Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Peugeot T11 Kullanıcı Kulübü

Orta göbekten ses geldiği için söküp bakım yapmak istedim ancak iki taraf birbirinden farklı olduğunu gördüm elimdeki parça standart, aynakol tarafını açıyor ama diğer tarafa uymuyor diğer taraf daha küçük bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?
 
Scudo
Arkadaşlar selamlar,

Peugeot T11 resmi WEB sitesinde 11/34 Ruble ile geliyor gözüküyor ama bazı satıcılarda ve burada teknik özelliklerinin 11/32 Ruble ile geldiğinin yazıldığını gördüm. Hangisi doğrudur acaba, normalde beklenen resmi WEB sitesinin doğru olmasıdır ama öyle şeyler gördüm ki bisiklet araştırmaya başlayınca her şey mümkün geliyor. Bilgilendirme için şimdiden teşekkürler.
 
Arkadaşlar selamlar,

Peugeot T11 resmi WEB sitesinde 11/34 Ruble ile geliyor gözüküyor ama bazı satıcılarda ve burada teknik özelliklerinin 11/32 Ruble ile geldiğinin yazıldığını gördüm. Hangisi doğrudur acaba, normalde beklenen resmi WEB sitesinin doğru olmasıdır ama öyle şeyler gördüm ki bisiklet araştırmaya başlayınca her şey mümkün geliyor. Bilgilendirme için şimdiden teşekkürler.

Peugeot'un sitesi yakın zamanda yenilendi ve modellerin bazı özellikleri değişti. Satıcılardaki önceki özelliklerde olabilir. Güncellemeden önce T11 ve T11x2'den birinin 11-32, birinin 11-34 kullandığını hatırlıyorum ama hangisinde hangisinin olduğunu hatırlamıyorum. Eski bir mesajımda ikisini karşılaştırırken yazmıştım, o mesajı bulursam güncellerim.

Edit: Buldum, şu mesajda son paragrafta: Şehir/tur bisikleti seçim rehberi

...
T11 ve T11x2 arasındaki fark önde ikili aynakol olması ve buna bağlı olarak değişen ön attırıcı. T11'de arkada 11-32, önde 48-36-26; T11x2'de arkada 11-34, önde 46-30 dişliler var. T11'in teorik maksimum hızı daha yüksek, tırmanma kapasiteleri yakın. Ben alıyor olsam ikisi arasında seçim yapmakta zorlanır, piyasadaki fiyatlarına ve bulunabilirliğine göre karar verirdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bikeandcamp
Yaklaşık 20 gün önce bende T11 X2 aldım . üzerinde M592 DEORE 9lu aktarıcı ve 11.34 ruble vardı
 
  • Beğen
Tepkiler: Bikeandcamp
Muhtemelen T11'de 11/34 Rubleye geçiyor ama buna emin olmak için satıcıyla görüşmek lazım. Muhtemelen sezon dışında olmamız sebebiyle yeni üretilen T11'leri bulmak zor olacaktır. Normalde Carraro 327/328 araşındayım ama bulabileceğimi sanmıyorum artık yönelimim SPX 500 ve T11'e doğru iyiden iyiye kaydı. Kilo sorunum olduğundan 32/34 arasındaki o iki diş belki %5-6 fark ama yokuş rahatlığı benim için gerçekten belirleyici bir sebep SPX500'ü sırf rengi hoşuma gitmediği ve bagaj delikleri olmaması sebebiyle almak istemiyorum. T11'dede lastik değiştirme gerekliliği ve 11/32 Ruble olması aynı fiyat bandında SPX500'den daha düşük donanım sunması sebebiyle istemiyorum. Kaldım ortada, gerçekten araba alırken bile bu kadar düşünüp araştırmamıştım. İlk bulduğum arabayı gidip almıştım ve konu kapanmıştı. Bisiklet işine bu kadar sabır göstermek beni şaşırtıyor. Tamamen tutku ile ilgili sanırım. :)
 
