Scudo Sports

Peugeot Türkiye'de Satışta

@Burak B
janttan kaynaklı sorun tam olarak nedir hocam ? detay verebilir misiniz ?
 
Scudo
Lastik şiştiğinde yaklaşık 200m içinde patlıyor. 5 adet iç lastik değişti ve iki adet dış lastik değişti. Jant çemberinin bandı değişti sorun çözülmedi. Üzerine ağırlık bindiği anda patlıyor lastik.
 
Jant ile tam olarak alakası nedir anlamadım ? belki lastiği iyi oturtamıyor olabilir misiniz? yada içinde diken olabilir çok küçük bir şey olabilir iyice bir kontrol etmek lazım, mesela benim lastikte yeni aldığım ilk zaman daha takarken kaç defa monte ederken iç lastiğe zarar vermişim levyelerle hep patlayıp duruyordu o sebeple daha dikkatli montaj yaptım ve sorunumu çözmüştüm...
 
Bisikletçiden aldığımda da patladı lastik. Sadece benim montajımda oluşmadı bu durum ve dikkatlice taktım sürekli patlayınca ama dediğim gibi hep aynı noktadan ve hep aynı şekilde patladı. Fabrika sorunun iç lastikte olduğunu söyledi ama farklı marka iç lastikte de aynı sorun yaşandı. Bakalım süreç nasıl çözülecek yazarım. İşin komik yanı başka bir firmanın jantlarindaki kalite probleminden ötürü Peugeot tercih etmiştim.
 
Çok enteresan bir durum keşke yakından bir görme imkanımız olsa çok merak ettim açıkçası :) Geçmiş olsun umarım sorununuz en kısa sürede çözülür.
 
İlginiz için teşekkür ederim. Özetle sıfır aldığım bisikleti 1 ay boyunca hiç sürememek üzücü ve can sıkıcı bir durum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yavuzkosar
@Burak B
Bu durumda sorunun janttan kaynaklandığı belli ama çözüm bulunamamış olması inanılmaz. Başka bir bisikletçiye gidip gösterdiniz mi?
 
jant çemberi bandı yerine ; jantın içini komple koli bandıyla sararsanız iç lastiği biraz daha sağlama alırsınız. benim bir kere başıma geldi jant çemberi bandını söküp attık ve koli bandıyla jantın içini bir kaç tur döndük ve 14 aydır lastik içeriden patlamadı.
203160 dosyayı görüntüle
 
Merhaba sorununuzun çözülememiş olması can sıkıcı. Ben 3 aydır her yol koşulunda, camların arasında kullandım şansıma patlak yaşamadım. Eğer İstanbul’da yaşıyorsanız Bostancı PedalTürk ‘e bir uğrayın derim, hem yetkili bayi hem çok tecrübelidirler. Umarım tez zamanda çözülür de uzak kalmazsınız daha fazla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Noldor
@Özcan

Lastik 3 farklı bisikletçi tarafından farklı zamanlarda sisirildi ve takıldı. Fabrikada takıldı, satın aldığımda firma şişirip yollamış (kargoda on lastik patlamış), Giresun'da on lastiği değiştirdi bisikletçi 200m sonra ön patladı eve gittiğimde sabahına da arka patladı. Daha sonra fabrika bir çift lastik, iç lastik ve kaliteli jant bandı yolladı. Yine aynı mesafede yine aynı yerden patladı. Bu sefer önce arka patladı ertesi güne de ön patladı ki geceden ön lastiğin patlayacagini tahmin ediyordum.

@ippon
Evet böyle bir opsiyon da vardı ama yeni bant bir hayli genişçeydi sadece bir bantla çözüleceğine inanmıyorum. Çözülse bile bir defo var ki yine hatalı ürün olmuş oluyor.

@YagizY
Bisikleti pedalturk'ten aldım. İnternet üzerinden yardımcı olmak için gerçekten çaba sarf ediyorlar ama farklı şehirlerdeyiz ve onlardan kaynaklı bir durum değil yaşadığım sorun.
 
R17 modeliyle 2 ay antrenman yaptıktan sonra, model yükseltme kararı alıp R13 modelini edindim. Giriş seviyesinde de üst seviyelerde de Peugeot modelleri parasının hakkını fazla fazla veriyor.

R13 2019 modelinde full Shimano 105 r7000 grupset, Deda zero gidon, gidon boğazı, sele borusu ile geldi. 52/36 aynakol ve 11/28 ruble mevcut bu arada. Jant seti ise Fulcrum racing sport. Ağırlık üreticiye göre 9,1 kg ama pedalsız 9,3 gibi ölçtük. El tartısında kalibrasyon yapılmadığı için belki .1 gibi fazla ölçmüş olabilir.

Akıcılığı çok iyi ve %10 civarındaki eğimde , ayakta, esnemeyi çok çok az hissettim. Kadro geometrisi hızlanmaya da tırmanmaya da uygun. Tırmanış seven bisikletçiler için önerebilirim kesinlikle.

Benim marka ve modeller ile ilgili gözlemlerim özetle böyle.

Herkese iyi pedallamalar.

