Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Salcano City Sport Kullanıcı Kulübü

@Gökhan Semiz
teşekkürler gökhan bey..değiştirmek isteme sebebim deorenin daha akıcı olduğu söyleniyor...birde geçen arkadaşlarla kısa tura çıktık..arkadaşlardan biri scott mtb diğeri ise toplama mtb kullanıyordu..yokuş inişlerde bariz bi şekilde arayı açtılar..düz yolda ise sanırım bana göre daha akıcı yol alıyorlardı...ben sürüş yaparken arkadan sanki biri tutuyormuş gibi yada hafifçe asılıyormuş gibi bir hisse kapılıyorum son zamanlarda...birde hızlanması sanki eskisi gibi değil...arkadaşlardan tek iyi olduğum kısım tırmanmaydı..ondada onlara göre biraz daha kondisyonum iyiydi sanırım...ama mtb ye göre daha iyi tırmanayım zaten değilmi :) değiştirmek isteme sebeplerim kısaca bunlar...not:arkadaşların bisikletleri benimkinden en az 1 er kilo daha ağır...kilo olarak biri benden 8 kilo çantasıyla birlikte yaklaşık 15 kilo daha ağır...diğeri ise bi 15-20 kilo kadar hafif ...
 
  • Beğen
Tepkiler: Hâkî.
Scudo
@onur mutlu

Deore hiç tecrübe etmedim, alt serilere göre tabii ki avantajı vardır. Bendeki altus modeli ve sıkıntım olmadı hiç. Ayarı düzgün olduktan sonra vites geçiyor ya bana yeter :) İnişlerde kalın lastikli mtb den geride kalmamanız lazım. Tabii ki bunu etkileyen çok faktör var. Sizin lastikler ince olduğu için öncelikle avantajınız var. Arkadaşlarınızla aynı performansınız var ise geride kalmamanız gerekir diye düşünüyorum. Frenleri kontrol ettiniz mi ya da boştayken lastiklerin akıcılığı nasıl ? İnişlerde bahsettiğiniz gibi bir tutuculuk olması için bir yerde sorun olması lazım. Aerodinamik duruş bile etkiler tabii ki ama temel sorun oluşturabilecek yerleri kontrol etmek gerekir.
 
  • Beğen
Tepkiler: onur mutlu
Bu grup neden hiç aktif değil herkes nerde??
 
Bugün istanbul içi 52 km tur yaptık bisiklet ile genel yorumum gayet keyifli her koşulda tatmin ediyor doğru bir tercih yapmışım IMAG0108.jpg
 
İyi akşamlar arkadaşlar city sport a dağ bisikleti lastiği takabilir miyiz hangisini tavsiye edersiniz link atabilecek olan var mi continental lastikler var su an ince geliyor iş yerinde sağa sola giderken yollar çok bozuk :(

Atım bu arkadaslar
 

Dosyalar

  • 20160404_183536.jpg
    20160404_183536.jpg
    66 KB · Okunma: 29
  • 20160329_152032.jpg
    20160329_152032.jpg
    154,5 KB · Okunma: 29
image.jpeg image.jpeg image.jpeg Merhaba arkadaşlar sürmeye vakit bulamadığım için 2015 mayıs ayında aldığım 18" City Sport 40 v mi satıyorum. Ön arka ışık, sele altı çanta, Alyan, pompa, silikon sele kılıfı, suluk ve kask ile birlikte 850 TL. Sitede çok aktif olmadığım için 2. El kısmına ilan giremedim. Kaskı,arka ışık ve sele kılıfını aliexpress den diğerlerini decathlon dan aldım. Bisikleti toplamda 200 km kullandım, çizik&ezik yok. İlaveten linkteki taşıyıcıyı 125 tl ye satıyorum. Resimleri çeviremedim bir türlü idare edin :)
İyi akşamlar

(link)
 
Herkese Merhaba Arkadaşlar
2015 Temmuz ayında aldığım City sport10 modeli bisikletimi 2500 km kullandıktan sonra göbekleri shimano m475 ile değiştirdim bisiklet şuanda daha akıcı , kadro olarak esneme fazla , fiyat kalite olarak elbette uygun bir bisiklet tecrubelerinizden faydalanmak isterim.

@onur mutlu Salcano city sportta gobekleri deore veya novatech rulmanli ya cevirirsen daha performansli bir bisiklet olur.

image.jpeg Salcano Cs10 daha akici olmasi için sert tel ve göbek değişimi sonrasında sabit maşaya geçilmesini öneririm. Tel yerine standart örüm çemberde performansınızı arttırır . Şuanda 8 ayda 4600 km yol yaptım lastikleri 700 28c daha ince lastik kullanmayı düşünüyorum. Yokuş aşağı max 60 km lerı gördüm oda göbek değişiminden sonra .

Salcano City Sport da 700.km de başıma gelen olayı aktarayım , vites tellerini tutan alt plastik klavuz aşınarak kadroyu kesmeye başladı , servis parça istesede aynı sorun oluşacağından kendim bakır tellerle çözüm buldum herkese tavsiye ederim .image.jpeg
 
  • Beğen
Tepkiler: onur mutlu
@ysinan Merhaba nasıl kadroyu kesmeye başladı?
 