Ben Kron SPX500 yerine bulabilirseniz t11 x2 almanızı tavsiye ederim. Fiyatı şu an çok makul. Kendinize uygun kadro boyu bulursanız kaçırmayın. yokuş tırmanışı ve arka ruble büyüklüğüne takılmayın. isterseniz arka aktarıcıyı M2000 SGS ALTUS modeliyle güncelleyip bunu 11.36 rubleyle de kullanabilirsiniz. Bisikletin konforu ve düz yoldaki akıcılığı muazzam .Kadro kalitesi de bence Bisan Kron ve Carraro dan iyi

örnek olsun diye kendi t11 x2 'ime yaptığım geliştirmeyi paylaşıyorum.

Advent 11.42 v Acera 46.30 = 2x9 Min Maliyet,Max Verim
 

Dosyalar

  • 20221001_155945.jpg
    20221001_155945.jpg
    109,6 KB · Okunma: 72
  • 20221001_160219.jpg
    20221001_160219.jpg
    149,5 KB · Okunma: 67
  • 20221001_160150.jpg
    20221001_160150.jpg
    84,8 KB · Okunma: 57
  • Beğen
Tepkiler: Bikeandcamp
Merhaba Hocam,

Değerli cevabınız için çok teşekkür ederim. Konunuzda yazdıklarınızı kelimesi kelimesine okudum. Öncelikle gerçekten şartları zorlayıp bir bisiklet aldığımı ve teknik kapasitemin bir şeyleri güncellemek için zayıf olduğunu bilmenizi isterim. Maalesef görece yoğun bisiklet kullanılan bir şehirde yaşasamda iyi işçilik bulmanın zor olduğu küçük bir şehirdeyim. T11 x2'nin gerçekten benim için orta vadede en iyi olan seçenek olduğunuda çok iyi anlıyorum. Mevcut donanımıyla bile benim için belki yeterli olacaktır fakat benim maalesef ki şaun fiziksel ve mental durumun 3'lü aynakoldan (26/36/48) vazgeçmeme izin vermiyor.

Aslında mevcut bisikletim pedalsız ağırlığı 15.2 kg olan 26*2.00 lastikli ağır bir MTB, bisiklet sürmeye başladığımdan bu yana da yaklaşık olarak 25-26 Kg. verdim ve bu bisikletle 1k topladığım 90-95 Km'lik turlar yapabiliyorum. Muhtemelen aldığım treking modeli ne olursa olsun beni çok daha rahat ettirecektir ama uzun vadeli amacım kullanıcı adımdan da göreceğiniz gibi bisiklet ile kamp yapmak. Buda yeri geldiğinde %12-13 eğimleri yaklaşık 8-10 kg. ekstra bagaj ile çıkmamı gerektirecek. O gün gelene kadar ben muhtemelen bir 20 Kg. kadar daha vermiş olacağım fakat beni bu işten soğutacak şeylerden uzak kalmaya çalışıyorum.

Yazdıklarınızı okuyunca belki bir ihtimal şöyle bir çözümün bana ideal olabileceğini düşündüm. Fikriniz ve bilginiz benim için çok önemli cevap verirseniz beni mutlu edersiniz.

Diyelim ki ben 11/34 Rubleli bir T11 bulamadım ve 11/32 Rubleli bir T11 aldım, ben direkt bisiklet gelir gelmez kurulum aşamasında direkt olarak buna SHIMANO ACERA HG200-9 11-34T Ruble satın alıp taktırabilir miyim? Herhangi bir attırıcı , kol vs. masrafına girmem gerekmeden. Eğer böyle bir şey yaparsam belki ileride kullanılmak üzere bir 11/32 rubleyi yedeklemiş olurum ve ileride ruble değiştireceğim zaman bunu kullanarak uzun vadede gerekecek bir şeyi erken alarak hem bugünü hem de ileriyi kurtarmış olabilirim.

