Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Performans Bisiklet (İstanbul)

Performans bisikletten iki adet pirelli p zero lastik siparisi vermek uzereydim, harika oldu bu basligi okumam. Ozuru kabahatinden buyuk adamlardan sibop kapagi dahi almam.
 
Scudo
Herkese ayrı ayrı cevap vererek gereksiz bir tartışmanın içerisine girmek istemiyorum. Sadece mağdur olan arkadaşın hissiyatını düşünmeden yorum yazdığım için kendisinden özür dilerim. Hakkınızı aramak konusunda tabiki haklısınız, aslında kabaca söylemek istediğim biraz daha yapıcı olunması şeklindeydi ama benim yorumum çok yapıcı olmamış, saygılarımla.
 
Az önce firma yetkilisi Ozan Bey'le telefonda görüştük. Kendisi bana ulaştı.. N11 in söz konusu indirimi mağaza olarak kendilerine yüklediğini ve bu şartlarda zararına satışı yapmalarının mümkün olmadığını belirtti. Burada bahsettiğim N11 in indirim kuponları değil. Ürün üzerinde rızaları dışında %10 indirim yapmaları ve bunu satıcıya yüklemeye çalışmaları.. Burada kendilerinin de ihmalleri olduğunu kabul etti tabi. Ben bu sıkıntının hemen akabinde firma personeliyle iletişime geçip mevzu bahis yazışmalardan sonra gerekli adımları attığımı ve ilk görüştüğüm arkadaşın tavrının beni çok rahatsız ettiğini belirttim. Benim müşteri olarak şikayetimi haklı görüp iki tarafında mağdur olmayacağı şekilde mağduriyetimin giderileceğini belirtti. Benim durumumda olan diğer arkadaşların da mağduriyetleri giderilmiş bu arada..

N11 in bu politikasıyla alakalı hiçbirşey anlamadığımı da belirteyim bu arada. Benim niyetim ürünü ucuza kapatmak falan olmadı asla.. Zaten ürünün fiyatı belliydi. güzel bi indirim kuponuyla olayı çözecektim. bu sonradan çıkan %10 olayı işleri bu hale getirdi.. Satıcı performansbisiklet aracıda N11 olunca teyit etmek aklımın ucundan geçmedi. Bu da bana ders oldu.. Bundan sonra n11 hepsiburada gittigidiyor gibi sitelerden alışveriş yaparken satıcı mağazayla önceden irtibata geçmek gerekiyor.
Herkese ayrı ayrı cevap vererek gereksiz bir tartışmanın içerisine girmek istemiyorum. Sadece mağdur olan arkadaşın hissiyatını düşünmeden yorum yazdığım için kendisinden özür dilerim. Hakkınızı aramak konusunda tabiki haklısınız, aslında kabaca söylemek istediğim biraz daha yapıcı olunması şeklindeydi ama benim yorumum çok yapıcı olmamış, saygılarımla.

Estafurullah. Benim yerimde kim olsa sanırım aynı reaksiyonu gösterirdi. Uzun zamandır trainer arayışı içerisinde debeleniyorum trainer başlığında da belirtmiştim zaten. Tüm planımı programımı yapıp siparişimi verdim. Akabinde böyle bir durumla karşılaştım. Ben bu adımları atmadan önce belirttiğim gibi direk mağazayla iletişime geçtim ve görüştüğüm arkadaş konuya çok doğal birşeymiş gibi yaklaştı ve çözüm sunmaktan çok uzaktı. Sonra olaylar böyle gelişti.. İnsanın olduğu yerde hata olur buna lafımız yok ama bi çözüm sunulması lazımdı sağolsun Ozan Bey biraz geç te olsa ilgilendi.. Bu gecikme için de özürlerini ilettiler.
 
Son düzenleme:
Bahse konu firmanın;kendi alanında en büyük platformlardan biri olan 'bisikletforum'da, bu şekilde itibar kaybetmesi stratejik ve ticari bir hata.
Alıcıyı ilgilendirmeyen bahaneler sunulması ise,ülkemizde yaygın olan ticari zihniyetin bir örneği sadece.
Ayrıca satıcının bir şekilde alıcıya dönmesi, bu tür platformların ve bilinçli tüketici olmanın gücünü gösteriyor bizlere...
Herkese kolay gelsin .
 
