Scudo Sports

İnceleme Sedona 410

@meiakanze Siz deyince bi baktım da rengi dediginiz gibi cok iyi diyemeyiz. Siz 2016 modellerini bekleyin istedgiiniz bir renk çıkabilir.
 
Scudo
Öyle yapıyorum hocam bakalım ne zaman çıkar acaba bi bilginiz var mi @1dost
 
@meiakanze facebook sayfasından iletişime geçebilirsiniz.
 
ben bu boya konusunda firmayla irtibata geçtiğimde bu sene sadece sarı renge odaklanacaklarını yazdılar


"Merhaba,
410 modeli yeni sezonda tamamiyle sarı kadro üzerine mevcut dekal çalışması ile tasarlanmıştır.
Teşekkürler"

o nedenle de biraz boya değiştirme niyetindeyim, derdim de aslında renkten ziyade damgalı eşek gibi 10.yıl vs reklam olması
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
sarı renk ile sunacaklarsa pek memnun kaldıgımı söyleyemem
 
Arkadaşlar 410 almaya karar verdim ve kadro olarak 44 ve 52 kadro seçeneği var şuan piyasada. 44 ve 52 yi denedim. Boyum 1.74 . İç bacak 44 kadroda 2-3 parmak ile kurtarıyor ama beni sele - gidon arası uzaklık tatmin etmedi, gidona yakın hissediyorum kendimi. 52 kadroda ise iç bacak boyu sıfıra sıfır gibi. Size 44 kadro ile fotolarımı atıyorum lütfen bana üzerinde dev gibi mi duruyorum yoksa ideal mi? 52 al derseniz direk alıcam çünkü şuanki bisikletimden sele-gidon arası uzun mesafeye alışkınım.
fotolar (2 adet69717736-e3b2-4773-91a4-f97c0feaecf6.jpg ddd.png )
 
  • Beğen
Tepkiler: sercanbaltalı
@Onur Tatlıdil hocam merhaba 48 kadro kullanıyorum boyum 1.70 , 52 alsam büyük 44 alsam oyuncak gibi duracaktı sizde benim sorunumu yaşamışsınız 48 bakın bence, iyi geceler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Veysel A.
@Onur Tatlıdil seleyi en geride olacak şekilde ayarlayıp denediniz mi? Benim boyum 1.83 52 kadro kullanıyorum, sizin için 52 kadro büyük olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: poet ve Yuppata
@Onur Tatlıdil 48 tercih etmelisiniz bence. 175 boyum 48 tercih ettim ben.
 
@1dost çamurluklarım geldi, senin çamurluklardan aldım ben de ama ön çamurluk için uzun vida uydurmam lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı
@sercanbaltalı Güle güle kullanın.:hhhhhh: Gece yağmur yerleri biraz ıslatmıştı bende bilerek suların üstünden geçtim bugün çamurlukları test etmek için işini görür nitelikte.;) Uzun vida bulunuyor kolaylıkla. :harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: sercanbaltalı
Bizim bisikletleri sürerken giyeceğimiz ayakkabıları buldum :D
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: sercanbaltalı
@1dost bende Bike-components ten sks longboard siparişi verdim geldiğinde takıp fotoğraflarını atarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı
Renk ve lastik haricinde farklılık olarak maşada heybe deliği açılmış yeni seride.
 
@condition
Yorumunuzu beğendim ama bir bilgiyi düzeltmek istedim. Fitness bike ile tur bisikleti kavramları konusunda bir karışıklık var. Fitness bike spor amaçlı oluyor, diğer fitnes bike modellerine bir göz atın. Birçoğunda bagaj vs montajı için deliklerin olmadığını görebilirsiniz. Hatta bazıları yol bisikletlerinin düz gidon eklenmişi gibi de görünebilir. Kullanım amacı farklı.
Sedona 410'a baktığımızda, kadroda ve maşada ekstra bagaj aparat deliklerini görebiliyoruz. Direkt turculara da hitap ediyor, şehir içi hafif bisiklet isteyenlere de. Fitness bike ise üretim amacı olarak uzun turlar değil; keyif, sürat, kısacası spor amaçlı oluyor.
 
@oenaj

Detaylı inceliyorsunuz bisikletleri, cevap vermek istedim emeğinize karşılık :)

340'ın asıl farkı maşa yani amortisör. Ciddi şekilde ağırlığı da etkiliyor. Bunun dışında 3x9 vites tercih edilmiş. 11-34 diye geçiyor rublesi, 34 diş rampalarda çok az fark yaratır 410'a göre.
410 da 11-32 rubleye sahip olmasına rağmen, çok çok daha hafif bir maşaya (düz maşaya) sahip olduğu için rampalarda dezavantajını yok ediyor diye düşünüyorum. Çünkü komple bisiklet ağırlığı olarak daha hafif. Zincirleri de işaretlemişsiniz tabloda; bisikletlerin biri 3x8'li sistem olduğu için 8'li zincir, diğeri 3x9 olduğu için 9'lu zincir kullanılmak zorundaydı.

Lastiklerde ciddi bir fark yok diyebilirim. Çok az farkla 340'taki lastiklerin uzun turlar için daha iyi olduğunu söyleyebilirim.

Gidon, gidon boğazı gibi ekipmanlarda ise 340 daha iyi. Race Face firmasının üst seviye ürünleri değil belki ama sonuçta "marka" ürünlerle toplanmış bir bisiklet haline getiriyor 340'ı. 410'daki düz Sedona ürünleri, bana kalırsa önemsenecek bir fark yok.

Benim en önemsediğim konulardan biri fren. 410'un frenlerini beğenmedim. Komple frenleri değiştirmeye gerek yok, sadece pabuçları değiştirerek önemli performans kazanımı sağlarsınız. 340'taki frenler ise Avid ve çok daha tatmin edici frenler.

Karar sizin. Ben sizin gibi bir tura çıkacak olsam, 410 tercih ederdim. Tabi ufak değişikliklerle beraber :)
 
@sercanbaltalı
Hocam 52 kadro size nasil geliyor 1.90 birisi icin 52 mi onerirsiniz 56 mi ?
 
Geri