Son olarakta aşağıdaki donanımda bir bisikletten 700*32 lastiğe geçeceğim ve Mitas Flash belkide bunu yaparken başlamak için doğru bir tercih olmayacaktır. Bunun yerine Vittoria Urbano 700X35 Telli Şehir Dış Lastik (Reflektörlü 9 Level) hem marka olarak, hem üretim teknikleri hemde 3mm daha geniş olması sebebiyle daha iyi bir geçiş ve tur lastiği olacaktır diye düşünüyorum. Bu konudada fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Mevcut bisikletimdeki donanım

BTWIN Rockrider 340 (Pedalsız 15.2 Kg/ XL kadro (Kadro boyu kesinlikle bana uygun değil hediye geldiğinden ve bisiklet sürmeye dönmeme sebep olduğundan kullanıyorum, sele boyu en düşükte ucu ucuna doğru pedallama açısına sahibim))
Shimano Tourney FC-TY301 Aynakol Siyah 24-34-42 (22/32/42 aynakolum kırılınca yeni geçtim yaklaşık 200 Km'dir kullanıyorum)
Shimano TOURNEY TY500, 7 vitesli arka vites aktarıcı.
MICROSHIFT MS22 ön vites aktarıcı.
SRAM MRX21 çevirmeli vites kolu, vites göstergeleri.
SHIMANO TZ21, 7 dişli (14 - 28 diş) ruble.
B'TWIN ALL TERRAIN DRY, 26 x 2.0 lastikler
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
...artık yönelimim SPX 500 ve T11'e doğru iyiden iyiye kaydı. ...

SPX500 için şu mesajımın son kısmındaki yorumu incelemenizi öneririm: Şehir/tur bisikleti seçim rehberi

....
Detaylara bakınca SPX500'ün sınıfta kaldığı başka noktalar da var, bence bu frankeşsiklet'i yok saymak lazım.

Ön attırıcı olarak Claris FD-2030 kullanılmış, 3x8 destekli: (link)
Aynakol da 3x9 için. Resmi sitede M521'in detayları yok T521'in dişlileri var, FC-M521 üretimi (link), satıcılarda ise böyle diyor: (link)

(link) = 2x10 arka attırıcılı, 3x8 ön attırıcılı, 3x9 aynakollu 3x10 sistem.
 
Merhaba Hocam,

Değerli cevabınız için çok teşekkür ederim. Konunuzda yazdıklarınızı kelimesi kelimesine okudum. Öncelikle gerçekten şartları zorlayıp bir bisiklet aldığımı ve teknik kapasitemin bir şeyleri güncellemek için zayıf olduğunu bilmenizi isterim. Maalesef görece yoğun bisiklet kullanılan bir şehirde yaşasamda iyi işçilik bulmanın zor olduğu küçük bir şehirdeyim. T11 x2'nin gerçekten benim için orta vadede en iyi olan seçenek olduğunuda çok iyi anlıyorum. Mevcut donanımıyla bile benim için belki yeterli olacaktır fakat benim maalesef ki şaun fiziksel ve mental durumun 3'lü aynakoldan (26/36/48) vazgeçmeme izin vermiyor.

Aslında mevcut bisikletim pedalsız ağırlığı 15.2 kg olan 26*2.00 lastikli ağır bir MTB, bisiklet sürmeye başladığımdan bu yana da yaklaşık olarak 25-26 Kg. verdim ve bu bisikletle 1k topladığım 90-95 Km'lik turlar yapabiliyorum. Muhtemelen aldığım treking modeli ne olursa olsun beni çok daha rahat ettirecektir ama uzun vadeli amacım kullanıcı adımdan da göreceğiniz gibi bisiklet ile kamp yapmak. Buda yeri geldiğinde %12-13 eğimleri yaklaşık 8-10 kg. ekstra bagaj ile çıkmamı gerektirecek. O gün gelene kadar ben muhtemelen bir 20 Kg. kadar daha vermiş olacağım fakat beni bu işten soğutacak şeylerden uzak kalmaya çalışıyorum.