Son düzenleme:
Hem n11 platformunda yer alacaksın, internette-televizyonda bangır bangır tanıtımı olan bu platform aracılığıyla satış yapacaksın, aleyhinde bir durum olduğunda "Zararına satamam!" deyip sipaişi iptal edeceksin. Kusura bakmayın ama bunun savunulur bir tarafı yok. O zaman sadece kendi sitende sat kardeşim. n11'in ve diğer platformların bu hafta kupon verdiğini, indirim/kampanya yaptığını bilmiyor musun?
Üç kuruşu kurtarmak için çamura yatmak ve bunu savunmak...
 
Performans bisikletten iki adet pirelli p zero lastik
Hocam wiggle dan alırsanız çiftinde 250tl avantajınız var,250tlye başka ihtiyacınızı giderirsiniz,mesela tam bakmadım ama belki bir forma alarak aynı paraya bedavadan bir forma sahibi bile olabilirsiniz,tek sıkıntı 10 15 gün sevgili yolu gözler gibi postacıyı beklemek:komik:
 
Hocam wiggle dan alırsanız çiftinde 250tl avantajınız var,250tlye başka ihtiyacınızı giderirsiniz,mesela tam bakmadım ama belki bir forma alarak aynı paraya bedavadan bir forma sahibi bile olabilirsiniz,tek sıkıntı 10 15 gün sevgili yolu gözler gibi postacıyı beklemek:komik:
Abi hic acelem yok. Lastigim var, yurtdisi beklemeye aliskinim zaten :) bole adamlara kazandiracagima postaci Ramazani beklerim daha iyi.
 
Geçmiş olsun. Benzer bir durum kask alırken başıma gelmişti. Satıcı gittigidiyor ile ilgili entegrasyon problemi demişti. Sonra aynı ürünü n11 den almıştım aynı satıcıdan. Yine iptal edip entegrasyon sorunu demişti. Ben de saf gibi inanmıştım. Ne saf adammışım şimdi öğrendim. Hala kask alamadım.

Bu durumu burada dillendirip bu kadar tepki gelmeseydi malum kişi sizi aramazdı diye düşünüyorum. Bu tür durumlar ile ticaret bakanlığı ilgileniyor. Oraya da şikayet etmekten imtina etmeyin lütfen. N11 ya da satıcı fark etmeksizin ortada bir sorun varsa ancak ucu kendilerine değdiğinde çözüm bulurlar. Çalıştığım şirkete gelen fahiş fiyat artışı şikayetlerinden biliyorum. Bize gelen şikayetlerde müşteriler kur artışını göz ardı ettiği için kuru sıkı ama her şikayet ile ilgilendiklerini bilmek güven veriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
Geçmiş olsun. Benzer bir durum kask alırken başıma gelmişti. Satıcı gittigidiyor ile ilgili entegrasyon problemi demişti. Sonra aynı ürünü n11 den almıştım aynı satıcıdan. Yine iptal edip entegrasyon sorunu demişti. Ben de saf gibi inanmıştım. Ne saf adammışım şimdi öğrendim. Hala kask alamadım.

Bu durumu burada dillendirip bu kadar tepki gelmeseydi malum kişi sizi aramazdı diye düşünüyorum. Bu tür durumlar ile ticaret bakanlığı ilgileniyor. Oraya da şikayet etmekten imtina etmeyin lütfen. N11 ya da satıcı fark etmeksizin ortada bir sorun varsa ancak ucu kendilerine değdiğinde çözüm bulurlar. Çalıştığım şirkete gelen fahiş fiyat artışı şikayetlerinden biliyorum. Bize gelen şikayetlerde müşteriler kur artışını göz ardı ettiği için kuru sıkı ama her şikayet ile ilgilendiklerini bilmek güven veriyor.

Söz konusu problem çözülmüştür.. Ankara da tanıdığım bir mağaza da aynı sorunu yaşamış. 4 tane siparişi çok büyük olmadığı için zararına göndermişler. N11 ile satıcılar arasındaki sözleşmede bir sıkıntı var sanırım. Ya da bizim bilmediğimiz farklı bir durum var.
 
