Şimdi baktım. Karbon maşa, Ritchey gidon felan 2000 civarı çok iyi. Işte bir bilen ile almak lazım. Ilk önce ucuz f/p ürünü deyip, masraf açıyor. Daha çok 2014 xrs 040 artı upgrade mantıklı.
@Ozan Dönmez
Olmaz sıkıntı diye tahmin ediyorum
@Zafer Y
83 cm bacak boyum,57 de sıkıntı olcağını sanmıyorum ama 54 te gayet uygun oldu bana sizde düşünebilirsiniz.
Tiegralıya 2350 tl diyorlar. Bayii 2150 civarına bırakır. Ben tekrar satmaya kalksam 1200 civarına giderdi 950 tl daha koymalıydım ki 550 den fazla. Kendimi avutayım bari.. ! Yarın oy kullanmaya pedallarım. Shimano yu da test etmiş olurum. Severek binmeli. Kaç kg olmuştur benim makina acep bu en son hali ile. ?
Xrs 030 larda da iki fiyat var. Bizim 040 gibi o da sene farklı olmasın tiegra - e demiş. Ucuz olanına . Nakitte 1890 tl ye geliyor hatta. Konya yk bisiklete bakın.
@lealtad Yok kastırmam abi artık. Yeter gari. Ben şunun hakkını bir vereyim bir. Ben bugun r500 ü almakla bir çıkış yaptım. Yoksa binme kararı almıştım hatırlıyorsan.
@Ahmet Ayaz @Ahmet Ayaz Burada da siz deyince kısa bir konuşma oldu. İçerdiği parçalara bakınca xrs 030 her durumda daha iyi bir bisiklet. Mantıklı birşey yaparsınız. En azından tiegra ve karbon maşa vs.. Bu gözle bakarsanız o da f/p ürünü.
@Ozan Dönmez
Gerçekten katılıyorum sonu yok yani onu alıyosun ya acaba beşyüz daha ekleyip şunu mu alsam diyosun en iyisi aldığınla memnun olmak yoksa hepsinin bi üst seviyesi bi iyisi var
@bohemroze 15 kere sormuşsunuz ben cevabını vereyim. ''Bisikletcim.com'' ''Spordunyasi.com'' N11'deki ''Spordünyası'' adlı satıcı Gittigidiyordaki ''Bebefix'' adlı satıcı hepside aynı yer aynı dükkan benim tavsiyem aracı site ile yani gg veya n11 ile almanız çünkü paranız direkt olarak adamlara gitmek yerine havuz hesabında bekletilir bu süre zarfında satıcı sizinle daha ilgili olmak zorundadır çünkü istediğiniz takdirde üründen cayabilir paranızı geri alabilirsiniz.
Ya arkadaşlar bütün bu yazdıklarımızdan sonra şunu diyebiliriz. xrs 040 bisikletle oynamayı seven biri için makul bir bisiklet. Bisikletin major üretimden kaynaklı gidon problemi var. O kesinlikle değişmeli ve en yalın şekliyle böyle binilebilir bu bisiklete.. Bundan sonrası keyfe keder değişimler olacaktır bence.( 2014 ün jantları da kötü diye biliyorum) Yol bisikletine başlayan biri için teknik ve kondisyon geliştirme anlamında kullanılır ama yeterince emek ve caba harcandıktan sonra şöyle 11 dişli rublesi olan daha hafif bir makinaya geçiş yapıp hayat devam eder yada bunu sürebilirsiniz. Eninde sonunda bizler amatör kullanıcılarız. Bence işin zevk alma kısmına yönelmek daha mantıklı olacaktır.. Yani 2015 model 1350 şu anda çoğu web sitesinde xlc nin gidonu ve ortalama fsa bir gidon takılırsa bence 2015 de boyun da değiştirmeye gerek yok. 50 tl ila 90 tl gidona 20 tl sargıya verilip .. 1420 tl ila 1460 tl ye mal edilir... Ha bekli arka da QR olsun derseniz 60 tl civarına bir göbek 30 tl ruble dizimi ve takılması için ödersiniz 1510 tl ila 1550 tl civarına giriş seviyesi güzel bir yol bisikletiniz olur.. 2014 için 1000 tl ye alınıp gidon ve boğaz ( boğaz o kadar kötü mü bilmiyorum..? ) 150 tl 350 ila 400 tl arası r 500 jant seti.. yine 1500 tl civarına yine giriş seviyesi bir makina elde edersiniz.. Bence 2015 te jant değişimi o kadar elzem değil.. Benim bu bisikleti alıp buradaki arkadaşlarla yazışmalarım sonucu vardığım en genel sonuç budur xrs 040 hakkında.. Bence almayı düşünen arkadaşlarında okuması gereken en temel yazı budur..
@bohemroze hocam o sizin pazarlık gücünüze bakar.. Nakiti cebe koyup gidersen olabilir.. Kredi kartı her zaman pazarlık gücünü düşürür.. komisyonlar vs.. yok adam sıkışmıştır zararına satışı veya az karı göze alır verir ama mutlaka sizden bir şeyler koparır. taksiti az yapar, yapmaz vs.. kayserili birini al da git..