Yazdıklarınızı okuyunca belki bir ihtimal şöyle bir çözümün bana ideal olabileceğini düşündüm. Fikriniz ve bilginiz benim için çok önemli cevap verirseniz beni mutlu edersiniz.

Diyelim ki ben 11/34 Rubleli bir T11 bulamadım ve 11/32 Rubleli bir T11 aldım, ben direkt bisiklet gelir gelmez kurulum aşamasında direkt olarak buna SHIMANO ACERA HG200-9 11-34T Ruble satın alıp taktırabilir miyim? Herhangi bir attırıcı , kol vs. masrafına girmem gerekmeden. Eğer böyle bir şey yaparsam belki ileride kullanılmak üzere bir 11/32 rubleyi yedeklemiş olurum ve ileride ruble değiştireceğim zaman bunu kullanarak uzun vadede gerekecek bir şeyi erken alarak hem bugünü hem de ileriyi kurtarmış olabilirim.

Son olarakta aşağıdaki donanımda bir bisikletten 700*32 lastiğe geçeceğim ve Mitas Flash belkide bunu yaparken başlamak için doğru bir tercih olmayacaktır. Bunun yerine Vittoria Urbano 700X35 Telli Şehir Dış Lastik (Reflektörlü 9 Level) hem marka olarak, hem üretim teknikleri hemde 3mm daha geniş olması sebebiyle daha iyi bir geçiş ve tur lastiği olacaktır diye düşünüyorum. Bu konudada fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Mevcut bisikletimdeki donanım

BTWIN Rockrider 340 (Pedalsız 15.2 Kg/ XL kadro (Kadro boyu kesinlikle bana uygun değil hediye geldiğinden ve bisiklet sürmeye dönmeme sebep olduğundan kullanıyorum, sele boyu en düşükte ucu ucuna doğru pedallama açısına sahibim))
Shimano Tourney FC-TY301 Aynakol Siyah 24-34-42 (22/32/42 aynakolum kırılınca yeni geçtim yaklaşık 200 Km'dir kullanıyorum)
Shimano TOURNEY TY500, 7 vitesli arka vites aktarıcı.
MICROSHIFT MS22 ön vites aktarıcı.
SRAM MRX21 çevirmeli vites kolu, vites göstergeleri.
SHIMANO TZ21, 7 dişli (14 - 28 diş) ruble.
B'TWIN ALL TERRAIN DRY, 26 x 2.0 lastikler
rubleyi başka hiç bir değişikliğe ihtiyaç duymadan 11.34 ile değiştirebilirsiniz. Arka aktarıcı buna müsait.
Eğer arka aktarıcı güncel sitede yazdığı gibi m3100 alivio ise T11 modelinde üçlü aynakolla 11.34 ruble

T11 2x modelinde 2li aynakolla 11.36 ruble kullanabilirsiniz başka hiç bir değişiklik yapmadan
**********************
benim bisikletimde gelen M592 eski model 9lu deore aktarıcı 11.36 yı desteklemiyordu
 
@Spartiat

Teşekkürler hocam SPX500 ile ilgili azda olsa olur mu acaba diye düşüncemi tamamen sildiniz. 327/328 bulamadığımda hesaba katarsak. T11 veya T11 X2 en temiz yol gibi görünüyor, keşke yenilenen özellikleriyle satan bir satıcı bulsam.

@M.Hamza.Afacan

Güncellenen özelliklerdeki T11 veya T11 X2'yi alabilirim öyleyse, çünkü T11 için söylediğim 11/34 yerine T11 X2'de 11/36 yapmakta beni başta biraz zorlasa da kurtaracaktır diye düşünüyorum. Ama yenilenen hallerini bulmak bence şuan çok zor olacaktır. Yine de belli başlı yerlere sormaya başlayım, bir yerden çıkar belki.