Son düzenleme:
Benzer bir durum da benim basima geldi. 2018 ekim ayinda bir bisiklet firmasi, 2019 modeller geldigi icin 2018'lere %20 civari indirim yapmisti. Aksam gormustum, dedim kargo falan beklemek istemiyorum gider alirim.
Sabah kontrol ettim stok var, atladim gittim magazaya dedim bu marka/model bu beden istiyorum. Adamlar baktilar ellerinde stok yok. Dedim tuh kacirdik herhalde, sonra telefondan baktim stok hala var internet sitesinde. Satis gorevlisine gosterdim, sordum "bu durumda internetten siparis versem ne olacak?" diye. Adam da siparisi gecerseniz ve stokta bulamazsak mecbur 2019 modelini gondeririz dedi. Biraz sakalastik sistem hatasi, yazilimcilar yuzunden hep vs. diye. Sonra da biraz usteledim, kalktim yol geldim yarim gunum gitti internet siparisi icin beklememek icin, ugrastirmayin beni gozunuzu seveyim diyince 2019 modeli bana indirimli 2018 fiyatina verdi. Belli bir fiyatin uzerinde bisiklet alana bedava bike fit de vardi, o da sahane oldu ustune.

Sonuc, o gunden beri bisiklet ile ilgili ihtiyaclarimin cogunu ayni siteden karsiliyorum.
 
Ben trendyoldan 2019 Scott spesteer 20 modelini sipariş ettim .Ürünü sepete ekledim siparişi onayladım ve para kesintisi oldu.Yaklaşık iki üç gün sonra ürünün kalmadığını yanlışlık olduğu söylediler parayı hesabıma yatırıp özür dilediler.Ardından Trendyol hesabıma 300 TL müşteri memnuniyeti kuponu yüklediler.Ben aynı siteden 2020 Scott modelini aldım.300 tllik kuponlada yine trendyoldan bisiklet ekipmanları aldım.Hata yapılabilir telafi edilip özür dilenmeli ama.😉
 
Walla hocam tam hatırlamıyorum ama 9350 2020 modeli aldım
 
Benzer bir durum da benim basima geldi. 2018 ekim ayinda bir bisiklet firmasi, 2019 modeller geldigi icin 2018'lere %20 civari indirim yapmisti. Aksam gormustum, dedim kargo falan beklemek istemiyorum gider alirim.
Sabah kontrol ettim stok var, atladim gittim magazaya dedim bu marka/model bu beden istiyorum. Adamlar baktilar ellerinde stok yok. Dedim tuh kacirdik herhalde, sonra telefondan baktim stok hala var internet sitesinde. Satis gorevlisine gosterdim, sordum "bu durumda internetten siparis versem ne olacak?" diye. Adam da siparisi gecerseniz ve stokta bulamazsak mecbur 2019 modelini gondeririz dedi. Biraz sakalastik sistem hatasi, yazilimcilar yuzunden hep vs. diye. Sonra da biraz usteledim, kalktim yol geldim yarim gunum gitti internet siparisi icin beklememek icin, ugrastirmayin beni gozunuzu seveyim diyince 2019 modeli bana indirimli 2018 fiyatina verdi. Belli bir fiyatin uzerinde bisiklet alana bedava bike fit de vardi, o da sahane oldu ustune.

Sonuc, o gunden beri bisiklet ile ilgili ihtiyaclarimin cogunu ayni siteden karsiliyorum.
@umutcelik firmanın Türkiye’de olmadığını belirtmeyi unutmuşsunuz, okuyup heyecanlanıyoruz :ssrtcbya:
Eger bu dogruysa, gercekten Türkiye'de olmayan bir firmaysa bunu belirtin lutfen. Sonra sayin uyenin biri bir konu acar, "sayin @umutcelik yuzunden mahkemelik olduk. Kavga ettigimiz yanimiza kar kaldi" diye konu acar. :ssrtcbya:
 
Eger bu dogruysa, gercekten Türkiye'de olmayan bir firmaysa bunu belirtin lutfen. Sonra sayin uyenin biri bir konu acar, "sayin @umutcelik yuzunden mahkemelik olduk. Kavga ettigimiz yanimiza kar kaldi" diye konu acar. :ssrtcbya:

Firma Turkiye'de degil.
Kavga dovus olayina da hic gerek yok boyle durumlarda. Arkadasin yaptigi gibi olayi, oncesini ve sonrasini yazarsiniz. Firma da gelir kendi aciklamasini yapar bu kadar basit. Ondan sonra da insanlar ilgili firmadan alisveris yapip yapmayacagina karar verir.
 
Sayın @umutcelik, "bu firma Türkiye'de olan yerli bir firma" demenizi umarak utanmayı diledim. Ne yazık ki umudum boşa çıktı.😕
 
Geri