Çelik kadrolar çok ağır oluyor. Bende alüminyum kadro kullanıyorum çokda memunum büyük bir kaza yapmadıkca kasıtlı ezme veya darbe vermeye çalışmadıkca hiç birşey olmaz. Kolay gelsin.
ben disk fren aldım şu an icin pek başımı ağrıtmadı. Gerci ilk günlerde ön disk fren sürtme yapıyordu, viteslerinde de kücük bir ayarsızlık vardı servisine gidip yaptırdım bir sorun yok şu an. İlk günlerdeki sürtme problemini de cok fazla problem olarak görmüyorum cünkü sürtme disk frenden değil, tekerin akortsuzluğundan kaynaklanıyormuş (servis teknikeri öyle söyledi). Teker 8 ciziyordu ve arada sırada sürtüyor, adamı yoruyordu, iki vidayla oynadılar şimdi yokuşta 3 saniyede 100 km yapıyorum !... anlayacağı henüz fazla bir başağrısı yapmadı ben de ama bisikleti 11 martta aldım. yani ancak birkac ay sonra belli olur iyi mi kötü mü? sen hangisi hoşuna giderse onu al niye V almadım niye D amadım diye de bence hic düşünme, zaten maksat durmak değil mi? yüksek hızda durabildiğin sürece fren frendir bence uzun süreli saglamlık ve performansta önemli tabi ama altımızdaki de 200 HP motor değil sonucta...
yorumlarınız için çok teşekkür ederim bir sorum daha olacak çok güvenli değil ama bazen çocuğumu kadroya alıp gezdirsem kadroda yamulma olurmu?
umut kardeş senin marka tavsiyen varmı?
Kadro kırılmasının marka ve modele has birşey olduğunu düşünmüyorum. Kadro kırılması kişinin süper yetenekleriyle ilgili birşey. Kadro kırmak kolay bir iş değildir, isteseniz de kıramazsınız. Bisikletlerden şikayetler genelde vites ve fren sistemiyle alakalı oluyor benim denk geldiğim. NG650 kullanan çok kişiyle de konuştum, memnundular. He Carraro 419 Grunge daha iyi bir seçim olur o ayrı. Eğer bütçeniz yetiyorsa (500 TL maksimum demişsiniz, sanırım 419 lar 500 üzeri.)
Abdullah beygüzelliğide önemli fakat,en önemlisi sağlam olması,forumlarda Salcano kadroların kırıldığı,gidon boynunun kırıldığını okudum,SalCano almaktan vazgeçtim,sanada tavsiye etmem,can sağlığı daha önemli..