Değerli destekleriniz için teşekkürler.
Hocam tekrar merhaba,

Şimdi bir satıcı ile görüştüm T11'in yenilenmiş modelinin Şubat - Mart öncesi bulunmasının imkansız olduğunu belirtti. Deore RD-M592 arka aktarıcı ile olan modelinden olduğunu söyledi. Bu aktarıcı M371 48X36X26T aynakol ile birlikte 11/34 Rubleyi destekler mi? Ben aşağıdaki gibi bir bilgi buldum ama sizin verdiğiniz bilgiyle çelişiyor, muhtemelen aynakol ile ilgili bir şeyi kaçırıyorum.

Cassette:
  • 11-32 T / 11-34 T: CS-HG400-9, CS-HG300-9, CS-HG201-9, CS-HG200-9
  • 11-36 T: CS-HG201-9, CS-HG200-9, CS-HG400-9
  • 12-36 T: CS-HG300-9, CS-HG400-9

Şimdiden teşekkürler.


Son düzenleme;

11/34 Rubleli ve Alivio RD-M3100 arka aktarıcılı T11 modelinden buldum. Siyah/mavi renginden 495mm kadro boyu olarak biraz önce sipariş geçtim. Şimdi kargo bekleme zamanı, @M.Hamza.Afacan ve @Spartiat hocam ikinizede çok teşekkürler.

İyi forumlar.
 
Son düzenleme:
@Spartiat

Teşekkürler hocam SPX500 ile ilgili azda olsa olur mu acaba diye düşüncemi tamamen sildiniz. 327/328 bulamadığımda hesaba katarsak. T11 veya T11 X2 en temiz yol gibi görünüyor, keşke yenilenen özellikleriyle satan bir satıcı bulsam.

@M.Hamza.Afacan

Güncellenen özelliklerdeki T11 veya T11 X2'yi alabilirim öyleyse, çünkü T11 için söylediğim 11/34 yerine T11 X2'de 11/36 yapmakta beni başta biraz zorlasa da kurtaracaktır diye düşünüyorum. Ama yenilenen hallerini bulmak bence şuan çok zor olacaktır. Yine de belli başlı yerlere sormaya başlayım, bir yerden çıkar belki.

Değerli destekleriniz için teşekkürler.
Hocam tekrar merhaba,

Şimdi bir satıcı ile görüştüm T11'in yenilenmiş modelinin Şubat - Mart öncesi bulunmasının imkansız olduğunu belirtti. Deore RD-M592 arka aktarıcı ile olan modelinden olduğunu söyledi. Bu aktarıcı M371 48X36X26T aynakol ile birlikte 11/34 Rubleyi destekler mi? Ben aşağıdaki gibi bir bilgi buldum ama sizin verdiğiniz bilgiyle çelişiyor, muhtemelen aynakol ile ilgili bir şeyi kaçırıyorum.

Cassette:
  • 11-32 T / 11-34 T: CS-HG400-9, CS-HG300-9, CS-HG201-9, CS-HG200-9
  • 11-36 T: CS-HG201-9, CS-HG200-9, CS-HG400-9
  • 12-36 T: CS-HG300-9, CS-HG400-9

Şimdiden teşekkürler.


Son düzenleme;

11/34 Rubleli ve Alivio RD-M3100 arka aktarıcılı T11 modelinden buldum. Siyah/mavi renginden 495mm kadro boyu olarak biraz önce sipariş geçtim. Şimdi kargo bekleme zamanı, @M.Hamza.Afacan ve @Spartiat hocam ikinizede çok teşekkürler.

İyi forumlar.
Tebrik ederim. çok güzel bir bisiklet almış oldun. nice güzel günlerde keyifli sürüşler dilerim
rubleyi başka hiç bir değişikliğe ihtiyaç duymadan 11.34 ile değiştirebilirsiniz. Arka aktarıcı buna müsait.
Eğer arka aktarıcı güncel sitede yazdığı gibi m3100 alivio ise T11 modelinde üçlü aynakolla 11.34 ruble

T11 2x modelinde 2li aynakolla 11.36 ruble kullanabilirsiniz başka hiç bir değişiklik yapmadan
**********************
benim bisikletimde gelen M592 eski model 9lu deore aktarıcı 11.36 yı desteklemiyordu
Düzeltme
M592 uzun bacak deore 9lu aktarıcı total kapasitesi 45t ve max 11.36 rubleyi destekliyormuş
 