65688234-C2BE-4BF6-A185-AC2CB4BE6EB5.jpeg
 
Keşke eski tip çelik kadroda satsalar
 
  • Beğen
Tepkiler: YagizY
Merhaba arkadaşlar bende Peugeot gtr 920 aldım 1 haftaya kadar alıp kullanıcam çok merak ediyorum bisikleti ve aslında CARRARO 042 almaya gitmişken bu bisikleti aldım ve beni kendisine çeken en önemli faktör boyası oldu gerçekten çok tatlı ve hoş bir boyası var ve mat oluşu (en sevdiğim boya türudür kendisi) beni almazsan geceleri rahat uyuyamazsın dedi resmen bana vites seti claris olması beni biraz düsündürmedi değil ama ileride sora veya tiagra yükseltmesi yapmayı düşünüyorum ama bisikleti gerçekten içime sinerek aldım ama tek sorun bir hafta nasıl bekliyeceğim :(
 
  • Beğen
Tepkiler: YagizY
Merhaba

2018 model Peugeot GTR 980 Modeli (dolar kuru 4.50 TL civarındayken İzmir Doruk Bisiklet'ten almıştım) (karbon kadro+Shimano105 [5800]). Bisiklette herhangi bir değişiklik/yükseltme yapılmadı.

Ankara civarında 1500 km sürüşte 1 kez, Ordu-Giresun-Trabzon-Rize-Batum-Hopa-Artvin arasındaki 500 km'lik turda da birkez olmak üzere toplamda iki kez lastik patladı. Başka bir sorun ile karşılaşılmadı. Tek dezavantajı 52-36 oran nedeniyle uzun ve dik yokuşlarda veya bisiklet çanta ile yüklü durumda formsuz kullanıcıyı biraz hırpalaması oluyor.

Katalog bu linktedir: (link)

2019 modellerin boya ve yazı tipi pek hoş gelmedi. 2019 Model alanlara ve alacak olanlara hayırlı olsun.


IMG_20190817_154817.jpgIMG_20190814_115251.jpg
IMG-20190224-WA0007.jpg

özellikler.PNG
 
Yaklaşık bir aydır Peugeot gtr920 kullanıyorum ve eski bisikletime(Salcano xrs60) göre gerçekten harika gidiyor ve tasarım olarak ta on numara beş yıldız bence ve bir kaç arkadaşımda bisikleti çok beyendi neyse bisikletin biraz teknik özelliklerinden bahsetmek gerekirse yokuş performansı beni gerçekten etkiledi özellikle hafif oluşu ve arka en küçük dişlisinin 30 olması gerçekten çok güzel yokuş çıkmanızı sağlıyor eğer performansınız orta seviye ise tabiri caizse keçi gibi tırmanırsınız dağlara frenleri benim hoşuma gitti ama ıslakta kullanıcaksanız değiştirmenizi tavsiye ederim çünkü tutmama ihtimali yüksek bisiklet oturuş pozisyonu olsun rahatlık olsun benim çok hoşuma gitti peki en çok neyini sevmedin derseniz lastikleri baya kötü yol tutuyor patlama direnci için ortalama ama yol tutuşu kötü beni virajlara yatarken korkutuyor açıkçası benim ilk ayımdaki tecrübelerim bunlar eğer bisiklet hakkında başka bir şey sormak isterseniz seve seve cevaplarım
 
Bende 2019 model r16 kullanıyorum. Beni de gerçekten memnun etti. Tasarımını beğeniyorum ayrıca kablo kanalları içerden geçmesi güzel. Lastikleri Michelin ile değiştim. Kısa önümüzdeki sezona karbon mașa ve jant setini değişmeyi düşünüyorum.
 
Burak arkadaşa yardim etmek icin yazıyorum.!!!!!
Burda lastik dış etkenlerden patlamıyor.bendede aynı sorunlar vardi . Meğer jant üzerine sarılan büyük harfle yazıyorum GET denen malzeme ortadaki harfi ö yapsalar daha güzel olcakmış.benimde 4 tane iç lastigimin içine etti sonra kendim buldum bu hatayi.o get dedigimiz malzemeden pintilik yapmıs fabrika kağıt kadar ince malzeme sarmiş tek kat zaten.sürekli ordan iç lastik 110 -120 psi hava ile dolunca jant icerisinde akort tellerinin deliklerine meme yapıp kücük baloncuk olup ordan patliyormuş.tamam dış kastik 110 -120 psi basınça dayanikli ama o get denen malzeme incecik.bende zefal marka şeffaf en sert yol bisikletleri icin olan getinden bir çift aldim.inan 5000 km dir bidaha lastik mastik patlamadı.bunu denemelisin.bantla mantla uğraşma zaman kaybi olur
 
Buldum
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Merhabalar benimde bildiğiniz gibi bir Peugeot gtr 920 bisikletim var ve alalı yaklaşık 2 ay oldu ve ön jantı bildiğiniz sekiyor bir yukarı bir aşşağı oynuyor frene sürtüyor bunu yaşayan başka arkadaşlar varmı bisikletçiye gittim ve sorunun akortta alakalı olmadığını söyledi gidip garanti'den değiştirmemi söyledi ve ben de öyle yapmayı düşünüyorum ama jantın bu kadar kolay yamulması sizce de garip değilmi açıkçası beni kendinden soğuttu
 
Geri