Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Peugeot T11 Kullanıcı Kulübü

geçmiş olsun, kazadan ders almak lazım. hidrolik ile panik anlarında çok frenleyip ön lastik kitlenebilir, t11 üzerinde gelen ucuz lastik kayabilir. ayrıca kaskın çıkıntısı yüzü çarpmayı da engelliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tlamir
Scudo
geçmiş olsun, kazadan ders almak lazım. hidrolik ile panik anlarında çok frenleyip ön lastik kitlenebilir, t11 üzerinde gelen ucuz lastik kayabilir. ayrıca kaskın çıkıntısı yüzü çarpmayı da engelliyor.
Teşekkürler üstünde hala aynı mitaas lastik var o kadar hızlıydı ki yani nasıl sıktım freni falan hatırlamıyorum şehir içinde alışveriş falandı yokuş aşağı falan dikkat etmek gerekiyor hata bende zaten hızlı gidiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos
Teşekkürler üstünde hala aynı mitaas lastik var o kadar hızlıydı ki yani nasıl sıktım freni falan hatırlamıyorum şehir içinde alışveriş falandı yokuş aşağı falan dikkat etmek gerekiyor hata bende zaten hızlı gidiyorum
Çok geçmiş olsun. Kolunuzu çok zorlamayın bir süre. Güvenlik ekipmanı önemli.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tlamir
Çok geçmiş olsun. Kolunuzu çok zorlamayın bir süre. Güvenlik ekipmanı önemli.
Ya anlamıyorum baya küçük bir sehirde yaşıyorum super spot motorlara kasksiz ekipmansiz biniyorlar gercekten dikkat etmek lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Merhaba tekrar binmeye başladım ama gidon çok alçak kalıyor gidon yükseltici ihtiyacım var ne tavsiye edersiniz
 
Merhaba tekrar binmeye başladım ama gidon çok alçak kalıyor gidon yükseltici ihtiyacım var ne tavsiye edersiniz
(link). Bu ürün pişman etmez en sağlıklı yol. Sürüş pozisyonunu şekillendirebilirsin
 
Hangi boyutta almam lazim t11 icin fiyati da az degilmis ama kazadan sonra bilegimden cok guc alamiyorum alcak olunca agri yapiyor
 
Herkese selamlar,benim bisikletimde bir sorun var,bunu 2 gün önce fark ettim arka teker sağa yanaşmış yani ortalı değil sizde nasıl acaba böylemi yoksa ortalı mı ?Birkaç foto ekledim.
 

Dosyalar

  • IMG_1305.jpg
    IMG_1305.jpg
    83,2 KB · Okunma: 35
  • IMG_1306.jpg
    IMG_1306.jpg
    81,9 KB · Okunma: 36
  • IMG_1308.jpg
    IMG_1308.jpg
    51,8 KB · Okunma: 35
  • IMG_1309.jpg
    IMG_1309.jpg
    56,8 KB · Okunma: 36
  • IMG_1304.jpg
    IMG_1304.jpg
    120,1 KB · Okunma: 32
Herkese selamlar,benim bisikletimde bir sorun var,bunu 2 gün önce fark ettim arka teker sağa yanaşmış yani ortalı değil sizde nasıl acaba böylemi yoksa ortalı mı ?Birkaç foto ekledim.

Jantı ören merkezlemeye özenmemiş. Akortla düzeltilir, yakın olduğu tarafın tellerini gevşetip karşı tarafın tellerini sıkarak.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaantalya79
Jantı ören merkezlemeye özenmemiş. Akortla düzeltilir, yakın olduğu tarafın tellerini gevşetip karşı tarafın tellerini sıkarak.
Yanıt için çok teşekkürler
 
Jantı ören merkezlemeye özenmemiş. Akortla düzeltilir, yakın olduğu tarafın tellerini gevşetip karşı tarafın tellerini sıkarak.
Peki hocam ya disk tarafına x+2 mm uzunluğunda olan tel ile ruble tarafına takılması gereken x mm uzunluğunda ki tellerin dikkat etmeden karışık taktıysa bunu nasıl anlayabiliriz?
 
Peki hocam ya disk tarafına x+2 mm uzunluğunda olan tel ile ruble tarafına takılması gereken x mm uzunluğunda ki tellerin dikkat etmeden karışık taktıysa bunu nasıl anlayabiliriz?

Jant içinden tel başlarına (nipel) bakarak tellerin tel başına ne kadar girdiğine, hatta çok uzun teller kullanıldığysa tel başından ne kadar çıktığına bakılabilir. Jant dışından tellerin tel başlarına girdiği kısımda açıkta kalan yiv var mı diye, varsa bunların arasındaki farklara bakılabilir. Tel başlarının hepsi aynı boy değilse uzun olanlar kısa telleri kurtarmak için kullanılmış olabilir. Hepsi aynı boy ama uzun ise de benzer amaçla kullanılmış olabilir.
 
Jant içinden tel başlarına (nipel) bakarak tellerin tel başına ne kadar girdiğine, hatta çok uzun teller kullanıldığysa tel başından ne kadar çıktığına bakılabilir. Jant dışından tellerin tel başlarına girdiği kısımda açıkta kalan yiv var mı diye, varsa bunların arasındaki farklara bakılabilir. Tel başlarının hepsi aynı boy değilse uzun olanlar kısa telleri kurtarmak için kullanılmış olabilir. Hepsi aynı boy ama uzun ise de benzer amaçla kullanılmış olabilir.
Teşekkürler. Peki, Jantın kadro üzerinde ortalanmadan Sağa ya da sola yakın olması akıcılığı azaltır mı?
 
Teşekkürler. Peki, Jantın kadro üzerinde ortalanmadan Sağa ya da sola yakın olması akıcılığı azaltır mı?

Pratikte akıcılığa etkisi olmaz. Teoride dengeyi etkiler, zincir hattını etkiler ama kullanımda fark edilmesi çok zor. Bisiklet jant frenliyse fren ayarını etkiler, yer dar ve lastik kalınsa bir taraftan sürtebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaantalya79
Pratikte akıcılığa etkisi olmaz. Teoride dengeyi etkiler, zincir hattını etkiler ama kullanımda fark edilmesi çok zor. Bisiklet jant frenliyse fren ayarını etkiler, yer dar ve lastik kalınsa bir taraftan sürtebilir.
Sayın Spartiat fotolarda gözüktüğü gibi aktarıcı tarafında quick release mil 1 tane washer varken sağ tarafta bulunan (disk tarafında) 2 tane washer kullanılmış bu doğru bir uygulamamı ?
 

Dosyalar

  • IMG_1304.jpg
    IMG_1304.jpg
    120,1 KB · Okunma: 15
  • IMG_1305.jpg
    IMG_1305.jpg
    83,2 KB · Okunma: 14
Sayın Spartiat fotolarda gözüktüğü gibi aktarıcı tarafında quick release mil 1 tane washer varken sağ tarafta bulunan (disk tarafında) 2 tane washer kullanılmış bu doğru bir uygulamamı ?

Neyi hizalamak için kullandıklarına bakmak lazım, herhalde jantı/lastiği ortalamak için değildir.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaantalya79
Herkese merhaba peugeot T11X2 lerde kaç baklalı zincir uygundur 138 mi yoksa 118 mi?
 
Geri