templeos
Üye
- Kayıt
- 11 Temmuz 2022
- Mesaj
- 15
- Tepki
- 10
- Şehir
- 34
- Başlangıç
- 2000—01
- Bisiklet
- Diğer
Teşekkürler üstünde hala aynı mitaas lastik var o kadar hızlıydı ki yani nasıl sıktım freni falan hatırlamıyorum şehir içinde alışveriş falandı yokuş aşağı falan dikkat etmek gerekiyor hata bende zaten hızlı gidiyorumgeçmiş olsun, kazadan ders almak lazım. hidrolik ile panik anlarında çok frenleyip ön lastik kitlenebilir, t11 üzerinde gelen ucuz lastik kayabilir. ayrıca kaskın çıkıntısı yüzü çarpmayı da engelliyor.
Çok geçmiş olsun. Kolunuzu çok zorlamayın bir süre. Güvenlik ekipmanı önemli.Teşekkürler üstünde hala aynı mitaas lastik var o kadar hızlıydı ki yani nasıl sıktım freni falan hatırlamıyorum şehir içinde alışveriş falandı yokuş aşağı falan dikkat etmek gerekiyor hata bende zaten hızlı gidiyorum
Ya anlamıyorum baya küçük bir sehirde yaşıyorum super spot motorlara kasksiz ekipmansiz biniyorlar gercekten dikkat etmek lazımÇok geçmiş olsun. Kolunuzu çok zorlamayın bir süre. Güvenlik ekipmanı önemli.
(link). Bu ürün pişman etmez en sağlıklı yol. Sürüş pozisyonunu şekillendirebilirsinMerhaba tekrar binmeye başladım ama gidon çok alçak kalıyor gidon yükseltici ihtiyacım var ne tavsiye edersiniz
bende benzerini kullanıyorum, tavsiye ederim.(link). Bu ürün pişman etmez en sağlıklı yol. Sürüş pozisyonunu şekillendirebilirsin
Herkese selamlar,benim bisikletimde bir sorun var,bunu 2 gün önce fark ettim arka teker sağa yanaşmış yani ortalı değil sizde nasıl acaba böylemi yoksa ortalı mı ?Birkaç foto ekledim.
Yanıt için çok teşekkürlerJantı ören merkezlemeye özenmemiş. Akortla düzeltilir, yakın olduğu tarafın tellerini gevşetip karşı tarafın tellerini sıkarak.
Peki hocam ya disk tarafına x+2 mm uzunluğunda olan tel ile ruble tarafına takılması gereken x mm uzunluğunda ki tellerin dikkat etmeden karışık taktıysa bunu nasıl anlayabiliriz?Jantı ören merkezlemeye özenmemiş. Akortla düzeltilir, yakın olduğu tarafın tellerini gevşetip karşı tarafın tellerini sıkarak.
Peki hocam ya disk tarafına x+2 mm uzunluğunda olan tel ile ruble tarafına takılması gereken x mm uzunluğunda ki tellerin dikkat etmeden karışık taktıysa bunu nasıl anlayabiliriz?
Teşekkürler. Peki, Jantın kadro üzerinde ortalanmadan Sağa ya da sola yakın olması akıcılığı azaltır mı?Jant içinden tel başlarına (nipel) bakarak tellerin tel başına ne kadar girdiğine, hatta çok uzun teller kullanıldığysa tel başından ne kadar çıktığına bakılabilir. Jant dışından tellerin tel başlarına girdiği kısımda açıkta kalan yiv var mı diye, varsa bunların arasındaki farklara bakılabilir. Tel başlarının hepsi aynı boy değilse uzun olanlar kısa telleri kurtarmak için kullanılmış olabilir. Hepsi aynı boy ama uzun ise de benzer amaçla kullanılmış olabilir.
Teşekkürler. Peki, Jantın kadro üzerinde ortalanmadan Sağa ya da sola yakın olması akıcılığı azaltır mı?
Sayın Spartiat fotolarda gözüktüğü gibi aktarıcı tarafında quick release mil 1 tane washer varken sağ tarafta bulunan (disk tarafında) 2 tane washer kullanılmış bu doğru bir uygulamamı ?Pratikte akıcılığa etkisi olmaz. Teoride dengeyi etkiler, zincir hattını etkiler ama kullanımda fark edilmesi çok zor. Bisiklet jant frenliyse fren ayarını etkiler, yer dar ve lastik kalınsa bir taraftan sürtebilir.
Sayın Spartiat fotolarda gözüktüğü gibi aktarıcı tarafında quick release mil 1 tane washer varken sağ tarafta bulunan (disk tarafında) 2 tane washer kullanılmış bu doğru bir uygulamamı ?
Herkese merhaba peugeot T11X2 lerde kaç baklalı zincir uygundur 138 mi yoksa 118 mi?
Çok teşekkürlerNormal boy, 116-118 bakla. Örneğin HG53.