Murat Cömez
En yeni üye - Kayıt: Az önce
- Kayıt
- 21 Nisan 2013
- Mesaj
- 7.876
- Tepki
- 20.277
- Yaş
- 51
- Şehir
- Giresun
- İsim
- Murat Cömez
- Bisiklet
- Colnago
Merhaba arkadaslar,
yaklasik 1 sene süren uznca cabalar sonucun da esimle birlikte 1979 orjinal "Alan" restorasyon bitirmis bulunmaktayiz.
Bu restorasyonun tüm dizayni esime ve restorasyonu bana ait. Bu sürec icerisinde ilk önce kadroyu ve ilerleyen zamanlarda ender bulunan Campagnolo Super Record Titanium Komponentlerini ve diger parcalari tamamladik.
Fotograflarla birlikte detayli aciklamar devaminda yapilmistir.
@Doğukan Aksu kardesime orjinal decallarini bana gönderdigi icin ve polisaj konusunda verdigi bilgilerden dolayi kendisine tesekkür ederim.
@SerkanH kardesime de, zamanin da beni Klasik restorayonlarina ikna ettigi icin kendisine buradan tesekkür ederim.
Ayrica tüm restorasyonlarda ve topladigim bisikletlerde oldugu gibi bu projede de destegini eksik etmeyen esime buradan tekrar tesekkür ediyorum.
Fotograflarin sonunda da son olarak sizlere bir kac fotograf da restore döneminden yükledim.
Restorasyon dönemini su linkten detayli sekil de inceleye bilirsiniz.
1979 Orijinal "ALAN" Restorasyonu..
Artik sizleri fotograflarla basbasa birakiyorum.
Kadroyu aldigim günkü ilk hali.
87562 dosyayı görüntüle
Ve restore edilmis hali
Fren kollari: Campagnolo Record Titanium 8li
Frenler: Campagnolo Super Record
Aynakol: Campagnolo Super Record
Aynakol Göbegi: Campagnolo Super Record ITA
Arka aktarici: Campagnolo Super Record
Ön Aktarici: Campagnolo Super Record
Jant seti: Carbon Zipp 440
Lastikler: Vittoria Corsa EVO CX 320 tpi Tublar
Sele: Selle San Marco Rolls DUE
Sele Borusu: Campagnolo (Chorus oldugunu tahmin ediyorum)
Gidon ve Gidon Bogazi: 3TTT
Furj takimi: Campagnolo Record
Garajdaki yeri.
Toplam Agirligi: 8,7kg
Birkac fotografda restoreden...
Kadronun ilk durumu
Ve boyadan sonraki hali (Luklarin Polisaji boyadan önce yapildi)
Bu Fotografda boyanin parlakligini ve tonunu gösteriyor. (Boya VW Golf GTI'nin beyaz sedefli boyasi) Fotografda tam olarak görünmüyor ama isigin vurdugu yer hafif pempe/mor gibi, ve günes de bir kac cesit boya tonu canli olarak meydana geliyor)
Polisaj islemlerini en ufak vidasina/somununa kadar kendim elimden geldigince yaptim. Bilgi kaynagim @Doğukan Aksu kardesime burdan tekrar tesekkür ederim.
Polisajdan önce
Masanin polisajdan önce zipara yapimis sekli (Zimpara islemini tam bitirmeden cekilmis foto)
Ve polisajdan sonraki parlak sekilleri
Bu fotografta gidonda fren/vites kablolarinin seridi olamdigi icin cözümü kablolari gidonun icinden gecirmeye kara verdigim an. Bu islemi yapmasaydim gidonbandini sarinca kablolar bandin altinda cok bicimsiz duruyordu.
Evet gördügünüz gibi gidona kablo delikleri acarak icinden gecmesini sagladim ve kablolari tamamen kayip ettim.
Umarim Begenirsiniz, konu olumlu ve olumsuz yorumlara aciktir.