiggle dan alırsanız çiftinde 250tl avantajınız var,250tlye başka ihtiyacınızı giderirsiniz,mesela tam bakmadım ama belki bir forma alarak aynı paraya bedavadan bir forma sahibi bile olabilirsiniz,tek sıkıntı 10 15 gün sevgili yolu gözler gibi postacıyı beklemekPerformans bisikletten iki adet pirelli p zero lastik
Abi hic acelem yok. Lastigim var, yurtdisi beklemeye aliskinim zaten bole adamlara kazandiracagima postaci Ramazani beklerim daha iyi.Hocam wiggle dan alırsanız çiftinde 250tl avantajınız var,250tlye başka ihtiyacınızı giderirsiniz,mesela tam bakmadım ama belki bir forma alarak aynı paraya bedavadan bir forma sahibi bile olabilirsiniz,tek sıkıntı 10 15 gün sevgili yolu gözler gibi postacıyı beklemek
Geçmiş olsun. Benzer bir durum kask alırken başıma gelmişti. Satıcı gittigidiyor ile ilgili entegrasyon problemi demişti. Sonra aynı ürünü n11 den almıştım aynı satıcıdan. Yine iptal edip entegrasyon sorunu demişti. Ben de saf gibi inanmıştım. Ne saf adammışım şimdi öğrendim. Hala kask alamadım.
Bu durumu burada dillendirip bu kadar tepki gelmeseydi malum kişi sizi aramazdı diye düşünüyorum. Bu tür durumlar ile ticaret bakanlığı ilgileniyor. Oraya da şikayet etmekten imtina etmeyin lütfen. N11 ya da satıcı fark etmeksizin ortada bir sorun varsa ancak ucu kendilerine değdiğinde çözüm bulurlar. Çalıştığım şirkete gelen fahiş fiyat artışı şikayetlerinden biliyorum. Bize gelen şikayetlerde müşteriler kur artışını göz ardı ettiği için kuru sıkı ama her şikayet ile ilgilendiklerini bilmek güven veriyor.
Benzer bir durum da benim basima geldi. 2018 ekim ayinda bir bisiklet firmasi, 2019 modeller geldigi icin 2018'lere %20 civari indirim yapmisti. Aksam gormustum, dedim kargo falan beklemek istemiyorum gider alirim.
Sabah kontrol ettim stok var, atladim gittim magazaya dedim bu marka/model bu beden istiyorum. Adamlar baktilar ellerinde stok yok. Dedim tuh kacirdik herhalde, sonra telefondan baktim stok hala var internet sitesinde. Satis gorevlisine gosterdim, sordum "bu durumda internetten siparis versem ne olacak?" diye. Adam da siparisi gecerseniz ve stokta bulamazsak mecbur 2019 modelini gondeririz dedi. Biraz sakalastik sistem hatasi, yazilimcilar yuzunden hep vs. diye. Sonra da biraz usteledim, kalktim yol geldim yarim gunum gitti internet siparisi icin beklememek icin, ugrastirmayin beni gozunuzu seveyim diyince 2019 modeli bana indirimli 2018 fiyatina verdi. Belli bir fiyatin uzerinde bisiklet alana bedava bike fit de vardi, o da sahane oldu ustune.
Sonuc, o gunden beri bisiklet ile ilgili ihtiyaclarimin cogunu ayni siteden karsiliyorum.
Eger bu dogruysa, gercekten Türkiye'de olmayan bir firmaysa bunu belirtin lutfen. Sonra sayin uyenin biri bir konu acar, "sayin @umutcelik yuzunden mahkemelik olduk. Kavga ettigimiz yanimiza kar kaldi" diye konu acar.@umutcelik firmanın Türkiye’de olmadığını belirtmeyi unutmuşsunuz, okuyup heyecanlanıyoruz
Eger bu dogruysa, gercekten Türkiye'de olmayan bir firmaysa bunu belirtin lutfen. Sonra sayin uyenin biri bir konu acar, "sayin @umutcelik yuzunden mahkemelik olduk. Kavga ettigimiz yanimiza kar kaldi" diye konu acar.