  • Beğen
Tepkiler: Bikeandcamp
Dün bisikletim geldi ve kurulumunu yaptırdım. Akşamda ufak bir test sürüşü yaptım. Her şey yolunda gibi, sele ve elcikler biraz rahatız geldi. Seleti MTB'de kullandığım sele ile değiştirdim. Elcik içinde arayış halindeyim eminim güzel bir seçenek bulabilirim. Çok yakışıklı ve MTB sonrası çok hafif gelen bir bisiklet oldu. Her zaman sürdüğüm bir parkurda sürdüm, MTB'ye göre tabi daha konforsuz ama daha az enerji gerektiriyor. Biraz hızlanırım diye ummuştum ama ona şuan için bir karşılık bulamadım. Muhtemelen bisiklet alışınca ve ben bisiklete alışınca biraz daha hız bulabilirim. 2 durum var MTB'de sağ ayağımın arkasında bir ağrı olurdu o olmadı bu beni çok mutlu etti, ama MTB'de ellerimde karıncalanma vs. olmazdı ama bu kısa ve görece asfalt sürüşünde ellerim karıncalandı hatta birazda uyuştu diyebilirim. Umarım buna elcik ile çözüm bulabilirim. Belki lastiktende olabilir WANDA METRO ELITE GREEN SHIELD 700X32C SİYAH lastiklerle geldi, bu lastik hakkında hiçbir bilgim ve fikrim yok. Kısa sürüşümde lastikten olduğuna emin olduğum bir sorun yaşamadım. İlk defa bir 32mm lastik kullandığım için bana daha fazla ne verebilirdi, yada benden tam ne götürdü bilemiyorum. Bu lastikler hakkında fikri ve bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.

IMG_20221012_180836.jpg
IMG_20221012_193512.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos
Hayırlı uğurlu olsun. Allah güzel günlerde kullandırsın
 
  • Beğen
Tepkiler: Bikeandcamp
Herkese selamlar iyi akşamlar.

Bisikleti kurarlarken akort kontrolü yapmalarını istemiştim ama lastiği kaldırıp bir çevirip iyi duruyor hiç dokunmayalım nasıl olsa 2 ay sonra kontrol var deyip göndermişlerdi.

1 haftalık kullanım sonrası korktuğum başıma geldi, değil akort ayarı sorunu bisiklet beni resmen üzerinden atacak şekilde sallanıyor. Bisiklet mi sürüyorum rodeo mu yapıyorum belli değil. Kontrol ettim teller çok gevşek, sanırım ayarı geçtim sıkmaları gerekiyormuş ama sıkmamışlar bile gibi geldi. Bunun normalde kurulumda usulü nedir? Yarın sabah ilk iş gideceğim, açıkçası yaşadığım risktende biraz öfkem var. Hem ben zarar görebilirdim, hemde muhtemelen bisiklet bu süreçte az yada çok zarar görmüş oldu. Tavrımın net olması için bilgi ve görüşlerinize ihtiyacım var.

Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos
Bayinin iş bilmezligi
bende 3 haftadır , haftada en az 4 gün 50'şer km kullanıyorum, ilk bakıma 1 hafta 10 gün sonra götürücem hiç sıkıntı çıkmadı.
bir de işe giderken bisikleti seri ve tatlı sert kullanmama rağmen
peugeot web sayfasından firmaya bu durumu mail at.
çünkü senden önce 1 arkadaş da daha ilk aldığında akort sıkıntısı olmuştu diye hatırlıyorum
 