  • Beğen
Tepkiler: ysinan
Hem arazi hem yol performansı idare eder hesaplı bir bisiklet. Shimano altus vitesler Acera değiştiriciler shimano 355 çift pistonlu hidrolik frenler gayet tatmin edici . Sele rahatsız edici o kadar olsun . City sportların kumpas frenlileri daha akıcı olduğunu düşünüyorum çünkü göbekler daha ince ve akıcı bu yüzden hd frenli arkadaşlara rulmanlı göbeğe veya en azından Shimano M475 (hesaplı) le değişim öneririm . image.jpeg

@Fatihacr Merhaba Fatih , plastik klavuzu ileri geri çalışan vites telleri bir müddet sonra yarıyor ve alimünyum kadro aşınmaya başlıyor dikkatli olmak lazım sıkıntısı olan arkadaşlara bu konuda yardım ederim .Resimde dikkat edilirse vites telleri kalın bakır teller üstünde işliyor .4000 km dir bir sıkıntı olmadan devam.
 
Arkadaşlar merhaba,

Bende de 3 aylık CS 30V modeli var. Bazen gidondan yerine yerleşmeme sesi alıyorum ve alyanla sıkılabilecek yerleri sıkmayı denedim ve belki de fazla zorlamadığımdan herhangi bir döndürme hissetmedim. Ayrıca arka teker cant tellerinden birinde hafif bir yamulma var. Kendim akord anahtarı alarak yapabilir miyim yoksa servise mi gitmeliyim? Tecrübeli arkadaşlara yardımcı oldukları için şimdiden teşekkür ederim.

@Fatihacr bir ara sizin kırmızı bisikleti görünce ben ne ara fotograf yukledim dedim :) benim de kilit btwin (decathlondan alınma). Kazasız sürüşler diliyorum.
 
@cagdascaneroglu Merhaba Çağdaş o ses bendede oluyordu
1- İyi sıkılmayan akord telinden
2- Sele borusu boğazından içeri kaçan yoltozu sele borusuyla boğazı arasına sıkışıyor ve cıt cıt çıt çıt sinirbozucu sese neden oluyor söküp temizlemek gerek .
3- Sele altı rayı temizlenip sıkılmalı
4- Orta vites artırıcı hassas ayarlanmalı
5-Pedallar sökülüp yağlanmalı

Şu anda bisikletim sessizleşti

x@sierra.yankee Gidonu gevşetip tırnakları yerleştirip tekrar sıkmayı dene , Akorduda bir akord anahtarı alarak youtube videolarına bakarak öğrenebilirsin kolay gelsin. Şahsen akord ayarını youtubedan öğrendim. Artık teker örebiliyorum:) .
 
  • Beğen
Tepkiler: sierra.yankee
@ysinan Merhaba dediğiniz olay benim bisiklette yok detaylı fotoğraf çektiğim zaman buradan paylaşacağım
 
  • Beğen
Tepkiler: ysinan
image.jpeg @Fatihacr Resimdeki vidalı plastik tel tarafından kesilince tel kadroyu çizmeye başladı hemen müdahale edip bakır çaktım eskisinden sağlam oldu. Salcanoya geri bildirim yaptım umarım daha sağlam parça geliştirirler. Salcano CS10 herşeye rağmen oldukça hesaplı ve sağlam bisiklet .
 
@ysinan Ben cty 40 kullanıyorum 2016 kadro benim modelde o plastik parça yok yani tel dışarıda değil sonuna kadar kapalı açıkta hiç bir tel yok
 
  • Beğen
Tepkiler: ysinan
@Fatihacr Yeni modellerde donanımlar dahada zenginleştirilmiş fiyatlar 350tl kadar artmış , vites kabloları tam kapalı ve sorunsuz. Cs40 güle güle uzun yıllar kullanın .
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih.acar
@ysinan Çok teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: ysinan
image.jpeg image.jpeg Aklıma gelmişken disk fren kullanan arkadaşlar ön arka jantlardaki çektirme işlemine dikkat etmeli önde sola diske doğru arkada sağa ruble tarafına yakın tel örümü olmalı ve her iki taraftada teller eşit gerilimde olmalı performans ve güvenli frenleme isteyen arkadaşlar servislerden talep etsinler.
 
@Fatihacr güle güle kullanın öncelikle.
2016 modellerde tellerin geçtiği mevzubahis bölüm nasıl tasarlanmış. fotoğrafını paylaşabilir misiniz mümkünse?
iyi forumlar...

@ysinan çözümünüz güzel olmuş.
@Fatihacr yeni sitemi bizlerle paylaşırsa daha kalıcı bir şey türetilebilir.
bu arada nette biraz araştırınca buldum. "Bottom Bracket Cable Guide" olarak geçiyor. bir çok yurtdışı online satış sitelerinde mevcut... cüzi fiyatları var. ancak seçenekler sadece plastik...
 
@ferhat1983 tabikide yarın sabah buradan paylasırim

@ferhat1983
2016 kadrolarında teller artık bu şekil tamami ile kapalı IMAG0178.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: ysinan
@Fatihacr teşekkürler...

kelebek gidon niyetine girildiğinden 2015 model City Sport 40'ın gidon ölçüsünü kesin olarak bilen var mı? kumpasım yok, ölçemiyorum... Kesin olarak cevaplayabilecek olanlara şimdiden teşekkürler...

@Fatihacr dolanırken buldum...
(link)
 
Geri