Cumartesi sabah ilk iş kurulumu yapan yere gittim ve durumu yaşadığım hisleride paylaşarak anlattım. Şimdi yapamayız vs. gibi söylemler başlayacak gibi oluncada üsteledim, sağolsun benimle ilgilenen genç arkadaşların yanına yaşça büyük bir usta gelip durumu fark edince hemen benimle ilgilendi. %100 bir akort yapmasakta en azından gevşekliği halledip sorunsuz sürülür hale getirdik bisikleti. Vites ayarlarındada problemler vardı onlarıda hallettik. Gerçekten bisiklet başta bana hissettirdiğinden daha iyiymiş. Cumartesi günü 25km'lik bir deneme sürüşü yaptım. Pazarda 60 km pedalladım. Herşey şuan yoluna girdi gibi, bisikletin üstünde gelen lastikler hariç bir endişem yok. Onlarda bu 10 günlük süreçte yaklaşık 300-350km sürdüm patlama meydana gelmedi, yoğun yağmurda sürdüm, su birikintilerinden geçtim sorun olmadı, hafif ıslak zeminde kaymadı. Sanırım yıpranana kadar beni götürecek gibi gözüküyor.

Yeni bisiklet alacak arkadaşlara faydalı olabilmesi dileğiyle paylaşıyorum.

İyi forumlar.
sporthealth-1-20221024-173712.jpg

sporthealth-1-20221023-185016.jpgIMG_20221023_160308.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos
Arkadaşlar selamlar herkese şuan elimde mosso legarda 2127 mdm h var ancak kadro boyu küçük geldiği için satıp yeni bir bisiklet almayı düşünüyorum. İlk başlarda aklımda sora yada claris setli gravel almak vardı ancak şuan bütçemin üzerinde sıfır veya ikinci el olarak hiç bir bisiklet yok. ( Bütçem max 8-8.5k) Bende 7.1kya Peugeot T11x2 buldum şuan onu almayı düşünüyorum ancak aklımda birkaç soru var yardımcı olursanız sevinirim.
1- Aranızda hiç stok janta 38-40 mm lastik(özellikle almayı bisikleti alırsam almayı düşündüğüm CST pika) takmayı deneyen oldu mu eğer olduysa jant destekliyor mu ve kadro kaldırabiliyor mu?
2- 171-72 cm boy 78 cm iç bacak boyuyla 49.5cm(20 inç oluyor galiba) kadro alsam tam gelir değil mi?( Bende mosso legarda 46 cm var ancak küçük geliyor ve Peugeot ile kadro tasarımları benzer)
3- Sizce bu bisikletle hafif araziye girilir mi?(Ben mossomla giriyordum ve üzerinde trekking lastik olmasına rağmen sorun yaratmiyordu)
4- Kısaca Peugeot'un üstün olduğu özellikleri yazayım(benim mossonun üstün olduğu bir konu yok)
a)Hollow tech orta göbek ve onla beraber gelen 46-30 aynakol (46-30 gravellarda kullanıla oran olunca sevindim)
b) Alüminyum maşa (benimki çelik galiba çünkü kadroya mıknatıs yapışmazken maşaya yapışıyor)
c)2li aynakol(3lu aynakol eskimiş bir teknoloji ve 2li ile sundukları oran ve kullanılabilir vites sayısı hemen hemen aynı)
d) Başka da öyle aman aman bir artısı yok ancak gravel olmaya daha yakın bir bisiklet t11x2
5)Son olarak İzmir ADK bisiklet( yada bike shop her yerde farklı isimleri var) güvenilir mi? Bisikleti aldığımda kendim kurarım büyük ihtimalle o yüzden alırsam öncesinde garanti belgesini ve diğer gerekli evrakları imzalayıp karşılamalarını isteyeceğim bu konularda falan sorun yaratmazlar değil mi?
Şimdiden teşekkür ederim okuduğunuz için 🙏
 
Bildiğim yerden cevap vereyim.Son derece güvenilir bir firma gönül rahatlığıyla alabilirsiniz,birebir görüşüp konuşmuşluğum vardır.
Hocam çalışanlarından birinin telefon numarası falan varsa söyler misiniz mağazayı 6.50 gibi aradım doğal olarak kapatmışlar. Bende WhatsApptan iletişime geçeceğim
 
Geri